Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Odpiram novo temo o porabi goriva- Mazde s skyactiv dizel motorji, da bo bolj pregledno.

Napi?ite mo? motorja, kak?en menjalnik imate, kje ste vozili, (mestna vo?nja, magistralke, avtoceste, me?ano...),

koliko je realna poraba(ra?unano "na roke" in koliko vam je prikazal BC.

 

Pa za?nimo,150 hp,ro?ni menjalnik,zadnji tank 100% avtocesta,tempomat na 130/uro, poraba- 5,8l/100.(47 l--- 810 km), BC - 5,8,kar pomeni,da je BC izredno precizen.

 

 

Napisano

Dobr ma? ti ?parov?k v primerjavi z mojim.

 

Moj iz podpisa ima na BC napisano 7.8. Kontroliral ga ?e nisem, ker mi tist deci/liter nafte ne pomeni toliko, da bi moral vedeti koliko to?no je poraba. 

 

Ve?inoma (80%) kratke furce par km v eno smer. Ob?asno do 50 km me?ano. Vasi, mesto, avtocesta, semaforji... tudi nekaj kolovoza/poljske poti se ob?asno najde. Vozim pa prek 80% z vklopljenim tempomatom ve?inoma kakih 5% nad limitom. Avtocesta je tako 140, naselje nastavljam na 54. ?e je 30 dam 32... Glede na GPS z letnimi gumami ?tevec la?e za slab % z zimskimi malo ve?. Skratka elektronka ?ara po svoje in kar spije spije. Je pa ve?inoma vo?nja po ravnini.  

Napisano

Tudi meni, ?e vozim 100% kostantno je izra?un=bc. ?e ne pa je cca. 0.3-0,5L manj?a poraba na bc.

 

Letna poraba 7.3l/100km. Trenutno poraba 7.8l/100 ker delam zelloo kratke razdalje (po par km)

Aja 176 km, awd in ro?ni.

Napisano

Mazda 6 CD175 (175hp) AVTOMATIK,.. zdej sm na ?alost slu?bo menjal in delam kraj?e razdalje dnevno + pohajanje KP,GO, LJ(da mal se?gem porkerijo haha :P) mi pi?e BC 7.3l/100,.. prej ko sem stalno hodil delat v gorico pa 6.8l/100km,..na roke ?al nisem ra?unal nikoli ker mi poraba ni toliko pomembna

 

p.s: je pa res, da ne ?param ko vozim

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

M6 174Hp,avtomatik, ve?inoma vo?nja po dolini, brez avtoceste, z gorskim prelazom, 7.4L,po menjavi vseh 4 brizgalnih ?ob je padlo na 6.4L (vse BC)

Napisano

M6 150HP, ro?ni menjalnik, zimske gume, med tednom vo?nja ve?inoma mestna okoli 20-30km/dan. Pred 2 tedni narejen redni servis in menjan accu. Ne vem ali ima menjava accu kaj veze (verjetno ima zaradi i-eloop), ampak pred servisom mi je kuril okoli 6,5l+, od servisa naprej imam pa trenutno porabo 5,4l. Druga?e ne ?param, pohodim kadar je treba, v?asih tudi ?e ni treba :zvizga:. Sedaj, ko je po Kranju cela ?tala zaradi zaprte obvoznice, se cjazimo ko k......, ampak kljub temu se mi zdi, da je za mestno vo?njo nizka poraba.  :ouje:

Napisano

Ko menja acc ti resetira porabo,.. mogo?e zato

Ja to vem, da se je resetiral. Prav tako sem resetiral ?e, ko sem ?el tankat. Ampak je od tega ?e 200km+. Bom pa izra?unal pri naslednjem tankanju. Trenutno pi?e, da je ?e za 850km. :)

 

Sent from my KROMPIR using Tapatalk

Napisano

CX-5, 150hp, avtomatik.

Izra?unano povpre?je 6,7. BC ka?e 6,5. Vo?nja pol avtocesta, pol mesto.

 

Na dalj?ih avtocestnih relacija poraba naraste - ?ez celo avstrijo, nem?ijo in nazaj je bila 7,2. Vo?nja pa po omejitvah, ve?inoma 130 km/h (tempomat nastavljen na 135, kar je to?no 130 po gps), kjer ni bilo omejitve (nem?ki autobahn) 150-160, nekajkrat tudi do 200. V avtu smo bili 4 odrasli s prtljago.

Napisano

CX-5, 150hp, avtomatik.

Izra?unano povpre?je 6,7. BC ka?e 6,5. Vo?nja pol avtocesta, pol mesto.

 

Na dalj?ih avtocestnih relacija poraba naraste - ?ez celo avstrijo, nem?ijo in nazaj je bila 7,2. Vo?nja pa po omejitvah, ve?inoma 130 km/h (tempomat nastavljen na 135, kar je to?no 130 po gps), kjer ni bilo omejitve (nem?ki autobahn) 150-160, nekajkrat tudi do 200. V avtu smo bili 4 odrasli s prtljago.

To je bistvo ki ga ne zajame noben test. Moj enoprostorec ima solidno porabo 6,3, za tako gmoto in te?o stalno pod obremenitvijo...

samo nekaj delam narobe ker naj bi imel porabo 4,3.... :rolleyes:

 

V tvojem primeru bi bencinar bil med 9-10

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hahaha, 4,3L...to je kot da verjame? v bo?i?ka.

