Bini Napisano 10. februar, 2022 Prijavi Napisano 10. februar, 2022 dne 10. 2. 2022 ob 15:02 je Alex napisal: Očitno imamo drugačen slog vožnje. 🤗 Za tako , umirjeno vožnjo so verjetno super, ja. 😉 Razširi Mogoče te pa avto ne uboga....😁🙈👍 1 Citiraj
Alex Napisano 10. februar, 2022 Prijavi Napisano 10. februar, 2022 dne 10. 2. 2022 ob 15:06 je Bini napisal: Mogoče te pa avto ne uboga....😁🙈👍 Razširi O, uboga uboga. Z letnimi je poslušen kot kuža. 😊Še manj kot mesec dni in in bodo letne gume zopet na avtu. Da bo vožnja taka, kot se spodobi. 1 Citiraj
FuManchu Napisano 10. februar, 2022 Prijavi Napisano 10. februar, 2022 Dimenzija še bolj odstopa. Sploh višina bočnice. Nič me ni strah it v moker ovinek z njimi v primerjavi z pilot sport. Bom videl spomladi. Michelinka je držala do zadnjega mesa 1 Citiraj
NevLado Napisano 11. februar, 2022 Prijavi Napisano 11. februar, 2022 (urejeno) dne 10. 2. 2022 ob 13:59 je Alex napisal: Saj sem napisal, da so vtredstein po suhem super. Zadnjič sem v blagem ovinku po mokri cesti šel za trenutek ravno namesto okrog. Pa nisem vozil hitro kot to počnem z staro mazdo z Conti. Od takrat naprej, pa tudi sama vožnja v krožiščih je porazna, ne zaupam več tem gumam v mokrem. Je pa seveda odvisno, kaj od gume pričakuješ in kaj ti je pomembno. Meni podatek, kakšne so gume po snegu ali ledu ne pove veliko niti ne vozim skoraj nič po snegu. Tudi v suhem so več ali manj vse v redu. Problem se pojavi pri zaviranju v mokrem in krožna vožnja v mokrem. In občutek sigurnosti. Mene v glavnem niso Vredstein prepričale. Razširi Okej, seprav če pogledamo tole tabelo: Bi morali vsi letet ven po mokri cesti glede na to da imajo pod 2 oceno samo bridgestone in continental. Pa večina jih vozi savo HP2 ki ima celo 3.1 obnašanje v mokrem. A me zastopš kaj ti hočem dopovedat Popravljeno 11. februar, 2022 od NevLado 1 Citiraj
Alex Napisano 11. februar, 2022 Prijavi Napisano 11. februar, 2022 (urejeno) dne 11. 2. 2022 ob 16:31 je NevLado napisal: Okej, seprav če pogledamo tole tabelo: Bi morali vsi letet ven po mokri cesti glede na to da imajo pod 2 oceno samo bridgestone in continental. Pa večina jih vozi savo HP2 ki ima celo 3.1 obnašanje v mokrem. A me zastopš kaj ti hočem dopovedat Razširi Ne. Tej njihovi testi so kr neki. 😊 Saj sem napisal, da so conti dva razreda boljše na mokrem kot vredstein. 😉 Popravljeno 11. februar, 2022 od Alex Citiraj
NevLado Napisano 11. februar, 2022 Prijavi Napisano 11. februar, 2022 dne 11. 2. 2022 ob 18:26 je Alex napisal: Ne. Tej njihovi testi so kr neki. 😊 Saj sem napisal, da so conti dva razreda boljše na mokrem kot vredstein. 😉 Razširi Na CX-3 sem na sava HP2 pri 150kmh na ac prehiteval skoraj vsa vozila svete nemške trojice, ki so se cijazili 110 po mokri cesti, ko niti ni več padal dež. Zdaj pa nevem a so bile krive nizkocenovne gume, ali pa so šparal bencin Uglaunem hotu sem ti povedat da so vredestein top 3 gume za 3/4 cene kontinentalk, pa še vedno boljše kot nekaj, kar vozi večina populacije. In dvomim, da je taka razlika v kontinentalkah za tako cenovno razliko. NE VEM PA, kakšne bodo čez 3 leta. To ti pa dam prav! Ampak ja, mogoče me jutri vrže ven na prvem ovinku v propad, kar bo dorekla usoda 2 Citiraj
