Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole gremo lahko za Nov let kar v ?ivo kej pogledat, Nizozemci imajo zelo radi Mazde in ogromno dodatne opreme zanje. :prstgor:

 

n? ne nuca, ker bo verjetn takrat ?e stenstana ?ebula u to?lu :zvizga:

Napisano

?mego ti bi bil lahk kuhar gola?a, ob vsej tej redni pridelavi ?ebule v to?lu. S ?im jo zaliva? da tolk raste :jezicek:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Heh, ja matarjala je dost, sam cene so tut kr mu?ke ja... sploh ?e bi naro?u v slo bi vrjetn ornk colal po?tnino.

 

Drga? kak mazda mx bi pa reku da se da z manj denarja narest veliko bolj?e custom made kolektorje.

 

?e pa zna? dobro ?vasat te pa material pride d?abe, v primerjavi z 450? za une kolektorje. To lahk potrdi tud Viper, ko sva nardila custom cev do izp. rora za male pare :P

panoramska.jpg
Napisano

Heh, ja matarjala je dost, sam cene so tut kr mu?ke ja... sploh ?e bi naro?u v slo bi vrjetn ornk colal po?tnino.

 

Drga? kak mazda mx bi pa reku da se da z manj denarja narest veliko bolj?e custom made kolektorje.

 

?e pa zna? dobro ?vasat te pa material pride d?abe, v primerjavi z 450? za une kolektorje. To lahk potrdi tud Viper, ko sva nardila custom cev do izp. rora za male pare :P

 

hja, neki je ?elezo ?vasat, neki je pa rostfrei ?vasat sramezljiv

Napisano

hja, neki je ?elezo ?vasat, neki je pa rostfrei ?vasat sramezljiv

 

Blo je zlo je*eno v primerjavi z ?elezom, ?e posebej ko sem ?vasal ?elezne prirobnice na rostfraj cev, ali pa razli?ne debeline rostfraja med sabo. Najla?je je pa bilo ko sem dva kosa iste debeline in istega premera cevi ?vasal, je blo konc vara v parih sekundah. Med tem ko sem ostale vare 25x popravljal da je blo dobro....

 

Aja pa ?vasal sem na elektrode na navadn elektro ?vasaparat :wacko::wacko:

 

Druga?e pa vaja dela mojstra B)

panoramska.jpg
Napisano

Blo je zlo je*eno v primerjavi z ?elezom, ?e posebej ko sem ?vasal ?elezne prirobnice na rostfraj cev, ali pa razli?ne debeline rostfraja med sabo. Najla?je je pa bilo ko sem dva kosa iste debeline in istega premera cevi ?vasal, je blo konc vara v parih sekundah. Med tem ko sem ostale vare 25x popravljal da je blo dobro....

 

Aja pa ?vasal sem na elektrode na navadn elektro ?vasaparat :wacko::wacko:

 

Druga?e pa vaja dela mojstra B)

 

ja sej to, js ko sm takrat ?e na Daihatsuja montiral ?portn avspuh, ko sm delu nosil zanjga, se je rostfrei na avspuhu kr topil (isto z navadnim elektrodam), druga? pa ja, ?e ma? pa tapravo igra?ko se pa ?pila? B)

Napisano

Kompresija verjetno... pod zaugom normaln lavfa ko se segreje pa ne ve?.

Ker FAIL hehe

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6629460&show=1

 

A ma se unga za ven potegnit z roko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

If it have BP engine :P

 

Zdj bo itak sneg,ne rab? BPja :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kaj je pa z volanom delu? :D

 

Pomoje da ni? posebnega, ker recimo ?e je volan zmo?en 3xnega obrata ali ?e celo ve?, tale je pa zasukan samo 0,5 in pa kolesa so tudi kar ?e nekaj premaknjena kolkor vidim na sliki. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

aaaaaaaaaaa, to bi pa mene melo!!!! :aaaaa: sam motorizacija ni prava <_<

 

Mala malca... sam zrihti ma?ino :P Jest svoje ne dam :hudicek:

panoramska.jpg
Napisano

Mala malca... sam zrihti ma?ino :P Jest svoje ne dam :hudicek:

 

js tut ne :P druga? se pa js tutki v swap nebi spu??u (razn, ?e bi dobu kje oznako karoserije od ?estak variante :))

Napisano

Opa, to morem pa sodelavca mal povpra?at. :D Pa ?e kupil je od foruma?a ter zrihtal vse skupaj, na novo po?trihal...Dost kul avto. So bili eni Bosanci (nimam pojma kaj za eni) slu?beno pri nas so kar slikali avto na parkingu. :hohoho:

Napisano

js tut ne :P druga? se pa js tutki v swap nebi spu??u (razn, ?e bi dobu kje oznako karoserije od ?estak variante :))

 

Hehe, tebe matra homologacija... sploh varianta: ''Sej te mazde sploh niso mele V6 ma?in, to si ti sam dal notri'' :hohoho:

panoramska.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.