Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Olje je bilo prežgano zaradi wandlerja, ob hitrejši reakciji bi lahko samo wandler obnovil. Največ toplote se ustvari v wandlerju. Glede ležajev za prestave??? To ne obstaja, notri so sklopke in zavore in kombinacija teh vklopi prestavo, ni samo ena sklopka ali zavora za eno predtavo. Lezajev kot jih poznamo not ni, ampak so igličasti ležaji samo med stikom dveh gredi ali posamezniga dela planetnega gonila. 

Kje si pa obnavljal menjalnik? 

So tudi takšni primerki ki prodajajo zgodbice samo da kasirajo.

Pa se aisin se pri pregretem olju vstavi, vrze v zasilni program poveca obrate v nevtralu da olje hitreje krozi in ga ohladi. Ce mene vprasas je to bila tezava ze pred prodajo in so morali res grdo delat z avtom. Kako so pa menjali olje po tim ekart metodi ali samo s karterja?

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Oba s scanio imava v menjalniku Redline mtl 75w80 gl4. Res super olje, zelo pomaga pri gladkem prestavljanju tudi, ko je olje še mrzlo. 

Kje pa sta ga nabavila?

Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Kje pa sta ga nabavila?

Meni ga je scania dostavil takrat. 😊

 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Meni ga je scania dostavil takrat. 😊

Alex hvala. Na spletu nič pametnega ne najdem ... Torej @scania, kje se to nabavi? Če prav berem, gre v menjalnik 1,7 litra, za 2 Mazdi bo 4 litre dovolj. :) 

 

image.png

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Alex hvala. Na spletu nič pametnega ne najdem ... Torej @scania, kje se to nabavi? Če prav berem, gre v menjalnik 1,7 litra, za 2 Mazdi bo 4 litre dovolj. :) 

 

image.png

Jaz naročam tukaj

AIRNSHOX.COM

MTL 75W80 GL-4 GEAR OLJE RL50204, RL50209 1-Quart je 0.9463 L

ampak ker ga ni na zalogi traja okoli 1mesec da dobijo in pošljejo naprej.

Janez če ti ni nujno počakaj da dobim, nazadnje so me klicali da so dobili samo veliko piksno in mi je ostalo tako da če se zgodba ponovi ti dam razliko za sindikalno ceno.

Popravljeno od scania
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je scania napisal:

Jaz naročam tukaj

AIRNSHOX.COM

MTL 75W80 GL-4 GEAR OLJE RL50204, RL50209 1-Quart je 0.9463 L

ampak ker ga ni na zalogi traja okoli 1mesec da dobijo in pošljejo naprej.

Janez če ti ni nujno počakaj da dobim, nazadnje so me klicali da so dobili samo veliko piksno in mi je ostalo tako da če se zgodba ponovi ti dam razliko za sindikalno ceno.

Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super. :)

 

Je poleg olja potreben še kakšen material, kakšna podložka?

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super. :)

 

 

Tudi pri moji 6-ki ni menjalnik tako dober kot pri cx30. Pri cx30 je res menjavanje tekoče in mehko kot puter. 👍

Je pa po menjavi olja v 6-ki tudi tam veliko bolj tekoče. Definitivno se splača menjava. 

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super. :)

 

Je poleg olja potreben še kakšen material, kakšna podložka?

 

Ok, rabis se dve alu podložki notranji premer 18 zunanji 24.

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je scania napisal:

Ok, rabis se dve alu podložki notranji premer 18 zunanji 24.

Kje pa se kupuje podložke, ... v trgovinah z avtodeli ali Bauhausih?

 

1 minuto kasneje: sem že našel: :) 

WWW.EUROGARDEN.EU

Tesnilna podložka aluminij, debelina 1,5mm, različnih dimenzije. Cena za 1 kos. 6x10, 6x12, 8x12, 10x16, 12x18, 13x19, 14x20, ...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Kje pa se kupuje podložke, ... v trgovinah z avtodeli ali Bauhausih?

 

1 minuto kasneje: sem že našel: :) 

WWW.EUROGARDEN.EU

Tesnilna podložka aluminij, debelina 1,5mm, različnih dimenzije. Cena za 1 kos. 6x10, 6x12, 8x12, 10x16, 12x18, 13x19, 14x20, ...

 

Na uradnem servisu? 

 

 

Napisano

CX-5 so pa vecino cene se vedno take, kot pred pol leta… mobile.de

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ni lahko prodati suv-a bencinarja z 2,5l motorjem za 25K€ pomoje...

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Za avte nimam informacij, za nepremičnine v Sloveniji jih imam. In Alex ima prav, kar se tiče prodaj nepremičnin na njegovem koncu.

 

Je tako, da prodajalci do konca držijo cene, prodaja pada, dokler prodajalci ne ugotovijo, da ne bo šlo. Potem pa je samo vprašanje, do kolk bo treba spustit, da bodo kupci zagrabili. 

 

Tole šestko 2017 z zamenjano mašino prodajajo že najmanj pol leta, pred mesecem so za 1k spustili ceno, pa jo bo treba še za kakšnih 5-7k, če mene vprašate. :)

https://www.mazda-si.net/topic/13905-zanimivi-oglasi/?do=findComment&comment=489795

 

image.png

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18076740&display=Mazda Mazda6

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Za avte nimam informacij, za nepremičnine v Sloveniji jih imam. In Alex ima prav, kar se tiče prodaj nepremičnin na njegovem koncu.

 

Je tako, da prodajalci do konca držijo cene, prodaja pada, dokler prodajalci ne ugotovijo, da ne bo šlo. Potem pa je samo vprašanje, do kolk bo treba spustit, da bodo kupci zagrabili. 

