Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 3 letnik 2004 bencin 1.6 motor

 

V?asih, ko peljem pribli?no  kak?nih 5 do 6 km se ob?asno za?ne, da mi motor malo cukne, mo? se mu zmanj?a, lu?ka engine utripa kak?nih 5 ali 6 krat se pri?ge nato takoj ugasne, motor dobi nazaj mo? in te?e kot da se ni ni? zgodilo.

To se mi jezgodilo v ?asu treh mesecev ze 2x. Na servisu so ga dali na tester ta pa ni? ne poka?e.

Ima mogo?e kdo kak?no idejo kaj bi naj to bilo?

Obstaja velika verjetnost, da bi to te?avo odpravil aditiv za bencin Metabond megalene (starej?i), ali pa varianta + (novej?i).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

pozdravljeni ima kdo kake izkusnje z odstranitvijo dpf filtra na mazdi 6 letnik 2010 motor 2.2 185 konjev in kako ugodno restvijo naj me poklice 040430341 hvala za odg. lp

Napisano

Odvisno kaj je zate ugodno? 400?, 300?. Vpra?aj forumskega mehanika Dr. Pelka.

Sicer pa je zelo verjetno da bo? ?ez 2 leti nazaj montiral dpf  :policaj:

Napisano

Saj odstranitev se mora vedno ( ?e se dela kot se zagre) narediti v kompletu,  se pravi hardware plus software. ?e ?koduje? ?e je narejeno pravilno, potem ne. Prej bi rekel da obratno. :)

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Bom kar to temo obudil.

 

Ker je zadnje case ves guzve na AC, se mi ocitno filter ni dobro spucal. Med voznjo domov se je prizgala DPF lucka (in svetila). Cca 5km sem vozil nad 2k RPM in lucka je ugasnila. Sedaj grem na malo daljso voznjo (Ziri -> Kranj) pa bom vozil malo bolj v obratih in upam da se spuca do konca.

 

Ker pa ima avto 295.000 km vem da bo DPF pocasi za na odpad. Ali ste ga vsi odstrani ali se je kdo odlocil za kako drugo opcijo:

1. Ciscenje obstojecega

2. Menjavo za original

3. Menjavo za nov tipski filter

4. Menjavo za kak sporten filter (to kar ima strajnar)

Napisano

Danes sem bil ravno v Mazda BTC in sem povprasal koliko pride menjava DPF. Menja se DPF filter (1500 eur) ter zraven se 3 senzorje (600 eur vsak). Se pravi 3300 eur + delo ....  :o

Napisano

Danes sem bil ravno v Mazda BTC in sem povprasal koliko pride menjava DPF. Menja se DPF filter (1500 eur) ter zraven se 3 senzorje (600 eur vsak). Se pravi 3300 eur + delo ....  :o

...ali pa 350 ? in dve uri po?aka? pred delavnico. :rolleyes:

 

 

Napisano

Ce mislis odstranit se mi zdajle zdi kar tvegana (zelo zelo se omenja da bodo zaceli na tehnicih merit). A prav s strajnar pa nihce nima izkusenj?

Napisano

En nasvet; preden odstranite filter, dajte najprej preverit injektorje, ker so ti najve?ji povzro?itelji saj, ?e kateri izmed njih "curlja", pri veliko kilometrih je to kar normalno, posledi?no se  izvajajo pogostej?e regeneracije, ker pa? ni optimalno izgorevanje in motor povzro?a saje.

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Blizam se 300.000km (297.500) in ocitno se moj DPF poslavlja. Sedaj se mi je DPF lucka ze drugic prizgala  :vskalo:

 

Trenutno se najbol nagibam k desjtvu, da bi ga lepo odstranil in bi imel mir. Konec koncev, ce se cez nekaj let odlocijo izvajat meritve se vedno lahko zamenjam satovje z univerzalnim (stajnar). Samo ne vem kako je v tem primeru z programiranjem racunalnika.

Napisano

Ja ce ga zdaj das ven se mora tudi software racunalnika spremenit da ne bo iskal dpfa in ce bos cez par let dal dpf nazaj bi moral takrat dat spet soft racunalnika na originalno stanje.

Kako pa ves da je zanic dpf??

Na kolk km ti dela regeneracije??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Po pravici nimam pojma koliko pogosto dela regeneracije.

 

Saj ni nujno da je zanic, samo ocitno gre proti koncu ker je ze drugic lucka posvetila in je rabil nekaj casa, da se je regeneriral. Kakorkoli.....3k nekako ne bi dal, za popravilo (nekako je to skoraj 50% vrednosti avta).

Napisano

Kaj pa nivo olja si kaj prekontroliral, ?e je v olju preve? nafte se tudi pri?ge lu?ka za DPF. Morm poiskat na kompu sem mel eno sliko o razmerju nivoja olja v povezavi z dpf lu?ko, bom probal poiskat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kaj pa nivo olja si kaj prekontroliral, ?e je v olju preve? nafte se tudi pri?ge lu?ka za DPF. Morm poiskat na kompu sem mel eno sliko o razmerju nivoja olja v povezavi z dpf lu?ko, bom probal poiskat.

To ke samo standardni postopek oz opozorilo za servisni interval vsakih 20k

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja vsakih 20k.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.