Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 28 minutami je sportman333 napisal:

preveč negativnih mnenj in negativnosti :), očitno bom še nekaj časa samo bralec foruma mazda :).....

 

Na koncu itak šteje samo tvoj mnenje :)

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

Pa dej nehi poslušat tele bučke. Res je drži:

- info je star, ampak ima android, poleg tega pa ne kupuješ laptopa da bi bil glih to glavni kriterij pri nakupu prevoznega sredstva

- diski so problematični, fajn je kupit mal boljše bremze pa je potem mir

- motor je res star desteletje, samo je pa zverina za katero se ne rabiš trest kje boš ostal ob cesti niti za sekundo

- poraba je čist normalna, glede na to da gre za družinski avto in motor ni podhranjen

- prtljažnik je ročen, se strinjam pasal bi električen, ampak to je v bistvu že razvajanje

- kamera res ni na nivoju, ampak še vedno dovolj uporabna da varno parkiraš

 

Dejstvo je, da za normalen denar dobiš vsestransko uporaben in zanesljiv všečen družinski avto. Vsak avto ima ima slabosti, tudi M6, ampak ko se ozreš po trgu ni veliko konkurence.

 

V primerjavi s CX30 je boljši nakup če potrebuješ družinski avto, pa tudi pelje se bolje. Res pa je tudi je, da ima CX30 cca. 1l nižjo porabo in da lahko na ta račun bajto postaviš v parih letih.

 

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je sportman333 napisal:

preveč negativnih mnenj in negativnosti :), očitno bom še nekaj časa samo bralec foruma mazda :).....

 

Ma pust ti to, jaz se samo še smejim pa sploh nisem hotel komentirat. Kaj nekatere vse moti... mene recimo samo sanke pa če to bolj v hecu kot pa kaj drugega. Vse ostalo mi je čist OK. Sigurno pa tole ne bi menjal za CX-30.

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

 

Ma pust ti to, jaz se samo še smejim pa sploh nisem hotel komentirat. Kaj nekatere vse moti... mene recimo samo sanke pa če to bolj v hecu kot pa kaj drugega. Vse ostalo mi je čist OK. Sigurno pa tole ne bi menjal za CX-30.

Ti. Imaš dizla, ki je čisto druga pesem.😉😊 Tvoja 6-ka gre v vsak klanec, pije malo. 

Ne mešati hruške in jabolke.

Kar se tiče pa primerjave cx30 in 6-ke, so to zopet hruške pa jabolke.Cx30 so hruške, 6-ka je jabolko. Jaz imam rad oboje, zato vozim obe. Če bi se moral odločati med obema, bi vozil vsak eno. 

Mazde z dinozavrom pa ne bi nikoli kupoval za 30 K€. Za da denar dobiš znatno boljše turbo motorje v karavanih ali limuzinah drugih znamk ,ki tudi potegnejo kot se šika. 

 

 

Napisano
pred 46 minutami je Alex napisal:

Mazde z dinozavrom pa ne bi nikoli kupoval za 30 K€. 

 

To je pa res, tuji trg ponuja podobno za cca 10k manj 🙂

Napisano
Napisano
pred 5 urami je Deeyan napisal:

Kot recimo tale sestica iz Madzarske

 

WWW.HASZNALTAUTO.HU

 

Še vedno veliko previsoka cena za ta letnik. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Ne izgleda slabo. Te mika?

 

 

malo, in sicer ker je SLO, 1.lastnik in praktično nič kilometrov (šibedaha ne rabim, enako električno nastavljivih zicev.....usnje mi ni všeč, idealna je alcantara, ampak tega skoraj da ni več.....to sem imel v prejšnjem Accordu in to je top material, alcantara in ob strani usnje), za ceno je pa seveda na koncu stvar dogovora, a glede na to kar si objavil cenik je bila ta oprema cca.38k€ torej je seveda 30k oglaševana cena, in ......bom še malo počakal, zdaj so prazniki in se mi ne da s tem ukvarjati, bom videl kaj bom premislil v jan.2025 :)....in na koncu sem seveda objavil oglas, ker sem mislil, da bo kdo še kaj pametnega povedal :) in ne samo "forumsko" jing-jang dopisovanje :)

Popravljeno od sportman333
Napisano

Še vedno dobro zgleda po toliko letih je pa pač jama brez dna tole imet. Tako s stališča servisa kot pa porabe. Če se voziš normalno gre komaj kej pod 20l/100km, po mestu bo pa kar 30l/100km. V glavnem kar bogat entuziast moraš bit za tole imet.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

 

In katera Cupra bi bila ekvivalentna tej dinozaverski karavanski Mazdi 6?

Vsaka. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Alex napisal:

Vsaka. 

Ej @Alex, svaka ti čast za tako neumen odgovor. 👍 Sklepam, da je potem ekvivalenten tudi vsak Renault, Citroen, VW, ... Hvala, ker si mi prihranil 15.000 €.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Ej @Alex, svaka ti čast za tako neumen odgovor. 👍 Sklepam, da je potem ekvivalenten tudi vsak Renault, Citroen, VW, ... Hvala, ker si mi prihranil 15.000 €.

Tukaj je govora o dinozavru, a ne? 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je Alex napisal:

Tukaj je govora o dinozavru, a ne? 

 

Ja. Komu ni jasno?

 

G194 -dinozaver vs. X186 - poskusni zajček: 

image.png

 

https://www.automobile-catalog.com/curve/2022/3001280/mazda_6_2_5_skyactiv-g_194_skyactive-drive_i-eloop.html#gsc.tab=0

https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/3001580/mazda_cx-30_2_0_e-skyactiv_x_186_awd.html#gsc.tab=0

 

Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...).  Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

 

Ja. Komu ni jasno?

 

G194 -dinozaver vs. X186 - poskusni zajček: 

image.png

 

https://www.automobile-catalog.com/curve/2022/3001280/mazda_6_2_5_skyactiv-g_194_skyactive-drive_i-eloop.html#gsc.tab=0

https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/3001580/mazda_cx-30_2_0_e-skyactiv_x_186_awd.html#gsc.tab=0

 

Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...).  Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...

Moj mehanik, ki je bil vodja mazda servisa v KP pravi, da je naš X xotor enostavno najboljši Mazdin motor do sedaj. Japonci si ga testirali do 500000  km brez problemov. Svečke? Mah, ni glih nek strošek. To prišparaš v par letih na gorivu proti dinozavru. 😉

Popravljeno od Alex
  • Haha 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Janez007 napisal:

 

Ja. Komu ni jasno?

 

G194 -dinozaver vs. X186 - poskusni zajček: 

image.png

 

https://www.automobile-catalog.com/curve/2022/3001280/mazda_6_2_5_skyactiv-g_194_skyactive-drive_i-eloop.html#gsc.tab=0

https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/3001580/mazda_cx-30_2_0_e-skyactiv_x_186_awd.html#gsc.tab=0

 

Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...).  Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...

 

Lahk govorimo tut o porabi, js mam nov rekord 🙂

 

IMG_20241227_181631.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.