Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pelji k pelkotu da ga pregleda tako, kot se zagre.

Je pa slaba diagnoza ze to, da antifriz zginja nikjer pa ni nobene luze ali pa sledi spuscanja. To, da kao nekje spusca tako malo, da izhlapi oz. ne opazis je bla bla.

 

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 13 urami je Scr3am napisal:

Pelji k pelkotu da ga pregleda tako, kot se zagre.

Je pa slaba diagnoza ze to, da antifriz zginja nikjer pa ni nobene luze ali pa sledi spuscanja. To, da kao nekje spusca tako malo, da izhlapi oz. ne opazis je bla bla.

 

 

Zdej odvisno kolk se mu mudi,ker Pelko je zaseden na full. Sem bil 14 dni nazaj pri njemu in je reku enemu po telefonu,da 3-4 tedne nič ne jemlje...

Napisano

Ali ima ta mazda se webasto? Velikokrat se pozablja pregledati ta del ker je izven motorja. Samo ne vem do katerega leta so ga imele.

Naslednja stvar ki bi jo preveril pa je hladilnik. Ce pusca tam lahko med voznjo vse izpari / spiha

In zna vakum test lagat ce je termostat zaprt

Napisano
pred 18 urami je Scr3am napisal:

Pelji k pelkotu da ga pregleda tako, kot se zagre.

Je pa slaba diagnoza ze to, da antifriz zginja nikjer pa ni nobene luze ali pa sledi spuscanja. To, da kao nekje spusca tako malo, da izhlapi oz. ne opazis je bla bla.

 

 

Blok je dal dol in je motor poln vode..vse je črno notri..verjetno bi v kratkem zaribal..

Na spodnji sliki je na levi strani glava pocena kar konkretno

IMG_20220316_075849.jpg

IMG_20220316_132701.jpg

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Napisano

Men tud to ni jasno - napisal si da vode ni v olju. Kje je pol ta voda?

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

@mazda gh, take težave nobenemu ne privoščim, vendar s svojimi prispevki, konkretnimi podatki in slikami, še kako bogatiš "izčrpan" forum. 👍 

Mogoce komu prisparam čas 🙂 bo pa okol 2000€ popravilo,ce se bo dalo popravit glavo..z vsemi popusti.

Drugace pa je problem pri teh glavah ker imajo zelo malo "mesa" in jo more na novo okrog zalit in sele pol pobrusit. Je pa na tej neka oznaka A..pol leta mlajse oz.od 2017 naprej naj bi imele oznako B, kjer so dodali malo "mesa" in nej bi blo ok..je tudi malenkost drugacne oblike, ker nova ne pase na ta motor

 

pred 5 minutami je Slivka napisal:

Kako je bil motor poln vode, a za olje si pa napisal, da je v redu? Ni mi jasno...

 

V glavnem, dobro rešite.

Problem je v prejsnjem mehaniku,ker ni pregledal olja ob servisu..in to olje ki je blo sedaj notri je novo in se očitno ni se tolko pomesalo da bi blo opazit. Pač spustu je olje in dau druzga notri in reku da ne najde nc kje pušča..to je blo cca 2000-3000km nazaj

Popravljeno od mazda gh
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Kdo bo pa glavo popravljal? Jaz sem vozil od Cliota nazadnje sem 

WWW.OCIC.HR

kompletno uređenje glava motora od rastavljanja, ispitivanja, obrade, pranja pa sve do završnog slaganja i kompletiranje glave za ugradnju. zavari

 

 

pa vem da tudi od RAV4 2,2 diesel tukaj popravljajo, kjer je tega res dosti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Huh.... Dobro rešite. Pa pohvale da napišeš kaj je bilo. Marsikdo samo pride po nasvet in potem izpuhti .

Napisano
dne 6. 3. 2022 ob 23:29 je mazda gh napisal:

 

Uglavnem moj serviser, ki mu popounoma zaupam ze dolga leta ne najde problema..pregledal je vse, nalil neko barvo v antifriz, da bi vidu kje pusca, vodno pumpo pregledou,cevi,glavo...

 

 To je ta serviser?

Ce je ti je on dolžan 2000€ ali ga pa prijavi

Saj pišes da te LETA nateguje in s tem neodgovorno uničuje tvoj avto

Napisano
pred 55 minutami je mazdaman napisal:

Kdo bo pa glavo popravljal? Jaz sem vozil od Cliota nazadnje sem 

WWW.OCIC.HR

kompletno uređenje glava motora od rastavljanja, ispitivanja, obrade, pranja pa sve do završnog slaganja i kompletiranje glave za ugradnju. zavari

 

 

pa vem da tudi od RAV4 2,2 diesel tukaj popravljajo, kjer je tega res dosti.

