Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Danes sem se pripravil in vzel čas, da posodobim SD kartico z novim zemljevidom.  A glej ga zlomka. Kartica je bila posodobljena v celih 8 minutah😃 na CX-30 sem prej rabil vsaj 45 minut....  zdj mi je moja nova lubica še bolj všeč 😁😁😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je FuManchu napisal:

Tudi jaz sem jih. Karavan je zakon.

Vse sem zvozil z njim. Od gnoja do drv, peska, cegla, apna in cementa. 

Tud pive za generator fešto:punk:

IMG_20230413_144019.jpg

Lumpi pivo iz Mercatorja, vas bo bolj slabo generiralo, Hoferjev pa ni kaj boljši. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Volume napisal:

Danes sem se pripravil in vzel čas, da posodobim SD kartico z novim zemljevidom.  A glej ga zlomka. Kartica je bila posodobljena v celih 8 minutah😃 na CX-30 sem prej rabil vsaj 45 minut....  zdj mi je moja nova lubica še bolj všeč 😁😁😁

A si CX-30 v salonu pustu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Volume napisal:

Tako je. Šla v račun.

Stavim 20€ da je ta tvoja bivša 😛

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X180 AT GT Plus SA, letnik:2020,23970 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je MazdaBoy napisal:

Stavim 20€ da je ta tvoja bivša 😛

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X180 AT GT Plus SA, letnik:2020,23970 EUR :: www.Avto.net ::

 

Ne ne, on je mel machine gray

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probaj millefiori milano. Poglej tukaj, če boš kaj našel zase.

 

WWW.NOTINO.SI

Samo originalne sveče, dišave za avto, aroma difuzorji Millefiori s popustom do 60 %, na notino.si - hitra dostava.

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je MazdaBoy napisal:

Stavim 20€ da je ta tvoja bivša 😛

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X180 AT GT Plus SA, letnik:2020,23970 EUR :: www.Avto.net ::

 

Na....pa si izgubil 20 evrčkov😂😂😂

Ne moja je bila Polymetal grey, pa X186 motor, 2021 letnik....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Volume napisal:

Bolj nesojena lljubezen.....CX-5 je pa druga zgodba 😍

Da ne bi kdo mislil, da je cx5 velik avto. V bistvu je le 15cm daljša (7,5 cm na vsaki strani) kot cx30. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je g.Wankel napisal:

Če se kakšna ženska vključi v debato, bo povedala, da tudi 7,5 cm na vsaki strani naredi razliko :D

 

Sej ne, važna je tehnika :P

 

Si mi lih z jezika vzel....vsak cm se pozna....tako ali drugače 😁😁😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.