Skoči na vsebino

Mazda CX-5 - mnenja


kacnje

Priporočeno sporočilo

Kok ste pa dizelaši zanimivi. Noben vas ne napada, a branite se ko črnogorc lopate. Ne vem kaj je tako težko sprejeti dejstvo, da so mazdini bencinarji v povprečju bolj zanesljivi in da ta vaš izvenserijski navor, ki lomi hrbte, tega ne odtehta. Verjamem, da vsak hvali svojo kopačko, samo dajmo še mal kakšen minus povedat. Npr. meni regeneracija pri mazdinem dizlu takšen minus, da me ne prepriča noben navor. Ne predstavljam si, da moreš biti stalno pozoren kdaj bo prišlo do procesa in tmeu potem prilagajati svoj čas in vožnjo. To je enako ko da moraš spremljati od babe menstrualni kolendar pa nikoli ne veš kdaj boš na roke končal.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Zmeden 1
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veš kaj je pa meni smešno. Kot da ne bi bili na istem forumu in se prepucavate(mo) znotraj foruma iste znamke. Bi razumel, če ne bi bilo temu tako. 

 

Bi pa jaz lahko rekel tudi za lastnike bencinarjev. Sicer branite se pomoje ravne ne, ker vas noben ne napada :) Nekateri pa vestno in vseskozi vsiljujejo eno in edino pravilno teorijo - to je nakup bencinarja. Tako da zame je to potem na koncu logična poteza, da potem druga stran pove, da ni vse zlato kar se sveti.

 

Pa itak noben ne govori ,da moraš biti stalno pozoren na ne vem kaj - regeneracijo? Tisti časi so bili mogoče 15 let nazaj?? Dejstvo pa je, da če se bo nekdo vozil po 3km v eno stran, je pa jasno da bodo slej ko prej težave ampak tukaj ni težava v samem dizlu, ampak prej v lastniku oz. načinu uporabe. 

 

Vam je že Slivka n-krat povedal, da se z lopato težko kida slamo...

  • Všeč 2
  • Hvala 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je ignacij napisal:

Kok ste pa dizelaši zanimivi. Noben vas ne napada, a branite se ko črnogorc lopate. Ne vem kaj je tako težko sprejeti dejstvo, da so mazdini bencinarji v povprečju bolj zanesljivi in da ta vaš izvenserijski navor, ki lomi hrbte, tega ne odtehta. Verjamem, da vsak hvali svojo kopačko, samo dajmo še mal kakšen minus povedat. Npr. meni regeneracija pri mazdinem dizlu takšen minus, da me ne prepriča noben navor. Ne predstavljam si, da moreš biti stalno pozoren kdaj bo prišlo do procesa in tmeu potem prilagajati svoj čas in vožnjo. To je enako ko da moraš spremljati od babe menstrualni kolendar pa nikoli ne veš kdaj boš na roke končal.

 

A zdej smo pa dizelaši zanimivi, ko lastniki bencinarjev, vedno vsakemu, ki sprašuje prvič tu na forumu, vedno kot prvo poveste, da je dizel šrot. Prvič dizle večina od vas nima in gre bolj po principu rekla kazala, ampak o njih veste pa čist vse. Kako se DPF zabije in kako je treba skos to spremljat pa ne vem kakšne neumnosti še.

 

DPF v generaciji od 2018 naprej je narejen mnogo bolje in rabi le okoli 7-8km vožnje ali tam nekje 4-5minut pa se regeneracija začne in konča. Seveda tega ne veš, ker dizla nimaš. Se pa sliši, da je motor takrat nekoliko bolj glasen in če se slučajno zgodi, da ravno takrat, ko želiš ustavit se izvaja regeneracija mogoče narediš še 2 minuti vožnje, da se lepo normalno zaključi. Ni pa nujno, ker se ne bo nič drastičnega zgodilo, če tega ne boš naredil in prekinil regeneracijo. Zakaj ne, ker taka situacija se meni recimo zgodi mogoče vsake 3 mesece 1x, da ravno sovpade, kar tudi ni neka drama.

