Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

AT je ob redni menjavi olja neuničljiv. Zdaj g165 definitivno ne AT, ce pa izbiras med g165 in g194 izberi raje g194 AT. 

Upam pa da se nisi vstrasil tvojega dizla 175 ker se nimas zakaj ce ga lepo vzdrzujes se nimas kaj bat, tistih par dodatnih stvari pa uredis preventivno in si miren. Komaj se ti je avto prav vteke pa bi ga menjal.

Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Zaenkrat je BP. Tistih nekaj par stvari, ki vsaka stane borih nekaj 1.000 € (sklopka, turbina, injektorji, ... veriga, DPF, ...), me itak ne skrbi, ker bodo nastopile čez nekaj let :) . Bolj je razlog, da smo obremenjeni, da avto ni za kratke mestne vožnje. 

Jaz sem z prejšnjim mercesesom delal dnevne relacije 8km enkrat tedensko pa sem se v mb iz ptuja peljal po avtocesti pa nisem nikoli imel probleme z dpf. @Janez007 ne obremenjuj se predcasno vse bo ok 😉

Napisano (urejeno)
dne 22. 6. 2021 ob 17:40 je scania napisal:

Jaz sem z prejšnjim mercesesom delal dnevne relacije 8km enkrat tedensko pa sem se v mb iz ptuja peljal po avtocesti pa nisem nikoli imel probleme z dpf. @Janez007 ne obremenjuj se predcasno vse bo ok 😉

👍

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Mazda vseeno ni Mercedes :) 

 

Itak se obremenjujem, ker imam trenutno preveč časa in berem o tehničnih težavah M6 in gledam oglase (kurim lanski dopust) in skoraj bi danes kupil avto :jupiii:. In se nekaj dogaja. Še vedno mi je zanj žal - za 21.700 € + 800€ stroškov, torej skupaj 22.500 € bi dobil kristal rdečo M6 G165 karavan, letnik 2019/10, ročni menjalnik, 35.000 km, 19" + 17" platišča z zimskimi gumami. Še naprej gledam, sedaj sem že pri 25.000 € + uvozni stroški, za eno leto stare z nekaj 1.000 km. :rolleyes:

Par dni, pa me bo verjetno minilo. 😁

G165 in d175 nemores primerjat, bos razocaran ker g165 je bolj za lezerno voznjo. Upam da te bo minilo ker pp moje bi naredil bedarijo, sploh ce gre vredu in nimas nobenih tezav. Glede tezav pa ima vsak avto nekaj za cisto vsakega bos kaj nasel, raje beri kaj drugega 😉

Napisano (urejeno)
pred 56 minutami je scania napisal:

G165 in d175 nemores primerjat, bos razocaran ker g165 je bolj za lezerno voznjo. Upam da te bo minilo ker pp moje bi naredil bedarijo, sploh ce gre vredu in nimas nobenih tezav. Glede tezav pa ima vsak avto nekaj za cisto vsakega bos kaj nasel, raje beri kaj drugega 😉

Saj ležerna tiha vožnja je najlepša :) 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Saj ležerna tiha vožnja je najlepša :) 

Upam da te mine ta norija v par dneh. Lahko ti pa posljem gradivo o avtomatskih menjalnikih pa nastudiras zadevo, bo bolje 😉

Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Sodelavec je kupil Forda S-maxa avtomatika, in potem 3 leta prisegal na avtomatika, da nikoli ne gre nazaj, dokler se mu ni pri cca 190.000 km na počitnicah nekaj zataknilo. Prvo popravilo 1.200€, drugo popravilo 1.500€, potem je avto 1 mesec stal v delavnici, ko so po celi Evropi iskali rabljenega,...  Podobno zgodbo sem slišal z Audijevim avtomatskim menjalnikom - strošek 4.500 €. 🥴

 

Ti sanjaš te tisoče €. 🤣 Vozi avto in uživaj, kot ti je predlagal že scania. Raje preberi kak dober roman namesto, da si kravžlaš možgančke z "kaj bo, če bo". 😉

  • Všeč 4
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 46 minutami je Janez007 napisal:

Sodelavec je kupil Forda S-maxa avtomatika, in potem 3 leta prisegal na avtomatika, da nikoli ne gre nazaj, dokler se mu ni pri cca 190.000 km na počitnicah nekaj zataknilo. Prvo popravilo 1.200€, drugo popravilo 1.500€, potem je avto 1 mesec stal v delavnici, ko so po celi Evropi iskali rabljenega,...  Podobno zgodbo sem slišal z Audijevim avtomatskim menjalnikom - strošek 4.500 €. 🥴

 

To so pa powershifti s-tronici in dsg. Za mene je pravi avtomatik tiptronic in mi je vseeno če prestavlja enkrat počasnej je pa ziher

Napisano
pred 48 minutami je Janez007 napisal:

Sodelavec je kupil Forda S-maxa avtomatika, in potem 3 leta prisegal na avtomatika, da nikoli ne gre nazaj, dokler se mu ni pri cca 190.000 km na počitnicah nekaj zataknilo. Prvo popravilo 1.200€, drugo popravilo 1.500€, potem je avto 1 mesec stal v delavnici, ko so po celi Evropi iskali rabljenega,...  Podobno zgodbo sem slišal z Audijevim avtomatskim menjalnikom - strošek 4.500 €. 🥴

 

Fordovi novejši avtomatski menjalnik (ne Aisin) so zelo občutljivi, kar se servisiranja tiče. Če zanemariš par servisov si lahko na hitro ob menjalnik. Žal.

