Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Zdejle tole berem, ko bi tud jaz rada avto tja peljala.:) No meni osebno ni bil v?e? ra?un. Pa ne cena ampak to, kako je bil spisal. ?isto prosto po pre?erno A4 list iz worda. To se mi res ne zdi profesionalno

mojster pelko...ima zadnje ?ase full veliko gu?vo...kot se ?ujeva po mobitelu,treba se malo pogovorit

Z mojstrom pa bo ok..da bojo Mazde po?timane,,dobro..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Robz, mu bom po e-po?ti napisal tole tvojo grajo, ker se mi zdi okej, da pove? ko nekaj ne ?tima. Nismo tule le z namenom, da hvalimo. :)

 

Trenutno imajo tako gne?o z menjavo pnevmatik, da je ?iva groza.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljeni!

Imam Mazdo3 letnik 12.2013 (nov tip), Revolution 120. Bencin motor. ?e od za?etka me je motil menjalnik, ker se ne prestavlja teko?e. Takrat so mi dejali, da je to zaradi novega vozila. Ampak sedaj ima avto ?e 75.000 km in ?e vedno se zgodi kar pogosto, da je potrebno prestavno ro?ico s silo (ne sicer tak?no kot v?asih na 101 - ampak vseeno se zatakne) potisniti v prestavo. Ker so ti gibi ?e tako avtomatski, se skoraj vsako tako prestavljanje kon?a s ?krtanjem, ker noga ?e za?ne spu??ati sklopko. Druga?e pa se recimo v 90% prestavlja dokaj dobro, v 10% pa se to dogaja. Ne bi pa mogel dejati, katera prestava - v?asih 2., ve?krat 3. pa 5. - tudi 6.  Kaj mi svetujete. Te?ko je na servisu demonstrirati tako napako. Bi pa bilo dobro, da bi se to odpravilo ?e v garanciji. Sem se sicer ?e skoraj navadil, a pred kratkim sva kupila kot drugi avto Hyundai I10, in prestavljanje je OB?UTNO bolj?e. Tudi ?ena je to opazila s pripombo - ampak moj avto se pa bolj? ?alta! 

 

Imam pa ?e eno vpra?anje. Jeseni sem imel rahel karambol (v kri?i??u sem se zaletel v stoje?i avto). Bil je po?kodovan levi prednji del avtomobila (blatnik, havba, lu?....). Med drugim je bil po?kodovan tudi spoj prednjih levih vrat. Popravilo je bilo opravljeno na Mazdinem servisu - mislim, da kvalitetno. Ampak po popravilu opa?am pri hitrosti nad 80 km/h rahel pi? zraka, kot da bi bilo rahlo odprto prednje levo ali zadnje levo steklo. V kabino seveda ni? ne piha - samo sli?i se tako. Ali bi to lahko bilo od popravila karoserije? Kak?no tesnilo....?

 

Hvala in lep pozdrav 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Zdejle tole berem, ko bi tud jaz rada avto tja peljala. :) No meni osebno ni bil v?e? ra?un. Pa ne cena ampak to, kako je bil spisal. ?isto prosto po pre?erno A4 list iz worda. To se mi res ne zdi profesionalno

Ta ''ra?un'' je bolj prijateljski, tut jst sm dans tazga dobil :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni sem nov na forumu, prav tako sem zadnja dva meseca tudi novi lastnik Mazde 6 120 letnik 2007. Avto ima 174000 prevo?enih kilometrov. Na avtu se mi pojavljajo te?ave. Najve?ja te?ava je v izgubi mo?i. Torej v?eraj se peljem iz Maribora domov in na avtocesti izgubi mo?. V ?etrti prestavi do 120,?e dam v peto ali ?esto pa hitrost pada. Naj povem da imam vo?nje po avtocesti okoli 25 kilometrov. Nato pa se 6kilometrov do doma. Komaj sem pri?el do doma, doma pa mi je ?e v kabini smrdelo. Danes zjutraj ko sem ga pri?gal je delal normalno, po enem kilometru se je pri?gala Dpf lu?ka, ki je svetila okoli 20 kilometrov po avtocesti. Nato pa je ugasnila. Avto danes ob 35 kilometrov brez problema. Samo vpra?anje kdaj se bo spet kaj pojavilo. Kaj bi lahko bilo?

 

Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ufff ne blindiranje - kve?emu odstranitev. Ni pa nujno, da je DPF kriv - lahko ti injektorji curijo pa kadi in posledi?no ma?i filter, ali pa EGR ne zapira dobro ob pritisnjenem gasu pa ravno tako kadi. Lahko je problem tudi na turbini ali celo na merilcu pretoka zraka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poro?aj, ?e je bil to vzrok ... mene tud zanima, ker se ukvarjam s podobnim problemom - sicer ne tolk ekstremnim kot pri tebi ampak so regeneracije prepogoste.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne ne niso injektorji - sem jih dal vse obnoviti (uradni Denso servis) in ni bilo ni? bolje (razen, da je tek motorja nekoliko ti?ji in da je vo?nja ?e bolj svilnato teko?a) in tudi EGR zamenjan pa ni razlike. Zamenjam ?e aktuator za variabilno turbino pa ?e vedno regeneracije dela med 80-120km.

 

Aja tud filter je bil odprt in ni kazalo znakov, da bi bil zabit pa tudi na re?im vo?nje je to malo te?ko.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po tolikih km znajo ze lambde na dpfju lagat, ce se ne motim so edini vir odcitavanja stanja delcev

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lambda na katalizatorju je bila menjana ampak to ne vpliva - je pa res, da sonde na DPF bi lahko bile problem samo kaj k je ena 500? so pa tri - jupiiii... pa ?e vedno ne bom ziher a bo ok. Se pa strinjam Jures, da bo tole verjetno ?e najbli?je vzroka, ker res ne vidim ve? druge opcije - tudi MAF ne verjamem, ker bi bila verjetno precej vi?ja poraba, ?e bi prebogato me?anico ra?unal in bi zato kadilo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj te na dpf sem mislil. Mislim da na ebayu obstajajo kompatibilne za cca 150. Not sure ampak sem sam iskal, potem sem se pa lotil amputacije na petki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.