Uf to pa ne vem..ta kolega k mi sraufa auto ima enga k popraulja. Kulk je tm okvirna cena? Ceneje kot v sloveniji?

pred 20 minutami je jereb napisal:

 To je ta serviser?

Ce je ti je on dolžan 2000€ ali ga pa prijavi

Saj pišes da te LETA nateguje in s tem neodgovorno uničuje tvoj avto

To je nazalost ta ja. Jst nism nek strokovnjak za to in pac za servis narest je biu ok, pa tudi pr enmu autu sm meu nek problem,pa nihce ni ugotovu razn njega (imam sreco s temi problemi za popizdt)..zato sm mu zaupou..sedaj si je pa očitno nakopal prevec dela, ker ga treba čakat kot Pelkota najmanj 3 tedne in se ocitno ne posveca vec autu kot bi mogu. 

Napisano
pred 2 urama je mazda gh napisal:

..sedaj si je pa očitno nakopal prevec dela, ker ga treba čakat kot Pelkota najmanj 3 tedne in se ocitno ne posveca vec autu kot bi mogu. 

to je žal kruta realnost vseh teh majstrov, ki si naberejo (nagrabijo) preveč dela in potem fušajo, folk pa plačuje....jaz se takih izogibam, tudi če ga osebno poznam se s takimi ne grem več, ker je kot si rekel, pripelješ avto potem pa mu uletava 1000 strank in vsak nekaj hoče, na koncu ne ve več ali je natočil olje ali ne :), takim grem jaz samo gume premontirati, kar naredi v 10minutah, in nima kaj za zaje....in ne razumejo da je kvaliteta > kvantiteta, ampak gledajo verjetno vse samo čez denar :)

Napisano

A da pri gumah nima kaj za zaje....?

 

Peljem štiri zrabljene gume na platiščih k vulkanizerju in mu rečem, da naj premontira, ko bo imel čas, jaz bom pa čez dva dni prišel iskat. Čez dva dni pridem in vse pripravljeno. Pačam, naložim gume v prtljažnik in grem domov. Tri tedne kasneje se lotim doma prešravbavat gume - in so bile tri leve in ena desna...

 

Še hujša je pa bila, ko sem bil pri vulkanizerju, vse zrihta in se odpeljem. Pa mi začne zvonit telefon. Ker takrat še nisem imel prostoročnega, se enostavno nisem oglasil. Bom že pozneje poklical. Pa odzvoni do konca in začne še enkrat zvonit. Ignoriram. Ko odzvoni do konca, zapiska, da je prišel SMS. Si mislim, da mora biti pa nekaj res hudega, če nekdo toliko vztraja in preberem SMS: "Stari, če si še živ, zatisni vijake. Mi smo jih pozabili..."

 

Škoda, da se je po menjavi mobitela ta SMS zgubil, ker je res "uspešnica". Kakorkoli, potem sem začel vozit k drugemu vulkanizerju. In kasneje sem ga prepričal, da je članom AMD Mazda klub priznal 10% popusta. Smo lepo podpisali pogodbo. Nekajkrat sem mu še ponujal člansko izkaznico na vpogled, pa je rekel, da ni treba, ker ve, da sem (bil) član. Sem mu pa pozabil povedat, da AMD Mazda klub ne obstaja več...

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Kako je bil motor poln vode, a za olje si pa napisal, da je v redu? Ni mi jasno...

 

V glavnem, dobro rešite.

Zato sem pa jaz napisal, da ce ni nikjer luze, da avto sigurno pije oz. mesa antifriz z oljem. Je ze res, da v nekaterih primerih to lahko pogruntas tako da se na pokrovcku od olja nabere bela "sluz", vendar pa to ni pravilo. No to, da bi pa blok motorja pocil pa iskreno nisem pomislil.. Škoda in upam, da resis cimbolj ugodno in da bos potem imel mir. Je pa grozno to brati sploh pri relativno novem avtu...

Napisano
pred 3 urami je Scr3am napisal:

Zato sem pa jaz napisal, da ce ni nikjer luze, da avto sigurno pije oz. mesa antifriz z oljem. Je ze res, da v nekaterih primerih to lahko pogruntas tako da se na pokrovcku od olja nabere bela "sluz", ... ... ... 

Dobro, ja, se nabere bela "sluz", če to traja. V vsakem primeru se pa lahko hitro opazi, a je v karterju olje ali pa emulzija. Seveda, če je "majstr" pozoren in z glavo pri stvari...

Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Kaj če bi kontaktiral Dimitrija Vušnika pri Mazdi Slovenija, mogoče ti stopijo nasproti, dajo kakšno idejo?

Mazda Motor Slovenija d.o.o.



Phone: +386 1 420 40 89

E-mail: dimitrij.vusnik@mazda.si

 

Ze probano..najdli so mi drugi motor za 4700€..kulance al kaj je ze ne priznajo nic

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.