Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ali je res, da se pri Mazdah 6 prej?nje generacije dogaja to, da se ketna pri okol 200k km raztegne in je potrebna menjava le-te? 

 

Sem izvedel iz enih mehankarskih krogov, da se to zelo pogosto dogaja, tako da me zanima, ali gre za mit ali pa je res kej na tem...

 

PS: baje pride menjava malo ja?e draga in nisem ravno vesel tega... :)

 

Hvala.

Napisano

Enim se raztegne pri 60tiso?, enim se pa tudi pri 200tiso? ne. Sicer pa tudi ketna ni ve?na. Ne samo pri Mazdi.

 

Menjava pa spet ni tako draga, ketna cca 200 ali ?e manj, potem pa ?e neka taka cifra za delo pomoje. Na uradnem mogo?e malce ve?.

Napisano

Hm hm, ok. Ne vem od kod potem, da je cena cca. 1800 ? za menjavo ketne.  :o

 

To, da material ni ve?en, mi je jasno, ampak vseeno se mi je zdelo tole s ketno mal ?ok, kar se ti?e same cene... Trenutno sem na 140 tiso?, ampak v enem letu bom pa na 200 in res neb rad do?ivel kakega ?oka.  :zvizga:

Napisano

Preveri? lahko sam s pomo?jo OBD2, pogleda? PID za prikaz odstopanja ketne v stopinjah (ne vem to?no imena) in vidi? pribli?no kje si.

Napisano

Pa kaj je fora da se to bolj ali manj dogaja pri dizlih ? Ok, stekam da se lahko to zgodi tudi pri bencinarjih, ampak kolikor spremljam nevem ce sm kje prebral oz. zasledil, da bi mazdini bencinarji imeli probleme s ketnami. Ima bencinska razlicica drugacno ketno kot dizelska ? Osebno imam 280k prevozenih pa zaenkrat nobenih problemov s ketno (trkam na les) :)

Napisano

Pa kaj je fora da se to bolj ali manj dogaja pri dizlih ? Ok, stekam da se lahko to zgodi tudi pri bencinarjih, ampak kolikor spremljam nevem ce sm kje prebral oz. zasledil, da bi mazdini bencinarji imeli probleme s ketnami. Ima bencinska razlicica drugacno ketno kot dizelska ? Osebno imam 280k prevozenih pa zaenkrat nobenih problemov s ketno (trkam na les) :)

problem je da se tip olja za dpf tepe s potrebami ketne (?veplo al kaj ?e...ne vem to?no)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

problem je da se tip olja za dpf tepe s potrebami ketne (?veplo al kaj ?e...ne vem to?no)

 

+ tega, da ma diesel mal ve? navora in mal ve?jo kompresijo

Napisano

Pob, mojster Pelko mi je enkrat rekel, da je menjava verige za odtenek drazja kot zobatega jermena. Takrat sem imel sicer Mazdo6 2.3B, pa upam da za dizle ni kaj bistveno drazje. :)

 

Scream, moja ex 6ka ima ze preko 400000km in ne kaze nobene potrebe po menjavi. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pob, mojster Pelko mi je enkrat rekel, da je menjava verige za odtenek drazja kot zobatega jermena. Takrat sem imel sicer Mazdo6 2.3B, pa upam da za dizle ni kaj bistveno drazje. :)

Scream, moja ex 6ka ima ze preko 400000km in ne kaze nobene potrebe po menjavi. :)

Pusti lava dok spava :D
Napisano

Tudi na bencinarju lahko pride do razteganja ketne a mora ?e bit 2,3T.

 

So pa te?ave tudi pri drugih proizvajalcih, ker so dobavitelji verig tudi za?eli ?parati, da lahko dobavljajo po cenah kot jih zahtevajo proizvajalci.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Hm hm, ok. Ne vem od kod potem, da je cena cca. 1800 ? za menjavo ketne.  :o

 

To, da material ni ve?en, mi je jasno, ampak vseeno se mi je zdelo tole s ketno mal ?ok, kar se ti?e same cene... Trenutno sem na 140 tiso?, ampak v enem letu bom pa na 200 in res neb rad do?ivel kakega ?oka.  :zvizga:

 

Na poobla??encu je cena res okrog 1500? +/- kak?nega stotaka ali pa dva. Pod kozolcem (in pri Pelkotu) pa se stvar uredi za 400-500?.

