Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

 

Če ne bomo spizdili iz te EU se nam gadno piše. Kar dolfetu ni uspelo ratuje Merkelci, Sholzu in Ursuli pa še nekaj kriminalcev poleg.

 

Elemenat sapratistički!

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 6 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Elemenat sapratistički!

 

Da... Slovenci opet žele, da se odcjepe, a mi jim kao ne damo.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Kam bi ti zbežal? Se združeval z balkanskimi državami, mogoče z vzhodnoevropskimi ? Tolk majhni smo, da nas skoraj vsak pohopsa za malico ... še dobro da nismo Grenlandija, bi bili jutri že zvezna država ZDA ... 

Eh dej no, kdo nas bo pohopsal? 13 let nas ni noben in smo bili čisto samostojni. Ko smo vstopili ni bilo še nobene Lizbonske pogodbe in EU je bila več ali manj ekonomska skupnost. Od leta 2007 je to politična skupnost pod diktatom Bruslja, ki ti določa vse od bebastih zamaškov, ukrivljenostjo kumaric, slamic iz papirja, do prepovedi el. bojlerjev, določanju načina ogrevanja, kake avte boš vozil, če sploh pa da ne naštevam več.

 

Sploh ne deluje več trg, kjer je naloga novega izdelka, da s svojo kvaliteto, varčnostjo, uporabnostjo mehko prepriča kupca, da je to dober deal. Danes je vse pod prisilo. Lobiji z lahkoto svoje interese uveljavijo, celo bančni regulatorji kot je ECB so prepričani, da so zdaj oni zakonodajalci itd itd. VonderLajna je bila celo izvoljena preko lobističnega proces mimo volje ljudstva. Kako se že temu reče uradno? Če kdo ne ve google pomaga.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Haha, kaj sem vam napisal nedolgo nazaj. Nemčija je bolnik in zdaj bo cela EU plačevala, da bo VW lahko prodajal mobilno belo tehniko.

 

Če ne bomo spizdili iz te EU se nam gadno piše. Kar dolfetu ni uspelo ratuje Merkelci, Sholzu in Ursuli pa še nekaj kriminalcev poleg.

A vodka deluje? 😉

Pred eno uro je Boss napisal:

Eh dej no, kdo nas bo pohopsal? 13 let nas ni noben in smo bili čisto samostojni. Ko smo vstopili ni bilo še nobene Lizbonske pogodbe in EU je bila več ali manj ekonomska skupnost. Od leta 2007 je to politična skupnost pod diktatom Bruslja, ki ti določa vse od bebastih zamaškov, ukrivljenostjo kumaric, slamic iz papirja, do prepovedi el. bojlerjev, določanju načina ogrevanja, kake avte boš vozil, če sploh pa da ne naštevam več.

 

Sploh ne deluje več trg, kjer je naloga novega izdelka, da s svojo kvaliteto, varčnostjo, uporabnostjo mehko prepriča kupca, da je to dober deal. Danes je vse pod prisilo. Lobiji z lahkoto svoje interese uveljavijo, celo bančni regulatorji kot je ECB so prepričani, da so zdaj oni zakonodajalci itd itd. VonderLajna je bila celo izvoljena preko lobističnega proces mimo volje ljudstva. Kako se že temu reče uradno? Če kdo ne ve google pomaga.

Brez EU smo tam, kjer so bivše naše republike,ki niso v EU. Ko voli, nek izvoli. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Zakaj pa pol pizdiš čez holoba... sej dela točno to kar Bruselj ukazuje. Res ne štekam. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

Zakaj pa pol pizdiš čez holoba... sej dela točno to kar Bruselj ukazuje. Res ne štekam. :nevem:

Takih osebkov tudi jaz nikoli nisem razumel. 

Čakaj da Trump uvede carine in potem bo red.

Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

super family wagen, če bi imel pa še 2.0 dizel power ali 1.5t z nekimi 200 konji bi bilo pa tako potovanje poezija, tistih 100€ razlike v benzu/nafti pa prihraniš z nekaj ur krajšim potovanjem....

