Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je 50keda napisal:

In ga je kej spucal?

 

Glede na to, da je akor 40min drzal obrate na mal manj kot 2krpm bi moglo kej. U glavnem napaka je zginla 🙂

Napisano
dne 21. 9. 2021 ob 11:42 je 50keda napisal:

A si kej spremlu prej, na kolk ti je PM_GEN padu po regenaraciji? Pa na kolk ti pade zdej?

 

tega se pa nisem am jemal

Napisano (urejeno)
dne 21. 9. 2021 ob 12:00 je Aless napisal:

Hmh, kaj si imel dost prekinjenih regeneracij?? 

Se mi zdi da je ta tvoja M6 imela malo težje življenje do zdaj🤔

 

Lih kratke vožnje niso ble, v Avgustu zadnjih 14 dni se je kr delalo kilometre (tut med 300 in 400km dolge poti), razen pol cijazenja po večjih mestih. Naredlo se je okrog 3000km. Tak da lih dost prekinjenih regeneracij ni moglo bit. V tem mesecu pa pač vožnja v službo pa nazaj, 22km v eno smer od tega 20km avtoceste.

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)

@Deeyanhmh, nvm no če si imel večino daljše relacije in avtoceste se DPF ne bi smel zabasat. 🤔

Daj probaj spremljat regeneracijo z OBDjem in poglej na koliko ti padejo vrednosti DPF_PM_DSD in DPF_PM_GEN. 

Meni npr. ta teden ko imam samo vožnje po avtocesti MS-LJ-MS (tempomat) vpliva zelo ugodno na interval regeneracij, so se izvajale med 220-280km, kar se mi zdi top za avto z 300kkm in prvim DPFom. Danes se še ni začela, je pa tik pred tem. 268,6km od zadnje regeneracije. 

IMG_20210923_143827.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jst sm peljal spucat filter strajnarju,.. 160k km kakje relacije je delal prejšni lastnik nevem, uglavnem dpf popolnoma zabasan :) sporočim kako je z regeneracijami ko naredim kako furo

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 11 minutami je Aless napisal:

@Deeyanhmh, nvm no če si imel večino daljše relacije in avtoceste se DPF ne bi smel zabasat. 🤔

Daj probaj spremljat regeneracijo z OBDjem in poglej na koliko ti padejo vrednosti DPF_PM_DSD in DPF_PM_GEN. 

Meni npr. ta teden ko imam samo vožnje po avtocesti MS-LJ-MS (tempomat) vpliva zelo ugodno na interval regeneracij, so se izvajale med 220-280km, kar se mi zdi top za avto z 300kkm in prvim DPFom. Danes se še ni začela, je pa tik pred tem. 268,6km od zadnje regeneracije. 

IMG_20210923_143827.jpg

Zanimivo kako majhno število regeneracij glede na prevožene km. Sam imam prek 800 regeneracij in cca 210kkm, kar se mi niti ne zdi slabo (povprečno 250km na regeneracijo), kot kaže so imele prejšnje generacije večji filter. 

Napisano

@TiEndaj če imaš OBD preveri zgoraj omenjena PIDa po regeneraciji, me zanima kake so vrednosti pri očiščenem. 🤔

 

@samuelPri prejšnjem lastniku je bilo število regeneracij resetirano+prisilna regeneracij, ker se je enkrat DPF lučka prižgala.

V moji lasti dela DPF zaenkrat kljub kilometrom brez problema.

Ti prvi 2.0 dizli z DPF (RF7J) so imeli majhen filter zato je max. 300km, po servisnih podatkih bi se na teh motorjih naj regeneracije delale med 100-300km. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Nimam OBD žal, majn ko se obremenjujem bolš zame :D če kej gre popravim, pa vozi dalje,..

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)

Prvo se očisti dpf in če ni boljše, se gre naprej. Ampak v večini primerov se s tem reši problem. 

Pred eno uro je TiEn napisal:

Prilagam sliko meritev

20210924_130352.thumb.jpg.52f8d8e7808b9609ba3e3fecb41eae3d.jpg

Se vidi, da je bil totalno zabit brez pretoka. Sedaj bo sigurno bolje. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

DPF je kot dimnik. 

Če kuriš frišna drva in če dušiš ogenj, boš imel zabit dimnik in veliko saj. Če pa imaš fina suha bukova drva in odprt zrak, je pa saj skoraj nič. 

Kaj je pol zabit dimnik? Vzrok ali posledica? 

Napisano

Kakorkoli, jaz vem, da bom pri 100 Kkm dal  preventivno očistiti dpf filter. Pa naj bo vzrok ali posledica. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)

Se strinjam z @Shrekzabit DPF je posledica, vzrok je pa vedno drugje (šobe, egr, maf, map, nedokončane regeneracije...) 

