Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To pomen da istop sistem deluje iz je ready. To niti pribli?no ne pomeni koliko dober je aku. Sam povem

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

To pomen da istop sistem deluje iz je ready. To niti pribli?no ne pomeni koliko dober je aku. Sam povem

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Ko mi je dashcam praznila akumualtor preko noci, je ikonica za akumulator potrebovala 30km, da se je pobarvala modro, saj je bil akumulator cisto izpraznjen. Sedaj, ko ima akumulator zjutraj napetost 12,6V (100%), se obarva takoj modro. Torej gre za idikator stanja akumulatorja.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Napisano

To pomen da istop sistem deluje iz je ready. To niti pribli?no ne pomeni koliko dober je aku. Sam povem

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Kako, da ne? ?e je akumulator moder je o.k. ko se ne bo bo pomenilo, da gre po?asi u out

 

 

Napisano

To se ni? ne pove. Pri meni je bil vedno moder, Tut ?e je bil batt_soc pod 70 in je avto dejansko zelo zajamral zjutraj. Tko da, tole ne vem kako to?no ne more bit.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pa ?e v navodilih ni? o tem ne pi?e. Ponavadi take stvari omenijo v navodilih.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Sem pred ?asom opazil, ko je imel avto 10k,da se je nekako prebudil. Ob?utno se je in se ?e pozna pri pospe?evanju kot, da je imel kako blokado, a mogo?e kdo kaj ve v zvezi s tem?

Napisano

Ja to res ....normalno motor se je udelal..gassss...zoom zoom lp

Napisano

Ne vem... jaz sem tudi to ?e parkrat bral v komentarjih. Kaj takega je danes, ko vse krmili cpu, naredit sila enostavno. Je pa lahko ve? razlag in verjetno ta, da se je motor udelal je ?e najmanj verjetna.

 

Moje mnenje je naslednje zakaj bi se Mazda lotila ?esa takega in bi programsko dr?ala zmogljivosti motorja nazaj.

 

1.) do 10.000 km se navadno testni avtomobili uporabljajo tako za raznorazna merjenja izpustov, porabe in predvsem ecofriendly vzgibov in pa seveda, da prelisi?ijo teste. VW se je tega pa? lotil ?alabajzersko, ostali pa so bolj zviti. V tem rangu pa tudi niso toliko pomembne performance zato kaka sekunda ali dve ve? do 100 ni glih pomembno.

 

2.) po tem ?asu je pomembno, da lastniki dodatno vzljubijo svoj avto in da slu?ajno ne bodo prezgodaj pri?li na trg rabljenih avtov zaradi vzrokov, kot je recimo premalo odlo?en motor ipd. Se pravi za proizvajalca je smrt, ?e se v oglasih za?nejo pojavljat "mladi" avti, ker interesenti to razumejo ali kot slabost znamke, oziroma taki mladi avti kradejo kupce, ki kolebajo med novim in malo rabljenim. Se pravi mora tovarna narediti vse, da obstoje?i lastnik avta ne proda. Ker ?e je bil samo malo nezadovoljen se k isti znamki itak ne bo vrnil in da seveda morebitni kupec ne bo na?el na trgu malo rabljenega in bo nekako poiskal novega, kar je seveda cilj tovarne.

 

3.) Zato lahko tudi ve? let rabljeni avti vseeno dr?ijo ceno in dvigujejo ugled tovarne, ker se pa? nekaj let (recimo do dve ali do tri leta) stari avti ?e ne prodajajo.

 

Jaz nekako sumim, da je res tako, ker se recimo 180KM Skyactiv X sploh ni izkazal in skoraj ne verjamem, da na nobenem testu ?e niso pri?li v pospe?kih pod 9 sekund. Nekje so vsi okoli 9,5 realno pa je pri te?i 1400kg za pri?akovat pri taki mo?i, da bi bil pospe?ek okoli 8 sekund do 100km/h. Bomo videli, ko bodo Skyactiv X motorji imeli za sabo 10kkm ali ve? kako se bo to odrazilo na performancah.

33112_1.png

Napisano

Haha... jaz sem ?e zdaj zadovoljen. Avto gre res dobro, sicer ni dirkalnik ampak klanci pa prehitevanja na regionalkah ti pa potegnejo nasmeh do u?es.

33112_1.png

Napisano

Haha... jaz sem ?e zdaj zadovoljen. Avto gre res dobro, sicer ni dirkalnik ampak klanci pa prehitevanja na regionalkah ti pa potegnejo nasmeh do u?es.

Verjamem... ?e pa ho?e? raketo, pa lahko po preteku garancije to vse skupaj poja?a?.Baje,da mora? potem paziti na mokri cesti, ker zna celo v ?etrti brzini kopat. :)

ahhh, klanci... :)

 

 

Napisano

Ka ESPja pa opreme va?ih mazd nepremorejo? :) Al vsi najprej k zalufate pritiskate vseh ?est knoflikov levo od volana? :D No dobr ... ?e grem iz te teme vn, sm ?e preve off-topic :P

Napisano

Ka ESPja pa opreme va?ih mazd nepremorejo? :) Al vsi najprej k zalufate pritiskate vseh ?est knoflikov levo od volana? :D No dobr ... ?e grem iz te teme vn, sm ?e preve off-topic :P

?e na?e 150 tr?ejo z navorom asfalt. Sej pripomo?ki pomagajo. a je navora toliko... :)

 

 

Napisano

Ne vem... jaz sem tudi to ?e parkrat bral v komentarjih. Kaj takega je danes, ko vse krmili cpu, naredit sila enostavno. Je pa lahko ve? razlag in verjetno ta, da se je motor udelal je ?e najmanj verjetna.

