Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 27 minutami je Janez007 napisal:

Ha, ha Alex, stvari se obračajo 😁

Meni se je zadnja začela pri cca 150 km, končala pri 172 km. Povprečna poraba 5,6 /100 km.

 

Upam, da tvoj avto ne spada v isto kategorijo ... spodaj pobrano z enega drugega foruma:

 

Most Japanese diesel cars use the Denso fuel injectors, plus Vauxhaul.
Some cars reach 100,000k miles without injector problems or the P243C-2F code appearing.

The fault finding sheets that the mechanics use do not mention faulty injectors. There is a cover up no doubt.
The cure isa set of new injectors, in which you have to mortgage the life of your first born to afford them.

The problem does not appear until in the 40-50,000 miles ( 64k- 80k kms) range as it takes time for the spray holes to wear, but it is noticeable after the first year on fuel consumption charts as the fuel consumption increases rather than decreases as the car starts to bed in.

Glede česa to predvidevaš?🤔 Glede kratkega intervala  regeneracije ali moje porabe? Če glede porabe te moram razočarati, ker sem na avtocestah "zelo hiter". Pa tudi na splošno nisem lahek na pedalu. 😊

Tako, da pri meni ne išči nizke porabe ali nekih rekordov. 

Bomo sedaj vklopili obd ob naslednji pa bomo videli, kako in kaj. Mislim, da je vse ok in da avto zaenkrat perfektno deluje. 

 

 

Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Če je na primer resna okvara injektorjev ali podložk (nafta se ne razprši optimalno), je rezultat te okvare tako v krajšem intervalu, kot tudi na višji porabi.

Predlagam da vklopiš beleženje v log datoteko, izbereš vse pomembne parametre, potem je lažje in bolj varno (ne med vožnjo) analizirati na računalniku.

Aja. Kaj odkljukam, da bo to tudi  uporabno, v nastavitvah? 

Ali se vse beleži, kar odkljukaš in ali lahko to tudi pregledaš za nazaj? Ali moram kaj vklopiti, da "snema" situacijo? 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Alex napisal:

Aja. Kaj odkljukam, da bo to tudi  uporabno, v nastavitvah? 

Ali se vse beleži, kar odkljukaš in ali lahko to tudi pregledaš za nazaj? Ali moram kaj vklopiti, da "snema" situacijo? 

Takole spodaj (slike) je za Torque, če imaš Forscan, odkljukaj vse PCM parametre.

 

Izbereš "Data logging & upload"

Screenshot_20210926_085638_org.prowl.torque.jpg

 

Tukaj odkljukaš, da se beleži in nato greš v "Select what to log"

Screenshot_20210926_085711_org.prowl.torque.jpg

 

Prikazujejo se izbrani PIDI, desno zgoraj (tri pokončne pikice) pa nastaviš, kateri:

Screenshot_20210926_093545_org.prowl.torque.jpg

 

Nastaviš PIDe za prikaz:

Screenshot_20210926_093610_org.prowl.torque.jpg

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ha, ha Alex, stvari se obračajo 😁

Meni se je zadnja začela pri cca 150 km, končala pri 172 km. Povprečna poraba 5,6 /100 km.

 

Upam, da tvoj avto ne spada v isto kategorijo ... spodaj pobrano z enega drugega foruma:

 

Most Japanese diesel cars use the Denso fuel injectors, plus Vauxhaul.
Some cars reach 100,000k miles without injector problems or the P243C-2F code appearing.

The fault finding sheets that the mechanics use do not mention faulty injectors. There is a cover up no doubt.
The cure isa set of new injectors, in which you have to mortgage the life of your first born to afford them.

The problem does not appear until in the 40-50,000 miles ( 64k- 80k kms) range as it takes time for the spray holes to wear, but it is noticeable after the first year on fuel consumption charts as the fuel consumption increases rather than decreases as the car starts to bed in.

 

Saj to sem že večkrat napisal da so injektorji potencialni krivec, ker zaradi njih lahko avto bolj dimi in obremenjuje dpf. 

Zato je ob problemih fajn dat očistit in prečekirat injektorje. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
 
Hmh, probaj z drugi telefonom.
Mislim da mora delat oboje hkrati.
Vsaj pri meni na android radiju dela hkrati BT povezava s telefonom za prostoročno telefoniranje in BT povezava z OBD vmesnikom za live prikaz podatkov.
Pri meni deluje oboje, plus android auto.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

 
Saj to sem že večkrat napisal da so injektorji potencialni krivec, ker zaradi njih lahko avto bolj dimi in obremenjuje dpf. 
Zato je ob problemih fajn dat očistit in prečekirat injektorje. 
Ja, meni se tudi tako zdi. Je pa kar strošek to, da ti nekdo ven jemlje, da na test, morebitna obnova, itd..



Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

Ne vem, če bo meni to delovalo kot more.🤔 Zaenkrat ne deluje in je vedno problem z vzpostavitvijo. Počasi me mineva volja. 

