Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

pred 12 urami je Janez007 napisal:

 

Kolega je imel Hondo Accord 2.0 letnik 2002. Vprašal sem ga, zakaj jo je prodal kakšnih 5 let nazaj, ker jo je prej tako hvalil. Potem pa mi je razložil, da je razbil zadnjo luč, pa je ni mogel nikjer več nabaviti. Torej tudi Honda ima svoje težave.

 

Tisti, ki misli, da bo dobil za teh 8.800€ skoraj nov avto brez stroškov, se fino moti.

 

Pri naši 12 let stari Accord je tudi bilo nekaj zadev, ki so me že motile (plastični cilinder sklopke je škripal - tipična napaka, slabi žarometi, ..). Drug kolega ima CR-V 2010 dizel in sem in tja, recimo 1x na leto pride kakšen strošek za dobrega jurčka (injektorji pri 210.000, nekaj okrog volana pri 250.000 km, ...). Alternatorji so pa znani, da crknejo med cca 150.000-200.000, ... se pa da popravit oz zamenjat diode ... cca 300€. Pa cev črpalke servo volana je tudi znana, da začne puščat okrog 200.000 km. 

Ko bos z mazdo naredil toliko km se oglasi in napiši težave....ko berem tole zapiranje ogledal, hmmmm, slabse kot dacia🤭🤔😂 aja @Janez007lahko zamenjaš za agregat....zakaj si pa H agregat nabavil...bi bilo bolje da bi vzel xiaomi ali kako drugo xy znamko....😂🤔🤭

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 28. 1. 2023 ob 18:28 je Janez007 napisal:

 

Misliš, da bi Janez imel Mazdo, če bi bila slaba? Sploh pa je oblikovno vsaj meni top (6-ka, 3-ka in 2-ka), za svoj denar seveda.

 

Na parkirišču srečam kolega, ki ima limuzino trojko 2018. Sem ves čas mislil da bencinarko, nakar zadnjič izvem, da CD 2.2. Pravi, da ima 100.000 km, samo redni servisi na 20.000 km in nobenih težav. Super zadovoljen z Mazdo.

 

 

Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je NevLado napisal:

 

Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.

  • Všeč 3
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Boss napisal:

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.

@mazdaman če se ne motim si ti nedolgo nazaj obrnil 111111km a to na cx5 dizel? Koliko vem si kupil novo, si imel kakšne težave do sedaj?

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.


Ja, pa pol še volan na novo oblečejo, pa ročico menjalnika, pa pedale, itd… 😁

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je NevLado napisal:

 

Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.

 

Uuu, takega boš pa težko dobil. Ker če je kupil dizelaša, ga je kupil zato, da ga bo vozil in ima gotovo vsaj 250.000 km. Še naša petka jih ima blizu 350.000. Tako da dobit nekoga z dizel Mazdo, ki ima samo 150.000 bo kar težka naloga...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Emmm, tukaj nismo na isti mreži - mislil je da išče nekoga, ki ima izkušnje z uporabo dizla, katerega je kupil novega in je zdaj že 150.000 prevoženih kilometrov za njim, da naj nam pove svoje izkušnje. Na iščemo takega, ki je kupil iz druge roke, ampak takega, ki vozi od praktično nule in kolk problemov je mel z dizlom.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 29. 1. 2023 ob 7:47 je Freak napisal:

Ja,tud nima DVD  predvajalnika.

Kaj so mu pa naredili (fotru) za 400€, pri generalki?

Novi, batni obrocki, brusenje glave, novi tefloni in pa jaz sem se vztrajal naj zamenja (izpusne) ventile, ker je avto na lpg. Ceprav po mnenju mehanika so bili ventili se ok, ampak glede na to, da je bil motor ze odprt ne more skodovati :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa se to so pomoje bolj problematicni SkyActive dizli, kot pa starejsi, kot je v Slivkini petki…

 

Jaz sem s prvo generacijo sestice (2.0 D121) naredil nekje okoli 180.000 km v petih letih… pa nisem imel nobenih omembe vrednih problemov…

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.

