Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
1 hour ago, NevLado said:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Revolution, letnik:2018,22800 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

A to kdo s foruma prodaja? Mi je zadnjič omenil en gospod na Makomi, da pride ena taka šestica notri. Pa še kljuko ma vgrajeno, to je pa genau zame :) 

Morm vprašat zakaj je menjal - al je kaj narobe, al je prejšnji lastnik želel višje sedenje :)

Napisano

Mal dvomim da je kdo s foruma, prvi lastnik in nima slovenske zastavice. Običajno se kar pohvalijo s tem. Uvažajo rabljene tudi same avtohiše v zadnjem času.

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Revolution, letnik:2018,22800 EUR :: www.Avto.net ::

 

Hudo lepa. Pogrešam edino usnjene sedeže. To je pogoj za moj nakup. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
dne 8. 11. 2022 ob 13:48 je SeekK napisal:

Prvič vidim tako oskubljeno, res pa da nisem podrobno spremljal CX-5ke. A se je to pri nas prodajalo?

 

To so mišljene za manj zahtevne, katerim oprema ni važna 🙂

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
pred 23 urami je SpEkTr napisal:

 

A to kdo s foruma prodaja? Mi je zadnjič omenil en gospod na Makomi, da pride ena taka šestica notri. Pa še kljuko ma vgrajeno, to je pa genau zame :) 

Morm vprašat zakaj je menjal - al je kaj narobe, al je prejšnji lastnik želel višje sedenje :)

@SpEkTr to resno? Saj veš, da lahko potem na svoj hobi (PM_ACC ... ) pozabiš? 🙂

Napisano

Haha, ja res. Bom moral kak drug hobi najt. Je pa res, da tale barva mi ni čist na kožo pisana....Razmišljal sem pač, da prodam oba avta in kupim enega benzinarja, ki bo sposoben še prikolico vlečt, pa roka...:D

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Haha, ja res. Bom moral kak drug hobi najt. Je pa res, da tale barva mi ni čist na kožo pisana....Razmišljal sem pač, da prodam oba avta in kupim enega benzinarja, ki bo sposoben še prikolico vlečt, pa roka...:D

 

Sam sem in tja pokukam še na kakšen drug forum, ker se še kar dogaja, eni zmečejo v avto tudi po 10.000 € pa še vedno ne dela OK ...

 

Napisano

Aja tooo 🙂 Ja, sem v navezi z enim madžarom , ki je tudi raziskoval tole. Razkopal je praktično skoraj cel motor pa nekak z mehanikom nista prišla do nekega zaključka. Vse injektorje menjat kar tako je pa predrago - samo za test.

Sedaj se je usmeril v softwerski del, da ga bo nekako prilagodil itd itd...

 

Pri meni se je pa stanje popravilo - od zadnjič ko sem vlekel PK na krk in nazaj, se je res precej 'popravilo' na plus. Ne vem še točno v čem je fora...

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Aja tooo 🙂 Ja, sem v navezi z enim madžarom , ki je tudi raziskoval tole. Razkopal je praktično skoraj cel motor pa nekak z mehanikom nista prišla do nekega zaključka. Vse injektorje menjat kar tako je pa predrago - samo za test.

Sedaj se je usmeril v softwerski del, da ga bo nekako prilagodil itd itd...

 

Pri meni se je pa stanje popravilo - od zadnjič ko sem vlekel PK na krk in nazaj, se je res precej 'popravilo' na plus. Ne vem še točno v čem je fora...

Kaj to pomeni, 180 km, 120 km..?

 

Ko sem jim jaz fino zatežil s tistimi grafi, so mi na koncu ponudili nove injektorje .. res ugodno. To nakaj pove. Tudi tisti Japonec je na koncu prišel do te ugotovitve.

 

Sicer pa se menda težave pri novejših dizlih pojavljajo pri vseh znamkah. Niso več to Golfi I ali II, katerih dizel mašine so bile neuničljive.

Popravljeno od Janez007
Napisano

250-260 brez pk. S Pk pa okoli 170-180. 

 

Kaj si jim zatežil? In koliko ugodno je zate ugodno? Kakorkoli omeni človek injektor mi ne gre skupaj z 'ugodno' :D

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je SpEkTr napisal:

250-260 brez pk. S Pk pa okoli 170-180. 

 

Kaj si jim zatežil? In koliko ugodno je zate ugodno? Kakorkoli omeni človek injektor mi ne gre skupaj z 'ugodno' :D

 

Pa saj tvoj avto je popolnoma zdrav. 👍

 

Samo delo. 🙂

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Samo delo bi plačal? 

 

👍

 

V garanciji so jih menda kar nekaj zamenjali.

Popravljeno od Janez007
Napisano

I ja bi tata, daj mi napiši na katerem servisu si bil hahha :)

 

Sicer pa  , regeneracije sem imel že na okoli 200km. Potem sem začel vlivat mal aditiva - metabond recimo. Pa peljal sem na fotran mašino kjer teče čistilo skozi , kako dobro urco. No potem pa ene 1500km neke praktične razlike ni bilo zaznati, zdele zadnji tank se malce postavlja v drugo smer. Bomo videli :)

Napisano

Tole ni več kot 500€ vredno, ker je v totalno jadnem stanju.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Tole ni več kot 500€ vredno, ker je v totalno jadnem stanju.

Odvisno kako je videti v živo. 

Le čevlje sodi naj kopitar ;)

Če ne drugega je odlična osnova za restavriranje. 

Pa kaj potem če rjavi, ona z razliko od Sharana in ostalih novodobnih elektronskih kant vsaj dela in te ne pusti na cedilu.

 

Ta je legenda in upam da bo v katerem od klubov starodobnikov. 

Se spomnim ko jo je imel eden naših pokojnih lovcev in veterinarjev ter jo je pripeljal iz Celovca. Noro, mini japonski ferrari ;)

WWW.AVTO.NET

Mazda 323 323 f 1.6 16v, letnik:1993,3500 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano
pred 8 urami je FuManchu napisal:

Prvič vidim:prstgor:

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda MPV 2.5 DIESEL. KLIMA. VLEÈNA KLJUKA.CENTR. ZAKL., letnik:1996,1490 EUR ::...

 

Jp,nekakšen predhodnik petice.

Napisano
pred 8 urami je Nejc1986 napisal:

Jp,nekakšen predhodnik petice.

 

 

Vmes je bil se Premacy ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.