Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 9. 11. 2019 ob 17:55 je FuManchu napisal:

Novej?i bmwji so porazni kar se kvalitete ti?e.

Za moj okus so tudi oblikovno grozljivi, npr.. samo ?e omenim X7, ki je videt kot nek kit, ki bo vsak ?as zajel plankton.  :zvizga:  Tanovi Audiji so mi povsem druga zgodba (tudi notranjost in po?utje za volanom).  :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 9. 11. 2019 ob 18:31 je Z M A J napisal:

Za moj okus so tudi oblikovno grozljivi, npr.. samo ?e omenim X7, ki je videt kot nek kit, ki bo vsak ?as zajel plankton. :zvizga: Tanovi Audiji so mi povsem druga zgodba (tudi notranjost in po?utje za volanom). :wub:

Meni so pa ravno bmwji oblikovno v?e? zadnje ?ase ; serija 3 mi je itk od nekdaj top, 5ka tudi. X2 mi je zakon, x3 tudi. Kar je pa ve?je je pa res preve? "kit"za pogledati.

 

Audi pa.... No ja... Edino q8 in a3limuzina. Ampak od premium troj?ka mi je ?e zmeraj c-klasa karavan 4matic nekaj v ?emur bi se z veseljem vozil :)

Napisano

bmw in audi niso glih nek prese?ek v oblikovanju. Obe znamki tepe to, da so njihovi modeli ?e po kakem letu zastareli. Si ne upajo narediti kake res nove, revolucionarne oblike. Vrsto let samo malo spreminjajo kako masko, lu?i...

Sicer so pa nemci zihera?i, gredo na sigurno. Njihovi pravoverni kupci itak kupijo vse, kar jim ponudijo ne glede na kvaliteto in ceno.

 

 

Napisano
  dne 9. 11. 2019 ob 19:00 je Alex napisal:

bmw in audi niso glih nek prese?ek v oblikovanju. Obe znamki tepe to, da so njihovi modeli ?e po kakem letu zastareli. Si ne upajo narediti kake res nove, revolucionarne oblike. Vrsto let samo malo spreminjajo kako masko, lu?i...

Sicer so pa nemci zihera?i, gredo na sigurno. Njihovi pravoverni kupci itak kupijo vse, kar jim ponudijo ne glede na kvaliteto in ceno.

True. Ampak saj v ?asih je te?ko pogruntat kaj novega. Se mi zdi,da to vsaj deloma resujejo s tem, da navadne modele res ne spreminjajo kaj preve? (a3,a4,a6,a8... c , E, S... Serija 3,5,7...),medtem ko si dajo mogo?e malo ve? duska pri recimo temu nisnih modelih (suvi na 1001nacin, gt-ji pri bmwju...).

 

Je pa res, sam ne vem ?e lo?im med 5let staro a4ko in novo . Isto lahko re?em za a6,a8...

 

Meni ?e zmeraj zmaga Volvo v90 , rang ni?je pa mazda6.... Pa ne re?em tega,ker sem na Mazda forumu :)

Napisano

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hja, jaz sem prvo ?estko, ki je bila nekje v rangu 24kEUR po ?tirih letih in 138.000 km prodal tud za 11kEUR. Problem je namre? v tem, da ti pri prodaji oprema pomaga samo v toliko, da se la?je proda - dra?je pa? ne. ;)

33112_1.png

Napisano
  dne 18. 11. 2019 ob 11:11 je Boss napisal:

Hja, jaz sem prvo ?estko, ki je bila nekje v rangu 24kEUR po ?tirih letih in 138.000 km prodal tud za 11kEUR. Problem je namre? v tem, da ti pri prodaji oprema pomaga samo v toliko, da se la?je proda - dra?je pa? ne. ;)

bolano, cca 3.500? izgube na leto, zgleda ima folk preve? denarja, da kupuje nove avte in jih po parih letih proda

 

jaz sem to?no 3.500? izgubil po 5 letih lastni?tva (Audi A3), star je bil pa 4 leta ko sem ga kupil in 130.000km

Napisano

Kolega kupil par mesecev star BMW X5, ga imel 18 mesecev in zgubil samo razliko med nabavno in prodajno vrednostjo 18k?, plus servisi in pizdarije...pod ?rto cca 24k?...

Zdaj vozi golfa...

Imel pa je BMW...

