Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A si ga v sport za?altu :P

Ja itak, sej ve?; 1, 2, 3, 4, 5, Rally :))))))))

 

Mogo?e je pa fensi vztrajnik crknil...

Ja se bojim da je vztrajnik trpel :/

 

Lahko da je utrgana vzmet v vztrajniku.

Enak sumim, sm mal prebiral o teh dvomasnih vztrajnikih...huh ni cudn, da delajo te conversion kite.

Napisano

Jaooo mazda.. Kadet letnik 91 je imel hidravli?ne ventile.. :S Ja ni?, bo treba do mojstra Pelka.. Cena enaka kot si zgoraj napisal za manj?i mlin?ek? :)

Pele je reku, da stari motorji imajo hidravlicne, novejsi, iz casa koprodukcije s Fordom pa ne vec: (

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?anje...pri moji ?estici, 2009, CD185 je pri 136.000 km za?el peti levi sprednji le?aj...kolk bi to kaj pri?lo? Se menja samo le?aj, ali slu?ajno cel pesto? Kolk ?asa traja menjava? Je smiselno menjat oba le?aja hkrati? Desni je ?e popolnoma tih.

Napisano (urejeno)

Mu bom pisal in ga pocukal se za prejsnje odgovore :)

 

Poslano ravnokar.

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na?eloma menja? samo tistega, ki prepeva - je pa okol 140? ta le?aj z menjavo, ?e se ne motim.

33112_1.png

Napisano

Na?eloma menja? samo tistega, ki prepeva - je pa okol 140? ta le?aj z menjavo, ?e se ne motim.

Pelko je reku, da se menja samo lezaj, strosek z delom pa pri njemu 110 EUR.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bi prosil da mu posreduje? ?e moj problem, v?eraj mi je pri ?altanju iz 1ve v 4to (po nesre?i seveda :D)kot neki za?krtal v sklopki. Sedaj pa imam problem, da se sli?i neko ro?lanje pri predelu sklopke ?e je avto v leru ali pa ?e stisnem sklopko. Kod bi se nekaj odlomilo (vzmet?) in skakalo v notranjosti. Poleg tega imam sedaj ?e problem, da se mi v?asih sklopka ne vrne v celoti nazaj ampak jo v?asih mal z nogo porinem gor ali pa enostavno malo po?akam in sko?i nazaj.

Naj povem ?e, da avto se probal avto tudi mal stisnit, da vidim ?e sklopka kej zdrsi pa je normalno vleku.

Sem ?el preventivno na Cosmosa vpra?at in so omenil za sklopko da je verjetno ?la neka hidravlika (nisem poponoma ziher kaj je reku gospod) za ostalo so pa rekli, da je potreben pregled, samo sem rekel raje tu vpra?am in potem naprej.

Hvala :)

P.S.: Aja avto je Mazda 6 2.0 dizel 2003 letnik :D

Vztrajnik je bil :/. SIcer je mojster Pelko zrihtu, seveda smo menjal tut sklopko, drago, sam to je pa k vozi? Mazdo pa ?e navornik :D.

Dobr da je dizel pod ? drgac nvm kako bi se furu na ?iht XD

Napisano

Vztrajnik je bil :/. SIcer je mojster Pelko zrihtu, seveda smo menjal tut sklopko, drago, sam to je pa k vozi? Mazdo pa ?e navornik :D.

Dobr da je dizel pod ? drgac nvm kako bi se furu na ?iht XD

Koliko je sedaj stro?ek pri Pelku za ta poseg?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Se zmeraj nimam odgovora.

 

Edit, dobil vceraj 2 dogovora! ;)

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

POzdravljeni

Jaz bi naredil sledece na vasi mazdi 5,

Ocistil bi injektorje zamenjal podlo?ke in nastavil ventile ter na koncu nastavil ?obe ter potem kontroliral vrednost sob pri hladnem in toplem motorju

Cena tega bi bila 80 eur

Malo verjetno da grejo sobe na mazdi 6 ali 5 2,0 dizel od letnika 2006 dalje.

LP

Simon Pelko

041 667 335

 

 

Pozdravljeni,

1 PRIMER

Verjetno je problem na vztrajniku Ponavadi ce je rozljalo ali ce je sklopka ostajala notri je bil problem vztrajnik vendar je potrebno menjati tudi sklopko

Cena vse skupaj z menjavo je 840 eur

2 Primer

 

