Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 37 minutami je Boss napisal:

Hehe pa sej nisem Vizjak :hudicek:

Men avto vedno dobr gre, tako da nisem opazil, da bi bila razlika. Bom videl a se kej na porabi pozna, ko bo tank mimo.

 

Ampak je pa treba priznat, da cena je pa oreng "muška". 😜

Italijanom primerna.... 😂

Bolje, da bi v Italiji pri Agipu tankal bi se vsaj pri porabi poznalo.... 😉

Napisano

Potrkam na les je šla št. kilometrov čez tisto ko mi je ponavadi sprožilo regeneracijo(vedno na istih km). Tko, da zdej bom samo gledal koliko več kilometrov naredim prej ko mi jo sproži.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
Napisano

Danes sem vklopil aplikacijo a ni "posnela" skoraj ničesar, razen dolžino regeneracije. 

Te stvari sem odkljukal.

Kaj nisem vklopil, da ni beležilio?🤔Screenshot_20211001-174545.thumb.jpg.b23b7739eb13d42f16b01423d2d74d3e.jpg 

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Janez007 napisal:
FORSCAN.ORG

 

Super... ravno to sem iskal. 👍

Mimogrede, regeneracija se je začela pri 195 km. Spet normalen interval. 

 

 

Napisano
Js sm ze zacel resno razmisljat, da bi dpf ven fliknu in ga softwaresko dal zbrisat
Dejan ni to rešitev, brat je šel to skozi Paga ima sedaj nazaj. In ni poceni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
23 hours ago, Deeyan said:

Js sm ze zacel resno razmisljat, da bi dpf ven fliknu in ga softwaresko dal zbrisat 🤔

Praš strajnarja kolk bi ti računu za ga ščistit. Pa se odločiš. Lahko mu ga pošlješ demontiranega po pošti, čiščenje opravijo v enem dnevu.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Meni je Strajnar takole odgovoril:

"Imamo dva postopka čiščenja.

1. postopek čiščenja s pranjem na avtomatskem stroju brez da se filter fizično odpira
=cena 190 eur. 
2. postopek čiščenja v pečeh, filter se fizično odpre ter preveri stanje satja katalizatorja in filtra+meritve pretoka filtra.. =cena 280 eur
pred 44 minutami je mazdaman napisal:

Dejan ni to rešitev, brat je šel to skozi Paga ima sedaj nazaj. In ni poceni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Sem bral že na mnogih forumih, da se tega na naših avtih ne da v redu narediti. Prinese cel kup težav in na koncu vsi nazaj montiraj filter. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je mazdaman napisal:

Dejan ni to rešitev, brat je šel to skozi Paga ima sedaj nazaj. In ni poceni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Zakaj ni resitev? Na Alfi je delal odlicno brez njega, na M3 prve generacije isto, avto je bil bolj odziven, pa se poraba se je za liter zmanjsala. 

Skrbi me edino to, kdaj bojo na tehnicnih uvedl meritve tega. 

Druga resitev je prodat vse akup pa it na bencinca, ampak v tem primeru to najbrz nebi bla Mazda, ker so se predrage bencinarke, pri nas jih pa skorda ni 🙄

pred 3 urami je TiEn napisal:

Praš strajnarja kolk bi ti računu za ga ščistit. Pa se odločiš. Lahko mu ga pošlješ demontiranega po pošti, čiščenje opravijo v enem dnevu.

 

Zdej trenutno nimam vec tezav z njim, na splosno bi se rad znebil da se dela sranje po motorju za vecno (zabiti izpusni, egr, itd...) 

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 1
  • Ni všeč 1
Napisano

Razlika je, če se vrže ven filter pri euro 4, euro 5 ali euro 6 motorju... 

Napisano
11 hours ago, Deeyan said:

 

Zakaj ni resitev? Na Alfi je delal odlicno brez njega, na M3 prve generacije isto, avto je bil bolj odziven, pa se poraba se je za liter zmanjsala. 

Skrbi me edino to, kdaj bojo na tehnicnih uvedl meritve tega. 