Alex Napisano 11. februar, 2022 Prijavi Napisano 11. februar, 2022 dne 11. 2. 2022 ob 21:19 je NevLado napisal: Na CX-3 sem na sava HP2 pri 150kmh na ac prehiteval skoraj vsa vozila svete nemške trojice, ki so se cijazili 110 po mokri cesti, ko niti ni več padal dež. Zdaj pa nevem a so bile krive nizkocenovne gume, ali pa so šparal bencin Uglaunem hotu sem ti povedat da so vredestein top 3 gume za 3/4 cene kontinentalk, pa še vedno boljše kot nekaj, kar vozi večina populacije. In dvomim, da je taka razlika v kontinentalkah za tako cenovno razliko. NE VEM PA, kakšne bodo čez 3 leta. To ti pa dam prav! Ampak ja, mogoče me jutri vrže ven na prvem ovinku v propad, kar bo dorekla usoda Razširi To, da si se upal hitro voziti po mokri avtocesti, ne pove nič o kvaliteti samih gum. Bolj o karakterju. 😊 Sicer je pa znano, da ni dobro izzivati usode na mokri avtocesti z visokimi hitrostmi, kjer se lahko v kaki kotanjici od kamionskih gum nahaja malo več vode.😬 Posledice je že marsikdo občutil. Je pa tudi res, da so nove gume nekaj čisto drugega kot stare leto, dve ali več. . Nove gume imajo ponavadi 7 mm ali včasih še več globoke utore na kotalni površini in vsako leto je le-ta za kak milimeter ali dva bolj plitek. Tako se lahko z istimi gumami voziš čez tri leta na samo še 4 mm globokih utorih. Seveda ta vožnja po dežju ne bo enaka kot z novimi gumami. Tako da ja, dopuščam možnost, da so se po dveh sezonah vozne lastnosti mojih zimskih gum na mokri cesti drastično poslabšale. 2 Citiraj
Boss Napisano 11. februar, 2022 Prijavi Napisano 11. februar, 2022 dne 11. 2. 2022 ob 21:38 je Alex napisal: Tako da ja, dopuščam možnost, da so se po dveh sezonah vozne lastnosti mojih zimskih gum na mokri cesti drastično poslabšale. Razširi To je lahko zelo logična ugotovitev, ker praktično ne obstaja primerjalnega testa recimo dve leti voženih gum. Tak test bi bil za nas uporabnike sila pomemben, za proizvajalce pa lahko sila neroden, saj bi se vrstni red lahko drastično premešal. Sem nekoč pred 20 leti imel Dunlop WS M2, ki so v tretjem letu uporabe na mokrem malo bolj drsečem asfaltu bile kot bi bil na ledu. Takrat sem to pripisoval asfaltu in ne toliko gumam. Ko sem menjal za Dunlop WS 3D je tisti del asfalta ratal kar naenkrat čisto normalno prevozen in kaj podobnega se mi ni nikoli več dogajalo tudi po več letih uporabe zimskih gum. Tako, da žal testi narejeni na novih nerabljenih gumah povedo zelo malo kaj se bo dogajalo z gumo skozi čas uporabe. Da pa testiranje zimskih gum v arktičnih razmerah niti približno ne simulira razmere na naših cestah tudi če imamo snežne vremenske razmere, saj je v 90% sneg moker in plundrast ne pa suh in pomrznjen. 4 Citiraj
Alex Napisano 12. februar, 2022 Prijavi Napisano 12. februar, 2022 dne 11. 2. 2022 ob 23:23 je Boss napisal: To je lahko zelo logična ugotovitev, ker praktično ne obstaja primerjalnega testa recimo dve leti voženih gum. Tak test bi bil za nas uporabnike sila pomemben, za proizvajalce pa lahko sila neroden, saj bi se vrstni red lahko drastično premešal. Sem nekoč pred 20 leti imel Dunlop WS M2, ki so v tretjem letu uporabe na mokrem malo bolj drsečem asfaltu bile kot bi bil na ledu. Takrat sem to pripisoval asfaltu in ne toliko gumam. Ko sem menjal za Dunlop WS 3D je tisti del asfalta ratal kar naenkrat čisto normalno prevozen in kaj podobnega se mi ni nikoli več dogajalo tudi po več letih uporabe zimskih gum. Tako, da žal testi narejeni na novih nerabljenih gumah povedo zelo malo kaj se bo dogajalo z gumo skozi čas uporabe. Da pa testiranje zimskih gum v arktičnih razmerah niti približno ne simulira razmere na naših cestah tudi če imamo snežne vremenske razmere, saj je v 90% sneg moker in plundrast ne pa suh in pomrznjen. Razširi Res je. Tej testi, ki jih opravljajo z novimi gumami pri minus 10 ali minus 20 so za nas