Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
1 hour ago, NevLado said:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Revolution, letnik:2018,22800 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

A to kdo s foruma prodaja? Mi je zadnjič omenil en gospod na Makomi, da pride ena taka šestica notri. Pa še kljuko ma vgrajeno, to je pa genau zame :) 

Morm vprašat zakaj je menjal - al je kaj narobe, al je prejšnji lastnik želel višje sedenje :)

Napisano

Mal dvomim da je kdo s foruma, prvi lastnik in nima slovenske zastavice. Običajno se kar pohvalijo s tem. Uvažajo rabljene tudi same avtohiše v zadnjem času.

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Revolution, letnik:2018,22800 EUR :: www.Avto.net ::

 

Hudo lepa. Pogrešam edino usnjene sedeže. To je pogoj za moj nakup. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
dne 8. 11. 2022 ob 13:48 je SeekK napisal:

Prvič vidim tako oskubljeno, res pa da nisem podrobno spremljal CX-5ke. A se je to pri nas prodajalo?

 

To so mišljene za manj zahtevne, katerim oprema ni važna 🙂

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
pred 23 urami je SpEkTr napisal:

 

A to kdo s foruma prodaja? Mi je zadnjič omenil en gospod na Makomi, da pride ena taka šestica notri. Pa še kljuko ma vgrajeno, to je pa genau zame :) 

Morm vprašat zakaj je menjal - al je kaj narobe, al je prejšnji lastnik želel višje sedenje :)

@SpEkTr to resno? Saj veš, da lahko potem na svoj hobi (PM_ACC ... ) pozabiš? 🙂

Napisano

Haha, ja res. Bom moral kak drug hobi najt. Je pa res, da tale barva mi ni čist na kožo pisana....Razmišljal sem pač, da prodam oba avta in kupim enega benzinarja, ki bo sposoben še prikolico vlečt, pa roka...:D

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Haha, ja res. Bom moral kak drug hobi najt. Je pa res, da tale barva mi ni čist na kožo pisana....Razmišljal sem pač, da prodam oba avta in kupim enega benzinarja, ki bo sposoben še prikolico vlečt, pa roka...:D

 

Sam sem in tja pokukam še na kakšen drug forum, ker se še kar dogaja, eni zmečejo v avto tudi po 10.000 € pa še vedno ne dela OK ...

 

Napisano

Aja tooo 🙂 Ja, sem v navezi z enim madžarom , ki je tudi raziskoval tole. Razkopal je praktično skoraj cel motor pa nekak z mehanikom nista prišla do nekega zaključka. Vse injektorje menjat kar tako je pa predrago - samo za test.

Sedaj se je usmeril v softwerski del, da ga bo nekako prilagodil itd itd...

 

Pri meni se je pa stanje popravilo - od zadnjič ko sem vlekel PK na krk in nazaj, se je res precej 'popravilo' na plus. Ne vem še točno v čem je fora...

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Aja tooo 🙂 Ja, sem v navezi z enim madžarom , ki je tudi raziskoval tole. Razkopal je praktično skoraj cel motor pa nekak z mehanikom nista prišla do nekega zaključka. Vse injektorje menjat kar tako je pa predrago - samo za test.

Sedaj se je usmeril v softwerski del, da ga bo nekako prilagodil itd itd...

 

Pri meni se je pa stanje popravilo - od zadnjič ko sem vlekel PK na krk in nazaj, se je res precej 'popravilo' na plus. Ne vem še točno v čem je fora...

Kaj to pomeni, 180 km, 120 km..?

 

Ko sem jim jaz fino zatežil s tistimi grafi, so mi na koncu ponudili nove injektorje .. res ugodno. To nakaj pove. Tudi tisti Japonec je na koncu prišel do te ugotovitve.

 

Sicer pa se menda težave pri novejših dizlih pojavljajo pri vseh znamkah. Niso več to Golfi I ali II, katerih dizel mašine so bile neuničljive.

Popravljeno od Janez007
Napisano

250-260 brez pk. S Pk pa okoli 170-180. 

 

Kaj si jim zatežil? In koliko ugodno je zate ugodno? Kakorkoli omeni človek injektor mi ne gre skupaj z 'ugodno' :D

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je SpEkTr napisal:

250-260 brez pk. S Pk pa okoli 170-180. 

 

Kaj si jim zatežil? In koliko ugodno je zate ugodno? Kakorkoli omeni človek injektor mi ne gre skupaj z 'ugodno' :D

 

Pa saj tvoj avto je popolnoma zdrav. 👍

 

Samo delo. 🙂

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Samo delo bi plačal? 

 

👍

 

V garanciji so jih menda kar nekaj zamenjali.

Popravljeno od Janez007
Napisano

I ja bi tata, daj mi napiši na katerem servisu si bil hahha :)

 

Sicer pa  , regeneracije sem imel že na okoli 200km. Potem sem začel vlivat mal aditiva - metabond recimo. Pa peljal sem na fotran mašino kjer teče čistilo skozi , kako dobro urco. No potem pa ene 1500km neke praktične razlike ni bilo zaznati, zdele zadnji tank se malce postavlja v drugo smer. Bomo videli :)

Napisano

Tole ni več kot 500€ vredno, ker je v totalno jadnem stanju.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Tole ni več kot 500€ vredno, ker je v totalno jadnem stanju.

Odvisno kako je videti v živo. 

Le čevlje sodi naj kopitar ;)

Če ne drugega je odlična osnova za restavriranje. 

Pa kaj potem če rjavi, ona z razliko od Sharana in ostalih novodobnih elektronskih kant vsaj dela in te ne pusti na cedilu.

 

Ta je legenda in upam da bo v katerem od klubov starodobnikov. 

Se spomnim ko jo je imel eden naših pokojnih lovcev in veterinarjev ter jo je pripeljal iz Celovca. Noro, mini japonski ferrari ;)

WWW.AVTO.NET

Mazda 323 323 f 1.6 16v, letnik:1993,3500 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano
pred 8 urami je FuManchu napisal:

Prvič vidim:prstgor:

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda MPV 2.5 DIESEL. KLIMA. VLEÈNA KLJUKA.CENTR. ZAKL., letnik:1996,1490 EUR ::...

 

Jp,nekakšen predhodnik petice.

Napisano
pred 8 urami je Nejc1986 napisal:

Jp,nekakšen predhodnik petice.

 

 

Vmes je bil se Premacy ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.