Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Mislim da teh te?av,?e so res ne bojo kar tako odpravili ,se ?e predolgo vle?ejo! Mislim da so ?e nekateri poskusili to kar dela Mazda z X motorjem pa jim ni ?lo oziroma prezapleteno in predrago za serijsko proizvodnjo. Upam da bo kaj iz tega. Glede Kie pa, res dobro gre,samo dizajn in ceno malo zni?ajo pa bo mogo?e moj naslednji avto po kakih petih letih!? Lahko ?e kdo ali vsi napi?ete maksimalne prevo?ene kilometre z 2.0 bencinskim motorjem(kdo jih ima najve?)da vidimo? Lp

Dizajn kie je ?e kar, notranjost pa mi ni v?e?.Bi ga imel? ne, jih ima preve? tak avto.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdo boli k..va?no da proda, saj v preteklosti so ?e delali razne cvetke: rja se je vlekla leta in leta, wankel tudi niso porihtali, dizli z dpf nafta v olju so tudi rabli dolgo da so kolikortolko po?timal... Tako da ne bi bil prepri?an da bodo porihtali SkyX

Pozabil si na ene k...ve podlo?ke zarad katerih so ma?ine ribale, pa se pri mazdi niso kaj dosti sekiral.

 

Saj imajo tudi druge firme pri revolucionarnih bencinarjih, ki bodo porabili pol manj kot dizli, tudi te?ave. Pri teh re?eh je res dobro mal po?akat.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ja ...pa bomo po?akali da vidimo kaj bo s tem novim X motorjem...?e mazda ne bo zrihtala te x motorje ..sramota za Mazdo..pol bom ?e dvomil v Mazdo in njihovo kvaliteto..kaj kupit...????? Za Nasljednji Avto..ve?no vpra?anje he he ..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce kdo hoce videti v zivo ali probati novo trojko s SkyActive-X motorjem, izgleda imajo eno v Sloveniji za probat >> Prijavite se na testno vo?njo z novo Mazdo 3 s SkyActive-X motorjem  :jupiii:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa danes vozil ?estico, 2017 letnik 2.5 bencinar. Teh 190 konjev res ne ?uti?, majke mi. Za lagodno vo?njo super, ?im si pa hotel malce ve?, je pa spet kup 'dretja' pod havbo. No...lahko da sem pa? ?e star in mi je ?lo to malce na ....

 

Sicer pa kar napredek v sami zvo?ni zatesnjenosti.

 

Tudi v novi G122 je glede na nekaj prvih poro?il s predstavitve avtomatski menjalnik za spregledati, saj zaznavno poslab?a ?e itak ne preve? dobre zmogljivosti (pa? ni dvosklop?nik), pa ?e hrup se povi?a bistveno vsaki?, ko ga malo pohodi?. Torej je ta kombinacija za res umirjene voznike. NA + klasi?ni avtomatik pa?, ?ude?ev ni za pri?akovati.

 

Eno poro?ilo, kjer je zadeva omenjena: https://de.motor1.com/reviews/306274/mazda-3-2019-im-test/

 

?koda ker ni pri nas na voljo 2.5 trojke (in seveda 2.5T ?estke, v Avstraliji je slednja celo kot karavan).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e vedno govorimo o novi mazdi 3? :)

 

USA 2.5 verzija ima slede?e 0-60 mph ?ase:

FWD: 7,0 s

AWD: 7,2 s

 

Vir: https://www.caranddriver.com/reviews/a27073458/2019-mazda-3-awd-hatchback-by-the-numbers/

 

Torej zaokro?imo na 7,5 sekund do 100 km/h.

 

V primerjavi z na?o G122 (10,4 oz. 10,7 z AT) je to drug avto. Res ?koda, da 2,5 motorja ni na voljo v EU, lahko bi ga prodajali vsaj dokler ne pride v prodajo holy grail skyactiv X, saj bo pre?ibek motor marsikoga odvrnil od nakupa. Kmetijski stroj golf 1.5 tsi s 150 PS ima nekih 8,5 sekund do 100, poleg tega pa je zaradi prisilnega polnjenja prijetnej?i za vozit. ?e celo 1.0 tsi 115 ps ima bolj?e zmogljivosti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj se je zgodilo z motorjem G122, da je v novi Mazdi toliko po?asnej?i do 100km?

Predvidevam, da so sedaj podatki bolj realni, ali se motim?

Saj ni... probelm so bili la?njivi podatki za prej?njo trojko.O?itno je nekdo zame?a?l podatke za 2.0 in ameri?ki 2.5 motor pri prej?nji trojki.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj se je zgodilo z motorjem G122, da je v novi Mazdi toliko po?asnej?i do 100km?

Predvidevam, da so sedaj podatki bolj realni, ali se motim?

Tole sem na?el....zgleda, da je nova ve? kot 0,5s po?asnej?a od stare...?udno glede na to, da je malo mo?nej?a...o?itno okoljske omejitve terjajo svoj davek. Res ?koda da ni 2,5 z ro?nim menjalnikom za novo 3 :)

nova https://www.youtube.com/watch?v=o0oZqQjia-M

stara https://www.youtube.com/watch?v=x20Vm9U_KWM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej smo nekaj strani nazaj ?e ugotovili in tudi preverili na youtubu, da s prej?njo generacijo trojke NIH?E ne zmore 8,9s do 100km/h in da je ?lo verjetno za "typo" v teh podatkih in da je pravilno 9,8s do 100km/h.

 

To je sicer ?e vedno pol sekunde razlike ampak za to so lahko vzrok drugi faktorji - predvsem te?a.

Pri tej mo?i je ?e samo 60-70kg razlike v te?i odra?eno v pospe?ki okoli pol sekunde.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odlo?itev je padla prej?ni teden. Trojko bom za enkrat presko?il. Na dolgi rok mi je mogo?e malo premala.

Zraven tega me rasp. to cinclanje z X, trenutna motorizacija pa mi ni zanimiva.

 

Za?el sem geldat avte ranga Mazda6 (na ?alost je tudi 6tka odpadla ker je ?e v letih in nima 5 vrat).

Pogledal sem si A5, Arteona in p508.

 

A5 je definitivno predrag, Arteon je zunaj lep, znotaj pa preve? pasat.

Ostal mi je torej ?e samo 508, kateri mi najbolj ustreza. Nisem na?el kaj dosti minus to?k, razen temnega stropa, tako kot pri m3.

V avtu se super po?utim in to je najbolj va?no kar ?teje.

 

Avto je naro?en (iz zaloge) in bo kmalu moj, ?koda le, da nima japonske zna?ke :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...in Mazda se kaj dosti ne sekira ker tako na lahek na?in izgublja kupce zaradi svojih ?uda?kih odlo?itev... Ampak verjetno se res kopajo v denarju in da japon?kom dol binglajo tisti ?rvi?ki za kupce.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..saj ni ti?ina ..po mojih inf.od kolega na Mazdi kp pridejo novi motorji x letos oktober November...dejmo po?akat..pa da vidimo..zdaj so porihtali to ob?asno klenkanje pri dol obratih in temper.motorja...lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.
    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.