 

Seveda boš tole prebral kot da se branimo, ampak se ne, nam je pa butasto, da brez tehtnih argumentov nekateri take nebuloze okol troste. Še enkrat dizelaši delajo v povprečju več kilometro in to kr občutno več kot bencinarji, saj jih lastniki kupujejo z mislijo na daljše relacije. Zato, ker delajo več kilometrov se seveda najde tudi kaka napaka več kot pri bencinarjih. govorimo seveda v povprečju in ja ogromno dizlov je pri nas pripeljano iz tujine in marsikateri je čudežno izgubil 100k ali 150k ali pa še več kilometrov in seveda namesto, da bi jih imel 150k kot kaže števec jih ima 250k al pa 300km v realnosti.

 

Sem že večkrat spraševal tiste, ki imajo težave pa so praktično vsi povedali, da so kupovali iz druge roke verjetno celo z vprašljivo zgodovino.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čaki čaki. 4 km v eno stran se vozi žena že ohoho let. Mazda5 diesel je imela probleme z regeneracijo in bila poraba 8 litrov. Mazda6 bencinar 2.0 letnik 08 na isti relaciji poraba 8 litrov, problemov z regeneracijo ni. Ne moreš tople vode odkrit in ne vem kako vozit, da ne prekinjaš regeneracijo. 

09 letnik diesel problem z regeneracijo. 6 km v eno stran. Iščem pol varjanto, da vsakih par dni en krog naredim 30 km v eno stran... 

Regeneracija je problem. Pika. 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Shrek napisal:

Čaki čaki. 4 km v eno stran se vozi žena že ohoho let. Mazda5 diesel je imela probleme z regeneracijo in bila poraba 8 litrov. Mazda6 bencinar 2.0 letnik 08 na isti relaciji poraba 8 litrov, problemov z regeneracijo ni. Ne moreš tople vode odkrit in ne vem kako vozit, da ne prekinjaš regeneracijo. 

09 letnik diesel problem z regeneracijo. 6 km v eno stran. Iščem pol varjanto, da vsakih par dni en krog naredim 30 km v eno stran... 

Regeneracija je problem. Pika. 

 

Ne, regeneracija NI problem. problem je, ker z vilam kidaš sneg oz. dizla voziš na relaciji, ki je še za ... ... ... Se pravi 'nedizla' prekratka...

Narediš krog 30 km? Glede na to, da dizel rabi malo več elektrike za zagon, se na taki razdalji komaj akumulator napolni in motor se komaj v celoti segreje na delovno temperaturo. In to je problem, ne pa regeneracija. 

 

Pika.

  • Všeč 2
  • Hvala 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem imel dizle, nisem nikoli posvecal neke oosebne pozornosti regeneraciji ... In sem se vozil cisto normalno... Ampak vseeno... sem tudi ze napisal... da mi ni niti malo zal, da sem kupil bencinarja ... Poraba je res malce visja... ampak je tudi stroskov manj ... Servisi so bili v povprecju cenejsi, kot prej z dizlom ... Sploh pa je tako, da vecina teh, ki sprasuje, napise, da delajo kilometrino bolj primerno za bencinarja kot za dizla... Ker 20-30 km dnenvo ni veliko... 

 

Vedno pa pravim, da se mora vsak sam odlocit... je pa prav, da prebere izkusnje iz obeh svetov... in najlazje daje izkusnje tisti, ki vozi ali je vozil oba... :) ... 

 

Pa ne se kregat in merit, kdo ima daljsega :) ... nima smisla ... 

 

Sicer pa da se malo olja prilijem na ogenj... Vceraj sem malo probal svojo CX-60 PHEV... in lahko recem, da se pri pospeskih skrije lahko vsak turbinsko gnani dizel ... Pohodis in skoci... :) ... Ze podatek dobrih 5 sekund od 0 do 100 pove dovolj ... :P Res pa je, da tega ne rabis oz. se da tudi brez tega zivet in vozit okoli ... tako, kot tega ne rabis pri dizlu ... 

