Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Preveri še polosovino na stari 323 nam je polos zvijala diske ker je bila zvita od karambola.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem pa pred enim mesecem zamenjal prednje diske in ploščice (oboje ATE), ker so mi stari cvilili pri nizkih hitrostih kar mi je šlo zelo na živce. Drugače so bili stari diski in ploščice še OK, na cca 50-60%. Po 2-3 tednih mi spet cvili pri nizkih hitrostih :vskalo:. A se še komu to dogaja? 

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 1 minuto je Sishi napisal:

Jaz sem pa pred enim mesecem zamenjal prednje diske in ploščice (oboje ATE), ker so mi stari cvilili pri nizkih hitrostih kar mi je šlo zelo na živce. Drugače so bili stari diski in ploščice še OK, na cca 50-60%. Po 2-3 tednih mi spet cvili pri nizkih hitrostih :vskalo:. A se še komu to dogaja? 

Čudno. A si jih prav ulaufal? 

Po"asi, brez naglega bremzanju prvih 400-500 km? 

 

 

Napisano

Men se je tud kmalu po menjavi... ampak to je trajalo ene 3000 km pol pa je nehalo tako kot nenadoma kot se je začelo.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Men se je tud kmalu po menjavi... ampak to je trajalo ene 3000 km pol pa je nehalo tako kot nenadoma kot se je začelo.

Sem na hitro prebral, po 3000 km je nehalo in nenadoma spet začelo. 🤔

 

 

Napisano
19 hours ago, Boss said:

Men se je tud kmalu po menjavi... ampak to je trajalo ene 3000 km pol pa je nehalo tako kot nenadoma kot se je začelo.

No to bi bilo fajn, bom počakal še par 1000...drgač sem pa stare čakal več kot 10.000 pa ni nehalo :angry:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Rabim nasvet, pa se mi ne da prebirat celega foruma. Na M6 l 2017 sem dosegel 90k in čas je za menjavo zavor. Imam ponudbo za komplet diski in ploščice Zimmermann 288eur. Zanima me če so te zavore vredu in če je cena vredu ali raje inštaliram originalni set?

Napisano
Pravkar je ignacij napisal:

Rabim nasvet, pa se mi ne da prebirat celega foruma. Na M6 l 2017 sem dosegel 90k in čas je za menjavo zavor. Imam ponudbo za komplet diski in ploščice Zimmermann 288eur. Zanima me če so te zavore vredu in če je cena vredu ali raje inštaliram originalni set?

Zimmerman diske ima scania. Ti bo on več povedal.

Jaz imam gor brembo narezane + ATE ploščice. Lepi na šipo. Kupljeno na Autodoc. 

 

 

Napisano

Tako kot je Alex napisal zimmermanove diske (navrtane) imam jaz, originalne so mi dvakrat menjali ker jih je zvilo, potem sem kupil te in so zakon, nimam vec tezav, sedaj sem menjal ploscice z brembo ampak nebi rabil ker so bile zimmermanove na 60%.

Napisano

@ignacijZimmerman so vredu oz. so kr boljše kot OEM zavore.

Jaz imam na M3 navrtane Zimmerman, pravtako sem že drugim montiral Zimmerman zavore na različne avte in do zdaj še pri nobenemu ni bilo problemov. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala fantje za pomoč. Ponudbo imam za klasične (nenavrtane), upam, da bo ok, saj nisem divjak.

 

V vednost sem klical na Mazdo koliko bi me stale originalne in menjava....cca. 700eur.

Napisano

Se dve informaciji potrebujem. 

 

1. Ali so TRV zavore dobre, ker imam ugodno ponudbo?

2. Imam 90k km, volan mi pri zaviranju trese. Ali moram menjati sprednje in zadnje diske in ploscice, ali samo spredaj? Sem zmeren voznik

Napisano

Če imaš zvete samo sprednje, zamenjaj samo sprednje. TRW je včasih bil OK sedaj pa en vem, ker jih že dolgo nisem montiral. Nazadnje sem dal na staro 6tko Brembo komplet in je bilo Ok za precej km cca 60.000.

 

Vsekakor, pa ko menjaš je priporočljivo utekanje zavor in tisti ki bo menjaval si mora vzeti čas in temeljito narediti svoje delo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 51 minutami je ignacij napisal:

Se dve informaciji potrebujem. 

 

1. Ali so TRV zavore dobre, ker imam ugodno ponudbo?

2. Imam 90k km, volan mi pri zaviranju trese. Ali moram menjati sprednje in zadnje diske in ploscice, ali samo spredaj? Sem zmeren voznik

Trv so čisto povprečne ploščice in tudi diski. Najmanj, kar bi ti priporočil je ATE ali pa brembo navadne diske + ploščice. Trese ti, ker so diski zviti. Po možnosti kupi diske, ki imajo nanos proti rjavenju. 

 

 

Napisano

Ce trese pri zaviranju imas zvite sprednje, torej menjas sprednje. Gkede trw na moji mazdi so bile prvovgradnja na zadnji osi, pa sem jih menjal. S trw nimam dobrih izkusenj, ce rabis ploscice pa da pasejo od g165 zadnje ti jih dam so trw in se imajo 70-80% mesa.

Napisano

Meni je pri zaviranju treslo cel avto. Na koncu se je izkazalo,da so bili zadnji diski kaput. Tako,da se tresenje lahko res neverjetno prenaša.  

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

živ,

res da nimam umirjene vožnje in kar nekaj hudih ovinkov do doma, ampak sem TRW diske skrivl v pičlih 3h mesecih...
se mi zdi da je tut batek malo zanič, ampak ne spet tok da bi diske tko skrivil, se pa res ne merkam :D

torej po vseh pogovorih:

 

Zimmermann luknjasti diski so sedaj vredu? ( na nekih forumih sm brav da radi počijo, vendar to so pisali že 10+ let nazaj..

 

tko da zej mislm vzet tako zimmerman diske in ploščice. bo to vredu ?

al predlagate kj drugega..

 

lp in hvala:D

Napisano

Je pa res, da moreš prvih 1000km bolj umirjeno bremzat, da se ulavfajo, če ne jih 100% zviješ, bilo kiro firmo

Napisano
pred 43 minutami je Deeyan napisal:

Je pa res, da moreš prvih 1000km bolj umirjeno bremzat, da se ulavfajo, če ne jih 100% zviješ, bilo kiro firmo

Mislim, da bo do 300 km tudi v redu za ulaufanje, kolikor predlagajo pri brembotu. Seveda brez naglih in dolgotrajnih zaviranj tudi malo pozneje. Je pa zelo malo tega zvijanja diskov pri aftermarket športnih firmah diskov. Bolj je problem v cviljenje ploščic. 😬

 

 

Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je Alex napisal:

Mislim, da bo do 300 km tudi v redu za ulaufanje

 

rajši več kot manj, ta špas lih ni poceni... že poznam primer, ki so bli Ate diski 3 dni na avto dani zviti zaradi močnega zaviranja

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 5 urami je Deeyan napisal:

 

rajši več kot manj, ta špas lih ni poceni... že poznam primer, ki so bli Ate diski 3 dni na avto dani zviti zaradi močnega zaviranja

Ja, verjamem. Daš nove diske gor, paziš, da ne boš močno bremzal, pa pride kak pacient, ki naredi neumnost in bremzaš na polno. Če je to res močno in po šele par dnevih, se znajk res zvit. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.