Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je mazda gh napisal:

Sej gre jutri spet..je biu ze dvakrat in ni ugotovu..sedaj gre k tretjemu:)

Pa kaki mehaniki so to? 🤔

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Pa kaki mehaniki so to? 🤔

Edn je pac tak,da je vse mozno preveril predno glavo da dol, drugi je biu pelko, k je reku da je glava (samo po telefonu,ker sem dalec), tretji k bo zdej pa sraufa vecinoma mazde tako da upam da bo ta resu problem :)

Napisano
pred 3 urami je mazda gh napisal:

Edn je pac tak,da je vse mozno preveril predno glavo da dol, drugi je biu pelko, k je reku da je glava (samo po telefonu,ker sem dalec), tretji k bo zdej pa sraufa vecinoma mazde tako da upam da bo ta resu problem :)

 

Kaj pa tesnila okrog termostata?

Podpis.png

 

Napisano

Včasih smo za taka mala puščanja v stoenkah in katrcah uporabljali nek "Tesnilc". Zadeva je bila v neki majhni flaški, ki si jo vlil v antifriz in nato odpeljal en krog, da se je zadeva segrela in zmešala po selem sistemu. Kjer je prišla do zraka, se je strdila in zatesnila - seveda, če je bila špranjica mahjna.

Napisano

Meni na saabu spušča odkar sem ga kupil. Neke plastične cevke za motorjem solzijo malo. Je antifriz ceneje ko cevke😂

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je g.Wankel napisal:

 

Kaj pa tesnila okrog termostata?

Preverjeno. Jutri bom mogoce vedel več. Danes sem ga peljau do mehanika in bomo vidli kaj bo

 

Poročam ko zvem :)

Popravljeno od mazda gh
Napisano

Pri mojem šefu, sicer na Bmw-ju je bila vodna pumpa.

Napisano
Pred eno uro je samSimon napisal:

Pri mojem šefu, sicer na Bmw-ju je bila vodna pumpa.

 

Jaz sem mu že napisal, da tole bo res kakšna brezveznarija. Ker puščanje glave ali iztekanje v olje bi se zaznalo. Tukaj dejasnko nekje malo rosi pa se zato ne opazi. Se pravi lepo počasi, sčekirat vso napeljavo pa se bo ziher našel kak slab spoj ali celo rahlo pretrgana kakšna cevka.

 

Zdaj če ne bo vodna pumpa in se vseeno ne bo nikjer nič poznalo mogoče vseeno ne bi bila neumna odločitev uporabiti tesnilec za hladilne sisteme. Sam tukaj res pazit, ker eni delujejo samo z vodo in je treba spraznit antifriz natočit vodo in po kakšnem tednu vodo ven pa spet antifriz notri. V vsakem primeru pa po kakšnem tednu menjat antifriz.

 

https://www.mimovrste.com/aditivi-dodatki/stp-stp-tesnilec-hladilnika?tab=reviews

33112_1.png

Napisano
dne 14. 3. 2022 ob 9:32 je Brane napisal:

Na koncu se bo ugotovilo da je puščalo na plastičnem razdelilniku cevi ki košta 70 eur kat. št.- SH0115290

Baje je pocla glava. Mislm da je to moja zadnja mazda, ker ni niti k od kvalitete vec. 

  • Začuden 2
  • Žalosten 3
  • Jezen 1
Napisano
pred 34 minutami je Janez007 napisal:

Težko je slišat tako novico. 😟 Koliko pa okvirno stane popravilo?

Od 600-1000€, če se jo da pošvasat..nova glava pa mislm da okrog 3000€. Upam da se moti mehanik, ker je ni dal se dol ampak tesnilo je ok, hladilnik egr je ok, cevi so vse ok ostane sam se glava..in glede na to da je to bolezen teh modelou motorja (zvedel danes) je verjetno to to

  • Žalosten 3
  • Hvala 1
Napisano

Huh.... Jaz vem da bi ga odpeljal še za mnenje  k drugemu mehaniku (in mu ne povedal kaj mi je prvi mehanik povedal ). 

pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

A ni bila to bolezen vag grupe?

