Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A si ga v sport za?altu :P

Ja itak, sej ve?; 1, 2, 3, 4, 5, Rally :))))))))

 

Mogo?e je pa fensi vztrajnik crknil...

Ja se bojim da je vztrajnik trpel :/

 

Lahko da je utrgana vzmet v vztrajniku.

Enak sumim, sm mal prebiral o teh dvomasnih vztrajnikih...huh ni cudn, da delajo te conversion kite.

Napisano

Jaooo mazda.. Kadet letnik 91 je imel hidravli?ne ventile.. :S Ja ni?, bo treba do mojstra Pelka.. Cena enaka kot si zgoraj napisal za manj?i mlin?ek? :)

Pele je reku, da stari motorji imajo hidravlicne, novejsi, iz casa koprodukcije s Fordom pa ne vec: (

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?anje...pri moji ?estici, 2009, CD185 je pri 136.000 km za?el peti levi sprednji le?aj...kolk bi to kaj pri?lo? Se menja samo le?aj, ali slu?ajno cel pesto? Kolk ?asa traja menjava? Je smiselno menjat oba le?aja hkrati? Desni je ?e popolnoma tih.

Napisano (urejeno)

Mu bom pisal in ga pocukal se za prejsnje odgovore :)

 

Poslano ravnokar.

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na?eloma menja? samo tistega, ki prepeva - je pa okol 140? ta le?aj z menjavo, ?e se ne motim.

33112_1.png

Napisano

Na?eloma menja? samo tistega, ki prepeva - je pa okol 140? ta le?aj z menjavo, ?e se ne motim.

Pelko je reku, da se menja samo lezaj, strosek z delom pa pri njemu 110 EUR.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bi prosil da mu posreduje? ?e moj problem, v?eraj mi je pri ?altanju iz 1ve v 4to (po nesre?i seveda :D)kot neki za?krtal v sklopki. Sedaj pa imam problem, da se sli?i neko ro?lanje pri predelu sklopke ?e je avto v leru ali pa ?e stisnem sklopko. Kod bi se nekaj odlomilo (vzmet?) in skakalo v notranjosti. Poleg tega imam sedaj ?e problem, da se mi v?asih sklopka ne vrne v celoti nazaj ampak jo v?asih mal z nogo porinem gor ali pa enostavno malo po?akam in sko?i nazaj.

Naj povem ?e, da avto se probal avto tudi mal stisnit, da vidim ?e sklopka kej zdrsi pa je normalno vleku.

Sem ?el preventivno na Cosmosa vpra?at in so omenil za sklopko da je verjetno ?la neka hidravlika (nisem poponoma ziher kaj je reku gospod) za ostalo so pa rekli, da je potreben pregled, samo sem rekel raje tu vpra?am in potem naprej.

Hvala :)

P.S.: Aja avto je Mazda 6 2.0 dizel 2003 letnik :D

Vztrajnik je bil :/. SIcer je mojster Pelko zrihtu, seveda smo menjal tut sklopko, drago, sam to je pa k vozi? Mazdo pa ?e navornik :D.

Dobr da je dizel pod ? drgac nvm kako bi se furu na ?iht XD

Napisano

Vztrajnik je bil :/. SIcer je mojster Pelko zrihtu, seveda smo menjal tut sklopko, drago, sam to je pa k vozi? Mazdo pa ?e navornik :D.

Dobr da je dizel pod ? drgac nvm kako bi se furu na ?iht XD

Koliko je sedaj stro?ek pri Pelku za ta poseg?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Se zmeraj nimam odgovora.

 

Edit, dobil vceraj 2 dogovora! ;)

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

POzdravljeni

Jaz bi naredil sledece na vasi mazdi 5,

Ocistil bi injektorje zamenjal podlo?ke in nastavil ventile ter na koncu nastavil ?obe ter potem kontroliral vrednost sob pri hladnem in toplem motorju

Cena tega bi bila 80 eur

Malo verjetno da grejo sobe na mazdi 6 ali 5 2,0 dizel od letnika 2006 dalje.

LP

Simon Pelko

041 667 335

 

 

Pozdravljeni,

1 PRIMER

Verjetno je problem na vztrajniku Ponavadi ce je rozljalo ali ce je sklopka ostajala notri je bil problem vztrajnik vendar je potrebno menjati tudi sklopko

Cena vse skupaj z menjavo je 840 eur

2 Primer

 

