Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spodaj navaja porabo 4 litre, heh kera komedija. Razen če ima kaj drugega v mislih, ne porabe bencina na 100 prevoženih km-jev;

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19212834&display=Hyundai Getz

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa Saab-ov se večina otepa, ker so propadli.

Isto kot včasih Roverjev.

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Specifično vozilo...

Ja. Zavedal sem se tega že, ko sem ga kupil 😁

pred 2 urama je godlike napisal:

Pa Saab-ov se večina otepa, ker so propadli.

Isto kot včasih Roverjev.

Pa Rover sploh ni bil tako slabo avto, kot nekateri mislijo. Sploh ko je bil v navezi z Hondo. 

Ko pa se je zmešal z bmw-jem pa je ratal polomija.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 minutami je FuManchu napisal:

Pa Rover sploh ni bil tako slabo avto, kot nekateri mislijo. Sploh ko je bil v navezi z Hondo. 

Ko pa se je zmešal z bmw-jem pa je ratal polomija.

Valda. Samo strah pa te je za rezervne dele, ker ne obstajajo generiki za vse.

 

Ampak ja, upam da gre za pošteno ceno, ker si lepo skrbel za njega.

Napisano
pred 19 minutami je godlike napisal:

Valda. Samo strah pa te je za rezervne dele, ker ne obstajajo generiki za vse.

 

Ampak ja, upam da gre za pošteno ceno, ker si lepo skrbel za njega.

Tudi mene je bilo strah zaradi dobave delov za saaba. Pa se vse dobi v dobi interneta in GM naveze.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Hja, pa kilometrov ima tudi že kar nekaj. Tole bi imel za drugi avto, nikakor pa ne za daily driver. Mi je pa drgač huT B)

 

Sodelovc prodaja kombi, ki ima podobno kilometrov, pa ga tud pokličejo ne. 

Napisano

Sej če mu dam zbit km dol za 200K bo pa šel... Narod je zelo zelo naiven in slep.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 21 urami je FuManchu napisal:

Nobenega klica še:D

Lahko te jaz pokličem, če se boš bolje potem počutil :D 

  • Haha 6
  • Začuden 2
Napisano

Če vprašaš mene:

- napačno gorivo

- napačen menjalnik

- napačna oblika

- staro... ... ... a to je še z Noetove barke?

- precej kilometrov

- precej lastnikov

 

V glavnem: napačna cena - najbrž se je zatipkal, pa pritisnil eno ničlo preveč... Mislim, za skoraj polnoletno vozilo s preko 230.000 km in tretji lastnik 13.500€... Tole je vredno mogoče kaj več kot 0,30€ na kilogram...

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

Če vprašaš mene:

- napačno gorivo - gorivo je pravo 😁

- napačen menjalnik - menjalnik je tudi pravilen 😁

- napačna oblika - ja, lahko bi bil karavan

- staro... ... ... a to je še z Noetove barke? - kar je staro je boljše - kar poglej kaj ti voziš in kaj imaš na servisu 😅🤣😂

- precej kilometrov - se strinjam

- precej lastnikov - se strinjam

 

 

Napisano
pred 20 minutami je jstdoma napisal:

... ... ... ...

- staro... ... ... a to je še z Noetove barke? - kar je staro je boljše - kar poglej kaj ti voziš in kaj imaš na servisu 😅🤣😂

... ... ... ...

 

Ja, ampak če si lastnik starega od takrat, ko je bilo novo, je ena zgodba. Da bi si pa zdaj domov pripeljal staro, kjer bi bil četrti lastnik, je pa druga zgodba... Tole, če bi že kupil, bi najprej krepko preservisiral, mogoče kar restavriral. Kot četrti lastnik kupiti skoraj polnoletno vozilo... 

 

Glej, jaz ne, vi pa kakor komu paše. 

 

In, če mene vprašaš: ne gorivo ne menjalnik nista prava...

Napisano (urejeno)

Kolega je teden nazaj prodal V70 D4 - 4 cilindri, MT, usnje, webasto, ... letnik 2015, 270.000 km za 9.900 € in kupil XC60, D4 - 5 cilindrov, 2400 cm3, AT, letnik 2014, 190.000 km za 15.000 € ... od manjše avtohiše, oba je stara uvozila ta avtohiša (s.p.) ...

 

D4 2000 cm3 ima težave ... preveč navita mašina, obročki in posledično pitje olja

D4 2400 cm3 in tudi bencinarji 2400 cm3, pet cilindrov, je menda neuničljiv motor (tako kot so neuničljive Mazde bencinarke (G, za X se še ne ve) 🙂) . Pri Volvotu 2400 cm3 AT je treba menda samo pazit, da se pri 160.000 km zamenja olje v menjalniku, sicer lahko šteka vzratna prestava ...

 

 

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.