Dimenzije batnih obro?kov in lezajev so prave

LP

Simon Pelko

041 667 335

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo, imel bi tudi jaz vpra?anje za mojstra pelka; in sicer me zanima kaj bi bilo narobe kak?en bi bil stro?ek popravila ter ?as popravila (sem iz dokaj dale?). Situacija je ta: mazda6 2009 2.2d 125km s 250.000km cuka. cuka pa tako da ko je mrzel od 1000rpm naprej pri malo ve?ji obremenitvi (klanec konstantni gas) se sli?ijo tudi malo ?obe zvok katerih se spreminja. Ko se avto segreva se tudi obrati pri katerih cuka vi?ajo (nekako tako kot da avto ne bi vedal ali naj vle?e ali zavira). Ko je motor segret in ko ga pohodi? avto potegne normalno (mogo?e za 0,5s zamika) pri po?asnem pospe?evanju oz. lahki obremenitvi cuka nad 2000rpm pa tja do 2500rpm. V?asih k se ustavim na semaforju so obrati na 800-850 nekaj sekund in nato padejo na 700, ?e imam sre?o na 725. Zanimivo je pa to da to se ne dogaja vedno, v?asih avto dela normalno. ?e pa ?e cuka in je ogret, ga ugasnem in ponovno pri?gem in je malenkost bolj?e. Ko pa avto zjutraj pri?gem se kake 15s lovi (ne obrati) ampak take ?udne zvoke spu??a (normaln zvok pod zauhom in tak pridu?en zvok).

 

P.S. naj bi bile ?obe ampak vseeno bi jih najprej probal ro?no nastaviti ?ele nato menjati.

 

Hvala za posredovanje vpra?anja/situacije in za odgovor.

 

Lp Tilen

Napisano

Ravnokar sem mu poslal. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ravnokar sem mu poslal. 

Super, hvala. Ob priliki gremo na pivo.....ali dva.....ali.....  :mi pijemoo:

Napisano

Najprej Mazdurino po?timat, potem pa se menimo dalje.  :P

 

(prilepim Simonov odgovor takoj ko mi ga po?lje in to ponavadi traja dan ali dva).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Najprej Mazdurino po?timat, potem pa se menimo dalje.  :P

 

(prilepim Simonov odgovor takoj ko mi ga po?lje in to ponavadi traja dan ali dva).

ni panike, neki se bo pa ja zrihtal, ker drga? mi je avto top, sam tole mi pa ?ivce pije, pa ?e, ?e so ?obe, mi lahko bat zlukna :(

Napisano

Pelko ti bo po?timal, brez skrbi. :danzoman:

 

?e se bo? odlo?il za sanacijo pri njem pa se ti spla?a postat ?e ?lan Mazdakluba, ker imamo pri njem 15% popusta in ?koda pla?evat ve?, ?e ni potrebno. Vse ugodnosti so tule;

 

http://www.mazdaklub.si/clanstvo/clanske-ugodnosti/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ni panike, neki se bo pa ja zrihtal, ker drga? mi je avto top, sam tole mi pa ?ivce pije, pa ?e, ?e so ?obe, mi lahko bat zlukna :(

Bat ti ne bo kar tako zluknalo. To mora bit ?oba ?e ornk fu?. Kak?no ima? pa porabo, je kaj posko?ila v zadnjem ?asu? 

 

Pri meni, se je po menjavi ?obe poznalo cca pol litra, je pa ?oba ?e ornk klenkala, je bilo pa to pri 2.0 motorju.

 

Jaz bo probal s kalibracijo ?ob, potem pa dalje ..kak u? bi vrgel na dpf, se pravi na koliko kilometrov se ti dela regeneracija itd..

Napisano

Bat ti ne bo kar tako zluknalo. To mora bit ?oba ?e ornk fu?. Kak?no ima? pa porabo, je kaj posko?ila v zadnjem ?asu? 

 

Pri meni, se je po menjavi ?obe poznalo cca pol litra, je pa ?oba ?e ornk klenkala, je bilo pa to pri 2.0 motorju.

 

Jaz bo probal s kalibracijo ?ob, potem pa dalje ..kak u? bi vrgel na dpf, se pravi na koliko kilometrov se ti dela regeneracija itd..

S for scanom sm naredu kalibriacijo 2x in ni? bolj?e, nato sm naredu "reset all adaptions" pa j blo ?e slabi, poraba mislm da j dokaj normalna (pred dnevi tankal polnega pa mam mal ve? k pou ?e in sm naredu 450km) za 30 km na dan 50% mestne 50% relacije.

 

Regeneracija se mi dela, po forcanu na cca. 400km, res pa da je bla spro?ena prisilna.

 

Zdej mi je pa prenosnik crknu in nemorem ni? ve? ni? delat :(

Napisano

Daj s forscanom poglej kak?ne ima? vrednosti pri ?obah in magari pripopaj tukaj. 

 

Ostali podatki so kar v redu, koliko ima? prevo?enih? Pri meni dela regeneracijoa na ccan 450km, imam pa mestno oz. primestno vo?njo trenutno. Torej sva tam tam. Reset all adoptions sem tudi jaz ?e preiskusil, traja pa nekaj ?asa, da se potem sam nau?i nazaj na neke konstantne vrednosti. Zato je to kar si rekel, da je bilo ?e slab?e, pomoje ?isto normalno.

 

Sporo?i vrednosti ?ob, da vidimo kako in kaj.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.