Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kak mesec imam novo mazdo 3 in sem kar zadovoljen z njo. 

Bega me pa ena stvar. Na zaslonu Fuel Efficiency je navedeno koliko ?asa je bil avto v i-stop na?inu in koliko energije je bilo prihranjeno z regeneracijo. Ta vrednost je pri meni vedno 0.0 kar se mi zdi ?udno. ?rilagam sliko)

 

Kak?ne vrednosti pa vam poka?e va?a mazda ?

post-10926-0-10738700-1579030193_thumb.jpg

Napisano

Saj sem gledal, zato mi je pa zanimivo, da je tukaj posko?nej?a...kje pa vidi?, da so se pri dimenziji zatipkali? Saj pi?e 215/45 R18?

Pri Takumi je 214 45 28 sicer banalna napaka, ampak je.... ?e pogleda? kak test 120tke gre v 2 preko 100 in ni ?anse da ima tak rezultat kot tam pi?e. Jaz bi verjel bolj tovarni?kim rezultatom.
Napisano

Kak mesec imam novo mazdo 3 in sem kar zadovoljen z njo. 

Bega me pa ena stvar. Na zaslonu Fuel Efficiency je navedeno koliko ?asa je bil avto v i-stop na?inu in koliko energije je bilo prihranjeno z regeneracijo. Ta vrednost je pri meni vedno 0.0 kar se mi zdi ?udno. ?rilagam sliko)

 

Kak?ne vrednosti pa vam poka?e va?a mazda ?

 

Zanima me kako pride? do tega podmenuja, preko Vehicle Settings ali kako druga?e ?

Napisano

?e misli? M Hybrid 0.0kWh, je po mojem 2 minuti ?e premalo, da bi ti pri?paral kake kilovatne ure :) (ne me zej lin?at, nism elektri?ar sam ena kilovatna ura ni tak malo elektrike)

Napisano

Ej...se strinjam....zoom zoom lp

Napisano

pr nas sm pa jst gazda in zato pr bajt nou nikol ve? mazda :P

Ni? hudega. Mazde vozijo tisti, ki si to zaslu?ijo. Pri mazdi bi morali imeti vpra?alnik in kdor ne bi odgovoril vsaj na 90% vpra?anj to?no,ne bi smel vozit mazde.

No, mislim, da je tudi brez tega to urejeno. :)

 

 

Napisano

Ni? hudega. Mazde vozijo tisti, ki si to zaslu?ijo. Pri mazdi bi morali imeti vpra?alnik in kdor ne bi odgovoril vsaj na 90% vpra?anj to?no,ne bi smel vozit mazde.

No, mislim, da je tudi brez tega to urejeno. :)

Hahaha kot da bi kupoval Ferrarija

Napisano

Zanima me kako pride? do tega podmenuja, preko Vehicle Settings ali kako druga?e ?

 

V menuju gre? na 

Information, potem izbere? opcijo Fuel Efficency Monitor

 

Ko si na tem zaslonu lahko s pritiskom na okrogli gumb dobi? mo?nost izbire treh opcij

Fuel Efficency

Energy Flow Monitor 

Fuel Efficency History

 

?e izbere? Fuel Efficency vidi? ta zaslon.

Imam pa mazdo z bencinskim motorjem, pri dizlu je morda kaj druga?e.

Napisano

Ni? hudega. Mazde vozijo tisti, ki si to zaslu?ijo. Pri mazdi bi morali imeti vpra?alnik in kdor ne bi odgovoril vsaj na 90% vpra?anj to?no,ne bi smel vozit mazde.

No, mislim, da je tudi brez tega to urejeno. :)

Ima? prav, npr.gregc 88 tega testa neb na redu, ker....
Napisano

Pozdravljeni.

Sicer pi?em kar v splo?no debato... Kupil novo mazdo 3 v za?etku decembra 2019. Vse bp do januarja. Najprej opazil pri voznikih vratih, da so tesnila vrat zamaknjena in se guma pri odpiranju zatika. Ok sem si mislu, malo ?lamparije(ceprav ne podpiram tega) sedaj pa za slab priokus ne deluje keyless odpiranje vrat... Malo sem prebral forum in te te?ave niso ravno redkost pri mazdi. Sedaj pa glavno vpra?anje...a je ta zadeva sploh v celoti odpravljiva al bom vsake nekaj mescev na servisu dokler mi ne bo potekla garancija in se ve? ne bom sekiral.

Napisano

Na servisu ti bodo z vztrajnostjo vse re?ili

Samo res mora? bit vztrajen in ne popu??ati z delnimi re?itvami oz. popravili. Ko bo garancija mimo te znajo take stvari dragonstati.

 

 

Napisano

Prve serije niso za kupovat, pa je prav vseeno za katerega proizvajaleca gre. Na?eloma se vedno izpla?a po?akat do FL ali vsaj 2. leto proizvodnje. Razen ?e je nuja po novem avtu tako velika seveda, v tem primeru take stvari vzame? v zakup.

