Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj nihče nima nič? Ajej, a ni tole Mazda forum? Bom moral sam zlesti pod avto. Sigurno je kdo že kaj iskal okrog podatkov menjalnika (proizvajalec, tip, itd.).

Napisano

Ja glej ene lastnike 6tk moraš malo podražit,da so zanič pa boš kmalu dobil odgovor ali pa malo globje pobrskat po forumu.... 🧐😉

Napisano

Jaz sem na šestici dizel AT naročil 9 litrov Ravenol FZ olja.

Najprej sem zamenjal skoraj 5 litrov, ker sem odstranil spodnji del menjalnika in zamenjal še filter v njem. Nato pa čez 10.000 km zamenjal še cca. 4 litre olja, kolikor ga je pač priteklo ven čez luknjo ...

Naredil adaptacijo in stvar še danes dela tip-top. Pa ima 70.000 km prevoženih od menjave (skupaj 280.000), tako da bo ta postopek spet kmalu na vrsti.

Napisano
pred 42 minutami je Agerg napisal:

Kaj nihče nima nič? Ajej, a ni tole Mazda forum? Bom moral sam zlesti pod avto. Sigurno je kdo že kaj iskal okrog podatkov menjalnika (proizvajalec, tip, itd.).

zdravo, imaš podforum v katerem imaš opisan postopek menjave ...

Napisano
pred 19 minutami je scania napisal:

zdravo, imaš podforum v katerem imaš opisan postopek menjave ...

 

 

Pomoje ne vidi tega podforuma, ker ni clan ... 

 

Predvidevam, da mislis tale podforum >> 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 11 minutami je Jest napisal:

 

 

Pomoje ne vidi tega podforuma, ker ni clan ... 

 

Predvidevam, da mislis tale podforum >> 

 

 

Tako je to sem mislil.

Napisano (urejeno)

Dobim da je Zaprt klub. No, pa naj kdo iz kluba prosim sem napiše osnovne podatke, če jih imate tam...

 

Iz specifikacij vidim, da je količina olja v AT menjalniku za Skyactiv-g 2.5 7,8 litrov. Po napotkih nekaterih tu to pomeni, da se ga brez spiranja zamenja okrog pol.

Popravljeno od Agerg
Napisano
Pred eno uro je Agerg napisal:

Dobim da je Zaprt klub. No, pa naj kdo iz kluba prosim sem napiše osnovne podatke, če jih imate tam...

 

Iz specifikacij vidim, da je količina olja v AT menjalniku za Skyactiv-g 2.5 7,8 litrov. Po napotkih nekaterih tu to pomeni, da se ga brez spiranja zamenja okrog pol.

5 litrov bo šlo če menjaš karter + filter

malo manj kot 4,5 če samo zliješ iz čepa

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo,

 

Razmisljam da bi vzel to šestico. Na papirjih vse štima. Čudno je le da je servis bil narejen na 60, potem že na 65, naslednji pa šele na 100. Moti me tudi na splošno, da je uvožena iz francije. Kaj pravite?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19394124&display=Mazda Mazda6

Napisano
pred 2 urama je jonathan2 napisal:

Zdravo,

 

Razmisljam da bi vzel to šestico. Na papirjih vse štima. Čudno je le da je servis bil narejen na 60, potem že na 65, naslednji pa šele na 100. Moti me tudi na splošno, da je uvožena iz francije. Kaj pravite?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19394124&display=Mazda Mazda6

To je bil verjetno avto od lizinga. Podobno se je dogajalo pri uvoženih avtomobilih iz Italije, ki so bili last lizinga lizinga. Oni ne vozijo ponavadi svojih vozil na uradne servise ampak imajo svoje delavnice. Jaz bi bil previden, saj tu nekaj ne štima. Ali si se res zmotili alinpa kilometri niso realni in so manipulirali z števce. 

Poizkusi pridobiti podatke na našem uradnem mazda servisu za to vozilo, če ti bodo šli na roko. 

 

 

Napisano
pred 5 urami je jonathan2 napisal:

Zdravo,

 

Razmisljam da bi vzel to šestico. Na papirjih vse štima. Čudno je le da je servis bil narejen na 60, potem že na 65, naslednji pa šele na 100. Moti me tudi na splošno, da je uvožena iz francije. Kaj pravite?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19394124&display=Mazda Mazda6

Moj nasvet? Če ti je neki sumljivo, ne vzet. 

