Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Multilinka v tem razredu tudi pri konkurenci ni ve?. Razlog - kaj pa folk ve kaj je multilink, pomemben je izgled,

Imajo ga Kia,Hyundai,Ford,Volvo pa ?e kdo,tako da to sigurno ni vredu za stabilnost,je pa vredu za vzdr?evanje in manj?e stro?ke pri izdelavi. Za normalno vo?no bo tako ok,za ve?ino folka! Bomo pa videli kak?en rezultat bo imela na testu (km 77). Lp

Napisano

V glavnem,nova trojka gre kot po tirnicah. Preverjeno. Mislim, da trenutno nima konkurence v svojem segmentu. Vse drugo je neko nabijanje razvajenih novinar(?kov).

Ja pa bolj?e zavore, ker to je prav ?alost!

Mogo?e pa zaradi slabih zavor ni mo?nej?ega motorja. :rolleyes::blink::zvizga:

Nova 3-ka ima original vgrajene Ate plo??ice, ki jih nekateri tako priporo?ate.A so sedaj Ate plo??ice tako slabe in od tu tak?ni podatki o zavorni poti?

 

 

Napisano

V glavnem,nova trojka gre kot po tirnicah. Preverjeno. Mislim, da trenutno nima konkurence v svojem segmentu. Vse drugo je neko nabijanje razvajenih novinar(?kov).

Nova 3-ka ima original vgrajene Ate plo??ice, ki jih nekateri tako priporo?ate.A so sedaj Ate plo??ice tako slabe in od tu tak?ni podatki o zavorni poti?

Testi kot so 100-0 pa? metri so metri, in tu ni subjektivnosti novinarjev.

Pa ?e pogleda? primerjalni test nekaj strani nazaj proti i30 je v dinamiki M3 kr za i30!

...................M3.............. I30

Slalom 18 m......64,1 km/h...... 65,5 km/h

Slalom 18 m......64,2 km/h.......66,4 km/h

Doppel Spurwechsel 132,0 km/h 135,6 km/h

Doppelter Spurwechsel 132,9 km/h 137,5 km/h

 

Glede Ate plo??ic pa so vredu kvalitete, ampak so za zavorno u?inkovitost pomembne tudi ostale komponente diski, zavorne ?eljusti, zavorni cilinder, servo oja?evalec.

Mogo?e pa je Mazda naro?ila pri Ate tr?e plo??ice in posledi?no je slab?i u?inek,..to sam Mazda ve kje so spet ?paral.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Metri so ze metri... ampak pri merjenju zavorne poti je veliko dejavnikov... kdaj voznik pritisne zavoro, koliko jo pritisne, kaksne so gume, kaksna je podlaga,...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja kaka pa je verjetnost da je na ve?ih testih dljsa zavorna pot od konkurence?

 

Pri vozni dinamiki slalom...pa je ?e manj?a verjetnost za subjektivnost. Pa ?e je primerjalni test na isti podlagi z istim voznikom, nvm no

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja kaka pa je verjetnost da je na ve?ih testih dljsa zavorna pot od konkurence?

Pri vozni dinamiki slalom...pa je ?e manj?a verjetnost za subjektivnost. Pa ?e je primerjalni test na isti podlagi z istim voznikom, nvm no

Fantje, kdaj boste ?e enkrat ugotovili, da je vse samo v denarju. Ne govorim na pamet, moj dober kolega je avto-novinar in vem, kako potekajo testi.

Ve? bombon?kov in darilc kot dobijo, bolj?i so rezultati testov. Plus tega imajo nekateri novinarji preference na nekatere znamke in tudi, ?e te znamke naredijo skropucalo, dobijo dobre ocene.To je enako, kot da bi jaz delal teste... le katera znamka bi imela najbolj?e avte? :)

 

 

Napisano

Fantje, kdaj boste ?e enkrat ugotovili, da je vse samo v denarju. Ne govorim na pamet, moj dober kolega je avto-novinar in vem, kako potekajo testi.

Ve? bombon?kov in darilc kot dobijo, bolj?i so rezultati testov. Plus tega imajo nekateri novinarji preference na nekatere znamke in tudi, ?e te znamke naredijo skropucalo, dobijo dobre ocene.To je enako, kot da bi jaz delal teste... le katera znamka bi imela najbolj?e avte? :)

 

Ja saj to je bilo splo?no znano da so nemci na testih o?itno preferiral nem?ke avte, ?eprav se mi zdi da zadnje cajte ljudsko vozilo zgublja teste (mogo?e je vw zaprl denarnico, heheh).

