Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 13 urami je FuManchu napisal:

Rabm:bravo:

 

WWW.AVTO.NET

Nissan Skyline GTR-33 vSpec, letnik:1995,75000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Ufff sm prvo mislu, k sem na hitro pogledu, da je 75000 kun, pol vidim, da € 😊

 

 

Napisano (urejeno)

A pa ste že kdaj vozili kakšno tole ameriško kračo?

Res me zanima, od kje takšno navdušenje nad njimi?

Jaz sem še eno predelano na 777 konjev vozil, pa razen dvakratnega žganja gum nekega hudega veselja nisem občutil.

 

Sta pa mi bila dosti bolj všeč Nissan GT-R in pa Audi R8 V10, ki ti dejansko pustita, da se pelješ kot v risanki. Dočim pri teh ameriških kračah sem vedno imel občutek, da bom z ritjo vse pometel, če pohodim do konca, sploh iz ovinka ven.

Popravljeno od dvorjan
Napisano

Sam še nisem bil sovoznik v takem avtu, kaj šele da bi ga vozu 😊 Eh, zdej sem pa tko prestar 😆

 

 

Napisano
pred 18 minutami je dvorjan napisal:

A pa ste že kdaj vozili kakšno tole ameriško kračo?

Res me zanima, od kje takšno navdušenje nad njimi?

Jaz sem še eno predelano na 777 konjev vozil, pa razen dvakratnega žganja gum nekega hudega veselja nisem občutil.

 

Sta pa mi bila dosti bolj všeč Nissan GT-R in pa Audi R8 V10, ki ti dejansko pustita, da se pelješ kot v risanki. Dočim pri teh ameriških kračah sem vedno imel občutek, da bom z ritjo vse pometel, če pohodim do konca, sploh iz ovinka ven.

Vozil .....vse je odvisno kaj pričakuješ od teh avtov. Meni osebno je pri teh američanih fascinantno njihov zvok. Sem vozil tudi porša 911 turbo pa enga starega ferarrija ampak mi je ta zamolkl zvok pri amerigosih bolj cool kot pa tisto rezgo piskanje. Ampak to je stvar okusa.Kar se pa tiče voznih lastnosti pa itak nima za burek proti tem evropskim športnikom.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Ravno v soboto sem srečal eno tako ob sončnem zahodu na ravni regionalni cesti :) res je dobro izpadla..

Napisano
pred 1 uro je robertk6 napisal:

Vozil .....vse je odvisno kaj pričakuješ od teh avtov. Meni osebno je pri teh američanih fascinantno njihov zvok. Sem vozil tudi porša 911 turbo pa enga starega ferarrija ampak mi je ta zamolkl zvok pri amerigosih bolj cool kot pa tisto rezgo piskanje. Ampak to je stvar okusa.Kar se pa tiče voznih lastnosti pa itak nima za burek proti tem evropskim športnikom.

Vozil Dodge Viper tisto prvo različico v 90-ih. Pojavnost, predvsem pa zvok, ki ti dvigne vse kocine o pospeških pa raje ne bi, ker si nisem upal po moje tud 50% stisnt. Je pa res, da to je bilo pometanje, sploh, ker ni imel nobenih varnostnih sistemov razen ABS. Ejnšlag pa k pr kamionu, da v ozke ulice brez popravljanja sploh ne moreš pod kotom 90 stopinj. Ampak a bi ga imel? Prec pa takoj. Imajo ameriški "mišičnjaki" en tak "je ne sais quoi", ki se ne da razložit tak ona hitro.

33112_1.png

Napisano
pred 52 minutami je NevLado napisal:

Evo lepotičko

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Revoluton, letnik:2019,24100 EUR :: www.Avto.net ::

 

Zna bit to dober nakup za nekoga 👍

 

 

Napisano (urejeno)
pred 23 urami je Shrek napisal:

Sam škoda, ker je rdeča! 