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Sistem menjalne baterije bi vse rešilo... :nevem:

 

Vse gotovo ne... Problem so lokacije teh mest za menjavo baterij ... Nio ima recimo v Nemciji pilotski projekt, kjer imajo 18 menjalnih postaj ... Na kitajskem jih imajo pa menda ze okoli 3.000 ... Zal pa zadeva ni standardizirana, tako, da tam lahko menjajo le lastniki vozil znamke Nio ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Predelava oldtimerjev na električni pogon ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

1. podatek

 

Zmogljivosti: 170 km/h, pospešek 7,9 sek od 0 do 100 km/h
 

2. podatek

 

Naš amaterizem je postal očiten ob pogledu na druge lastnike e-avtov, ki so drug za drugim prihajali in odhajali s postaje. Komaj so priklopili avto na kabel, so iz enega avta privlekli na plano frizbi, iz drugega žogo in že se je industrijsko parkirišče spremenilo v ad hoc igrišče.

Morda pa bom, obogaten z novimi izkušnjami potreb in zadreg e-potovanja, naslednjič v tisti prostor za kable stlačil še loparje za badminton. Še sreča da ni deževalo. V takšnem primeru bi si sicer v modernem scenicu lahko ogledali kakšno epizodo družinske serije ali kaj podobnega, sem se tolažil.

 

3. podatek

 

Nanj smo prispeli le z dobrimi 10 odstotki energije. Tam pa šok, po priklopu in je bila povezava po dobri minuti polnjenja na maksimalni moči že prekinjena. Nič ni pomagalo, niti premikanje med različnimi polnilnimi mesti niti več kot pol ure visenja na telefonu z Ionity klicnim centrom, resetiranjem in iskanjem napake.

 

4. podatek

 

....

 Je pa res, da nisem sledil tempu kadečih se poljskih dizlov, ki so divjali mimo mene pri legalnih 140 km/h.

....

 

5. podatek

 

Poraba energije na poti z veliko večino avtoceste je bila v povprečju 21 kWh/100 kilometrov, oziroma za okoli 300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje. 

 

300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje. 

 

300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje. 

 

6. podatek

 

... je pa tudi cenejše

Skupaj smo opravili okoli 2.100 kilometrov poti. Za elektriko na poti smo skupaj z neprilikami porabili okoli 130 evrov. Če bi se peljali z dizlom in s povprečno avtocestno porabo sedmih litrov, bi za isto pot preračunano zapravili okoli 220 evrov.

 

7. podatek

 

S pravim pristopom, vedno vsaj 25 odstotki energije in z najmanj enim rezervnim scenarijem glede polnjenja pa je mogoče v avtu, kot je renault scenic E-tech, tudi na daljše poti prek Evrope potovati relativno samozavestno, udobno in brez prepirov. A z nujnim upoštevanjem dodatne časovne komponente.

 

S pravim pristopom...

 

S pravim pristopom..

S pravim pristopom..

 

 

ČRTA ----

 

1 proti 6

 

A čm še kej napisat? :D 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Tole je res čisti smeh. Potem pa da bi olepšal stvar pa še take nebuloze kot je 7 litrov dizla na 100km pri 130km/h. Pri meni je to cca dobrih 5 litrov kar pomeni pri Slo cenah dizla tam nekje 170€ za to razdaljo. Sam je poudaril, da so Poljaki brzeli mimo s 140km/h kar je pomenilo, da je vozil tam nekje dobrih 100km/h. Če bi 130km/h bi bilo povprečje okoli 24kWh/100km to pa skupaj z naročnino pride preko 200€. OK, je 1x tankal v hotelu na navadni vtičnici tako, da je verjetno bil na nakje istem strošku kot z dizlom.

 

Še dobro, da je ugotovil, da kljub temu, da je baterija 87kWh in da je riskantno, da jo greš izpraznit do ničle in da na takih potovanjih je časovno smiselno polnit le do 80%. Tako da je 300km dometa če se bolj cijaziš kot voziš realen domet oziroma si lahko srečen da ga dosežeš.

 

13 ur od Krakova do Lj.... ufff... z vsakim ICE to naredišv 9 urah z vključenim kosilom al pa vsaj v 10 urah. v obe smeri je to od 6-8 ur razlike.

 

 

 

 

Ampak kar je pa najbolj pomembno pri vsem tem in kaj me najbolj odbija pri EV je pa to, koliko enega načrtovanja, prilagajanja, iskanja ter živčnosti in ugibanja ali bo zneslo ali ne. Tega mi ne povzroča noben ICE avto in naredi točno to za kar je predviden, da me pripelje na cilj brez, da bi se moral ukvarjati s samim avtom in njegovimi omejitvami. Vsaka tankštela je zanj dobra, nobenih naročnin ne rabim za polnjenje. Za tako pot bi me mogoče 2x zaprosil za 10minutni postanek in to je vsa omejitev.