Druga resitev je prodat vse akup pa it na bencinca, ampak v tem primeru to najbrz nebi bla Mazda, ker so se predrage bencinarke, pri nas jih pa skorda ni 🙄

 

Zdej trenutno nimam vec tezav z njim, na splosno bi se rad znebil da se dela sranje po motorju za vecno (zabiti izpusni, egr, itd...) 

Jaz bom tudi videl če bodo še težave, če ne pa prodat pa kaj druzga kupt (bencinar), sam ne mazdo

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Jaz bom tudi videl če bodo še težave, če ne pa prodat pa kaj druzga kupt (bencinar), sam ne mazdo

Kaj pa je narobe z Mazdinimi bencinarji?

Pri hiši imamo že 5 Mazdo, vsi po vrsti so bili bencinarji...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 12 urami je Deeyan napisal:

 

Zakaj ni resitev? Na Alfi je delal odlicno brez njega, na M3 prve generacije isto, avto je bil bolj odziven, pa se poraba se je za liter zmanjsala. 

Skrbi me edino to, kdaj bojo na tehnicnih uvedl meritve tega. 

Druga resitev je prodat vse akup pa it na bencinca, ampak v tem primeru to najbrz nebi bla Mazda, ker so se predrage bencinarke, pri nas jih pa skorda ni 🙄

 

Zdej trenutno nimam vec tezav z njim, na splosno bi se rad znebil da se dela sranje po motorju za vecno (zabiti izpusni, egr, itd...) 

Zakaj že imamo filter? Zaradi inšpektorjev, ali da vsi skupaj dihamo bolj zdrav zrak? 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Zakaj že imamo filter? Zaradi inšpektorjev, ali da vsi skupaj dihamo bolj zdrav zrak? 

 

U bistvu je tole za nase zdravje se slabse, drobne trde delce lazje vdihnes v sebe, kot vecje.

Pred eno uro je x-layer napisal:

Kaj pa je narobe z Mazdinimi bencinarji?

Pri hiši imamo že 5 Mazdo, vsi po vrsti so bili bencinarji...

 

Dragi so

Napisano
1 hour ago, x-layer said:

Kaj pa je narobe z Mazdinimi bencinarji?

Pri hiši imamo že 5 Mazdo, vsi po vrsti so bili bencinarji...

Vsi vemo kaj manjka mazdinim bencinarjem :)

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Dragi so, ker so tako dobri 😂

Sem to pri zadnji menjavi tudi sam ugotovil...

 

Tisto kar pa manjka bencinarjem, pa manjka 80% (moja ocena) vseh bencinarjev, ne samo mazdinim...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 21 urami je x-layer napisal:

Dragi so, ker so tako dobri 😂

Sem to pri zadnji menjavi tudi sam ugotovil...

 

Tisto kar pa manjka bencinarjem, pa manjka 80% (moja ocena) vseh bencinarjev, ne samo mazdinim...

 

Hotel ti je povedati, da Mazdinim bencinarjem manjka predvsem turbina. Ogromno ljudi se je dan danes razvadilo s prisilno gnanimi motorji (turbina, kompresor) in zato je enostavno povedano občutek pri Mazdinih bencinskih motorjih, kot da nikamor ne grejo proti motorjem iz evropskih avtomobilskih koncernov, ki so skoraj vsi z manjšo litražo motorja in gnani s turbino...

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ni všeč 1
Napisano

Hvala bogu, da ima mazda motorje brez turbine. Si pa vag koncern nabavi. 

Turbo mlinček je samo za prvega lastnika in malo km. Miselnost je tista, ki odloča. Če ima sosed, moram tudi jaz...pa čeprav slabo... 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • Ni všeč 1
Napisano

Temu se sploh ne rece motor kaj ima vag tsi motorje. Pravi bencinar al je atmosferc ali pa ima litražo 2,5 in več s turbom. Dizel pa obvezno turbo. Tisti čunga lunga mlinčli za kavo s turbom je za lego kocke 🤣🤣🤣🤣

Napisano

Kot, da je mazda perfekta znamka, daleč od tega 🤦‍♀️ nekateri ste pač zaljubljeni v to kar mate, no nič novega na tem forumu. Hvalit svoje pljuvat po drugemu.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ni všeč 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.