Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

Ok, malo kot zanimivost, včeraj sem bil na enem izobraževanju oz. seminarju, kjer se je debatiralo o avtomatskih menjalnikih in prišlo je tudi do pogovora o Aisinovem menjalniku (ki ga uporablja tudi mazda  FW6a-el). Namreč pri skyactive x motorjih (baje samo pri prvih motorjih x180) z avtomatskem menjalniku se je na nekaj primerih pojavila povečana obraba oziroma na magnetu v karterju se je pojavila večja količina kovinskega materiala (obraba). Zanimivo je bilo zakaj glih pri skyactive x, baje bi naj imeli drugačen program kot na G in novejših x  motorjih. V glavnem če se olje ne menjuje redno se počasi obrabljen material nabere na obe razdelilni tlačni stikali, ki več ne dovajata olja pod pravilnim tlakom in posledično pride do drsenja in še povečane obrabe. Kaj se priporoča? da se krmilna plošča odstrani in preveri razdelilni tlačni stikali, če sta polni z usedlinami se menjata, menjalnik se spere in menja se oljni filter. Jaz osebno če že imaš krmilno ploščo veni bi preveril še vse elektromagnetne ventile in jim počistil sitice. 

 

V glavnem menjalnik ima filter in šipko za nivo olja, torej olje se menja obveznooo, doživotnega olja ni. Bolje dat 200€ pa menjat olje na vsakih 60000km (brez spiranja) pa si miren.  Drugih težav koliko je bilo rečeno ni, ob rednem vzdrževanju je ta menjalnik večen.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je mazdaman napisal:

A so na servisih dovolj usposobljeni za te menjave na AT menjalnikih? Ali imaš koga boljšega (baje je pri vas eden strokovnjak za AT samo ne vem kateri tip AT menjalnikv obvlada).

 

Jaz priporočam v Lescah Pogačnika. Bo narejeno tako kot mora bit.

Pravkar je Bini napisal:

Za ročni menjalnik pri X motojih je bilo kaj rečeno..... 🤔Hvala😊

Ne, nič. Ročni mazdini so tak eni najboljših, nimaš tu kaj, samo vozi ;) . Aja pa olje menjaš z redline tam na enih 100000km :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je scania napisal:

 

Jaz priporočam v Lescah Pogačnika. Bo narejeno tako kot mora bit.

Ne, nič. Ročni mazdini so tak eni najboljših, nimaš tu kaj, samo vozi ;) . Aja pa olje menjaš z redline tam na enih 100000km :) 

Ok, če bom le prišo do tja.... 😉Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je mazdaman napisal:

A so na servisih dovolj usposobljeni za te menjave na AT menjalnikih? Ali imaš koga boljšega (baje je pri vas eden strokovnjak za AT samo ne vem kateri tip AT menjalnikv obvlada).

 

sej pa ni nobena umetnost ali kakšenkoli prov poseben postopek glede menjave tega olja, tak da bi mogu to načeloma vsak mehanik znat to olje zamenjat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Ja, tej x186 motorji so prekomplicirani in znajo iti prej k vragu, baje. 😉

Ma ni bilo tako mišljen,mišljeno je bilo,da tako dolgo ne bo v mojih rokah.....😊😉👍

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Janez007 napisal:

Torej prehoda režima obratovanja pri okoli 2.000 obratih lastniki X186 ne čutite? 😮

 

https://www.mazda3revolution.com/threads/e-skyactive-x-flat-spot.243221/

 

Pri mojem je ni. Kvečjemu takrat motor dobi nekaj dodatne moči (kompresor) in imaš občutek kot, da je mali turbo vgrajen. 😊 Po 3500 obratih se mu pa itak zrola in samo vleče. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Alex napisal:

Pri mojem je ni. Kvečjemu takrat motor dobi nekaj dodatne moči (kompresor) in imaš občutek kot, da je mali turbo vgrajen. 😊 Po 3500 obratih se mu pa itak zrola in samo vleče. 

Si mislim, vsako šaltanje (ročno ali avtomatsko) povzroči določeno motnjo, če je pa še ena minimalna motnja zraven ... komu mar. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je scania napisal:

 

Ne, nič. Ročni mazdini so tak eni najboljših, nimaš tu kaj, samo vozi ;) . Aja pa olje menjaš z redline tam na enih 100000km :) 

Sem vzel ročnega lih zato, k so tok Mazdini prehvaljeni. Pa se mi zdi, da kar paše na ta bencinski motor  ....

Se mi pa dogaja, da je včasih buttery smooth ,, da je kar veselje, včasih pa se kar nekaj zatika. Največ na semaforju, k je treba v prvo šaltat.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Volume napisal:

Sem vzel ročnega lih zato, k so tok Mazdini prehvaljeni. Pa se mi zdi, da kar paše na ta bencinski motor  ....

Se mi pa dogaja, da je včasih buttery smooth ,, da je kar veselje, včasih pa se kar nekaj zatika. Največ na semaforju, k je treba v prvo šaltat.