Težava vseh dizlov, vseh znamk je ekologija (dpf, posledično zabiti egr ventil...) Tukaj nima veze ali je avto uvožen ali kupljen pri nas. Itak so uvoženi bolj kvalitetni(to smo že pri 6-kah ugotovili, da so bolje zaščitene kot te za balkanske trge). Dizli bi morali delat 300000 jurjev brez problema ali pa še veliko več. Saj v bistvu jih tudi skayactiv.So primerki z več kot 400000 km. Poglejte prvo generacijo dizel, ko ni bilo tega eko stanja. Te vozijo in vozijo brez problemov. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Slivka napisal:

No, ja, novejše bi pa mogoče celo dobil s tako malo kilometri, ampak zadnje čase vsi raje kupujejo 'kosilnice in mopede', ne pa tistih pravih motorjev. V bistvu pravih motorjev Mazda sploh nima več v ponudbi...

No, saj če pogledamo skayactiv X motorji so tudi 2000 ccm, le konjev imajo veliko več kot tvoj "pravi" motor. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Slivka napisal:

No, ja, novejše bi pa mogoče celo dobil s tako malo kilometri, ampak zadnje čase vsi raje kupujejo 'kosilnice in mopede', ne pa tistih pravih motorjev. V bistvu pravih motorjev Mazda sploh nima več v ponudbi...

Misliš delovne stroje....😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Slivka napisal:

Res je, @Alex. In ima tudi enega osla, ki plačuje cestno takso za tako konjenico, ki je jaz z pravim motorjem niti ne potrebujem.

 

Krivulja pa to...

Potem so mone vsi tu gor, ki imajo benzinarje ali kako? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Alex napisal:

Težava vseh dizlov, vseh znamk je ekologija (dpf, posledično zabiti egr ventil...) Tukaj nima veze ali je avto uvožen ali kupljen pri nas. Itak so uvoženi bolj kvalitetni(to smo že pri 6-kah ugotovili, da so bolje zaščitene kot te za balkanske trge). Dizli bi morali delat 300000 jurjev brez problema ali pa še veliko več. Saj v bistvu jih tudi skayactiv.So primerki z več kot 400000 km. Poglejte prvo generacijo dizel, ko ni bilo tega eko stanja. Te vozijo in vozijo brez problemov. 😉

 

Pa sej se ne pogovarjamo o tem... pogovarjamo se o tem, da ko kupiš rabljeno težko veš koliko kilometrov je realnih, sploh če je avto uvožen iz tujine. Od privat prodajalca, kjer napiše, da je prvi lastnik je verjetnost, da te nategnejo manjša, sploh če so redno delani servisi.

Zelo dobro se da zakamuflirat 300.000km, da zgledajo kot da jih je 150.000km. Avto je rabljen in če so menjane pedalke usnje na volanu in šaltkeblu pa še recimo roke ipd, da nima lufta pa seveda zavorni diski rabiš biti že kar mehanika, da boš opazil, razliko.

 

Moja prejšna 6-ka je bla kot iz škatlice pri skoraj 300.000km, neopraskana, nepobutana. Od znotraj nobenih prask, strganin, umazanije, usnje celo. Edino kjer se je videlo je bil svetleče usnje na volanu in nekoliko zrabljene pedalke. Če bi še to zamenjal ga ni frajerja, da bi med vožnjo opazil, da je toliko km za njo.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Pa sej se ne pogovarjamo o tem... pogovarjamo se o tem, da ko kupiš rabljeno težko veš koliko kilometrov je realnih, sploh če je avto uvožen iz tujine. Od privat prodajalca, kjer napiše, da je prvi lastnik je verjetnost, da te nategnejo manjša, sploh če so redno delani servisi.

Zelo dobro se da zakamuflirat 300.000km, da zgledajo kot da jih je 150.000km. Avto je rabljen in če so menjane pedalke usnje na volanu in šaltkeblu pa še recimo roke ipd, da nima lufta pa seveda zavorni diski rabiš biti že kar mehanika, da boš opazil, razliko.