  • Všeč 5
  • Ljubim 3

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Boss napisal:

Ampak kar je pa najbolj pomembno pri vsem tem in kaj me najbolj odbija pri EV je pa to, koliko enega načrtovanja, prilagajanja, iskanja ter živčnosti in ugibanja ali bo zneslo ali ne. Tega mi ne povzroča noben ICE avto in naredi točno to za kar je predviden, da me pripelje na cilj brez, da bi se moral ukvarjati s samim avtom in njegovimi omejitvami. Vsaka tankštela je zanj dobra, nobenih naročnin ne rabim za polnjenje. Za tako pot bi me mogoče 2x zaprosil za 10minutni postanek in to je vsa omejitev.

Točno to, pot načrtuješ kam greš (lokacija, hotel), potem sem pa vsedeš v avto in pelješ ter ustaviš tam kjer se želiš ali se rabiš za tistih 5min da natočiš 50 litrov in greš dalje....aja sam VW ne smeš imeti za tako pot.... :) izredni servisi in popravila....

 

sicer pa zelo dober članek -> 

WWW.RTVSLO.SI

Električna in hibridna vozila niso več redkost na naših cestah. A niso vsi vidiki elektromobilnosti tudi trajnostni. Že če pogledamo zgolj danes najbolj razširjene, litij-ionske baterije, imajo te še kar nekaj...

 

Popravljeno od sportman333
Napisano

Maš prav, danes v Logatcu hotel pomagat modelu z Ford Turneo Custom. Iz avta se je kar zakadilo in to je bil to. Se ustavim, da vprašam če rabi pomoč pa je model že imel shranjeno številko servisa. Hmmm I wonder why.

 

V glavnem se mi je zahvalil in sem šel svojo pot tako, da ne vem niti kaj je bilo.

  • Všeč 1
  • Začuden 2

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je Jest napisal:

 

Vse gotovo ne... Problem so lokacije teh mest za menjavo baterij ... Nio ima recimo v Nemciji pilotski projekt, kjer imajo 18 menjalnih postaj ... Na kitajskem jih imajo pa menda ze okoli 3.000 ... Zal pa zadeva ni standardizirana, tako, da tam lahko menjajo le lastniki vozil znamke Nio ... 

 

 

To je to, morali bi imeti enotni standard in bi bilo super, 3 min. menjava baterije pa vedno izpravna baterija, ko prodaš avto.... :prstgor:

Napisano

Ja samo to pomeni, da najemaš baterijo in to je bistveno dražje kot, da imaš svojo. Verjemi, da naenkrat ni več računice.

33112_1.png

Napisano

Zaradi opisanega mi je edino smiseln priključni hibrid, ki bi mi pokril dnevno vožnjo do 100km, za daljša potovanja pa se ne obremenjuješ. Upam, da bo Mazda nekega dne izdala vsečnega družinskega cenovno ugodnega hibrida.

Napisano
dne 1. 2. 2025 ob 9:22 je Alex napisal:

LOL

 

Modelu enkrat spodleti polnjenje in potem gre vedno polnit še pred 25 %. ROTFL

In potem jamra, kako se podaljša čas potovanja.

 

Mimogrede, včeraj sem naredil 1024 km z EV. Večino od tega po dežju in snegu, temperature cel dan med -3 in 4C. Na polnilnice sem prišel z 8, 5 in 7 odstotki. Pa me ni bilo niti najmanj strah. Ampak, ja, nekaj so izkušnje ...

Aja, še to. VSA polnjenja, tudi tisto pred začetkom poti (7-100%), sem opravil na javnih polnilnicah v Sloveniji, Avstriji in Nemčiji. Strošek 63,5€.

Napisano

To je sigurno plačan test za promocijo. 

 

Jaz sem z Scenic prve generacije z diesel motorjem naredil 1000km v eni rundi z avtomatskim menjalnikom in tempomatom. 

 

Kdo je tu nor?

Napisano
pred 2 minutama je g.Wankel napisal:

Ampak tole pa že meji na mazohizem:

 

Renault Scenic | Avtor: Saša Despot

A CD daš od strani not?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.