Redline reši zadevo, preverjeno :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je TiEn napisal:

Sej so se že pri starejših oz drugih modelih zatikali

Nebi vedu, je to moja prva M ljubica....

pred 4 minutami je scania napisal:

Redline reši zadevo, preverjeno :) 

A to kaj menjajo na pooblaščencu? Je lih leto pa še mal mlada 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Volume napisal:

Nebi vedu, je to moja prva M ljubica....

A to kaj menjajo na pooblaščencu? Je lih leto pa še mal mlada 

 

Jaz sem menjal v lastni režiji, je pa res olje malo dražje, mislim da sem dal okoli 25€ liter

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je FuManchu napisal:

A nimajo Japonci tako, da moraš ustavit skoraj avto, da daš v prvo brzino potem? Honde vem da so imele tako včasih.

Meni se zgodi, k je čisto ustavljen avto. Lažje gre, če dam iz 2. v ler pal 1. Včasih se zatika tudi iz 4. v 3. Med vožnjo seveda....

pred 3 minutami je scania napisal:

 

Jaz sem menjal v lastni režiji, je pa res olje malo dražje, mislim da sem dal okoli 25€ liter

Prašam zaradi garancije. Ja, prvo k sm najdu ceno je 26€ za slab liter. Kolk pa kaj gre v cx30?? Pa je to pol mir za dolgo časa?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Volume napisal:

Meni se zgodi, k je čisto ustavljen avto. Lažje gre, če dam iz 2. v ler pal 1. Včasih se zatika tudi iz 4. v 3. Med vožnjo seveda....

Prašam zaradi garancije. Ja, prvo k sm najdu ceno je 26€ za slab liter. Kolk pa kaj gre v cx30?? Pa je to pol mir za dolgo časa?

Ne vem, če je to glih normalno za nov avto:blink:

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Volume napisal:

Meni se zgodi, k je čisto ustavljen avto. Lažje gre, če dam iz 2. v ler pal 1. Včasih se zatika tudi iz 4. v 3. Med vožnjo seveda....

Prašam zaradi garancije. Ja, prvo k sm najdu ceno je 26€ za slab liter. Kolk pa kaj gre v cx30?? Pa je to pol mir za dolgo časa?

Mislim da je 1,7 litra. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je FuManchu napisal:

Ne vem, če je to glih normalno za nov avto:blink:

 

NE, razen če ga je kdo uničil. Sicer najbolje, da ga sproba nekdo, ki vozi enakega, ti pa njegovega.

 

pred 10 minutami je scania napisal:

Mislim da je 1,7 litra. 

Ti veš .. :)

 

image.png

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/cx-30/cx-30_8hq1ee19i/contents/10020100.html

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Volume napisal:

Meni se zgodi, k je čisto ustavljen avto. Lažje gre, če dam iz 2. v ler pal 1. Včasih se zatika tudi iz 4. v 3. Med vožnjo seveda....

Prašam zaradi garancije. Ja, prvo k sm najdu ceno je 26€ za slab liter. Kolk pa kaj gre v cx30?? Pa je to pol mir za dolgo časa?

Imam nekaj čez 11kkm in se mi niti enkrat ni zataknila ročica menjalnika!😊

Jaz bi na tvojem mestu šel na servis in naj oni rešijo pod garancijo ta problem ali menjajo olje (redline)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Bini napisal:

Imam nekaj čez 11kkm in se mi niti enkrat ni zataknila ročica menjalnika!😊

Jaz bi na tvojem mestu šel na servis in naj oni rešijo pod garancijo ta problem ali menjajo olje (redline)

Na moji cx30, 8000 km, menjalnik tudi mehek kot puter. Resda sva zamenjala z Gelipterjem oba na svojih ročko menjalnika (teža 300 g) in seveda to znatno pripomore k mehkem pretikanje. V bistvu pade samo v brzino. 

Če boš kaj na obali se javi, da probaš. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uhh... zdj ste me pa mal zasekiral....

Mal po občutku se mi zdi, k da bi bremza preveč zagrabila, pa se zatika v prestavo pri istop sistemu na semaforju. Parkrat je šlo lažje,  če sem malo popustil pedal za bremzo.

Pa poskušam držati ročico menjalnika nižje,  ne za bunko na vrhu, pa je tudi malo lažje. Res ne vem, prej je žena mela corso turbo bencin in je menjalnik bil tako lahkoten. V 5 letih prav nobenega zatikanja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Volume napisal:

Uhh... zdj ste me pa mal zasekiral....

Mal po občutku se mi zdi, k da bi bremza preveč zagrabila, pa se zatika v prestavo pri istop sistemu na semaforju. Parkrat je šlo lažje,  če sem malo popustil pedal za bremzo.

Pa poskušam držati ročico menjalnika nižje,  ne za bunko na vrhu, pa je tudi malo lažje. Res ne vem, prej je žena mela corso turbo bencin in je menjalnik bil tako lahkoten. V 5 letih prav nobenega zatikanja.

 

To se je meni dogajalo na CX-3 nekaj časa, potem pa kar naenkrat ne več. Pa nevem a se je avto navadil mene ali jaz njega. :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.