 

Kot ?e omenjeno, raztegnjenost verige preveri? s priklopom na ra?unalnik in v primeru, da je PID vrednost nad cca. 10,5, se veriga menja. Itak pa pri cca. PID 11 pri?ne utripati DPF lu?ka, kar med drugim tudi znak za raztegnjeno verigo.

 

Ni pa prav nobenega pravila, kdaj se raztegnejo. Meni se je do te mere, da je za?ela utripati lu?ka raztegnila pri cca. 120.000 km.

 

Mazda pa na?eloma ?asti menjavo verige v primerih, da je avto ustrezno vzdr?evan na poobla??encih, ni starej?i od cca 8 let in nima ve? kot cca. 160-180.000 km.

Popravljeno od SoulMan
Napisano

itak bo na za?etku neki ?udno treslo, ko bo pa ?e sila, se ti bo pa itak pri?gala lu?ka. Takrat pa gas na servis :)

Napisano

itak bo na za?etku neki ?udno treslo, ko bo pa ?e sila, se ti bo pa itak pri?gala lu?ka. Takrat pa gas na servis :)

 

Kaj ti bi naj treslo? ?e sli?i? je ne, ?e to?no ne ve?, kak?en zvok i??e?. Pa ?e to, ker se postopoma razteguje, se tudi postopoma navaja? na nek novi zvok. Raztegnjeno verigo po zvoku dosti prej prepozna nekdo, ki ni "obremenjen" z vo?njo doti?nega avta.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Dober dan.

?e jaz bi imel vpra?anje. Imam Mazdo 5 2007letnik 2.0 diesel (110). Ali ve kdo, kje bi se dalo dobiti obnovljeni motor in cena?

Bi bil zelo hvale?en za informacije.

Napisano

Ej...vpra?aj na?ega mojstra

Simon pelko Medvode.lahko ti on obnovi motoe..ali ima kakega v delavnici...lp

Napisano

Pa kaj je fora da se to bolj ali manj dogaja pri dizlih ? Ok, stekam da se lahko to zgodi tudi pri bencinarjih, ampak kolikor spremljam nevem ce sm kje prebral oz. zasledil, da bi mazdini bencinarji imeli probleme s ketnami. Ima bencinska razlicica drugacno ketno kot dizelska ? Osebno imam 280k prevozenih pa zaenkrat nobenih problemov s ketno (trkam na les) :)

Mnja, tud VW ni imun, njihov TSI motor je sicer zanimiv mlin?ek, ampak so pa menda mel masivne te?ave s ketnami. Tok, da so zadnje letnike za?el opremljat z jermenom, ampak so pa tud nekej okol napenjalcev usral in se menda hit zmatrajo...

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ima kdo info kdaj je Pelko na dopustu? Da mu ne morim ravno, ko pociva :)

 

Ocitno takrat ko je bil lezaj fuc, so se zjebali tudi diski saj med bremzanjem noro trese  <_<

Napisano

Se je vrnil po treh tednih :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

En lep pozdrav vsem skupaj.

 

Imam namen iti pogledati mazdo demio l. 99. od 1. lastnice ?enske. Avto zgleda zelo lep po slikah.

Na kaj moram biti pozoren pri pregledu avta?

 

Link do oglasa: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12273949&display=Mazda Demio 1.4 - 1.LASTNICA - ODLI?NA

N7rRRL1.jpg

Napisano

Avto je tako lep in svetlec brez pikic da preveri ce ni bil farban oz zaleten spredaj. Vsak avto po tolikih letih mora biti vsaj malo popikan. In zarometi vsaj malo megleni...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem ?el pogledat avto zdele. Ima malo vojnih ran. Deluje vse bp. Ga grem jutri iskat :)

N7rRRL1.jpg

Napisano

Sre?no vo?njo! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala. Slu?ila bo kot drugi (rezervni) avto in winter wagon.

Mogo?e jo celo predstavim tukaj na forumu zoom-zoom:-D

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.