Če avto bolj dimi kot je normalno, bo prej zabilo DPF.

 

@Alexsi uspel usposobit OBD??

Da nam lahko sporočiš tvoje vrednosti DPF_PM_DSD in DPF_PM_GEN po izvedeni regeneraciji. 

Glede nato da si rekel da imaš zabit dpf, bi morala biti tvoja vrednost po končani regeneraciji Dpf_pm_dsd večja od 0.0g/l. 

Pri meni je 0.3g/l s tem da še vedno dela normalen interval km med regeneracijami. 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 22 minutami je Aless napisal:

Se strinjam z @Shrekzabit DPF je posledica, vzrok je pa vedno drugje (šobe, egr, maf, map, nedokončane regeneracije...) 

Če avto bolj dimi kot je normalno, bo prej zabilo DPF.

 

@Alexsi uspel usposobit OBD??

Da nam lahko sporočiš tvoje vrednosti DPF_PM_DSD in DPF_PM_GEN po izvedeni regeneraciji. 

Glede nato da si rekel da imaš zabit dpf, bi morala biti tvoja vrednost po končani regeneraciji Dpf_pm_dsd večja od 0.0g/l. 

Pri meni je 0.3g/l s tem da še vedno dela normalen interval km med regeneracijami. 

Ja. Še kakih 50!km imam do regeneracije. Kdaj v bistvu to priklopim? Že sedaj ali tik pred regeneracijo? 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Ja. Še kakih 50!km imam do regeneracije. Kdaj v bistvu to priklopim? Že sedaj ali tik pred regeneracijo? 🤔

 

Ja lahko tudi malo pred regeneracijo in nato spremljaš regeneracijo kdaj se konča. In takoj po regeneraciji zabeleži zgornje PID-e. 

Če se je v DPFu že nabralo preveč negorljivih saj bo DPF_PM_DSD pokazal vrednost več od 0, in to so tiste saje ki se z regeneracijo ne morejo odstranit. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 23 urami je Aless napisal:

 

Ja lahko tudi malo pred regeneracijo in nato spremljaš regeneracijo kdaj se konča. In takoj po regeneraciji zabeleži zgornje PID-e. 

Če se je v DPFu že nabralo preveč negorljivih saj bo DPF_PM_DSD pokazal vrednost več od 0, in to so tiste saje ki se z regeneracijo ne morejo odstranit. 

Ok. Uspela sva ga s sinom  povezati. 👍

Ampak smo tudi ugotovili  eno zanimivost. Če je telefon povezan že prej  preko bluetooth, se obd noče povezati. 🤔

Če telefon izbrišemo v nastavitvah mazde, se obd poveže takoj. 

Ko je že povezan obd, lahko "seznaniš" mazdo s telefonom in ga preko Bluetooth normalno povežeš. Če avto ugasnem, se težava ponovi. 

Kako je zdaj s tem? A gre oboje hkrati ali je kakšna fora? 🤔

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

To pa je koristna ugotovitev 👍

Podobno zafrkava zvok na Google maps navigaciji telefona (ne govori), ker obstaja povezava z Mazda info sistemom.

Se pravi, da očitno ne moreš imeti v naših Mazdah več stvari naenkrat povezanih. 🤔

Sicer pa me je danes regeneracija "presenetila"  pri prevoženih šele 129 km. 

Tako, da nisem uspel takrat "posneti" tega, ker nisem še povezal obd. Mi je pa čudna tako hitra regeneracija, saj je bila povprečna poraba 6,4l/100. Res je bilo v zadnjih dneh več lokalne vožnje. 

Bomo videli, kako bo z naslednjo. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Ok. Uspela sva ga s sinom  povezati. 👍

Ampak smo tudi ugotovili  eno zanimivost. Če je telefon povezan že prej  preko bluetooth, se obd noče povezati. 🤔

Če telefon izbrišemo v nastavitvah mazde, se obd poveže takoj. 

Ko je že povezan obd, lahko "seznaniš" mazdo s telefonom in ga preko Bluetooth normalno povežeš. Če avto ugasnem, se težava ponovi. 

Kako je zdaj s tem? A gre oboje hkrati ali je kakšna fora? 🤔

 

 

Hmh, probaj z drugi telefonom.

Mislim da mora delat oboje hkrati.

Vsaj pri meni na android radiju dela hkrati BT povezava s telefonom za prostoročno telefoniranje in BT povezava z OBD vmesnikom za live prikaz podatkov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem ravno danes ugotovil to kot Janez piše, če je tel.prej povezan se pri zagonu ne poveže googl map! Ponovno ga s kablom povežeš in dela. 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.