Napisano
  dne 19. 11. 2019 ob 9:04 je MUFC napisal:

bolano, cca 3.500? izgube na leto, zgleda ima folk preve? denarja, da kupuje nove avte in jih po parih letih proda

 

jaz sem to?no 3.500? izgubil po 5 letih lastni?tva (Audi A3), star je bil pa 4 leta ko sem ga kupil in 130.000km

Pri meni je bila ?al to edina re?itev, saj se je v moj avto zaletel en kreten, zavarovalnica pa je prijavila totalko, ?eprav bi se dalo avto popravit za cca 7 jurjev. Ker sem dobil kupca, ki je bil pripravljen dati razliko plus od?kodnino zavarovalnice, da je skupaj naneslo 11kEUR mi kaj drugega ni preostalo. Druga? ga tudi sam ne bi nikoli prodajal po ?tirih letih sploh pa ne pred vsaj 200kkm.

33112_1.png

Napisano
  dne 19. 11. 2019 ob 9:04 je MUFC napisal:

bolano, cca 3.500? izgube na leto, zgleda ima folk preve? denarja, da kupuje nove avte in jih po parih letih proda

 

jaz sem to?no 3.500? izgubil po 5 letih lastni?tva (Audi A3), star je bil pa 4 leta ko sem ga kupil in 130.000km

 

Le tako naprej, sam z veseljem kupujem malo vo?ene 2-4 leta stare avte za 50 do 60 % cene novega. Nekateri 5k EUR ali ve? pridelajo izgube pri novem avtu, nekateri pa gremo raje 3x letno na dopust za ta denar. Vsakemu svoje...

Napisano
  dne 19. 11. 2019 ob 11:00 je 323 BA napisal:

Le tako naprej, sam z veseljem kupujem malo vo?ene 2-4 leta stare avte za 50 do 60 % cene novega. Nekateri 5k EUR ali ve? pridelajo izgube pri novem avtu, nekateri pa gremo raje 3x letno na dopust za ta denar. Vsakemu svoje...

Popolnoma se strinjam in tudi sam tako delam.

 

 

Napisano

Sej po tej izku?nji kupovanja bo naslednji? tudi pri meni verjetno rabljen. Avto industrija se bo pa ?e naprej ?udila zakaj prodaja novih pada.

33112_1.png

Napisano

Jaz pa, ?e je le mo?no, kupim nov avto. Potem je pa vsaj 10 let (oziroma kak?nih 280.000 km) mir. Nato po?asi za?nem spet razmi?ljati o novem. Popolnoma novem. Menim, da je stro?ek enak, kot ?e bi kupoval rabljene in toliko ve? podpiral raznorazne mehanike. Seveda pa se strinjam s tistimi, ki novega ne bi nikoli kupili in prisegajo na rabljene. Tako vsaj imam zagotovilo, da bom rabljen avto lahko prodal...

Napisano
  dne 19. 11. 2019 ob 15:22 je Slivka napisal:

Jaz pa, ?e je le mo?no, kupim nov avto. Potem je pa vsaj 10 let (oziroma kak?nih 280.000 km) mir. Nato po?asi za?nem spet razmi?ljati o novem. Popolnoma novem. Menim, da je stro?ek enak, kot ?e bi kupoval rabljene in toliko ve? podpiral raznorazne mehanike. Seveda pa se strinjam s tistimi, ki novega ne bi nikoli kupili in prisegajo na rabljene. Tako vsaj imam zagotovilo, da bom rabljen avto lahko prodal...

Ampak ne nam. :) Mi kupujemo leto ali dve star (nov) avto z ?im manj kilometri, po mo?nosti ?e v garanciji.Ne kupujemo starodobnikov Tvoji po moje potujejo kam na jug. :)

 

 

Napisano
  dne 18. 11. 2019 ob 7:38 je simon87 napisal:

Men se zdijo kar ugodne cene za par 2017 letnikov al se moti?

A je kdo pre?tel koliko avtov v teh ponudbah od "Koala mobil" ima 60Kkm, koliko pa 66Kkm. A ni to hudi?evo ?udno.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Mislim da ra?unice ni. ?e avto po dveh letih zgubi 30% vrednosti, ma ne zme?e? toliko za popravila, sploh ?e ga ma? 5 let in ga pri recmo 7ih proda? dalje.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tole tudi jaz podpiram 100%
    • grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)
    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.