Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 45 minutami je Jest napisal:

 je itak vseeno, ali je ročni ali avtomatski ;) 

 

Pomembno je, da je barva premium.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

Ne boš verjel, če se ti res zalušta, lahko to počneš tudi pri avtomatskem menjalniku (no, vsaj tistih, ki omogočajo ročni način delovanja).

6 ročnih ali 8/9 avtomatskih v manual načinu ni isto.

 

Sem 2 mesca vozil AT i20, tako da sem probal.

Za kontrol freaka ni AT.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Zgleda je Mazda naredila tako dober ročni menjalnik, da vsakič ko menjaš prestavo si v ekstazi, vsakič ko stisneš sklopko si blizu orgazma.

 

Glede na stanje na naših cestah je to 3/4 časa.

 

Pomojem je to edini forum ki zagovarja ročni menjalnik.

 

Sam ni šans da kupim več avto z ročnim menjalnikom, avtomatik all day.

 

Je pa res da naše avtoceste poskrbijo za dobro telovadbo in prekrvavljenost leve noge in desne roke.

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

6 ročnih ali 8/9 avtomatskih v manual načinu ni isto.

 

Sem 2 mesca vozil AT i20, tako da sem probal.

Za kontrol freaka ni AT.

Kolikor vem, smo na Mazda forumu, govora je o Mazda avtomobilu. Ta pa ima, zaenkrat še, 6-stopenjski avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja.

Napisano
pred 18 minutami je Hixxy napisal:

Zgleda je Mazda naredila tako dober ročni menjalnik, da vsakič ko menjaš prestavo si v ekstazi, vsakič ko stisneš sklopko si blizu orgazma.

 

Glede na stanje na naših cestah je to 3/4 časa.

 

Pomojem je to edini forum ki zagovarja ročni menjalnik.

 

Sam ni šans da kupim več avto z ročnim menjalnikom, avtomatik all day.

 

Je pa res da naše avtoceste poskrbijo za dobro telovadbo in prekrvavljenost leve noge in desne roke.

 

A zato je pol moj avto bel 😂😂😂

 

 

Lahko je rocni menjalnik se tolk dober, bo naslednji in vsak potem avtomatik

Napisano
pred 23 minutami je dvorjan napisal:

Kolikor vem, smo na Mazda forumu, govora je o Mazda avtomobilu. Ta pa ima, zaenkrat še, 6-stopenjski avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja.


Moja Mazda ima osemstopenjski avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega prestavljanja… ;)

  • Všeč 2
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 29 minutami je dvorjan napisal:

Kolikor vem, smo na Mazda forumu, govora je o Mazda avtomobilu. Ta pa ima, zaenkrat še, 6-stopenjski avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja.

Tema je "Zanimivi oglasi".

Pol moreš pazit kaj pišeš v temi "Elektromobilnost", ker tudi tista tema je na Mazda forumu 😉

Napisano
pred 11 minutami je godlike napisal:

Tema je "Zanimivi oglasi".

Pol moreš pazit kaj pišeš v temi "Elektromobilnost", ker tudi tista tema je na Mazda forumu 😉

Pa še dobro, da je. Zdaj ko imamo še Mazdo 6e za pohvaliti/grajati. 😃 Jo moram iti peljat en dan ... A že imajo kje testno?

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Hixxy napisal:

Zgleda je Mazda naredila tako dober ročni menjalnik, da vsakič ko menjaš prestavo si v ekstazi, vsakič ko stisneš sklopko si blizu orgazma.

 

Glede na stanje na naših cestah je to 3/4 časa.

 

Pomojem je to edini forum ki zagovarja ročni menjalnik.

 

Sam ni šans da kupim več avto z ročnim menjalnikom, avtomatik all day.

 

Je pa res da naše avtoceste poskrbijo za dobro telovadbo in prekrvavljenost leve noge in desne roke.

 

Pomoje je tudi edini forum s poženščenimi moškimi, ki jim šaltanje dejanski problem :) 

Pa ne me narobe razumeti, nisem proti avtomatskemu menjalniku, je res fajn. Ampak to pisanje kako bolijo nogice pa rokice...halo.

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Ljubim 3

Podpis.png

 

Napisano
pred 7 minutami je g.Wankel napisal:

Ampak to pisanje kako bolijo nogice pa rokice...halo.

 

Sem tud preveril, a nisem slučajno na forumu zadovoljna.si.

 

Če me nogice in rokice niso bolele na Jugotu pa na Wartburgu pred 30 in več leti, me danes še tolk manj, ker so avti veliko bolj user frendly, kot tisti nekoč. Razlika je le v tem, da takrat še vedeli nismo kaj točno je avtomatik. Danes pa vemo in je nastala cela drama, kako se brez AT sploh ne more več. :whatever:

33112_1.png

Napisano

Je kdo že vozil Subaru Imprezo, kakšno starejšo po možnosti? Tisto so avti s trdim pedalom skopke. Da veš, da si nekaj pritisnil z nogo...

Napisano

Če bi cx-30 imela boljši avtomatik kot ga ima bi tudi jaz vozil tega ne pa super ročnega.... 🤗

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Jaz morm šparat mojo rokico ko vozim, da lahko potem zvečer polento mešam za večerjo 🙃

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je FuManchu napisal:

Si vozil golfa enko dizla?

IMT 539, druga sklopka je bolano trda.

 

Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan....

Verjetno je uradni izrat drugačn.

 

No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 23 urami je FuManchu napisal:

Si vozil golfa enko dizla?

 

Sem 1.6 TD 70KM. Kolk je pa to ropotalo in treslo, da se še danes zdrznem, ko pomislim. Drži tudi to , da leva noga je bla bolj nakvihtana kot desna.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

ga pač voziš v rikverc

Tudi to opcijo ima ? 😱

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
dne 14. 6. 2025 ob 19:40 je Hixxy napisal:

Zgleda je Mazda naredila tako dober ročni menjalnik, da vsakič ko menjaš prestavo si v ekstazi, vsakič ko stisneš sklopko si blizu orgazma.

 

Glede na stanje na naših cestah je to 3/4 časa.

 

Pomojem je to edini forum ki zagovarja ročni menjalnik.

 

Sam ni šans da kupim več avto z ročnim menjalnikom, avtomatik all day.

 

Je pa res da naše avtoceste poskrbijo za dobro telovadbo in prekrvavljenost leve noge in desne roke.

 

To je dost klasična forumska, če bi blo 30 let nazaj, bi pa edino volan brez serva bil za prave moške, ker se drugače ne čuti ceste.

  • Všeč 3
  • Haha 4
Napisano

Še bolje - če greš v čas preden je Volvo poštudiral varnostni pas, potem je za prave moške edino pravilno, če se ob trku res dobro oprejo z rokami ob volan. Pa potem iz avta izstopijo brez prask.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.