So mi prav sme?ne te porabe, glih prej?nji? mi je znanec razlagal da mu R Megane pije 5L, da je zihr nekaj narobe ker je tovarni?ka poraba baje 3,5L

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hahaha, 4,3L...to je kot da verjame? v bo?i?ka.

So mi prav sme?ne te porabe, glih prej?nji? mi je znanec razlagal da mu R Megane pije 5L, da je zihr nekaj narobe ker je tovarni?ka poraba baje 3,5L

jaz vem da ga lahko spravim na toliko, ampak moram pol ?ivljenja iz avta dat druge pol pa porabiti do ljubljane

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hahaha, 4,3L...to je kot da verjame? v bo?i?ka.

So mi prav sme?ne te porabe, glih prej?nji? mi je znanec razlagal da mu R Megane pije 5L, da je zihr nekaj narobe ker je tovarni?ka poraba baje 3,5L

En moj sodelavec je isto trdil za C4 in nisem verjel, dokler se z njim nisem peljal na morje. In je res! Avto pije brez problema pod 5L!

Ampak o tem, da se nismo vozli ampak romali (beri: avtocesta <120 km/h, regionalke --> traktorji so blendali)...no tole ni omenil. Sem ?e mislil izstopit iz avta in vzporedno hodit z avtom, da si noge pretegnem....

Napisano

Pa verjetno ma 116KM

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

En moj sodelavec je isto trdil za C4 in nisem verjel, dokler se z njim nisem peljal na morje. In je res! Avto pije brez problema pod 5L!

Ampak o tem, da se nismo vozli ampak romali (beri: avtocesta <120 km/h, regionalke --> traktorji so blendali)...no tole ni omenil. Sem ?e mislil izstopit iz avta in vzporedno hodit z avtom, da si noge pretegnem....

Pa sej to so tej pacienti, ki delajo kolone in se hvalijo z majhno porabo. Ne vem, kaj imajo od tega mu?enja na cesti.

 

 

Napisano

Sej se da - men je ratalo s prvo M6 dizel 121KM iz Lj do Bre?ic** s porabo manj?o od 4 litre (3,8 , ?e se prav spomnim - BC pa je kazal celo 3,2). Pol pa pride ampak, vozil sem za kamioni s hitrostjo 90km/h - v opravi?ilo le to, ker sem imel bulo na gumi in je bil to preventivni ukrep, da jo ne bi razneslo.

 

**Za mlaj?e foruma?e - to so bili ?e tisti ?asi, ko si v Bre?icah in okolici dobil najcenej?e gume.

33112_1.png

Napisano

La?i? ja ampak so bili tam ?e Furlan pa vulkanizerstvo F1...

 

druga?e je pa bila to ves ?as vo?nja po AC.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mazda 3 2.2 SkyActiv-D 150 4 vrata

 

poraba za prvih 55.000 km cca 6,1 l       ra?unalnik ka?e 5,9 l

 

minimalna poraba do sedaj ( cela posoda za gorivo )  5,1 l / 100 km

maximalna poraba                                                        6,7 l / 100 km

 

85 % AC, ostalo regionalne ceste

 

?eprav za Primorsko AC se ?e komaj lahko re?e, da je AC ( prej kamion - cesta )

  • 3 leta kasneje...
Napisano (urejeno)

Da ne odpiram nove teme... Zdaj po nekaj dolgih turah sem spremljal porabo mazda 6 2.2 184KM.. in se mi zdi dokaj visoka. 

Nazadnje 100% avtocesta hitrost 80% med 130 in 150kmh s ACC.. Ostalo tam 100kmh (delo na cesti itd) Poraba 7.8l na 100km.. Preračunano ročno.

Na AC nič kaj gužve.. Lepo prosta vožnja... 

Na prejšnjem avtu na takih relacijah nisem nikoli prišel nad 7l pa sem vozil se malo hitreje oz bolj dinamično kot sedaj. 

Popravljeno od kingsix
  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je kingsix napisal:

Da ne odpiram nove teme... Zdaj po nekaj dolgih turah sem spremljal porabo mazda 6 2.2 184KM.. in se mi zdi dokaj visoka. 

Nazadnje 100% avtocesta hitrost 80% med 130 in 150kmh s ACC.. Ostalo tam 100kmh (delo na cesti itd) Poraba 7.8l na 100km.. Preračunano ročno.

Na AC nič kaj gužve.. Lepo prosta vožnja... 

Na prejšnjem avtu na takih relacijah nisem nikoli prišel nad 7l pa sem vozil se malo hitreje oz bolj dinamično kot sedaj. 

 

ta je pa kr huda ja, okrog 7,5 mam js na 175 AT awd, na daljše avtocestne relacije, vozim pa večinoma 140km/h

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 1 uro je kingsix napisal:

Da ne odpiram nove teme... Zdaj po nekaj dolgih turah sem spremljal porabo mazda 6 2.2 184KM.. in se mi zdi dokaj visoka. 

Nazadnje 100% avtocesta hitrost 80% med 130 in 150kmh s ACC.. Ostalo tam 100kmh (delo na cesti itd) Poraba 7.8l na 100km.. Preračunano ročno.

Na AC nič kaj gužve.. Lepo prosta vožnja... 

Na prejšnjem avtu na takih relacijah nisem nikoli prišel nad 7l pa sem vozil se malo hitreje oz bolj dinamično kot sedaj. 

Če se zaganjaš med 130-150 s pospeški do podna zna hitro narast ampak vseeno kar visoko. Mogoče se ti je izvajala ravno regeneracija dpf.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
    • Ford pravi da nad 150km/h naj pumpam na max load.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.