?e bi ti delal teste bi verjetno vsepovsod zmagala Mazda a? :D :D :D :D

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja saj to je bilo splo?no znano da so nemci na testih o?itno preferiral nem?ke avte, ?eprav se mi zdi da zadnje cajte ljudsko vozilo zgublja teste (mogo?e je vw zaprl denarnico, heheh).

?e bi ti delal teste bi verjetno vsepovsod zmagala Mazda a? :D :D :D :D

Kdo mazda?... neee. :)

 

 

Napisano

Ker so var?evali z zadnjo premo,pa? niso ni? pridobili proti temkmecem v stabilnosti. Tisti primer z i30 pove veiko,pa ?e kdo jo na?ge,?av! Druga?e pa mislim da je ta "los"test brezveze,ker je avto za normalno vo?jo vredu,?e ta test opravi in se ne obrne. Novinarji pa so sedaj naredili pravo tekmovanje med avti. Ko da? pa na felge ?ungalunga gume,potem se pa za?ne zabava ?ez ovinke! Lp

Napisano

Testi kot so 100-0 pa? metri so metri, in tu ni subjektivnosti novinarjev.

Pa ?e pogleda? primerjalni test nekaj strani nazaj proti i30 je v dinamiki M3 kr za i30!

...................M3.............. I30

Slalom 18 m......64,1 km/h...... 65,5 km/h

Slalom 18 m......64,2 km/h.......66,4 km/h

Doppel Spurwechsel 132,0 km/h 135,6 km/h

Doppelter Spurwechsel 132,9 km/h 137,5 km/h

 

Glede Ate plo??ic pa so vredu kvalitete, ampak so za zavorno u?inkovitost pomembne tudi ostale komponente diski, zavorne ?eljusti, zavorni cilinder, servo oja?evalec.

Mogo?e pa je Mazda naro?ila pri Ate tr?e plo??ice in posledi?no je slab?i u?inek,..to sam Mazda ve kje so spet ?paral.

 

Za ta test so pomembne ve? ali manj samo gume - zavira se vedno da se vklju?i ABS. Po doma?e povedano ne more? bolj pritisnit zavore, ker je to maksimum zaviranja. Ker pa je avto na zimakih je pa pa? to relan podatek, ?e bi bil na letnih pa je nekje od 6-8 metrov kraj?a zavorna.

 

Ko bo test na letnih si upam trditi, da bo tam nekje okoli 35m.

33112_1.png

Napisano

Za ta test so pomembne ve? ali manj samo gume - zavira se vedno da se vklju?i ABS. Po doma?e povedano ne more? bolj pritisnit zavore, ker je to maksimum zaviranja. Ker pa je avto na zimakih je pa pa? to relan podatek, ?e bi bil na letnih pa je nekje od 6-8 metrov kraj?a zavorna.

 

Ko bo test na letnih si upam trditi, da bo tam nekje okoli 35m.

Se popolnoma strinjam, glede zavorne poti seveda. Lp
Napisano

Malo iz smeri te teme, ampak LEgan nam je na poligunu v AMZS (motor) dejal - zavorna pot je vedno enaka, ali si sam, ali sta dva in ?e tovor, gre se samo koliko bo? stisnil ro?ko. ?e jo vedno na polno, bo zavorna enaka (ob enakih pogojih na cesti).

 

Edina razlika vsaj za motor je, da bolj kot je zadek obremenjen, manj se bo dvigal (ker je vsa sila na prvi bremzi pri mopedu)

In potem sem ga vpra?al kako je pa pri avtu? Dejal je zelo podobno, in da guma sama ne vpliva ve? toliko na zavorno pot, ravno zaradi ABSa - govoril je v primeru suhe ceste. Lahko da? 3 razli?ne gume, v enakih pogojih bo zavorna enaka, razlika bo samo o tem kako mo?no in kdaj pritisne?. Ker pa imajo novej?i avti vsi brake asistance, to je da ti ?e dodatno pritisnejo bremzo do 100% v sili, bo zavorna vedno enaka.

 

Povsem druga stvar pa je vodljivost in TCS ko pride do gum (govoril je o zaviranju naravnost)

 

Besede strokovnjaka...?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po ZKPju, vsaj meni to ne pije vode. Neka razlika sigurno je, kolik?na je druga pesem. Ampak slaba gumba pa top gumba in enaka zavorna pot...khm..khm.

Napisano

Mazda lahko ima slab?e zavore, ker ima vseh 5 zvezdic na EuroNCAP

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Malo iz smeri te teme, ampak LEgan nam je na poligunu v AMZS (motor) dejal - zavorna pot je vedno enaka, ali si sam, ali sta dva in ?e tovor, gre se samo koliko bo? stisnil ro?ko. ?e jo vedno na polno, bo zavorna enaka (ob enakih pogojih na cesti).

