Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

?eprav recimo velja tudi obratno: najslab?i motor v renault espace 4 je bil 3.0d, ki je bil Isuzujev derivat. Glede 1.5 in 1.6 dizlov in novih 1,33 renojevih bencinarjev v MB zaenkrat ?e ni? slabega. Da MB prodajalec mo?no odsvetuje nakup, so po mojem spet neke bu?ke.

Ampak ja, mercedes naj bo hud, drag in mo?an, s tem se strinjam.

Niso bu?ke. Pa? prodajalec pravih mercedesov gleda realno in ve, koliko je kaj problemov z enimi in drugimi.Pa ne more? primerjati mercedesa in renoja.

?e bi ga jaz kupoval bi moral imeti noter motor, katerega ?e drago pla?a? in ne, da dobim noter nek motor. In to ?e renojevega....za ceno mercedesovega.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss rad prevaza hladilnik in pralni stroj v avtu, pa ima sedan premajhno nakladalno odprtino in neuporabno.

bela tehnika ni problem ampak bicikel bi pa vseeno rad not spravil, da ne zgledam kot kak?en turk, ki ma vse nave?eno po avtu okrog in okrog.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Turki imajo karavane nalo?ene do stropa, prav tako nemci, a slednji s plastenkami mineralne vode.

Katere predvidevam, da jih potem tudi nazaj gor (prazne) peljejo, ker sigurno ne me?ejo stran Pfand-a (25 ?centov kavcije za plastenke in plo?evinke).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14521165

 

Tole mi je malo sumljivo.

 

?tevci od facelifta, avto je pre-facelift.

 

A ni to ta, ki se je prodajala lani/predlani za cirka 3800 in se je govorilo, da je bila zaletena? Pa z ene 2-3x tolk kilometri? Morda prehitro sklepam, ampak ne gre mi ?isto v laj?to.

 

Se opravi?ujem prodajalcu, ?e sem zabluzil in ne gre za isti avto.

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14521165

 

Tole mi je malo sumljivo.

 

?tevci od facelifta, avto je pre-facelift.

 

A ni to ta, ki se je prodajala lani/predlani za cirka 3800 in se je govorilo, da je bila zaletena? Pa z ene 2-3x tolk kilometri? Morda prehitro sklepam, ampak ne gre mi ?isto v laj?to.

 

Se opravi?ujem prodajalcu, ?e sem zabluzil in ne gre za isti avto.

Fak,kira cena...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e misli, da bo tolk dobil dejansko. Ker je 1.8 motor? :ne vem:

En dejansko prodaja novej?o, se mi zdi da 2006, za isti dnar.

To ali pa SLK II s kompresor motorjem za tak denar, skratka ni primerjave. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Mater to so bli casi, ko je vsak proizvajalec inel 2.5 V6 na vrhu

Nekako je slo 1.6 1.8 2.0 in 2.5

 

2.0  :wub:  Trenutno ?loveku, ki ima rad kaj takeg ostane samo ?e Mazda, ki proizvaja 2,0 naturalca (pa ne mislim Skyactiv-X ampak ?e G122 in G165). No pa Toyotin 2,0 hibrid deluje obetaven. Vsi ostali bi pa radi prodali nekje od 1,0 do 1,4 turbo. To me moti nekako tako kot Bossa, da se ne dobi ve? sedana. V ?udnih ?asih ?ivimo.  :ninja: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon, dobi? Corolo 1,6 bencin sedan, sedaj samo za 14.990 ?