 

Moja prejšna 6-ka je bla kot iz škatlice pri skoraj 300.000km, neopraskana, nepobutana. Od znotraj nobenih prask, strganin, umazanije, usnje celo. Edino kjer se je videlo je bil svetleče usnje na volanu in nekoliko zrabljene pedalke. Če bi še to zamenjal ga ni frajerja, da bi med vožnjo opazil, da je toliko km za njo.

 

Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati. 

Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj nisi edini, ki ima Mazdo iz uvoza? Pa dvomim, da so vsi, ki so jih uvozili iz tujine nabavili v Leverkusnu od kaksnega sefa in da so bile “moviestar” v reklami ;)…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Alex napisal:

Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati. 

Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji. 

 

Pa kolk se obešaš na besede... verjetnost je večja in ne, da so vse take. Pri tako novem avtu ni fore, da bi mutili, ker kaj lahko naredijo? Napišejo kilometre v minus? Ker je avto, ko si ga kupil imel še garancijo je bilo vse vpisano v digitalno servisno. Tako, da težav ne bi smelo biti. Če pa kupuješ 5-7 let star avto ali več je pa možnost pevare toliko večja in takrat se prisvaljka nekdo na forum, ki razlaga kako mu je pri 150kkm odletelo že vse živo in rabi generalko. Pol pa eni z bencinarji na tem forumu onanirajo ob tem podatku in razlagajo kako so Mazdini dizli čist zanič.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Alex napisal:

Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati. 

Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji

In pride v roke lastniku na Balkanu, ki odžaga stran filter pri 70.000 km. 😩

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Pa kolk se obešaš na besede... verjetnost je večja in ne, da so vse take. Pri tako novem avtu ni fore, da bi mutili, ker kaj lahko naredijo? Napišejo kilometre v minus? Ker je avto, ko si ga kupil imel še garancijo je bilo vse vpisano v digitalno servisno. Tako, da težav ne bi smelo biti. Če pa kupuješ 5-7 let star avto ali več je pa možnost pevare toliko večja in takrat se prisvaljka nekdo na forum, ki razlaga kako mu je pri 150kkm odletelo že vse živo in rabi generalko. Pol pa eni z bencinarji na tem forumu onanirajo ob tem podatku in razlagajo kako so Mazdini dizli čist zanič.

Na servisu že vejo koliko km imajo ko jih šravfajo.....😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Janez007 napisal:

