Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Zato, da zadnji del bolj iz ovinka vleče - lažje driftanje.

 

Pa da potnike zadaj bolj premetava, ker sedijo na zadnji osovini, ki je zaradi oblike avta bolj obremenjena. Sploh mora biti poseben občutek, ko na to obesiš zadaj še nosilec za kolesa in na streho privežeš trugo...

 

Sicer ne eno ne drugo ni pozitivna lastnost, ampak, glej, Japonske inžinirje že nekaj časa ne razumem lih tanartabl. Mogoče zato, k sm kmet an s hribu doma...

Točno tako, zato moraš pa vedet zakaj tak avto kupiš.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 6. 9. 2022 ob 18:30 je Denlub napisal:

Evo je..Selmar Celje..IMG_20220906_155809.jpg

(Ni se mi dalo ven iz avta stopit da bi jo konkretno fotografiral 😅)

Tudi sam sem jo včeraj prvič videl u živo. Ja, je kr konkreten voz 😉 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sm jo šou pogledat še sam, je bila na pol zvakumirana, ampak prvi vtis je že nardila. Ni me prenavdušila, sicer sam nemaram SUVjev tako da to sploh ni bilo presenečenje. Prve opazke so ble pa: dolga havba, kei car stil prednje maske, širina postavitve in nič kaj veliko mesta na zadnji klopi napram cx-5 o.O

Do novembra/oktobra, bi že lahko meli kakšno testno, da jo sprobam, medtem ko bom na rednem servisu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem za vikend videl avto v živo in prvi vtis, avto je velik.

Res zgleda masiven, notranjost mi je top, zunanjost pa spredaj bi lahko bil lepši (CX-5 mi je spredaj lepša). 

Všeč mi je da ni cenene črne plastike, plastike blatnikov so ozke in pobarvane v barvi vozila. 

 

IMG_20220919_130523.jpg

  • Všeč 5
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je Aless napisal:

Sem za vikend videl avto v živo in prvi vtis, avto je velik.

Res zgleda masiven, notranjost mi je top, zunanjost pa spredaj bi lahko bil lepši (CX-5 mi je spredaj lepša). 

Všeč mi je da ni cenene črne plastike, plastike blatnikov so ozke in pobarvane v barvi vozila. 

 

IMG_20220919_130523.jpg

Saj je lep Avto ...full velik in vse ostalo€€€😁za moje potrebe..nekomu bo verjetno ustrezal 👍😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Aless napisal:

Sem za vikend videl avto v živo in prvi vtis, avto je velik.

Res zgleda masiven, notranjost mi je top, zunanjost pa spredaj bi lahko bil lepši (CX-5 mi je spredaj lepša). 

Všeč mi je da ni cenene črne plastike, plastike blatnikov so ozke in pobarvane v barvi vozila. 

 

IMG_20220919_130523.jpg

Uf, tole pa ne izgleda nič kaj lepo. 🙄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Aless napisal:

Sem za vikend videl avto v živo in prvi vtis, avto je velik.

Res zgleda masiven, notranjost mi je top, zunanjost pa spredaj bi lahko bil lepši (CX-5 mi je spredaj lepša). 

Všeč mi je da ni cenene črne plastike, plastike blatnikov so ozke in pobarvane v barvi vozila. 

 

IMG_20220919_130523.jpg

Res je lepša brez tiste črne plastike

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Alex napisal:
WWW.ZURNAL24.SI

Mazda nas vedno znova preseneti. Zadnje presenečenje so novi šestvaljni motorji, s katerimi se je...

 

 

Postena razlaga 😎

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je TiEn napisal:

Res je lepša brez tiste črne plastike

 

Hmm, ne vem... sicer sem res bolj SUV hater ampak vseeno tole zgleda kot velik kos bele tehnike. Vseeno mislim, da bi bilo tole slonovsko glomaznost nekako razbit in da tukaj sploh ne bi bilo neumno imet plastične obrobe.:nevem:

 

Hodijo iz ene skrajnosti v drugo CX-30 prevelike obrobe, CX-60, ker bi pa vsaj nekako pasale je pa celo čist brez. To zdaj ko munjeni kopirajo Audi Q5/Q7, BMW X5/X6 in upajo da bo še kaj prostora med premijci. Ne vem če se bo izšlo. Tisti, ki imajo tolk denarja za avto se navadno lahko stegnejo še za tistih 10-15k€ pa kupijo kaj bolj nemškega.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja... vstopna razreda opreme (Prime-Line in Exclusive-Line) imata crne obrobe... najvisja dva (Homura in Takumi) pa v barvi karoserije ... 

 

image.jpeg image.jpeg

 

image.jpeg image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je FuManchu napisal:

Meni deluje preveč generična oblika. Lahko bi bila tudi toyota, hyundai, kia,...

Res je. Kot, da je narejena za ameriški trg. Brez duše, nič kaj mazdaško. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je Gregster napisal:

Men je huda. Sam kam lahko prideš s tako kračo. 2 toni pa avt.menjalnik. pozimi samo po ravnini.

Avtomatik lepše "pleza", ker ne zavrti koles v prazno, čim za mm preveč pohodiš pedal za plin ... Ali pa spelje pod "standgasom" ... tudi v breg.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta mazda je namenjena za ameriške široke avtoceste. Je tipičen izdelek, masiven, glomazen, brez neke konkretne oblike, skratka za njih😊

Pa še avtomatski menjalnik za leno krujzanje(110/ uro) po njihovih avtocestah. Za ta denar bi vseeno pogledal raje k kakšnemu bavarcu.

Je vsaj lepši na oko. 😉

Z črnimi oblogami okoli blatnikov izgleda vsaj malo podobno nečemu. Brez je pa kar smešno vse skupaj. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tele slike v "salonu" na uradni strani ji res ne naredijo usluge, že tako ima dolg nos, potem pa še tak kot in nek čuden render, da sploh izpade spačkasto.

 

Sem pregledal dostih teh videov in mi je v temnih barvah (rdeča, siva, modra..) v homura verziji (brez obrob, črna platišča, črna maska in dodatki namesto srebrne krom, črna ogledala) prav hudo za vidt. Še vedno pa upam da iz te zasnove kaka limuzina nastane.

 

Taka npr.

2022091501_Mazda_cx-60-800x503.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.