Morala bi biti v enem izmed temnih odtenkov ja. Rdeča je rezervirana za ferrarija 😀

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

U, tole pa bi imel. Samo kaj, ko je cena zlatarski. 😊

Ta je še poceni, glede na drugo ki je gor. Druga je skoraj 40K€. 

Je pa to avto, ki bo cena šla samo gor. Kupit pa spravit v garažo za cca 10-15 let.

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Ta je še poceni, glede na drugo ki je gor. Druga je skoraj 40K€. 

Je pa to avto, ki bo cena šla samo gor. Kupit pa spravit v garažo za cca 10-15 let.

 

Ja, to je dobra naložba. Sicer sem pa bral, da je tudi mazdina mx5 dobra naložba in jim bo cena samo rasla. Tako, da jo bo potrebno čim prej kupiti. 😊

 

 

Napisano

No to je kronski dokaz kaj si ljudje zares želijo. Sigurno ne nekih škatlastih SUV-ov ampak prave avtomobile, tiste za dušo. Ker jih pa v redni prodaji praktično ni več so pa cene take kot so za dvajset let stare.

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

No to je kronski dokaz kaj si ljudje zares želijo. Sigurno ne nekih škatlastih SUV-ov ampak prave avtomobile, tiste za dušo. Ker jih pa v redni prodaji praktično ni več so pa cene take kot so za dvajset let stare.

Cene naraščajo tem starim kabrioletom, ki so postali ikonični. Vedno manj jih je na cestah in zato jim raste tudi cena. Pa ne zato, ker bi si jih veliko ljudi želelo. Želijo si jih zbiratelji in veliki ljubitelji. Teh pa je le peščica. 

Velika večina ljudi si pač želi suv-e.

Zato jim jih vse znamke nudijo. Lep primer je dacia.Dokler so prodajali le njihove smešnice od limuzin, so se jim vsi posmehovali. Nato je prišel Duster in ostali suv-I in sedaj jih kupujejo tudi na zahodu, kjer beležijo rekordni prodajo. 

Pa ne z kabrioleti, ne z karavani, ne z limuzinami  ampak s suvi. 😉

To so vsi njihovi avtomobili. 😊

IMG_20230312_203411.jpg

IMG_20230312_203430.jpg

IMG_20230312_203446.jpg

 

 

 

Napisano

emmmm, o čem ti to? Kolk pa ima Dacia kabrioletov, modernih karavanov/limuzin. Ne moreš primerjati Sanderota izpred 15 let s tem danes, al pa recimo Logana izpred 20 let, ko so začeli z modernejšim pristopom in niso več samo rebrendal neke stare Renaulte 9 izpred 40 let.

Dacia je imela limuzine samo v Loganu in nikoli karavana - Logan MCV je bil bolj enoprostorc kot karkoli drugega.

 

V glavnem, če nekaj ni pač ne moreš kupit - ne vem, pa sej to ni vesoljska znanost za razumet.

 

Pa še nekaj, danes so praktično roadsterji le pri bolj prestižnih znamkah, kjer ljudje ne gledajo toliko na ceno in se zato lahko izdelujejo v manjših količinah. Še celo Mazda ima precej navito ceno za MX-5 pa je med najcenejšimi novimo roadsterji. Avtomatsko taka politika zapre prodajo in počasi gre vse to v smeri tega, da si bodo avtomobile privoščili le še dobro situirani. En od šefov VW-ja je lepo rekel - ljudje, ki danes kupujejo majhne avtomobile tipa Corsa bodo v prihodnje potovali z avtobusom. V tej smeri gre.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

... ... ... ... ...

Velika večina ljudi si pač želi suv-e.

Zato jim jih vse znamke nudijo.

 

 

 

Negativno.

Velika večina ljudi kupi SUVa, ker drugega ne dobi...

Pred kratkim sem obredel precej salonov. Razen pri Fiatu so mi povsod najprej ponudili SUVa, čeprav sem spraševal po enoprostorcu...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.