Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Olje je bilo prežgano zaradi wandlerja, ob hitrejši reakciji bi lahko samo wandler obnovil. Največ toplote se ustvari v wandlerju. Glede ležajev za prestave??? To ne obstaja, notri so sklopke in zavore in kombinacija teh vklopi prestavo, ni samo ena sklopka ali zavora za eno predtavo. Lezajev kot jih poznamo not ni, ampak so igličasti ležaji samo med stikom dveh gredi ali posamezniga dela planetnega gonila. 

Kje si pa obnavljal menjalnik? 

So tudi takšni primerki ki prodajajo zgodbice samo da kasirajo.

Pa se aisin se pri pregretem olju vstavi, vrze v zasilni program poveca obrate v nevtralu da olje hitreje krozi in ga ohladi. Ce mene vprasas je to bila tezava ze pred prodajo in so morali res grdo delat z avtom. Kako so pa menjali olje po tim ekart metodi ali samo s karterja?

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Oba s scanio imava v menjalniku Redline mtl 75w80 gl4. Res super olje, zelo pomaga pri gladkem prestavljanju tudi, ko je olje še mrzlo. 

Kje pa sta ga nabavila?

Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Kje pa sta ga nabavila?

Meni ga je scania dostavil takrat. 😊

 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Meni ga je scania dostavil takrat. 😊

Alex hvala. Na spletu nič pametnega ne najdem ... Torej @scania, kje se to nabavi? Če prav berem, gre v menjalnik 1,7 litra, za 2 Mazdi bo 4 litre dovolj. :) 

 

image.png

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Alex hvala. Na spletu nič pametnega ne najdem ... Torej @scania, kje se to nabavi? Če prav berem, gre v menjalnik 1,7 litra, za 2 Mazdi bo 4 litre dovolj. :) 

 

image.png

Jaz naročam tukaj

AIRNSHOX.COM

MTL 75W80 GL-4 GEAR OLJE RL50204, RL50209 1-Quart je 0.9463 L

ampak ker ga ni na zalogi traja okoli 1mesec da dobijo in pošljejo naprej.

Janez če ti ni nujno počakaj da dobim, nazadnje so me klicali da so dobili samo veliko piksno in mi je ostalo tako da če se zgodba ponovi ti dam razliko za sindikalno ceno.

Popravljeno od scania
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je scania napisal:

Jaz naročam tukaj

AIRNSHOX.COM

MTL 75W80 GL-4 GEAR OLJE RL50204, RL50209 1-Quart je 0.9463 L

ampak ker ga ni na zalogi traja okoli 1mesec da dobijo in pošljejo naprej.

Janez če ti ni nujno počakaj da dobim, nazadnje so me klicali da so dobili samo veliko piksno in mi je ostalo tako da če se zgodba ponovi ti dam razliko za sindikalno ceno.

Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super. :)

 

Je poleg olja potreben še kakšen material, kakšna podložka?

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super. :)

 

 

Tudi pri moji 6-ki ni menjalnik tako dober kot pri cx30. Pri cx30 je res menjavanje tekoče in mehko kot puter. 👍

Je pa po menjavi olja v 6-ki tudi tam veliko bolj tekoče. Definitivno se splača menjava. 

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super. :)

 

Je poleg olja potreben še kakšen material, kakšna podložka?

 

Ok, rabis se dve alu podložki notranji premer 18 zunanji 24.

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je scania napisal:

Ok, rabis se dve alu podložki notranji premer 18 zunanji 24.

Kje pa se kupuje podložke, ... v trgovinah z avtodeli ali Bauhausih?

 

1 minuto kasneje: sem že našel: :) 

WWW.EUROGARDEN.EU

Tesnilna podložka aluminij, debelina 1,5mm, različnih dimenzije. Cena za 1 kos. 6x10, 6x12, 8x12, 10x16, 12x18, 13x19, 14x20, ...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Kje pa se kupuje podložke, ... v trgovinah z avtodeli ali Bauhausih?

 

1 minuto kasneje: sem že našel: :) 

WWW.EUROGARDEN.EU

Tesnilna podložka aluminij, debelina 1,5mm, različnih dimenzije. Cena za 1 kos. 6x10, 6x12, 8x12, 10x16, 12x18, 13x19, 14x20, ...

 

Na uradnem servisu? 

 

 

Napisano

CX-5 so pa vecino cene se vedno take, kot pred pol leta… mobile.de

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ni lahko prodati suv-a bencinarja z 2,5l motorjem za 25K€ pomoje...

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Za avte nimam informacij, za nepremičnine v Sloveniji jih imam. In Alex ima prav, kar se tiče prodaj nepremičnin na njegovem koncu.

 

Je tako, da prodajalci do konca držijo cene, prodaja pada, dokler prodajalci ne ugotovijo, da ne bo šlo. Potem pa je samo vprašanje, do kolk bo treba spustit, da bodo kupci zagrabili. 

 

Tole šestko 2017 z zamenjano mašino prodajajo že najmanj pol leta, pred mesecem so za 1k spustili ceno, pa jo bo treba še za kakšnih 5-7k, če mene vprašate. :)

https://www.mazda-si.net/topic/13905-zanimivi-oglasi/?do=findComment&comment=489795

 

image.png

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18076740&display=Mazda Mazda6

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Za avte nimam informacij, za nepremičnine v Sloveniji jih imam. In Alex ima prav, kar se tiče prodaj nepremičnin na njegovem koncu.

 

Je tako, da prodajalci do konca držijo cene, prodaja pada, dokler prodajalci ne ugotovijo, da ne bo šlo. Potem pa je samo vprašanje, do kolk bo treba spustit, da bodo kupci zagrabili. 