 

Moje mnenje je naslednje zakaj bi se Mazda lotila ?esa takega in bi programsko dr?ala zmogljivosti motorja nazaj.

 

1.) do 10.000 km se navadno testni avtomobili uporabljajo tako za raznorazna merjenja izpustov, porabe in predvsem ecofriendly vzgibov in pa seveda, da prelisi?ijo teste. VW se je tega pa? lotil ?alabajzersko, ostali pa so bolj zviti. V tem rangu pa tudi niso toliko pomembne performance zato kaka sekunda ali dve ve? do 100 ni glih pomembno.

 

2.) po tem ?asu je pomembno, da lastniki dodatno vzljubijo svoj avto in da slu?ajno ne bodo prezgodaj pri?li na trg rabljenih avtov zaradi vzrokov, kot je recimo premalo odlo?en motor ipd. Se pravi za proizvajalca je smrt, ?e se v oglasih za?nejo pojavljat "mladi" avti, ker interesenti to razumejo ali kot slabost znamke, oziroma taki mladi avti kradejo kupce, ki kolebajo med novim in malo rabljenim. Se pravi mora tovarna narediti vse, da obstoje?i lastnik avta ne proda. Ker ?e je bil samo malo nezadovoljen se k isti znamki itak ne bo vrnil in da seveda morebitni kupec ne bo na?el na trgu malo rabljenega in bo nekako poiskal novega, kar je seveda cilj tovarne.

 

3.) Zato lahko tudi ve? let rabljeni avti vseeno dr?ijo ceno in dvigujejo ugled tovarne, ker se pa? nekaj let (recimo do dve ali do tri leta) stari avti ?e ne prodajajo.

 

Jaz nekako sumim, da je res tako, ker se recimo 180KM Skyactiv X sploh ni izkazal in skoraj ne verjamem, da na nobenem testu ?e niso pri?li v pospe?kih pod 9 sekund. Nekje so vsi okoli 9,5 realno pa je pri te?i 1400kg za pri?akovat pri taki mo?i, da bi bil pospe?ek okoli 8 sekund do 100km/h. Bomo videli, ko bodo Skyactiv X motorji imeli za sabo 10kkm ali ve? kako se bo to odrazilo na performancah.

Lahko da se pozna sedaj ravo ko se je ohladilo in dobi bolj?o me?anico zraka in bencina, tako je bilo v?asih ko ?e ni bilo turnin....
Napisano

Seveda se pozna mrzel zrak, ?e posebej pri turbo motorjih, ker stisnjen zrak se segreva. Cold air = More power

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Seveda se pozna mrzel zrak, ?e posebej pri turbo motorjih, ker stisnjen zrak se segreva. Cold air = More power

Dr?i... zato pri ve?jih predelavah pove?ajo intercpoler.

 

 

Napisano

Hmmm, pa ravno pri turbu ni tolk problema gostota zraka, ker turbo stisne notri tolk kot lahko. Bolj se pozna pri atmosfercih, ?e ?e kej.

33112_1.png

Napisano

Hmmm, pa ravno pri turbu ni tolk problema gostota zraka, ker turbo stisne notri tolk kot lahko. Bolj se pozna pri atmosfercih, ?e ?e kej.

Bo kar dr?alo.
Napisano

seveda se pozna ve?ji intercooler, to je pogoj za kak?en ve?ji tuning turbo motorjev, torej ?imbolj ohladiti vro? stisnjen zrak iz turbine

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Je to olje primerno za mazdo 3 2.0 G120?

Castro magnatec 5w40-c3? Je neka nova varianta...je za dizel in benzina isto olje

Jaz bi ?e vedno upo?teval Mazdo in bi dal original Mazda olje SAE 5-30. A3,A5 oznako bi pa upo?teval ?e bi kupil kako drugo znamko. Na mimo vrste je oirg. Mada olje.za lit.7evr.kar je ugodno. So pa seveda ?e dra?je znamke ni pa nujno da veliko bolj?e. Druga?e pa ima? v priro?niku za Mazdo vse podatke.
Napisano

Je to olje primerno za mazdo 3 2.0 G120?

Castro magnatec 5w40-c3? Je neka nova varianta...je za dizel in benzina isto olje

Predpisano je:

Mazda Original Oil Supra 0W20 API SM/SN

Mazda Original Oil Ultra 5W30 ACEA A3/A5

 

Oziroma bilokatere znamke s temi specifikacijami (5w30 a3/a5...)

 

Glede Castrola Magnatec 5w40 C3, sem gledal da ima tudi oznako Acea A3 kar je ok, edino specifikacija 5w40 ne ustreza Mazdinim zahtevam.

Na?eloma ne bi smelo biti ni? narobe, ampak v slu?aju kakih okvar z motorjem ti garancija ne velja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.