In pride v roke lastniku na Balkanu, ki odžaga stran filter pri 70.000 km. 😩

Pol Evrope se tako vozi. Pametni ljudje. Pa ne bo ena Greta njih j... a. 😉

Eno leto ni nobenih problemov, samo pali vozi. 😉 Altroke benzinar. Tako bi morali bit narejeni vsi novi dizli. 😊 Pa kdo bo meni ukazoval,kako naj se vozim. Veš kako so rekli anticepilci:"moj avto moja pravica". 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Z opisom naše vukojebine se strinjam. Ni nas niti za en dober Dunaj, kar se opazi da je ekonomija države zastavljena kot eno manjše velemesto, periferija bi pa živela vsak na svoji rodni grudi in imela vodo, štrom in telefon do svoje riti, s tem da naslednji trenutek bevskajo, koliko denarja se v infrastrukturi požre. Pa še nimby generacija so večina in ko je treba prekopati grabne čez njihove ultra vredne parcele, se spet vsi bunijo in štopajo napredek. Še vedno je treba pa pri tem vzdrževati infrastrukturo in ko potegneš črto, to potrebuješ hočeš ali nočeš in stane denar, ki ga ne znamo ustvariti, ker smo bolj narod vzdrževalcev in obrtnikov... Za neko verzijo podzemnega transporta je Ljubljana spet premajhna in potem imaš kar imaš. Je pa tole začaran krog. Če bi več ljudi vzelo javni transport, bi bilo tudi manj zastojev in bi tudi transport bolje funkcioniral. Delno je tudi problem ker je treba tudi pokazati avto in se ljudje pomembnega počutijo, da se lahko vozijo naokrog, ker je to nek dokaz da so v življenju nekaj dosegli.😬 Jebat ga, balkan je blizu in letvice za nek standard so hudičevo nizko postavljene.   Super, še otroke bomo fujickali sem pa tja, kjer imajo ljudje šiht. Užitek in kvaliteta življenja na kvadrat. 6 ur, 4 ure, super za javni sektor, privat sektor pa tega ne prenese, obrtniška in delavska mentaliteta, ki ne ustvarja vrednosti je preveč zakoreninjena in enostavno potrebuješ ljudi, da opravijo delo. Pa če opazuješ demografijo, lahko vidiš da se delovna populacija zmanjšuje, torej boš težko zmanjšal delovne ure v realnem sektorju. Jaz sem to videl že 5 let nazaj, počasi pa začenjajo vsi to kričati. V poslovnih krogih se govori še samo o tem kako tujce pripeljati delati. Bosancev pa ni več, je treba iti dlje iskati.   Ajej, delitev se da rešiti s kakšnim obvodom, če bi naši pravniki znali še kaj drugega, kot samo skrbeti za svoje debele riti. Pač ne rečeš za tujce, ampak za vozila, ki nimajo slovenske registracije. Če je Slovenec v takšnem vozilu je to njegov problem.   Za cestnine se pa delno strinjam. Sicer jih n Nemčiji ni za osebna vozila, če kaj prav vem, razen če niso kaj spreminjali vmes. Kar sem napisal lahko velja za osebna vozila, s tem bi se krile ceste, ki niso ac, nek mali % tudi ac, cestnina za ac bi se pa zaračunala samo za težja transportna vozila. Tisto je biznis in ni tako hudo, če jim kakšno cestnino rukneš. Spet pa, če bi bila logika, bi šlo več na železnico, če bi jo znali izkoristiti, pa so spet riti predebele v določenih državnih sistemih in razvoj infrastrukture je omejen - beri prvi odstavek. Enkrat sem zasledil, kako imajo Avstrijci veliko bolj izkoriščeno železnico proti nam. Pa tam na Semeringu zdaj nekaj kopljejo tunele in delajo na tem da bi nas počasi obšli. Tudi če je počasi, mi ne bomo dovolj hitri da bi se odzvali, na žalost.
    • Končno dobil in sestavil. Rabi kdo potopno fox transfere 175mm prodam za 300€ brez ročke. Ker mi je prevelika in sem že naročil krajšo. Nova je pri nas cca 500e
    • Mogoce imas pa bolj izbircen avto in ti s Petrolovim gorivom vec kuri... Dinozavrom pa je vseeno in z vsakim gorivom naredijo dovolj kilometrov ... Ali pa je vse skupaj mogoce samo v domisljiji... Kam pa pridemo brez domisljija   
    • Mogoče bi šlo, če bi država malo popustila pri svojem pohlepu in k temu prisilila še zavarovalnice. Ponekod v svetu imajo take rešitve.   Imaš velikega karavana z močnim motorjem. Lepo. Ko se odpraviš z družino na počitnice, to tudi potrebuješ. Ampak za vsak dan pelješ sam v mesto (ali pa še koga zraven), je pa prevelik. In od semaforja do semaforja premikat tako gmoto, je tudi precej potratno in onesnažuje okolje. Rešitev je lastništvo še enega manjšega, mogoče celo električnega vozila. Vendar so s tem povezani dodatni stroški.  Rešitev? Na isto registrsko tablico dobiš dve prometni dovoljenji - eno za veliko vozilo avto, drugo za majhno vozilo. Dveh hkrati itak ne moreš peljati. Torej registrske tablice prestavljaš po potrebi. Cestno takso, zavarovanje in registracijo plačaš za dražjo verzijo, tehnični pregled ni tako blazen strošek, uporabljaš pa tisto, kar je najbolj prikladno...
    • Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.   Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to raje kupujemo kot bridka dejstva ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.