 

Tole šestko 2017 z zamenjano mašino prodajajo že najmanj pol leta, pred mesecem so za 1k spustili ceno, pa jo bo treba še za kakšnih 5-7k, če mene vprašate. :)

 

https://www.mazda-si.net/topic/13905-zanimivi-oglasi/?do=findComment&comment=489795

 

image.png

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18076740&display=Mazda Mazda6

 

 

Normalno, da se ne proda...ko je pa rdeča in diesel...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

No, jaz imam točno tako. In tudi vlečno kljuko, ker so bili taki paketi.

 

Sepravi 18 tisoč, pa 2 jurčka da jo domov spraviš in registriraš, pa si na 20k

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

 pa 2 jurčka da jo domov spraviš in registriraš

Jaz ne vem, od kje vam take številke?

 

A to so vas tile, ki avtomobile uvažali, nahecali, da je treba dati dva jurja, da pride v Slovenijo?

 

DMV je za tak avto manj kot 200€, homologacija 96€, ostalo pa odvisno od tega, kako ga boš dol spravil - ga greš iskat s prikolico, komu plačaš, da ga pripelje, ali pa ga sam pripelješ z začasnimi tablicami.

 

V tem konkretnem primeru lahko v Dusseldorf tudi letiš iz Benetk ali Graza (direkt) ali pa greš z vlakom.

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Jaz ne vem, od kje vam take številke?

 

A to so vas tile, ki avtomobile uvažali, nahecali, da je treba dati dva jurja, da pride v Slovenijo?

 

DMV je za tak avto manj kot 200€, homologacija 96€, ostalo pa odvisno od tega, kako ga boš dol spravil - ga greš iskat s prikolico, komu plačaš, da ga pripelje, ali pa ga sam pripelješ z začasnimi tablicami.

 

V tem konkretnem primeru lahko v Dusseldorf tudi letiš iz Benetk ali Graza (direkt) ali pa greš z vlakom.

Da vložim DMV moram sprocesirat vse papirje - da grem homologirat morm sprocesirat vse papirje - da ga grem iskat morm naročit transport al se pa zapelat gor...vse to košta. Mogoče ne 2 jurja, je pa jurja ziher. :)

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Nič ni zastonj.

Drži in nihče ne sili, da se lotiš takega projekta.

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je NevLado napisal:

Da vložim DMV moram sprocesirat vse papirje - da grem homologirat morm sprocesirat vse papirje - da ga grem iskat morm naročit transport al se pa zapelat gor...vse to košta. Mogoče ne 2 jurja, je pa jurja ziher. :)

Kaj pa je za "sprocesirati papirje"?

 

Ko pride avto (ali ti z njim) v Slovenijo, greš na AMZS in rečeš "avto bi homologiral" ter jim daš vse papirje na mizo. Odvisno od tega, kako zgodaj si šel to delat, lahko dobiš sken homologacije po e-pošti še isti ali naslednji dan (original v vsakem primeru dobiš po pošti). Nato v eDavkih poklikaš par okenc v obrazcu za odmero DMV in počakaš e-pošto z odločbo s FURS-a, kjer ti piše, koliko cekinov in kam jih nakažeš.

 

Potem pa že lahko skočiš po tablice.

 

Pri vsej stvari je logistika - v primeru "ti po avto" - še najzahtevnejša stvar, če ti izleti v tujino ne dišijo. V tem primeru daš kakega stotaka več človeku, ki se ukvarja s prevozi in ti ga dostavi ali pred tvoja vrata ali na parking od AMZS (kar je bolj priporočljivo).

 

PS: AMZS v tem zapisu seveda lahko zamenjate s katerokoli organizacijo, ki v Republiki Sloveniji opravlja dejavnost homologacije motornih vozil, da me ne bo kdo obtožil reklame.

Napisano

In se vmes se kaksen mesec vozis s preskusnimi tablicami ali ti avto stoji, ker odmera DMV traja in traja in traja ... :D Edino, ce to pocnes veckrat in imas kaksne "veze", da mogoce malo pospesijo in tako dobis par dni prej :) ... Sicer sam tega se nisem pocel, so pa to poceli ze kolegi ali znanci... Birokracije je cel kup... no pa saj sam vidis, kako je, ko avto pripeljes iz tujine in ga ne spravis cez homolgacijo :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 11 minutami je Jest napisal:

In se vmes se kaksen mesec vozis s preskusnimi tablicami ali ti avto stoji, ker odmera DMV traja in traja in traja ... :D Edino, ce to pocnes veckrat in imas kaksne "veze", da mogoce malo pospesijo in tako dobis par dni prej :) ... Sicer sam tega se nisem pocel, so pa to poceli ze kolegi ali znanci... Birokracije je cel kup... no pa saj sam vidis, kako je, ko avto pripeljes iz tujine in ga ne spravis cez homolgacijo :D ... 

Res je. Če imaš srečo ti papirje uredijo v mesecu dni, lahko pa  traja še več. Tako je bilo tudi v mojem primeru. 

 

 

Napisano

Imate še "stare podatke" oziroma informacije.

 

Drži, včasih si moral za odmero DMV na lokalni finančni urad, kjer so imeli 30 dni časa za obdelavo vloge. In ja, v LJ so si kar vzeli 30 dni (ne pa več). Zdaj pa ta dokument oddaš elektronsko in ga pač lahko obdela katerikola izpostava FURS v Sloveniji (sicer še vedno lahko izbereš, da ga pošljejo na ta ali oni urad), zato je bistveno hitreje.

 

Vem, ker sem to delal januarja letos. Homologacija - isti dan, FURS naslednji dan, po dveh dneh od prihoda vozila v SLO je že imelo slovenske tablice (še preden bi se najkrajše nemške sploh iztekle).

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.