Napisano

Pozdravljeni.

Sicer pi?em kar v splo?no debato... Kupil novo mazdo 3 v za?etku decembra 2019. Vse bp do januarja. Najprej opazil pri voznikih vratih, da so tesnila vrat zamaknjena in se guma pri odpiranju zatika. Ok sem si mislu, malo ?lamparije(ceprav ne podpiram tega) sedaj pa za slab priokus ne deluje keyless odpiranje vrat... Malo sem prebral forum in te te?ave niso ravno redkost pri mazdi. Sedaj pa glavno vpra?anje...a je ta zadeva sploh v celoti odpravljiva al bom vsake nekaj mescev na servisu dokler mi ne bo potekla garancija in se ve? ne bom sekiral.

 

Jaz imam mojo od 19.12. in do danes nisem opazil ni? od napisanega, upam da tako tudi ostane  :) Od 19. decembra do danes sem naredil 3500 km, zaenkrat brez najmanj?e nev?e?nosti...edino enkrat mi je javilo naj vozim previdno ker so varnostni sistemi izklopljeni zaradi nepravilnega delovanja radarja, pa sem ugotovil da je to zato, ker je bil radar preve? zapacan in takoj ko sem ga o?istil je spet vse delovalo kot je treba  :bravo:

Napisano

No ni ?isto res da je potrebno po?akat na kak?no leto ali dve da popravijo napake. ?ist odvisno od znamke a dajo ven polizdelek ali ne.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Ker gre pr VAG tehnologija po ?asovnici po vrstnem redu audi - vw - ?koda + seat, so v 2 do 4 letih, ko pride tehnologija do ?kode zadeve ?e zrele in na?eloma tudi z loaded ?kodo ne more? zgre?iti, ker so zadeve do tedaj ?e preverjene in ne ve? verzija 1.0 ali 1.1. :) Povsem novi loaded audiji pa so ve?inoma limone...

Napisano

Se pravi, da ?e kupi? ?kodo ne bo? imel problemov, ker je tehnika ?e vsa izprobana in so re?ili vse napake ?e prej. Edina slabost je, da je ?e malo zastarelo vse skupaj do takrat.

 

 

Napisano

Ker gre pr VAG tehnologija po ?asovnici po vrstnem redu audi - vw - ?koda + seat, so v 2 do 4 letih, ko pride tehnologija do ?kode zadeve ?e zrele in na?eloma tudi z loaded ?kodo ne more? zgre?iti, ker so zadeve do tedaj ?e preverjene in ne ve? verzija 1.0 ali 1.1. :) Povsem novi loaded audiji pa so ve?inoma limone...

?iri? neresnice. Tega vsaj eno desetletje ni. Kdo kak?no novo stvar prvi dobi je sedaj ?isto odvisno od primerka do primerka. 

Po kom pa pri renoldu pobirajo tehnologijo, da jim ?e kar na novo izdani modeli delajo brez "otro?kih" te?av?

 

Vsak kupljen avto pri na?i bajti v zadnjih 18 letih nakupov je bil tako Mazda 6 kot Megane III kot Scout povsem fri?en model (ni bil faceliftan), max kak?ne dva meseca na tr?i??u. Kdo daje polizdelke na tr?i??e sem si ustvaril mnenje na osnovi lastnih izku?enj in ne na na osnovi rekla baba, kot to nekateri prodajajo tu.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Ne bom pametoval, ampak po nekih podatkih vse firme neke stvari izbolj?ajo zato tudi prihaja do vpoklicov pa ?e kar nekaj porihtajo mimo tega.

Napisano

Tudi jaz bi raje kupil avto po FL...

?iri? neresnice. Tega vsaj eno desetletje ni. Kdo kak?no novo stvar prvi dobi je sedaj ?isto odvisno od primerka do primerka.

Po kom pa pri renoldu pobirajo tehnologijo, da jim ?e kar na novo izdani modeli delajo brez "otro?kih" te?av?

 

Vsak kupljen avto pri na?i bajti v zadnjih 18 letih nakupov je bil tako Mazda 6 kot Megane III kot Scout povsem fri?en model (ni bil faceliftan), max kak?ne dva meseca na tr?i??u. Kdo daje polizdelke na tr?i??e sem si ustvaril mnenje na osnovi lastnih izku?enj in ne na na osnovi rekla baba, kot to nekateri prodajajo tu.

A ni ravno renojev 1,5 dci iz problematicnega motorja s?asoma postal eden bolj hvaleznih motorjev?

Napisano

?e ga mercedes vgrajuje, ?e ne pomeni, da je to dober motor.

Prava kvaliteta mercedesa na primer E klase je bila do letnika 2008...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.