  • Všeč 9
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Jest napisal:

... ... ... ... ... ... 

 

Pa ne se kregat in merit, kdo ima daljsega :) ... nima smisla ... 

 

... ... ... ... ... ...

 

Res je. Ker se ve, da imam jaz najdaljšega: 5075 mm. Mislim, da daljšega nima nihče na tem forumu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Jest napisal:

Ko sem imel dizle, nisem nikoli posvecal neke oosebne pozornosti regeneraciji ... In sem se vozil cisto normalno... Ampak vseeno... sem tudi ze napisal... da mi ni niti malo zal, da sem kupil bencinarja ... Poraba je res malce visja... ampak je tudi stroskov manj ... Servisi so bili v povprecju cenejsi, kot prej z dizlom ... Sploh pa je tako, da vecina teh, ki sprasuje, napise, da delajo kilometrino bolj primerno za bencinarja kot za dizla... Ker 20-30 km dnenvo ni veliko... 

 

Vedno pa pravim, da se mora vsak sam odlocit... je pa prav, da prebere izkusnje iz obeh svetov... in najlazje daje izkusnje tisti, ki vozi ali je vozil oba... :) ... 

 

Pa ne se kregat in merit, kdo ima daljsega :) ... nima smisla ... 

 

Sicer pa da se malo olja prilijem na ogenj... Vceraj sem malo probal svojo CX-60 PHEV... in lahko recem, da se pri pospeskih skrije lahko vsak turbinsko gnani dizel ... Pohodis in skoci... :) ... Ze podatek dobrih 5 sekund od 0 do 100 pove dovolj ... :P Res pa je, da tega ne rabis oz. se da tudi brez tega zivet in vozit okoli ... tako, kot tega ne rabis pri dizlu ... 

 

Definitivno je to najboljša izbira te čase, če le imaš možnost iz hišne elektrike polnit. Problem je le visoka cena vozila naparam tistemu z ICE motorjem in/ali če nimaš možnosti filat doma. Drugač pa ja 300+ konjev pač mora nekaj dat od sebe, ker če ne je brezveze vse skup :D .

 

Kar se a tiče predlogov, ki jih dajemo tistim, ki sprašujejo je fer, da se jim pove realno zgodbo, da se povpraša a kupujejo novo ali rabljeno in na kaj naj bodo pozorni pri enem ali drugem tipu pogona.

 

Razlage kako je nekaj crap, drugo pa super duper in obratno ni pravi nasvet ampak je navijaštvo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Jest napisal:

Ko sem imel dizle, nisem nikoli posvecal neke oosebne pozornosti regeneraciji ... In sem se vozil cisto normalno... Ampak vseeno... sem tudi ze napisal... da mi ni niti malo zal, da sem kupil bencinarja ... Poraba je res malce visja... ampak je tudi stroskov manj ... Servisi so bili v povprecju cenejsi, kot prej z dizlom ... Sploh pa je tako, da vecina teh, ki sprasuje, napise, da delajo kilometrino bolj primerno za bencinarja kot za dizla... Ker 20-30 km dnenvo ni veliko... 

 

Vedno pa pravim, da se mora vsak sam odlocit... je pa prav, da prebere izkusnje iz obeh svetov... in najlazje daje izkusnje tisti, ki vozi ali je vozil oba... :) ... 

 

Pa ne se kregat in merit, kdo ima daljsega :) ... nima smisla ... 

 

Sicer pa da se malo olja prilijem na ogenj... Vceraj sem malo probal svojo CX-60 PHEV... in lahko recem, da se pri pospeskih skrije lahko vsak turbinsko gnani dizel ... Pohodis in skoci... :) ... Ze podatek dobrih 5 sekund od 0 do 100 pove dovolj ... :P Res pa je, da tega ne rabis oz. se da tudi brez tega zivet in vozit okoli ... tako, kot tega ne rabis pri dizlu ... 

