Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zaslon izgleda enakega formata, kot v novi M3, seveda pa je jasno, da je obratno, torej prej?nja generacija mzd connect je kopija bmw i-drive, navsezadnje so pri bmw prvi za?eli tla?iti motilce pozornosti v avte. :)

Napisano

V testu pi?e: GY UG 215/45 18, pri +7 stopinjah celzija je bil opravljen test. Torej ne ?ungalunga gume in ni bilo + 30 stopinj. Morda je napaka v podatkih glede zavorne poti.

 

Auto Bild po novem pi?e o G150 bencinarju, morda je lapsus, a je novica pod odstavkom, ki ima zraven napisano UPDATE. Malo dvomim, saj bi bil to korak nazaj od G165 iz biv?e M3. Morda pa le dr?i, saj bo tako vrzel med G122 in X181 to?no na sredini. Pi?e pa, da "mo?nej?a 2.0 izvedenka bencinarja (torej G150) na za?etku ?e ne bo na voljo".

Jaz bi pa vzel tega g150, ?e se x ne izka?e preve?...meni bi bil idealen, pa ?e vzdr?ljivi motorji so G-ji...upam, da bo :)

Napisano

Sedanka je lepsa od hatchbacka. Bolj skladna. Nova M3 ima cisto predolg gobec, cisto po nepotrebnem (kot bi bil kak V8 stroj pod havbo), ne pa tale G122 zalost.

Napisano

Moram priznat da sedanka tud dobro zgleda, sam ?e vseeno bi raje vzel HB.

Aja, pa kaj so spremenili pisavo Mazda3?? K na sliki mi zgleda drga?na.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Izgleda je logo spremenjen,,, takle je na prejsnji trojki...

 

post-10-0-69550000-1559047720_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, ja, fonti so zelo pomembni... to da ?ist drugo dimenzijo. :whatever:

33112_1.png

Napisano

Mazda 3 test by Miodrag Peru?ki na you tubu si oglejte vsi ki dvomite o novi Mazdi 3. Kaj pravite? JEST,eno vpra?anje imam,kako spravi? prispevek iz youtuba direktno na forum? Slike znam drugo pa ne! Hvala in lp.

Napisano

Samo link od youtube kopiraj in ga prilepi

Napisano

Vidu sm v?er to novo trojko, ma kr vi?jo rit in na hitr zgleda od uzad ?e skor crossover, sam je pa huuuuda

Napisano

Ko sta skupaj nova in stara se stari ?e malo poznajo leta, vsaj zame,...ker nova mi ma spredaj res noro obliko :notworth: ...ozki ?arometi in agresivna maska...upam samo da bo 150hp 2.0, kot je bilo govora...bi raj?i imel atmosferski motor z nekaj ve? konji kot pa turbo oz kompresor...ne vem no bomo videli

Napisano

Meni se "stara" ?e vedno zdi vrhunski avto, ki je me bolj pozitivno presenetil kot nova.

Sploh price/performance. Pri tanovi pa so ga res ampak res posrali s tem, da ?e vedno ni opcij neke pametne motorizacije.

Napisano

Jaz sem danes sedel v novi...omg to je to...ob?utek za volanom, materiali v notranjosti, kvaliteta izdelave, udobni sede?i...mislim da je razred nad vsemi podobnimi v svojem razredu, z lahkoto... :notworth: vrhunsko so to naredili...je pa res kar temnej?a od znotraj ker ima ?rn strop, me pa ne moti preve?...ja motorizacija manjka, ko bo facelift bo sigurno kaj pametnega, takrat bom pa razmi?ljal  :jupiii:, glede na to, da je to osnovni motor pa tudi ni slabo, ?e gledamo, da imajo ve?inoma osnovni 3 valjne 1.0 kosilnice  :lol: , jo pa? ?ipa? ?e ti je premalo, potem je pa ?e kar spodobno  :ouje:

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Je pa zanimivo kako je razli?na poraba pri HB in sedanu. Aerodinamika je pri sedanki tolk bolj?a, da pri vi?jih hitrostih je ?e 3 deci razlike. AWD pa avtomatski menjalnik pa pobereta tudi do 2 litra ve?. :blink: :blink:

 

A je ta "luksuz" res vreden toliko vi?jega stro?ka? 2500 EUR/100.000km.

33112_1.png

Napisano

Ce rabis ja, enostavno :)

Se strinjam, ampak vseeno mislim da jih ve?ina, ki ima AWD tega dejansko ne potrebuje...Avtomatik je pa verjetno stvar okusa/priro?nosti...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Veika razlika je ali kupuje? nov ali rabljen avto. Pri novem ne bo? dopla?eval nekaj tiso? eur za stvar, ki je ne potrebuje?. Izjema je, ?e je avto na zalogi in ga na?eloma te?ko prodajo...potem bi pri ustreznem popustu ?lovek ?e pomislil na awd, ?eprav ga bo? rabil 1 do 2x na leto.

 

Pri rabljenem pa? vzame? v zakup, da ima awd, spoh ?e ni neke izbire avtov... lep primer recimo cx-5 bencinec. Ljudje se skoraj stepejo za rabljene, pa je lahko awd ali ne.

Napisano

Jaz bi lahko vzel AWD, pa se na koncu nisem odlo?il, kljub temu da vle?emo prikolico na morje..no pa ?e kam drugam tudi :)

 

Tisti plus je nekako zbledel med ostalimi minusi :)

Napisano

Veika razlika je ali kupuje? nov ali rabljen avto. Pri novem ne bo? dopla?eval nekaj tiso? eur za stvar, ki je ne potrebuje?. Izjema je, ?e je avto na zalogi in ga na?eloma te?ko prodajo...potem bi pri ustreznem popustu ?lovek ?e pomislil na awd, ?eprav ga bo? rabil 1 do 2x na leto.

 

Pri rabljenem pa? vzame? v zakup, da ima awd, spoh ?e ni neke izbire avtov... lep primer recimo cx-5 bencinec. Ljudje se skoraj stepejo za rabljene, pa je lahko awd ali ne.

A potem svojega probam dat na avto.net, da vidim, ce se bodo ljudje stepli ;):) ... mogoce pa dobim dobro ceno... pa kupim kaj drugega ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.