v bistvu neuporabni. Kdor smuča ve, kakšna je razlika v snegu pri minus 10, pri 0 in pri +5. Pri +5 je že skoraj plundra in se smučka ( drsna ploskev) drugače odziva. Enako je pri gumi. Še bolj je po moje pomemben podatek, koliko se izrabi rob gume z leti vožnje. Namreč, le ta skrbi, da je vožnja v ovinku (recimo v mokrem) bolj varna. Če se ta rob dokaj hitro izrabi, je tudi z varnostjo konec. Zato je pomembno, da se posluša mnenja uporabnikov ( na forumih, kolegov...), ki bodo nekako najbolj realno podali sliko o obnašanju posamezne gume skozi čas. Tako sam ne bi nikoli kupil zimske gume Nexen, ker jo je mojemu kolegu dobesedno snelo s feltne in mu poškodovalo avto, ter je komaj ostal na cesti. Z gumami je podobno, kot ko kupujemo rabljen avto in se prej pozanimamo od uporabnikov, kaj nas čaka recimo z popravili in vzdrževanjem skozi leta. Tega nam prodajalec oziroma proizvajalec zagotovo ne bo povedal. 😊 On nam bo samo prodal nov avto... 1 Citiraj
50keda Napisano 14. februar, 2022 Prijavi Napisano 14. februar, 2022 Dodal bi samo to, da sem pred časom spremljal continentalovo akcijo, ki so jo prirejali nekje severno od polarnega pasu. Zaključek je bil, da je gume zelo spremenijo lastnosti po uporabi in zimska guma z 6mm ali več profila vožena po asfaltu je veliko slabša kot guma s samo 3mm, ki ni videla suhega asfalta. Hkrati je blo pa zanimivo spremljat, kako močno je razvoj pnevmatik napredoval v zadnjih recimo 20-30 letih O testih pa, čez palec govorit, kje in kako delajo te teste si jst osebno nebi upal. Sem v preteklosti zasledil tudi vire, ki so navajali, da za to razvijajo posebne tunele, kjer replicirajo pogoje iz realnega sveta. Bi pa vrjel, da si AMZS kaj takšnega ne privošči Citiraj
amusic Napisano 20. februar, 2022 Prijavi Napisano 20. februar, 2022 Sem že nabavil vredenstein ultrac satin. Na testu autobild je bila ocenjena zelo dobro, sicer so pa tudi drugi testi kjer ima negativno oceno za vožnjo na mokri cesti... Tudi prodajalec pri bartogu in vulkanizer sta mi jo je svetovala. Me je pa nekoliko prestrašil prodajalec pri bartogu, ko je rekel, da bodo šle cene gore in sem kar nabavil pri liderpnevmatik dobil dot 5221, ker pri Bartogu se je res podražila. 1 Citiraj
Alex Napisano 20. februar, 2022 Prijavi Napisano 20. februar, 2022 dne 20. 2. 2022 ob 6:39 je amusic napisal: Sem že nabavil vredenstein ultrac satin. Na testu autobild je bila ocenjena zelo dobro, sicer so pa tudi drugi testi kjer ima negativno oceno za vožnjo na mokri cesti... Tudi prodajalec pri bartogu in vulkanizer sta mi jo je svetovala. Me je pa nekoliko prestrašil prodajalec pri bartogu, ko je rekel, da bodo šle cene gore in sem kar nabavil pri liderpnevmatik dobil dot 5221, ker pri Bartogu se je res podražila. Razširi Ja, vredestein definitivno ne ljubijo mokrih cest, tako letne kot zimske. 2 Citiraj
Primozz Napisano 20. februar, 2022 Prijavi Napisano 20. februar, 2022 (urejeno) Jest bom po štirih letih menjal letne.. Naročil Pirelli cinturato P7, menda so kar ok, tud cenovno ni vrh..Menda se zdej izplača, ker se bodo podražile spomladi. Popravljeno 20. februar, 2022 od Primozz Citiraj
Nejc1986 Napisano 20. februar, 2022 Prijavi Napisano 20. februar, 2022 dne 20. 2. 2022 ob 8:57 je Primozz napisal: Jest bom po štirih letih menjal letne.. Naročil Pirelli cinturato P7, menda so kar ok, tud cenovno ni vrh..Menda se zdej izplača, ker se bodo podražile spomladi. Razširi Jaz imam letne Pirelli cinturato p1 (nevem koliko imajo sicer skupnega z p7, ampak ok) in je oprijem res ok, ampak obraba pa ogromna. Tako da se mi Pirelli (tudi glede na opažanja znancev )zdi prava izbira za nekoga,ki ne prevozi veliko km . 2 Citiraj