 

Verjamem, da se težko najde optimalni avto, vsaj to sem jaz ugotovil, ko sem uvažal svojega. Pa moraš nekje potegnit črto in se z določenimi stvarmi sprijaznit. Ma če maš slab občutek, raje ne. 

 

Lahko pa sam preveriš mobile de in najdeš avto, ki ti je zanimiv, pa ga potem sam uvoziš iz nemčije npr. A iščeš striktno dizla?

Napisano
pred 26 minutami je NevLado napisal:

Moj nasvet? Če ti je neki sumljivo, ne vzet. 

 

Verjamem, da se težko najde optimalni avto, vsaj to sem jaz ugotovil, ko sem uvažal svojega. Pa moraš nekje potegnit črto in se z določenimi stvarmi sprijaznit. Ma če maš slab občutek, raje ne. 

 

Lahko pa sam preveriš mobile de in najdeš avto, ki ti je zanimiv, pa ga potem sam uvoziš iz nemčije npr. A iščeš striktno dizla?

Seveda išče striktno dizla, saj je objavil oglas, kjer je Mazda dizel. Pa ja mu ne boš zopet dinozavra vsiljeval z porabo 9-10 litrov/100??🤔

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

Seveda išče striktno dizla, saj je objavil oglas, kjer je Mazda dizel. Pa ja mu ne boš zopet dinozavra vsiljeval z porabo 9-10 litrov/100??🤔

 

Haha, kako hitro bencin aktivisti skočijo v akcijo. Po moje zato, ker je treba narest pomanjkanje rabljenih bencinarjev in dvigniti ceno le teh, da bodo prodajali svoje za večji denar. 😜

 

 

edit: Ej ej, to nisem napisal jaz... to mi je en shekal profil ... 🤡

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

edit: Ej ej, to nisem napisal jaz... to mi je en shekal profil ... 🤡

Poskrbi za bolj varno geslo 🤪

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Poskrbi za bolj varno geslo 🤪

 

Sej sem dal varno geslo: "TiSiTeslo" pa ga je en takoj pogrunatal. Le kako?🤪

33112_1.png

Napisano

Mene pa zanima, kaj zajema tistih njihovih 5.let jamstva? Če so notri zajete vse stvari okrog motorja, pol bi to moglo biti ok. Če je karkoli narobe z avtom, se ti bo itak prej pokazalo, kot v petih letih. 

Je pa drugače zelo lepa M6.

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Je imel kdo podobne probleme Mazda 6 2.2 2016 vsak drugi dan mi pokaže napako(SCBS) na sliki ko avto priklopim kaže napako za maf senzor ampak je bil zamenjan(nov)...

20240706_111152.jpg

Napisano
pred 12 urami je Alenh napisal:

Je imel kdo podobne probleme Mazda 6 2.2 2016 vsak drugi dan mi pokaže napako(SCBS) na sliki ko avto priklopim kaže napako za maf senzor ampak je bil zamenjan(nov)...

20240706_111152.jpg

Verjetno bo treba spucat sesalni kolektor pa egr

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kaj pa boš imel od tega, kdo je naredil menjalnik? Sej olje zamenjat moraš v vsakem primeru, nima veze kdo ga je naredil? Olje se ve kakšno gre notri, to je pa to.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pozdrav vsem, potencialni novopečeni mazdaš tu :) !

 

Da ne odpiram nove teme, zanimam se za nakup Mazde 6 2. Facelift (2018+) Diesel.

V oči mi je padla tale
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19627075&display=Mazda Mazda6

 

Servisi so delani redno na pooblaščencu (sicer na 20k km) v Nemčiji, preverjeno v aplikaciji. CarVertical poročilo ne kaže posebnosti.

Razmišljam da bi avto odpeljal na pregled drobovja in laka, je najboljši za to Pelko ali pooblaščeni serviser v LJ? So razen standardnih Diesel EKO nevšečnosti (DPF, EGR, AdBlue) še kakšne drugi potencialni gremlini pri tej motorizaciji? Načeloma delam kar relacijsko vožnjo (2x 80km dnevno), tako da sem teh problemov verjetno prihranjen. Kako je s tistimi famoznimi podložkami injektorjev če do sedaj niso bili menjani?

 

Hvala in lp!


 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.