Dimenzije batnih obro?kov in lezajev so prave

LP

Simon Pelko

041 667 335

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo, imel bi tudi jaz vpra?anje za mojstra pelka; in sicer me zanima kaj bi bilo narobe kak?en bi bil stro?ek popravila ter ?as popravila (sem iz dokaj dale?). Situacija je ta: mazda6 2009 2.2d 125km s 250.000km cuka. cuka pa tako da ko je mrzel od 1000rpm naprej pri malo ve?ji obremenitvi (klanec konstantni gas) se sli?ijo tudi malo ?obe zvok katerih se spreminja. Ko se avto segreva se tudi obrati pri katerih cuka vi?ajo (nekako tako kot da avto ne bi vedal ali naj vle?e ali zavira). Ko je motor segret in ko ga pohodi? avto potegne normalno (mogo?e za 0,5s zamika) pri po?asnem pospe?evanju oz. lahki obremenitvi cuka nad 2000rpm pa tja do 2500rpm. V?asih k se ustavim na semaforju so obrati na 800-850 nekaj sekund in nato padejo na 700, ?e imam sre?o na 725. Zanimivo je pa to da to se ne dogaja vedno, v?asih avto dela normalno. ?e pa ?e cuka in je ogret, ga ugasnem in ponovno pri?gem in je malenkost bolj?e. Ko pa avto zjutraj pri?gem se kake 15s lovi (ne obrati) ampak take ?udne zvoke spu??a (normaln zvok pod zauhom in tak pridu?en zvok).

 

P.S. naj bi bile ?obe ampak vseeno bi jih najprej probal ro?no nastaviti ?ele nato menjati.

 

Hvala za posredovanje vpra?anja/situacije in za odgovor.

 

Lp Tilen

Napisano

Ravnokar sem mu poslal. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ravnokar sem mu poslal. 

Super, hvala. Ob priliki gremo na pivo.....ali dva.....ali.....  :mi pijemoo:

Napisano

Najprej Mazdurino po?timat, potem pa se menimo dalje.  :P

 

(prilepim Simonov odgovor takoj ko mi ga po?lje in to ponavadi traja dan ali dva).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Najprej Mazdurino po?timat, potem pa se menimo dalje.  :P

 

(prilepim Simonov odgovor takoj ko mi ga po?lje in to ponavadi traja dan ali dva).

ni panike, neki se bo pa ja zrihtal, ker drga? mi je avto top, sam tole mi pa ?ivce pije, pa ?e, ?e so ?obe, mi lahko bat zlukna :(

Napisano

Pelko ti bo po?timal, brez skrbi. :danzoman:

 

?e se bo? odlo?il za sanacijo pri njem pa se ti spla?a postat ?e ?lan Mazdakluba, ker imamo pri njem 15% popusta in ?koda pla?evat ve?, ?e ni potrebno. Vse ugodnosti so tule;

 

http://www.mazdaklub.si/clanstvo/clanske-ugodnosti/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ni panike, neki se bo pa ja zrihtal, ker drga? mi je avto top, sam tole mi pa ?ivce pije, pa ?e, ?e so ?obe, mi lahko bat zlukna :(

Bat ti ne bo kar tako zluknalo. To mora bit ?oba ?e ornk fu?. Kak?no ima? pa porabo, je kaj posko?ila v zadnjem ?asu? 

 

Pri meni, se je po menjavi ?obe poznalo cca pol litra, je pa ?oba ?e ornk klenkala, je bilo pa to pri 2.0 motorju.

 

Jaz bo probal s kalibracijo ?ob, potem pa dalje ..kak u? bi vrgel na dpf, se pravi na koliko kilometrov se ti dela regeneracija itd..

Napisano

Bat ti ne bo kar tako zluknalo. To mora bit ?oba ?e ornk fu?. Kak?no ima? pa porabo, je kaj posko?ila v zadnjem ?asu? 

 

Pri meni, se je po menjavi ?obe poznalo cca pol litra, je pa ?oba ?e ornk klenkala, je bilo pa to pri 2.0 motorju.

 

Jaz bo probal s kalibracijo ?ob, potem pa dalje ..kak u? bi vrgel na dpf, se pravi na koliko kilometrov se ti dela regeneracija itd..

S for scanom sm naredu kalibriacijo 2x in ni? bolj?e, nato sm naredu "reset all adaptions" pa j blo ?e slabi, poraba mislm da j dokaj normalna (pred dnevi tankal polnega pa mam mal ve? k pou ?e in sm naredu 450km) za 30 km na dan 50% mestne 50% relacije.

 

Regeneracija se mi dela, po forcanu na cca. 400km, res pa da je bla spro?ena prisilna.

 

Zdej mi je pa prenosnik crknu in nemorem ni? ve? ni? delat :(

Napisano

Daj s forscanom poglej kak?ne ima? vrednosti pri ?obah in magari pripopaj tukaj. 

 

Ostali podatki so kar v redu, koliko ima? prevo?enih? Pri meni dela regeneracijoa na ccan 450km, imam pa mestno oz. primestno vo?njo trenutno. Torej sva tam tam. Reset all adoptions sem tudi jaz ?e preiskusil, traja pa nekaj ?asa, da se potem sam nau?i nazaj na neke konstantne vrednosti. Zato je to kar si rekel, da je bilo ?e slab?e, pomoje ?isto normalno.

 

Sporo?i vrednosti ?ob, da vidimo kako in kaj.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.