Primozz Napisano 20. februar, 2022 Prijavi Napisano 20. februar, 2022 (urejeno) dne 20. 2. 2022 ob 9:25 je Nejc1986 napisal: Jaz imam letne Pirelli cinturato p1 (nevem koliko imajo sicer skupnega z p7, ampak ok) in je oprijem res ok, ampak obraba pa ogromna. Tako da se mi Pirelli (tudi glede na opažanja znancev )zdi prava izbira za nekoga,ki ne prevozi veliko km . Razširi Obraba zna bit problem ja, zdej mam Dunlop pa po štirih sezonah so isto tko fuč... Je pa goodyear, michelin, bridgestone občutno dražji pa tolk boljše tud niso.. Popravljeno 20. februar, 2022 od Primozz 2 Citiraj
FuManchu Napisano 20. februar, 2022 Prijavi Napisano 20. februar, 2022 Nekako mora koncern preživeti 1 Citiraj
Nejc1986 Napisano 20. februar, 2022 Prijavi Napisano 20. februar, 2022 dne 20. 2. 2022 ob 9:39 je Primozz napisal: Obraba zna bit problem ja, zdej mam Dunlop pa po štirih sezonah so isto tko fuč... Je pa goodyear, michelin, bridgestone občutno dražji pa tolk boljše tud niso.. Razširi Jaz imam z letnimi narejenih cca 15t km v treh letih in imajo še dobre 4mm profila . Nove so imele 8mm. Pa se gre za umirjeno vožnjo . Radirka. Citiraj
Bini Napisano 20. februar, 2022 Prijavi Napisano 20. februar, 2022 dne 20. 2. 2022 ob 9:57 je Nejc1986 napisal: Jaz imam z letnimi narejenih cca 15t km v treh letih in imajo še dobre 4mm profila . Nove so imele 8mm. Pa se gre za umirjeno vožnjo . Radirka. Razširi To pa je poraba🥴 Dobro, da nisi na obali doma, tam bi jih že zradiral😲 2 Citiraj
Nejc1986 Napisano 20. februar, 2022 Prijavi Napisano 20. februar, 2022 dne 20. 2. 2022 ob 11:01 je Bini napisal: To pa je poraba🥴 Dobro, da nisi na obali doma, tam bi jih že zradiral😲 Razširi Jp,jaz sem jih dobil za 100eur vse 4 s prevozenimi 30km (ni pomota ),tako da me ne gane obraba. Pa itak jih po četrti sezoni zamenjam. 1 Citiraj
Bini Napisano 17. marec, 2022 Prijavi Napisano 17. marec, 2022 Sosed nabavil za Volva Nexen letne gume, kot zanimivost je pa to, da so Made in Češka republika.... Citiraj
scania Napisano 17. marec, 2022 Prijavi Napisano 17. marec, 2022 dne 17. 3. 2022 ob 6:47 je Bini napisal: Sosed nabavil za Volva Nexen letne gume, kot zanimivost je pa to, da so Made in Češka republika.... Razširi Jaz sem nabavil nexen nfera su4 so pa made in china, kolega se zelo sekira zaradi tega ampak po moje neve da je pol novega avtomobila made in china 3 2 Citiraj
Alex Napisano 17. marec, 2022 Prijavi Napisano 17. marec, 2022 dne 17. 3. 2022 ob 7:36 je scania napisal: Jaz sem nabavil nexen nfera su4 so pa made in china, kolega se zelo sekira zaradi tega ampak po moje neve da je pol novega avtomobila made in china Razširi Jaz sem imel na ta drugi 6-ki tudi nexen n fera sport. Sem jih ravno predvčerajšnjim prodal, ker me niso prepričale na mokrem. Sedaj sem naročil kleber. Bomo videli, ali so kaj boljše. 🤔 1 Citiraj
Janez007 Napisano 17. marec, 2022 Prijavi Napisano 17. marec, 2022 (urejeno) 🙂 Popravljeno 28. marec, 2022 od Janez007 Citiraj
Jest Napisano 17. marec, 2022 Prijavi Napisano 17. marec, 2022 Continental SportContact 5 = 160,31€ 4 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Gregster Napisano 17. marec, 2022 Prijavi Napisano 17. marec, 2022 Jaz sem tudi pred nakupom novih pnevmatik. Mišelinke so se zlizale po 4h letih in je čas za nove v dimenzijah 215/45/18. Ma kdo kak predlog? 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.