Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj nihče nima nič? Ajej, a ni tole Mazda forum? Bom moral sam zlesti pod avto. Sigurno je kdo že kaj iskal okrog podatkov menjalnika (proizvajalec, tip, itd.).

Napisano

Ja glej ene lastnike 6tk moraš malo podražit,da so zanič pa boš kmalu dobil odgovor ali pa malo globje pobrskat po forumu.... 🧐😉

Napisano

Jaz sem na šestici dizel AT naročil 9 litrov Ravenol FZ olja.

Najprej sem zamenjal skoraj 5 litrov, ker sem odstranil spodnji del menjalnika in zamenjal še filter v njem. Nato pa čez 10.000 km zamenjal še cca. 4 litre olja, kolikor ga je pač priteklo ven čez luknjo ...

Naredil adaptacijo in stvar še danes dela tip-top. Pa ima 70.000 km prevoženih od menjave (skupaj 280.000), tako da bo ta postopek spet kmalu na vrsti.

Napisano
pred 42 minutami je Agerg napisal:

Kaj nihče nima nič? Ajej, a ni tole Mazda forum? Bom moral sam zlesti pod avto. Sigurno je kdo že kaj iskal okrog podatkov menjalnika (proizvajalec, tip, itd.).

zdravo, imaš podforum v katerem imaš opisan postopek menjave ...

Napisano
pred 19 minutami je scania napisal:

zdravo, imaš podforum v katerem imaš opisan postopek menjave ...

 

 

Pomoje ne vidi tega podforuma, ker ni clan ... 

 

Predvidevam, da mislis tale podforum >> 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 11 minutami je Jest napisal:

 

 

Pomoje ne vidi tega podforuma, ker ni clan ... 

 

Predvidevam, da mislis tale podforum >> 

 

 

Tako je to sem mislil.

Napisano (urejeno)

Dobim da je Zaprt klub. No, pa naj kdo iz kluba prosim sem napiše osnovne podatke, če jih imate tam...

 

Iz specifikacij vidim, da je količina olja v AT menjalniku za Skyactiv-g 2.5 7,8 litrov. Po napotkih nekaterih tu to pomeni, da se ga brez spiranja zamenja okrog pol.

Popravljeno od Agerg
Napisano
Pred eno uro je Agerg napisal:

Dobim da je Zaprt klub. No, pa naj kdo iz kluba prosim sem napiše osnovne podatke, če jih imate tam...

 

Iz specifikacij vidim, da je količina olja v AT menjalniku za Skyactiv-g 2.5 7,8 litrov. Po napotkih nekaterih tu to pomeni, da se ga brez spiranja zamenja okrog pol.

5 litrov bo šlo če menjaš karter + filter

malo manj kot 4,5 če samo zliješ iz čepa

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo,

 

Razmisljam da bi vzel to šestico. Na papirjih vse štima. Čudno je le da je servis bil narejen na 60, potem že na 65, naslednji pa šele na 100. Moti me tudi na splošno, da je uvožena iz francije. Kaj pravite?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19394124&display=Mazda Mazda6

Napisano
pred 2 urama je jonathan2 napisal:

Zdravo,

 

Razmisljam da bi vzel to šestico. Na papirjih vse štima. Čudno je le da je servis bil narejen na 60, potem že na 65, naslednji pa šele na 100. Moti me tudi na splošno, da je uvožena iz francije. Kaj pravite?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19394124&display=Mazda Mazda6

To je bil verjetno avto od lizinga. Podobno se je dogajalo pri uvoženih avtomobilih iz Italije, ki so bili last lizinga lizinga. Oni ne vozijo ponavadi svojih vozil na uradne servise ampak imajo svoje delavnice. Jaz bi bil previden, saj tu nekaj ne štima. Ali si se res zmotili alinpa kilometri niso realni in so manipulirali z števce. 

Poizkusi pridobiti podatke na našem uradnem mazda servisu za to vozilo, če ti bodo šli na roko. 

 

 

Napisano
pred 5 urami je jonathan2 napisal:

Zdravo,

 

Razmisljam da bi vzel to šestico. Na papirjih vse štima. Čudno je le da je servis bil narejen na 60, potem že na 65, naslednji pa šele na 100. Moti me tudi na splošno, da je uvožena iz francije. Kaj pravite?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19394124&display=Mazda Mazda6

Moj nasvet? Če ti je neki sumljivo, ne vzet. 

