Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej sem reku da imate prav. Pa? vsi se vozite z 6 litri porabe, pa ?e zmeraj je vsaka tretja mazda na plin. Hmmm...

?efica ima mazdo 2 2.0 bencin. Mestna poraba 9litrov po ra?unalniku. Bom ?e slikak ?e mi uspe. Sodelavec imel na testu trojko pod 8 ni ?la pa ni nek divjak. Je raje hyundaja vzel. Tako da ne govorim nekaj na pamet.

Pa res hvala bogu da ni mazda bmw.

Ne poznam nobenega, ki bi imel SkyActive bencinski motor prdelan na plin... Pomoje sploh ni opcije za to...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej sem reku da imate prav. Pa? vsi se vozite z 6 litri porabe, pa ?e zmeraj je vsaka tretja mazda na plin. Hmmm...

 

?efica ima mazdo 2 2.0 bencin. Mestna poraba 9litrov po ra?unalniku. Bom ?e slikak ?e mi uspe. Sodelavec imel na testu trojko pod 8 ni ?la pa ni nek divjak. Je raje hyundaja vzel. Tako da ne govorim nekaj na pamet.

 

 

Pa res hvala bogu da ni mazda bmw.

 

Verjetno je razlika v tem da ne govorimo samo o mestni porabi. Ja, v Ljubljanski gu?vi in jajcarjenju po metrih je tudi moja ?rla okoli 8L/100km, kar nekako ni ?udno za noben tak avto. Na magistralkah in avtocesti je pa poraba pa? bistveno manj?a.

Napisano

Ooo super ste.. Hvala vam

Mislim, da bo 2.0 moja zadnja odlo?itev ;) sedaj ?e mi ostane "hantlanje" ..

So pa negativni komentarji zelo dobrodo?li. Na podlagi teh, se ve?krat razvije debata in navajanje dejstev, trditve kdo in zakaj ima prav.

 

Vzemi 2.0 120KM, jst sem bil tako navdu?en nad celotnim avtom, da sem po natanko 1 letu starem avtu (kupil sem novega) zamenjal za Mazdo 3:)...porabo imam povpre?no 6,8 izklju?no po mestu (LJ), avtocesta pa cca 6L in se nas fura 4 komadi:)

 

Pri popustih so pa res neomajni, dobi? ga v obliki kake dodatne opreme (navigacija, zimske gume,...)...naj ti dobro slu?i.

Y.O.L.O. 

Napisano

Super da smo ti pomagali pri odlo?itvi. Pa? niso samo plusi, so tudi minusi pri vsakem avtu. To sem hotel povedati.

Samo eni se sprijaznemo z tem drugi pa? ne.

Pa kon?ajmo da ne bo tema preve? za?la.

Napisano

Sej sem reku da imate prav. Pa? vsi se vozite z 6 litri porabe, pa ?e zmeraj je vsaka tretja mazda na plin. Hmmm...

 

?efica ima mazdo 2 2.0 bencin. Mestna poraba 9litrov po ra?unalniku. Bom ?e slikak ?e mi uspe. Sodelavec imel na testu trojko pod 8 ni ?la pa ni nek divjak. Je raje hyundaja vzel. Tako da ne govorim nekaj na pamet.

 

 

Pa res hvala bogu da ni mazda bmw.

Jp...je vse povedal...pazi to...ima MAZDO 2 2.0.... :vskalo: verjetno je MPS  :rolleyes: , a ne? Kake majo eni  :lol: Eh ?koda besed...naj se vozi v dolgo?asni Nem?ki wannabe premium ?katli  :harhar:  mi smo pa? MAZDA?I  :jupiii:

Napisano

Ampak Mazdo 2 2.0 bi blo pa za imet... to bi bil pravi mali ?portnik

33112_1.png

Napisano

Gavrin na kak?nih drogah si?

Mazda zelo razvija motorje pove?ujejo kompresijo in naslednje leto bodo na voljo motorji z se vecjo kompresijo in z ve? navora...to pomeni da bo bencinski motor delal kot dizel...

Hvala bogu da delajo atmosverski motor...saj za ostale proizvajalce je najla?je nabit turbino na motor in je stvar re?ena in ?e je ena premalo dodajo ?e eno in ima? super nabit motor z katerim ima? ti kot lasnik stro?ke saj prej ali slej nekaj se bo pokvarilo....omenil si 1.0 trivalnik...bulshit tak?en avto je namenjen mestni vo?nji in ni? drugega...tezava nastaja da izdelujejo manj?e motorje ki so zelo naviti...tak sem motor se hitro pregreva je konstantno obremenjen in posledi?no na dolgi rok se kvari...malo se pozanimaj zakaj mehaniki tisti kateri znajo svoje delo delat dodajajo na bencinske motorje 1.0 ...1.2 z turbino dodatne zra?ne cevi za hlajenje motorja...saj stvar na dolgi rok ne more delat 1.2 16v 100 km avto pa te?ek 1300 kg-1500kg

Napisano

Pa se nekaj da dopolnem 1.0..1.2 motorji obstajajo ?e dolgo ?asa...sicer res da 20 let nazaj so bili brez turbine...ampak takrat tisti avti ki so imeli tak?en motor so bili te?ki od 600 do 800kg pol manj kot dana?nji avti z 1.0 motorjem in turbino...razlika je pa bila v tem da tisti se niso kvarili

Napisano

Fantje pa vi ste vsi po vrsti te?ki strokovnjaki. Se opro??am. Porabo imate kot da se v vakumu vozite z tehnologijo ki je stara 15+ let. Glede vzdr?livosti nisem ni? rekel. Samo ne mi pa prodajat bederije sem mal preve? avtov dal ?ez roke.