 

Izgleda sem res dinozaver. Spomni se 90ih, vsaka znamka, ki je nase kaj dala je imela 2,0 (in pomo?nosti sedana, za direktorja). Peugeot 405/406, Renault Laguna, Mazda 622, Xedos 2,0, Nissan Primera, Opel Vectra, Honda Accord itd.. Saj so bili kaki turboti ampak Volvo 1,9 in 2,4 ter Audi 1,8t. Skratka avtomobili WTCC klase. Lepi, elegantni, aerodinami?ni (za vsak SUV se morajo bistveno bolj potruditi za tak zra?ni koeficient). Ne pa tile maj?keni turbaki, ki imajo skoraj vsi kak?ne probleme (s turbinami, verigami, ventili, porabo olja, nekaj se ?e najde). ?e ?eli? zanesljivo izvedbo, se mora? ?e RES poglobiti in po?akati vsaj 5 let, da se poka?ejo hibe. Aja hot hatchi so pa od 90ih prilezli iz 130-160 konjev (Clio 16V, Golf GTi, Civic VTi) na 220-300 konjev (isti avti). 

Zadnjih 13 let sem imel (z izjemo enega oldschool 1,4) samo 2,0 bencinarje od 150 konjev na gor. ?e sem lepo peljal je vsak z izjemo Clia 3 RS pil cca 8 litrov. Ne re?em, primerljivi 1,4 in 1,6 turboti danes lahko pijejo celo kak liter manj. Ampak za kak?no dolgoro?no ceno?

 

?OK, se opravi?ujem, nekam se mogel pojamrati o problemih, ko ?lovek i??e kak zanimiv naslednji avto in je postavljen pred dejstvo, da je nek razred/motorizacija skoraj izginil/a. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izgleda sem res dinozaver. Spomni se 90ih, vsaka znamka, ki je nase kaj dala je imela 2,0 (in pomo?nosti sedana, za direktorja). Peugeot 405/406, Renault Laguna, Mazda 622, Xedos 2,0, Nissan Primera, Opel Vectra, Honda Accord itd.. Saj so bili kaki turboti ampak Volvo 1,9 in 2,4 ter Audi 1,8t. Skratka avtomobili WTCC klase. Lepi, elegantni, aerodinami?ni (za vsak SUV se morajo bistveno bolj potruditi za tak zra?ni koeficient). Ne pa tile maj?keni turbaki, ki imajo skoraj vsi kak?ne probleme (s turbinami, verigami, ventili, porabo olja, nekaj se ?e najde). ?

e ?eli? zanesljivo izvedbo, se mora? ?e RES poglobiti in po?akati vsaj 5 let, da se poka?ejo hibe. Aja h

ot hatchi so pa od 90ih prilezli iz 130-160 konjev (Clio 16V, Golf GTi, Civic VTi) na 220-300 konjev (isti avti).

Zadnjih 13 let sem imel (z izjemo enega oldschool 1,4) samo 2,0 bencinarje od 150 konjev na gor. ?e sem lepo peljal je vsak z izjemo Clia 3 RS pil cca 8 litrov. Ne re?em, primerljivi 1,4 in 1,6 turboti danes lahko pijejo celo kak liter manj. Ampak za kak?no dolgoro?no ceno?

 

?OK, se opravi?ujem, nekam se mogel pojamrati o problemih, ko ?lovek i??e kak zanimiv naslednji avto in je postavljen pred dejstvo, da je nek razred/motorizacija skoraj izginil/a.

Jp, tudi sam sem nenaklonjen turbo bencinarjem z malo kubikazo v every Day avtih...

 

Meni XP 1,6 Benz ki slovi kot pozeruh pije 7-8l (na relaciji po ?rni gori celo 6l), corolla 1,33 100km pa 6,2-6,5...

 

Brez turbin,dpf, super duper olj...

Symon, dobi? Corolo 1,6 bencin sedan, sedaj samo za 14.990 ?

Eden izmed mojih favoritov za naslednji avto, poleg Fiat Tipa, Dacie ali pa Clia Grandtour.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz resno razmi?ljam o vikend V8 USA avtu iz 80-ih ali za?etka 90-ih let, verjetno bo dobra nalo?ba, saj bo ?ez dve ali tri leta bo verjetno standard 2 cilindra, quadturbo in  0,5 litra prostornine ter menjava motorja na servisni interval. :(

 

Corvette? :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...   Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.