 

I tata bi imel...mogoče pa čez 3 leta.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Boss napisal:

Razlage kako je nekaj crap, drugo pa super duper in obratno ni pravi nasvet ampak je navijaštvo.

 

 

To je res... zato pa sam tudi napisem svoje mnenje... in da se mora odlocit sam. V nasprotju z recimo Alexom, ki je ze miljavzenkrat napisal, kako so Mazdini bencinarji zastareli (razen tistega seveda, ki ga ima sam) ... In na splosno tisto, kar ima sam, je najboljse, ostalo je pa crap... Toliko recimo jaz razberem iz njegovega pisanja ... 😜 

 

Z razlogom so na voljo razlicne variante in na vrat na nos tiscat nekaj, kar ne ustreza tvojemu profilu ni ravno najbolj pametno ... Ampak na koncu se mora vedno vsak sam odlocat... konec koncev ga bo vozil sam in tudi svoje odlocitve bo placeval sam... Tezko pa je svetovati nekomu, ki ga ne poznas oz. samo preko parih stavkov, ki jih je napisal ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Bini napisal:

Vsi ste že skoraj vse napisali in v večini ima vsak po malem ali veliko prav,dodal bom le to,da za 15km na dan je imeti dizla smrt.....:nevem:

Po moje je optimalno električno kolo za take razdalje. Ne rabiš sploh avta. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, jaz 20 let vozim samo dizle, sploh se ne spomnim več kako je vozit bencin, ampak mam pa par dejstev, ki so argument za benz - ali pač ne?? Pogosto vozim zelo kratke razdalje, 5km do službe, seveda tudi pogosto daljše, tiste s 100km in več v enem šusu so pa zelo redke, na leto naberem od 12-15.000 km. Zadnjih 10 let vozim megana dizel, ampak je zadnja verzija motorja brez DPF, kakih težav z vodo v olju zaradi kondenza ali karkoli drugega z motorjem nisem imel. Morda se bo moj profil vožnje v prihodnje spremenil, je pa dejstvo da to kar trenutno prevozim definitivno ne govori v prid dizlu. Za naslednji avto sem že 95% odločen da bo 194KM CX-5 (5% je zaradi boljših voznih lastnosti namenjeno 6 karavan, ampak hočem višjo pozicijo sedenja, pa plus CX-5 je, ker je krajši), sicer mislim cca 3 leta starega iz Nemčije - kako pomembni so tu kilometri? Zelo mi je všeč, da je brez GPF, atmosferski. Edino kar me malo skrbi je, da jih zelo radi kradejo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Avenger napisal:

No, jaz 20 let vozim samo dizle, sploh se ne spomnim več kako je vozit bencin, ampak mam pa par dejstev, ki so argument za benz - ali pač ne?? Pogosto vozim zelo kratke razdalje, 5km do službe, seveda tudi pogosto daljše, tiste s 100km in več v enem šusu so pa zelo redke, na leto naberem od 12-15.000 km. Zadnjih 10 let vozim megana dizel, ampak je zadnja verzija motorja brez DPF, kakih težav z vodo v olju zaradi kondenza ali karkoli drugega z motorjem nisem imel. Morda se bo moj profil vožnje v prihodnje spremenil, je pa dejstvo da to kar trenutno prevozim definitivno ne govori v prid dizlu. Za naslednji avto sem že 95% odločen da bo 194KM CX-5 (5% je zaradi boljših voznih lastnosti namenjeno 6 karavan, ampak hočem višjo pozicijo sedenja, pa plus CX-5 je, ker je krajši), sicer mislim cca 3 leta starega iz Nemčije - kako pomembni so tu kilometri? Zelo mi je všeč, da je brez GPF, atmosferski. Edino kar me malo skrbi je, da jih zelo radi kradejo...

Kilometri pri bencinarju ti sam povejo na kateri točki moraš kaj zamenjat, recimo 120kkm je predvideno svečke + jermenčki po potrebi če so že napokani; če imaš več kot 100kkm je priporočena menjava AT menjalnik olja...