 

Tole šestko 2017 z zamenjano mašino prodajajo že najmanj pol leta, pred mesecem so za 1k spustili ceno, pa jo bo treba še za kakšnih 5-7k, če mene vprašate. :)

 

https://www.mazda-si.net/topic/13905-zanimivi-oglasi/?do=findComment&comment=489795

 

image.png

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18076740&display=Mazda Mazda6

 

 

Normalno, da se ne proda...ko je pa rdeča in diesel...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

No, jaz imam točno tako. In tudi vlečno kljuko, ker so bili taki paketi.

 

Sepravi 18 tisoč, pa 2 jurčka da jo domov spraviš in registriraš, pa si na 20k

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

 pa 2 jurčka da jo domov spraviš in registriraš

Jaz ne vem, od kje vam take številke?

 

A to so vas tile, ki avtomobile uvažali, nahecali, da je treba dati dva jurja, da pride v Slovenijo?

 

DMV je za tak avto manj kot 200€, homologacija 96€, ostalo pa odvisno od tega, kako ga boš dol spravil - ga greš iskat s prikolico, komu plačaš, da ga pripelje, ali pa ga sam pripelješ z začasnimi tablicami.

 

V tem konkretnem primeru lahko v Dusseldorf tudi letiš iz Benetk ali Graza (direkt) ali pa greš z vlakom.

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Jaz ne vem, od kje vam take številke?

 

A to so vas tile, ki avtomobile uvažali, nahecali, da je treba dati dva jurja, da pride v Slovenijo?

 

DMV je za tak avto manj kot 200€, homologacija 96€, ostalo pa odvisno od tega, kako ga boš dol spravil - ga greš iskat s prikolico, komu plačaš, da ga pripelje, ali pa ga sam pripelješ z začasnimi tablicami.

 

V tem konkretnem primeru lahko v Dusseldorf tudi letiš iz Benetk ali Graza (direkt) ali pa greš z vlakom.

Da vložim DMV moram sprocesirat vse papirje - da grem homologirat morm sprocesirat vse papirje - da ga grem iskat morm naročit transport al se pa zapelat gor...vse to košta. Mogoče ne 2 jurja, je pa jurja ziher. :)

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Nič ni zastonj.

Drži in nihče ne sili, da se lotiš takega projekta.

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je NevLado napisal:

Da vložim DMV moram sprocesirat vse papirje - da grem homologirat morm sprocesirat vse papirje - da ga grem iskat morm naročit transport al se pa zapelat gor...vse to košta. Mogoče ne 2 jurja, je pa jurja ziher. :)

Kaj pa je za "sprocesirati papirje"?

 

Ko pride avto (ali ti z njim) v Slovenijo, greš na AMZS in rečeš "avto bi homologiral" ter jim daš vse papirje na mizo. Odvisno od tega, kako zgodaj si šel to delat, lahko dobiš sken homologacije po e-pošti še isti ali naslednji dan (original v vsakem primeru dobiš po pošti). Nato v eDavkih poklikaš par okenc v obrazcu za odmero DMV in počakaš e-pošto z odločbo s FURS-a, kjer ti piše, koliko cekinov in kam jih nakažeš.

 

Potem pa že lahko skočiš po tablice.

 

Pri vsej stvari je logistika - v primeru "ti po avto" - še najzahtevnejša stvar, če ti izleti v tujino ne dišijo. V tem primeru daš kakega stotaka več človeku, ki se ukvarja s prevozi in ti ga dostavi ali pred tvoja vrata ali na parking od AMZS (kar je bolj priporočljivo).

 

PS: AMZS v tem zapisu seveda lahko zamenjate s katerokoli organizacijo, ki v Republiki Sloveniji opravlja dejavnost homologacije motornih vozil, da me ne bo kdo obtožil reklame.

Napisano

In se vmes se kaksen mesec vozis s preskusnimi tablicami ali ti avto stoji, ker odmera DMV traja in traja in traja ... :D Edino, ce to pocnes veckrat in imas kaksne "veze", da mogoce malo pospesijo in tako dobis par dni prej :) ... Sicer sam tega se nisem pocel, so pa to poceli ze kolegi ali znanci... Birokracije je cel kup... no pa saj sam vidis, kako je, ko avto pripeljes iz tujine in ga ne spravis cez homolgacijo :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 11 minutami je Jest napisal:

In se vmes se kaksen mesec vozis s preskusnimi tablicami ali ti avto stoji, ker odmera DMV traja in traja in traja ... :D Edino, ce to pocnes veckrat in imas kaksne "veze", da mogoce malo pospesijo in tako dobis par dni prej :) ... Sicer sam tega se nisem pocel, so pa to poceli ze kolegi ali znanci... Birokracije je cel kup... no pa saj sam vidis, kako je, ko avto pripeljes iz tujine in ga ne spravis cez homolgacijo :D ... 

Res je. Če imaš srečo ti papirje uredijo v mesecu dni, lahko pa  traja še več. Tako je bilo tudi v mojem primeru. 

 

 

Napisano

Imate še "stare podatke" oziroma informacije.

 

Drži, včasih si moral za odmero DMV na lokalni finančni urad, kjer so imeli 30 dni časa za obdelavo vloge. In ja, v LJ so si kar vzeli 30 dni (ne pa več). Zdaj pa ta dokument oddaš elektronsko in ga pač lahko obdela katerikola izpostava FURS v Sloveniji (sicer še vedno lahko izbereš, da ga pošljejo na ta ali oni urad), zato je bistveno hitreje.

 

Vem, ker sem to delal januarja letos. Homologacija - isti dan, FURS naslednji dan, po dveh dneh od prihoda vozila v SLO je že imelo slovenske tablice (še preden bi se najkrajše nemške sploh iztekle).

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.