 

Mene pa ravno mika, če bo potreba po večjem avtu da bi na kakega s-maxa oko vrgel. Ga ima žlahtnik že lep čas in nobenga izrednega popravila.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
dne 22. 6. 2021 ob 21:11 je FuManchu napisal:

Fordovi novejši avtomatski menjalnik (ne Aisin) so zelo občutljivi, kar se servisiranja tiče. Če zanemariš par servisov si lahko na hitro ob menjalnik. Žal.

 

Mene pa ravno mika, če bo potreba po večjem avtu da bi na kakega s-maxa oko vrgel. Ga ima žlahtnik že lep čas in nobenga izrednega popravila.

 

S-max je eden bolj posrečenih avtov. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Ja se strinjam, S-max je eden bolj posrečenih avtov. 

Meni se najbolj dopade prva generacija. Tak posebnež je v dobrem pomenu besede:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
Mazda vseeno ni Mercedes  
 
Itak se obremenjujem, ker imam trenutno preveč časa in berem o tehničnih težavah M6 in gledam oglase (kurim lanski dopust) in skoraj bi danes kupil avto :jupiii:. In se nekaj dogaja. Še vedno mi je zanj žal - za 21.700 € + 800€ stroškov, torej skupaj 22.500 € bi dobil kristal rdečo M6 G165 karavan, letnik 2019/10, ročni menjalnik, 35.000 km, 19" + 17" platišča z zimskimi gumami. Še naprej gledam, sedaj sem že pri 25.000 € + uvozni stroški, za eno leto stare z nekaj 1.000 km. :rolleyes:
Par dni, pa me bo verjetno minilo. 
Vzemi mojo cx5 awd g160 :)
Napisano

Mal neumesna, sam morem napisati, da sem se za dobro jutro iz srca nasmeljal pri prebiranju debate o limuzinah in karavanih, škoda da se je zaključila, zmagala je pa pripomba o češki prikolici 😂

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 49 minutami je ignacij napisal:

Mal neumesna, sam morem napisati, da sem se za dobro jutro iz srca nasmeljal pri prebiranju debate o limuzinah in karavanih, škoda da se je zaključila, zmagala je pa pripomba o češki prikolici 😂

Ja prave face ste, pa ja vsak ve kaj je za njega naj, naj.... :whatever:

Napisano
On 6/22/2021 at 9:16 PM, Janez007 said:

Ja se strinjam, S-max je eden bolj posrečenih avtov. 

Ogrevana sprednja šipa, s senzorjem za dež... 1800€ 😄 To pa že enga avtomatika popraviš 😈

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
dne 22. 6. 2021 ob 21:06 je scania napisal:

To so pa powershifti s-tronici in dsg. Za mene je pravi avtomatik tiptronic in mi je vseeno če prestavlja enkrat počasnej je pa ziher

 

Kaj pa imaš kak info glede avtomatika v Audi S6 C7 baje je kao DSG, RS6 C7 pa ima klasični automatik. 

Kake težave pri S6 automatu?? Kolk je  vzdržljiv? 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
 
Kaj pa imaš kak info glede avtomatika v Audi S6 C7 baje je kao DSG, RS6 C7 pa ima klasični automatik. 
Kake težave pri S6 automatu?? Kolk je  vzdržljiv? 
Oj, se pridružujem vprašanju. Kaj ma pa allroad a6 notr?
Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

 

Kaj pa imaš kak info glede avtomatika v Audi S6 C7 baje je kao DSG, RS6 C7 pa ima klasični automatik. 

Kake težave pri S6 automatu?? Kolk je  vzdržljiv? 

Koliko gledam imata oba 09e menjalnik kar je 6hp26 od zf. Dober menjalnik, klasicen tiptronic

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 21 minutami je scania napisal:

Meni je zunaj zlo lep, sredinska konzola v notranjosti pa mi ni glih po godu

 

Ja, pri fordu se mi zdi, da so sli z notranjostjo korak nazaj, proti prejsnjim modelom. Ko sm kupoval 6ko sem gledu tut Mondeote, ampak se not nikakor nebi dober pocutu, prov dolgocasno je vse skupi, prejsnji mi je bil not velik bolj usec. 

Napisano
pred 35 minutami je scania napisal:

Meni je zunaj zlo lep, sredinska konzola v notranjosti pa mi ni glih po godu

Res je. Smo že lepše videli. Ampak bi se navadil:bravo:

  • Všeč 2
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
    • Jzt sm pa na Chrome brez adblocka in vsak oglas pogledam do konca na youtubu.
    • Očitno folk nima v lifeu kaj bolj pametnega za delat, kot pa v službo hodit🤔🧐🤣, mladina pa brez njih (tisti, ki želijo delati, se razume...)...
    • To je zato k sedi v mazdi in še dizlu povrhu🤣😂
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.