 

Verjamem, da se težko najde optimalni avto, vsaj to sem jaz ugotovil, ko sem uvažal svojega. Pa moraš nekje potegnit črto in se z določenimi stvarmi sprijaznit. Ma če maš slab občutek, raje ne. 

 

Lahko pa sam preveriš mobile de in najdeš avto, ki ti je zanimiv, pa ga potem sam uvoziš iz nemčije npr. A iščeš striktno dizla?

Napisano
pred 26 minutami je NevLado napisal:

Moj nasvet? Če ti je neki sumljivo, ne vzet. 

 

Verjamem, da se težko najde optimalni avto, vsaj to sem jaz ugotovil, ko sem uvažal svojega. Pa moraš nekje potegnit črto in se z določenimi stvarmi sprijaznit. Ma če maš slab občutek, raje ne. 

 

Lahko pa sam preveriš mobile de in najdeš avto, ki ti je zanimiv, pa ga potem sam uvoziš iz nemčije npr. A iščeš striktno dizla?

Seveda išče striktno dizla, saj je objavil oglas, kjer je Mazda dizel. Pa ja mu ne boš zopet dinozavra vsiljeval z porabo 9-10 litrov/100??🤔

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

Seveda išče striktno dizla, saj je objavil oglas, kjer je Mazda dizel. Pa ja mu ne boš zopet dinozavra vsiljeval z porabo 9-10 litrov/100??🤔

 

Haha, kako hitro bencin aktivisti skočijo v akcijo. Po moje zato, ker je treba narest pomanjkanje rabljenih bencinarjev in dvigniti ceno le teh, da bodo prodajali svoje za večji denar. 😜

 

 

edit: Ej ej, to nisem napisal jaz... to mi je en shekal profil ... 🤡

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

edit: Ej ej, to nisem napisal jaz... to mi je en shekal profil ... 🤡

Poskrbi za bolj varno geslo 🤪

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Poskrbi za bolj varno geslo 🤪

 

Sej sem dal varno geslo: "TiSiTeslo" pa ga je en takoj pogrunatal. Le kako?🤪

33112_1.png

Napisano

Mene pa zanima, kaj zajema tistih njihovih 5.let jamstva? Če so notri zajete vse stvari okrog motorja, pol bi to moglo biti ok. Če je karkoli narobe z avtom, se ti bo itak prej pokazalo, kot v petih letih. 

Je pa drugače zelo lepa M6.

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Je imel kdo podobne probleme Mazda 6 2.2 2016 vsak drugi dan mi pokaže napako(SCBS) na sliki ko avto priklopim kaže napako za maf senzor ampak je bil zamenjan(nov)...

20240706_111152.jpg

Napisano
pred 12 urami je Alenh napisal:

Je imel kdo podobne probleme Mazda 6 2.2 2016 vsak drugi dan mi pokaže napako(SCBS) na sliki ko avto priklopim kaže napako za maf senzor ampak je bil zamenjan(nov)...

20240706_111152.jpg

Verjetno bo treba spucat sesalni kolektor pa egr

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kaj pa boš imel od tega, kdo je naredil menjalnik? Sej olje zamenjat moraš v vsakem primeru, nima veze kdo ga je naredil? Olje se ve kakšno gre notri, to je pa to.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pozdrav vsem, potencialni novopečeni mazdaš tu :) !

 

Da ne odpiram nove teme, zanimam se za nakup Mazde 6 2. Facelift (2018+) Diesel.

V oči mi je padla tale
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19627075&display=Mazda Mazda6

 

Servisi so delani redno na pooblaščencu (sicer na 20k km) v Nemčiji, preverjeno v aplikaciji. CarVertical poročilo ne kaže posebnosti.

Razmišljam da bi avto odpeljal na pregled drobovja in laka, je najboljši za to Pelko ali pooblaščeni serviser v LJ? So razen standardnih Diesel EKO nevšečnosti (DPF, EGR, AdBlue) še kakšne drugi potencialni gremlini pri tej motorizaciji? Načeloma delam kar relacijsko vožnjo (2x 80km dnevno), tako da sem teh problemov verjetno prihranjen. Kako je s tistimi famoznimi podložkami injektorjev če do sedaj niso bili menjani?

 

Hvala in lp!


 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.