Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Plin je za gretje doma in kuhanje juhe...

Se strinjam, ampak silom prilike se je pa par let nazaj pokazala kot dobra alternativa.

Napisano

Ja, zalaufa na nafto.... Pi?e da ga je treba pred ciljem dati spet nazaj na nafto...

 

Verjetno je mislil , da porabi 9l nafte na 100 NA NAFTO prevo?enih kilometrov...

 

Ampak... Koliko je to legalno? Meni je to vse skupaj ?panska vas, priznam...

Napisano

Za njim pa vonj po pomfriju ali pohanih zrezkih :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ma daj no mir.

 

Ja, v?asih smo to v dizle vlivali brez predelav. Na?eloma bi tudi zdaj lahko. Ampak samo, dokler je toplo. Ker pri +5?C jedilno olje postane tako gosto, da zaba?e vse filtre. Torej smo poleti vozili na jedilno olje, pozimi pa na cvi?ek. Na?eloma bi to lahko tudi dandanes po?el, le jedilno olje bi moral res dobro prefiltrirat.

 

Zadaj pa ni prav nobenih vonjav po pomfriju in pohanih zvezkih, ampak povsem navaden dizelski vonj in dizelski dim (ki ga je bilo pred dvemi desetletji bistveno ve? kot danes, ampak to je ?e druga zgodba)...

Napisano

Hud optimizem veje iz teh lastnikov starih bimmerjev - 13 let, 300kkm, pa bi rad 15 jurjev zanjga.

33112_1.png

Napisano

Teh 800 Nm verjetno pomeni 3x zlom vratnih vretenc, potem pa revizija motorja... :)

 

Druga?e pa ?e:

3. downpipe ali po doma?e verjetno tudi brez katalizatorja

 

Tak avto verjetno bp naredi tehni?nega?

Napisano

Sj pi?e, da ga ma sam do decembra :D Pol pa je vrjetno treba pla?at ... al homologacijo ... al pa kaj druga xD

 

@323BA lahko je ?e nevarno, da ti kak bat v glavo prileti ... odpre motor, bat sko?i ven, zej pa ker si tak hitro pospe?eval ga kamot dohiti? :P

Napisano

Malo pretiravate ta BMWjev 3.0 dizel zdr?i teh 350HP brez problema, ne bo kr tak noben bat ven pogledal.

Bolj bi me skrbel avtomatski menjalnik.

800Nm je absolutno preve? za ta ZF-ov avtomatik, ti avtomatiki bi naj zdr?ali do max 700Nm!

Odvisno kera verzija je v tej 3ki, ena od teh dveh:

6HP26Z = max. 600Nm

6HP28Z (6HP26T?) = max. 700Nm

?e vir od ZF-a

post-5522-0-97796500-1582006858_thumb.jpg

 

Glede downpipa in manjko DPF, KAT, EGR, pa zaenkrat ni problema s tehni?nim, merijo samo koliko dimi. ?e ni slabo ?ipan pol itak ne dimi tak fejst da ne bi ?el ?ez tehni?nega.

 

P.S.: Vratna vretenca pa ziher trpijo pri 800Nm.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pa ja itq, da pretiravamo, tak al tak je vpra?anje, ?e je sploh do?ivel teh 800Nm kdaj, ?e je normalen voznik. Me pa zanima, ?e je s tem vozilom vsaj ?ou na Nordschleife, bi se pa ?e moglo dat pelat pod 10 minut :P

Napisano

Malo pretiravate ta BMWjev 3.0 dizel zdr?i teh 350HP brez problema, ne bo kr tak noben bat ven pogledal.

Bolj bi me skrbel avtomatski menjalnik.

800Nm je absolutno preve? za ta ZF-ov avtomatik, ti avtomatiki bi naj zdr?ali do max 700Nm!

Odvisno kera verzija je v tej 3ki, ena od teh dveh:

 

P.S.: Vratna vretenca pa ziher trpijo pri 800Nm.

 

Vsaj nekdo, ki ve kaj pi?e.

 

Pa ja itq, da pretiravamo, tak al tak je vpra?anje, ?e je sploh do?ivel teh 800Nm kdaj, ?e je normalen voznik. Me pa zanima, ?e je s tem vozilom vsaj ?ou na Nordschleife, bi se pa ?e moglo dat pelat pod 10 minut :P

 

Heh jaz sem bil ve?krat, z razli?nimi avti gor pa je bilo vedno pod 10 minut, pa vsi skupaj niso imeli toliko navora.  :lol:

Napisano

Heh jaz sem bil ve?krat, z razli?nimi avti gor pa je bilo vedno pod 10 minut, pa vsi skupaj niso imeli toliko navora.  :lol:

 

No, to je pa spodbudno ?e zame in mojo BTjko...  :zvizga:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sam, a ni mal preveliko odstopanje. Servis za 60 000km je bil narejen pri 68 000km, ,naslednji ,ki bi mogu bit pri 80 000, je bil narejen pri 91 000km, naslednji namesto na 100 000 je bil pri 114 000?? 

 

okej, kakega jurja gor/dol ni panike. Tuki se mi zdi pa mal preveliko odstopanje?

Napisano

Tole pa? ni bilo pravilno servisirano in jaz bi samo zaradi tega dal roke stran. Avto ?e v garanciji ni pravilno servisiran, ?e pa je bil vmes nekje drugje pa ?al ne vemo, ker ni ?rno na belem.

 

Druga? pa glej klju?. Manj kot 5 let 120kkm, klju? pa tako zjeban kot bi imel 20 let za sabo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.