Pa to taki ko ma?ino vidite samo takrat ko vitreks nato?ite.

 

Se opro??am ?e sem koga u?alil.

 

Kak?ne neumnosti pa pi?e?. Sem vozil te mlin?ke 0,9 - 1.0 in ne re?em, saj se lepo peljejo. Z vsakim testnim avtom naredim vedno isto pot - malo mesta, gor do vikenda pa po avtocesti nazaj. Najbolj hvaljeni motorji so imeli porabo 9, dosti slab?e kot je imel moj 13 let star Megane 1.6 s pribli?no isto mo?jo.

 

Pa ?e moja izku?nja z M3 2.0 - zdaj je bila stara to?no 1 leto. Povpre?je po Fuelio v celem letu skoraj to?no 7 l/100 km pri ?emer ra?unaj, da imam do slu?be samo 2,5 km, kar pomeni, da se pripeljem ?e z mrzlim motorjem v mestu (semaforji). Vikend je na hribu, na avtocesti pa ga tudi ne vozim pod 150 km/h. ?e se peljem pa po magistralnih cestah bolj umirjeno, na izlet ipd. je poraba obvezno pod 6l - rekord je bil celo 4,6. ?e pa dvomi? v na?e izku?nje, je brezveze, da sploh sodeluje? z nekimi predsodki tule. A misli?, da smo res vsi tako otro?ji, da se napihujemo po na?elu "vsak cigan svojega konja hvali"?

Meni ni te?ko pograjat, ?e sem nezadovoljen z ne?im, pa ?eprav sem sam izbral in pla?al.

 

Pobrskaj malo naokrog - Mazda je edina, ki ni verjela zgodbi o mlin?kih in je ostala na 2.0. Vsak pravi mehanik ti bo povedal, da je vse to novo samo marketin?ko nakladanje in zni?evanje stro?kov.

Napisano

No ja meni se ne zdi sporno dizl z sportnim izpuhom, sem v zivo slisal bmw 535d z odprtim sportnim izpuhom pa je zvok bil brutalen za dizla.

Sem pa bolj pristas tisine, mam raje cimtisji avto (starost dela svoje).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Prvih 100km je za mano :) vo?nja sama je super ,prav tako oprema in vse, kaj spada zraven..
Edino poraba je visoka.. Res, da imam malo te?jo nogo, ampak ga ne morem spravit pod 9.0 :ne vem: :zvizga: Tankal sem na OMW-u.

 

Napisano

Ali za elektronsko ro?no tudi velja, da naj jo ne bi uporabili, ko pade temperatura zelo pod ni?lo?

 

Jap:), pusti? ga v prvi prestavi in je ?ist OK:)

Y.O.L.O. 

Napisano

Jap:), pusti? ga v prvi prestavi in je ?ist OK:)

Potem ti pa 4letni mulc afne gunca v parkiranem avtu in ti butne ?althebel v ler. (nevzgojenost je krivda star?ev)

 

Pa dajte, saj to niso jugoti. V zadnjih 30letih se mi ni ?e nikol zgodilo, da bi zmrznila ro?na, ne v doma?ih avtih, ne v slu?benih.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

jaz jo nikoli ne, ker mam povrh vseha tudi avtomatika....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz jo nikoli ne, ker mam povrh vseha tudi avtomatika....

Spljoh pri avtomatikih - velja za DSG - je mo?no priporo?ljivo zategovat ro?no.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Spljoh pri avtomatikih - velja za DSG - je mo?no priporo?ljivo zategovat ro?no.

Zakaj?

 

Js pri S-maxu avtomatik jo ne nikoli, razen ?e avto visi naprej al nazaj ko parkiram.

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Napisano

Tudi sam se odlo?am za nakup Mazde 3 Sport s Challenge opremo. V paketu Challenge je namre? vse, kar jaz potrebujem (delam cca. 25 km na dan). Me pa pri tem zanima ali obstaja kak?na mo?nost naknadne vgradnje parkirnih senzorjev oz. ali ima kdo ?e kak?ne izku?nje s tem?

Hvala za odgovor in LP

Napisano

Zakaj?

Razen ?e ni prfektno ravno se pri DSG-ju, po tem ko da? v park in spusti? bremzo, avto zapelje nekaj cm preden se zaleti v ?tift ki prepre?uje premik. Znalci so vedeli svetovati, da se je v vsakem primeru bolje navadit uporabljat ro?no kot pa tvegat obrabo.

 

Ampak ?e nih?e tu se ni javil da bi povedal kdaj mu je nazadnje zamrznila ro?na.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Meni je lani eno jutri malo primrznila na alfi 156, ko je bilo pono?i okrog -15. Najprej mi ro?na ni spustila, potem pa sem jo ?e enkrat zategnil do konca, po?asi spustil in je spustila Nato sem se lahko normalno odpeljal.

 

Zato sem tudi postavil to vpra?anje, zaradi tega dogodka.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.