2.0tdi okoli 15let nazaj baje . Potem so menda uredili to

Napisano

Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).

Napisano
pred 23 minutami je SpEkTr napisal:

A ni bila to bolezen vag grupe?

Prvi facelifti so imeli baje te težave (nevem mogoče bo kak poznavalec mazd vec znau povedat)..že letnik 2016 konec leta so postimali to (tisti model k ima že prikazuje temperaturo..jst imam samo lucko ko se pregreje)..tako da sem glih za par mescu zamudu, ker moja je julij 2016. 

pred 24 minutami je Nejc1986 napisal:

Huh.... Jaz vem da bi ga odpeljal še za mnenje  k drugemu mehaniku (in mu ne povedal kaj mi je prvi mehanik povedal ). 

2.0tdi okoli 15let nazaj baje . Potem so menda uredili to

Nima smisla, ker je ze pri tretjem oz.drugem (pelko je bil sam preko telefona)

pred 24 minutami je dvorjan napisal:

A je avto servisiran na pooblaščenem servisu? Mogoče dobiš kulanco?

Zadnja dva servisa sta narjena privat nažalost

Napisano
pred 22 minutami je dvorjan napisal:

Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).

Ja to je nekako tudi logično ampak ta avto ni bil nikoli brez vode, ker redno spremljam..vsaj 1x tedensko

Napisano
pred 55 minutami je mazda gh napisal:

Od 600-1000€, če se jo da pošvasat..nova glava pa mislm da okrog 3000€. Upam da se moti mehanik, ker je ni dal se dol ampak tesnilo je ok, hladilnik egr je ok, cevi so vse ok ostane sam se glava..in glede na to da je to bolezen teh modelou motorja (zvedel danes) je verjetno to to

 

Prvič slišim za tak primer na teh motorjih. Definitivno pa to ni bolezen teh motorjev. 🤔Nekaj je moglo it narobe, da se je to zgodilo. 

 

 

Napisano
1 hour ago, dvorjan said:

Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).

Se pravi je to posledica, ne nujno vzrok?

Napisano
pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

Se pravi je to posledica, ne nujno vzrok?

 

Po moje tudi. Konstanten manjko hladilne je po moje  pripeljal do tega. 

 

 

Napisano

Mogoče je pa do tega pripeljala napaka pri izdelavi - ena na deset milijonov se jim ponesreči, se zgodi. Hudič je samo, če to eno trofneš...

 

Ker nimam ravno v spominu, da bi glava motorja na veliko pokala. Vsaj, kar nas je na forumu, nismo kaj veliko jamrali v tej smeri...

Napisano

Malo še premišljujem in, glej, tvoj avto tvoji ku**ci.

 

Ampak jaz bi vseeno prej še malo preveril. dva litra na tisoč kilometrov je za počeno glavo skoraj premalo. Če pa je res glava motorja, bi dober mehanik z opremljeno delavnico lahko zaznal, da izpušni plini niso v skladu. Poleg tega bi znalo biti, da bi nabijalo temperaturo motorja in bi ti ventilarot delal več kot običajno.

Poleg tega so novodobni hladilniki narejeni iz dveh delov: plastično ohišje in aluminijasto satovje. In na spoju je zatesnjen, kakor je zatesnjen. In lahko začne puščat. Vidiš pa skoraj ne, razen če snameš sprednji odbijaš pa mogoče še vezno steno. Mislim, novodobni avti so tako nagužvani kot da so konstruktorji bili svetovni prvaki v Tetrisu...

 

Moj predlog: pelji k mehaniku in napišita pogodbo, da naj pregleda avto in pove, kaj je narobe in ti boš to plačal, če pa se izkaže, da to ni, bo on popravljal naprej na lastne stroške. Mislim, da se bo v takem primeru malo drugače lotil diagnostike...

 

Pa še informacija: na Inštitutu Jožef Štefan pregledujejo materiale z rentgenom. Zadeva ni ravno poceni, ampak, če res ni glava, je še vedno ceneje kot nova glava...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.