 

https://www.mazda-si.net/topic/16589-nakup-mazde-6/page/17/#comment-506500

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Avenger napisal:

No, jaz 20 let vozim samo dizle, sploh se ne spomnim več kako je vozit bencin, ampak mam pa par dejstev, ki so argument za benz - ali pač ne?? Pogosto vozim zelo kratke razdalje, 5km do službe, seveda tudi pogosto daljše, tiste s 100km in več v enem šusu so pa zelo redke, na leto naberem od 12-15.000 km. Zadnjih 10 let vozim megana dizel, ampak je zadnja verzija motorja brez DPF, kakih težav z vodo v olju zaradi kondenza ali karkoli drugega z motorjem nisem imel. Morda se bo moj profil vožnje v prihodnje spremenil, je pa dejstvo da to kar trenutno prevozim definitivno ne govori v prid dizlu. Za naslednji avto sem že 95% odločen da bo 194KM CX-5 (5% je zaradi boljših voznih lastnosti namenjeno 6 karavan, ampak hočem višjo pozicijo sedenja, pa plus CX-5 je, ker je krajši), sicer mislim cca 3 leta starega iz Nemčije - kako pomembni so tu kilometri? Zelo mi je všeč, da je brez GPF, atmosferski. Edino kar me malo skrbi je, da jih zelo radi kradejo...

No...če bi imel DPF, bi drugače pisal... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 3. 4. 2023 ob 9:02 je Enos napisal:

Pozdravljeni. Zamimam se za nakup Mazde CX-5 175 AWD AT REVOLUTION letnik 2017, prevozenih 99k km. Je kaj posebnosti oz. slabosti pri teh masinah in na kaj je treba biti pozoren pri teh kilometrih? So pa vsi servisi redno narejeni naslednji je pri 116k. In seveda koliko je realna povprecna poraba?? 

Lp 

Jaz imam 2018 letnik .... edina težava so bla ogledala. Poraba pa je v mestu cca 7-7,5l, na daljše razdalje pa cca 6l.

Bo pa na prodaj konec junija, začetek julija zaradi nakupa novega avta.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je Senad napisal:

Jaz imam 2018 letnik .... edina težava so bla ogledala. Poraba pa je v mestu cca 7-7,5l, na daljše razdalje pa cca 6l.

Bo pa na prodaj konec junija, začetek julija zaradi nakupa novega avta.

Je bilo vec mestne voznje ali bolj relacijsko? In koliko si cca letno delal km?? Seveda sklepam da imas dizla? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi smo imeli CD175, vožena 95% na 30 km relacije po avtocesti, 30.000 km od temeljitega čiščenja saj, spiranja, ... menjave podložk (ja, pri 65.000 km je zasvetila dpf lučka), pa je bil pri 100.000 km spet zabasan s sajami, regeneracije na cca 120-140.000 km. Sumilo se je na injektorje. Tudi zato moj odklonilen odnos do Mazd dizlov.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Janez007 napisal:

Mi smo imeli CD175, vožena 95% na 30 km relacije po avtocesti, 30.000 km od temeljitega čiščenja saj, spiranja, ... menjave podložk (ja, pri 65.000 km je zasvetila dpf lučka), pa je bil pri 100.000 km spet zabasan s sajami, regeneracije na cca 120-140.000 km. Sumilo se je na injektorje. Tudi zato moj odklonilen odnos do Mazd dizlov.

Premal si jo božou ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je FuManchu napisal:

Mene zanima, kaj bo zdej z saabom k bom mel kratke relacije. Načeloma nebi smelo biti težav. Dpf in egr je deletan😁

Uf, te bo Janez za ušesa. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na moje vsakdanje relacije(10-15km dnevno obvoznice) sem se odlocil da dizel Mazda CX5 nebo v redu izbira pac zaradi prevec mestne voznje in premalo km nasploh(drugace bi jo vzel takoj)

Sem pa nagnjen k Nissanu Qashqaiju 1.3 2019 116kw bencinar AT. Ima kdo izkusnje z temi motorji oz. so dosti poskocni in kaksna so mnenja nasploh??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.