 

Edina razlika vsaj za motor je, da bolj kot je zadek obremenjen, manj se bo dvigal (ker je vsa sila na prvi bremzi pri mopedu)

In potem sem ga vpra?al kako je pa pri avtu? Dejal je zelo podobno, in da guma sama ne vpliva ve? toliko na zavorno pot, ravno zaradi ABSa - govoril je v primeru suhe ceste. Lahko da? 3 razli?ne gume, v enakih pogojih bo zavorna enaka, razlika bo samo o tem kako mo?no in kdaj pritisne?. Ker pa imajo novej?i avti vsi brake asistance, to je da ti ?e dodatno pritisnejo bremzo do 100% v sili, bo zavorna vedno enaka.

 

Povsem druga stvar pa je vodljivost in TCS ko pride do gum (govoril je o zaviranju naravnost)

 

Besede strokovnjaka...?

Mislim da to pri avtih nebo dr?alo, ker vsi strokovni ?lanki povedo da je na suhi cesti kraj?a zavorna pot z letnimi gumami pri 10 stopinjah,zato mora biti tudi razli?na zav.pot glede letnih, ker imajo razli?en profil in zmes gume. Druga?e nebi imelo smisla imeti dra?je v ve?ini bolj?e gume, ampak ?unga lunga za 50 e. Lp
Napisano

Malo iz smeri te teme, ampak LEgan nam je na poligunu v AMZS (motor) dejal - zavorna pot je vedno enaka, ali si sam, ali sta dva in ?e tovor, gre se samo koliko bo? stisnil ro?ko. ?e jo vedno na polno, bo zavorna enaka (ob enakih pogojih na cesti).

 

Edina razlika vsaj za motor je, da bolj kot je zadek obremenjen, manj se bo dvigal (ker je vsa sila na prvi bremzi pri mopedu)

In potem sem ga vpra?al kako je pa pri avtu? Dejal je zelo podobno, in da guma sama ne vpliva ve? toliko na zavorno pot, ravno zaradi ABSa - govoril je v primeru suhe ceste. Lahko da? 3 razli?ne gume, v enakih pogojih bo zavorna enaka, razlika bo samo o tem kako mo?no in kdaj pritisne?. Ker pa imajo novej?i avti vsi brake asistance, to je da ti ?e dodatno pritisnejo bremzo do 100% v sili, bo zavorna vedno enaka.

 

Povsem druga stvar pa je vodljivost in TCS ko pride do gum (govoril je o zaviranju naravnost)

 

Besede strokovnjaka...?

Mislim da to pri avtih nebo dr?alo, ker vsi strokovni ?lanki povedo da je na suhi cesti kraj?a zavorna pot z letnimi gumami pri 10 stopinjah,zato mora biti tudi razli?na zav.pot glede letnih, ker imajo razli?en profil in zmes gume. Druga?e nebi imelo smisla imeti dra?je v ve?ini bolj?e gume, ampak ?unga lunga za 50 e. Lp
Napisano

Mazda lahko ima slab?e zavore, ker ima vseh 5 zvezdic na EuroNCAP

?e ima? pa ?e dobro nezgodno zavarovanje, se gum ne spla?a kupit drugih kot kitajske.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

V testu pi?e: GY UG 215/45 18, pri +7 stopinjah celzija je bil opravljen test. Torej ne ?ungalunga gume in ni bilo + 30 stopinj. Morda je napaka v podatkih glede zavorne poti.

 

Auto Bild po novem pi?e o G150 bencinarju, morda je lapsus, a je novica pod odstavkom, ki ima zraven napisano UPDATE. Malo dvomim, saj bi bil to korak nazaj od G165 iz biv?e M3. Morda pa le dr?i, saj bo tako vrzel med G122 in X181 to?no na sredini. Pi?e pa, da "mo?nej?a 2.0 izvedenka bencinarja (torej G150) na za?etku ?e ne bo na voljo".

Napisano

LOL, me pa veseli, da ima novi bmw 1 o?itno mazdino navigacijo in kole??ek za upravljanje infotainmenta. :)

 

https://siol.net/avtomoto/novice/pogon-nic-vec-zadaj-novi-bmw-je-bolj-prostoren-foto-498601

Zakaj bi imel Mazdino navigacijo? Na sliki je klasicen ekran z aktivnim Apple CarPlay...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zakaj bi imel Mazdino navigacijo? Na sliki je klasicen ekran z aktivnim Apple CarPlay...

Digitalen cockpit si pa zgleda ?e ?erajo nemci med seboj (enak 10,25 v mojem)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.