Čedalje bolj sem prepričan, da bo ta obd letel v kak predal in bo tam tudi ostal. In da je bila to le slaba naložba. 

 

 

Napisano

Kaj imas pa za en telefon? Men samsung S9 brez problema deluje skonektan na obd, zravn spila prek BT musko v avtu, pa se na uro je skoz konektan brez kakrsnihkoli problemov.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Napisano
pred 3 minutami je tomersa napisal:

Kaj imas pa za en telefon? Men samsung S9 brez problema deluje skonektan na obd, zravn spila prek BT musko v avtu, pa se na uro je skoz konektan brez kakrsnihkoli problemov.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

One plus nord. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Alex napisal:

Ne vem, če bo meni to delovalo kot more.🤔 Zaenkrat ne deluje in je vedno problem z vzpostavitvijo. Počasi me mineva volja. 

Čedalje bolj sem prepričan, da bo ta obd letel v kak predal in bo tam tudi ostal. In da je bila to le slaba naložba. 

Začetne težave, ... pri meni vedno pomaga, da iztaknem adapter in ga nazaj vtaknem. Vedno. Traja pa kakšnih 10 sekund, da se poveže. Seveda moraš na telefonu trajno shraniti (dovoliti) povezavo s konkretnim adapterjem.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Da ni to fora bolj v telefonu kot kaj drugega. Meni na samsungih to vedno dela bp.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

Evola. Sva se z sinom razhudila in prišla stvari do konca.

Fora je v tem, da če najprej (seznaniš), povežeš telefon in šele nato obd, ni OK. Če izbrišeš telefon in najprej povežeš z avtom obd in ga šele nato seznaniš z telefonom pa deluje. Poveže se vsakič takoj, ko zaženeš vozilo 👍

Je pa št. vseh opravljenih  regen. do sedaj pri meni 271. Se pravi, da je povprečni interval med regeneracijami 222.68 km, kar je po moje normalna vrednost. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Evola. Sva se z sinom razhudila in prišla stvari do konca.

Fora je v tem, da če najprej (seznaniš), povežeš telefon in šele nato obd, ni OK. Če izbrišeš telefon in najprej povežeš z avtom obd in ga šele nato seznaniš z telefonom pa deluje. Poveže se vsakič takoj, ko zaženeš vozilo 👍

Je pa št. vseh opravljenih  regen. do sedaj pri meni 271. Se pravi, da je povprečni interval med regeneracijami 222.68 km, kar je po moje normalna vrednost. 

 

To pomeni povprečni neto interval na cca 205 km :) 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

 

To pomeni povprečni neto interval na cca 205 km :) 

Ja. Saj, če pogledam zadnjih par regen. , se izvajajo vse od 129 km (ta je daleč najkrajša) pa vse do 265 km. Tako da ja, bo kar držalo. 

 

 

Napisano (urejeno)

Danes ravno naredil regen, trajala je 22km (tempomat na 120, 2000 obratov), koliko je bilo od zadnje nevem, ker nisem ravno pozoren na to😁 mi je pa prvic odkar jo imam uspelo tank zvozit na 800km😆

Popravljeno od Husky1290
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 9 minutami je Husky1290 napisal:

Danes ravno naredil regen, trajala je 22km (tempomat na 120, 2000 obratov), koliko je bilo od zadnje nevem, ker nisem ravno pozoren na to😁 mi je pa prvic odkar jo imam uspelo tank zvozit na 800km😆

He, He. Tempomat na 120.😊

 

 

Napisano (urejeno)
2 hours ago, Alex said:

He, He. Tempomat na 120.😊

Hja, sej ponavadi sem hitrejsi😜

Na rezervi sem se peljal iz nm do domžal pa se mi ni dalo vmes ustavljat za tadrag bencin😆

Popravljeno od Husky1290
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Hehe, jaz sem si pa včeraj privoščil ta najbolj drago gorivo in se počutil kot v Italiji.

 

Bencinska na AC pri Kozini ter IQ dizel po ceni 1.617€ 😛

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Hehe, jaz sem si pa včeraj privoščil ta najbolj drago gorivo in se počutil kot v Italiji.

 

Bencinska na AC pri Kozini ter IQ dizel po ceni 1.617€ 😛

A je avto kaj bolje letel? 😊

 

 

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Hehe, jaz sem si pa včeraj privoščil ta najbolj drago gorivo in se počutil kot v Italiji.

 

Bencinska na AC pri Kozini ter IQ dizel po ceni 1.617€ 😛

Kaj delaš pri PETROLU!😆

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Kaj delaš pri PETROLU!😆

Verjetno ima njihove delnice :D

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Hehe pa sej nisem Vizjak :hudicek:

pred 9 urami je Alex napisal:

A je avto kaj bolje letel? 😊

Men avto vedno dobr gre, tako da nisem opazil, da bi bila razlika. Bom videl a se kej na porabi pozna, ko bo tank mimo.

 

Ampak je pa treba priznat, da cena je pa oreng "muška". 😜

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.