Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pelji k pelkotu da ga pregleda tako, kot se zagre.

Je pa slaba diagnoza ze to, da antifriz zginja nikjer pa ni nobene luze ali pa sledi spuscanja. To, da kao nekje spusca tako malo, da izhlapi oz. ne opazis je bla bla.

 

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 18:17 je Scr3am napisal:

Pelji k pelkotu da ga pregleda tako, kot se zagre.

Je pa slaba diagnoza ze to, da antifriz zginja nikjer pa ni nobene luze ali pa sledi spuscanja. To, da kao nekje spusca tako malo, da izhlapi oz. ne opazis je bla bla.

 

 

Razširi  

Zdej odvisno kolk se mu mudi,ker Pelko je zaseden na full. Sem bil 14 dni nazaj pri njemu in je reku enemu po telefonu,da 3-4 tedne nič ne jemlje...

Napisano

Ali ima ta mazda se webasto? Velikokrat se pozablja pregledati ta del ker je izven motorja. Samo ne vem do katerega leta so ga imele.

Naslednja stvar ki bi jo preveril pa je hladilnik. Ce pusca tam lahko med voznjo vse izpari / spiha

In zna vakum test lagat ce je termostat zaprt

Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 18:17 je Scr3am napisal:

Pelji k pelkotu da ga pregleda tako, kot se zagre.

Je pa slaba diagnoza ze to, da antifriz zginja nikjer pa ni nobene luze ali pa sledi spuscanja. To, da kao nekje spusca tako malo, da izhlapi oz. ne opazis je bla bla.

 

 

Razširi  

Blok je dal dol in je motor poln vode..vse je črno notri..verjetno bi v kratkem zaribal..

Na spodnji sliki je na levi strani glava pocena kar konkretno

IMG_20220316_075849.jpg

IMG_20220316_132701.jpg

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Napisano

Men tud to ni jasno - napisal si da vode ni v olju. Kje je pol ta voda?

33112_1.png

Napisano (urejeno)
  dne 16. 3. 2022 ob 13:17 je Janez007 napisal:

@mazda gh, take težave nobenemu ne privoščim, vendar s svojimi prispevki, konkretnimi podatki in slikami, še kako bogatiš "izčrpan" forum. 👍 

Razširi  

Mogoce komu prisparam čas 🙂 bo pa okol 2000€ popravilo,ce se bo dalo popravit glavo..z vsemi popusti.

Drugace pa je problem pri teh glavah ker imajo zelo malo "mesa" in jo more na novo okrog zalit in sele pol pobrusit. Je pa na tej neka oznaka A..pol leta mlajse oz.od 2017 naprej naj bi imele oznako B, kjer so dodali malo "mesa" in nej bi blo ok..je tudi malenkost drugacne oblike, ker nova ne pase na ta motor

 

  dne 16. 3. 2022 ob 13:23 je Slivka napisal:

Kako je bil motor poln vode, a za olje si pa napisal, da je v redu? Ni mi jasno...

 

V glavnem, dobro rešite.

Razširi  

Problem je v prejsnjem mehaniku,ker ni pregledal olja ob servisu..in to olje ki je blo sedaj notri je novo in se očitno ni se tolko pomesalo da bi blo opazit. Pač spustu je olje in dau druzga notri in reku da ne najde nc kje pušča..to je blo cca 2000-3000km nazaj

Popravljeno od mazda gh
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Kdo bo pa glavo popravljal? Jaz sem vozil od Cliota nazadnje sem 

WWW.OCIC.HR

kompletno uređenje glava motora od rastavljanja, ispitivanja, obrade, pranja pa sve do završnog slaganja i kompletiranje glave za ugradnju. zavari

 

 

pa vem da tudi od RAV4 2,2 diesel tukaj popravljajo, kjer je tega res dosti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Huh.... Dobro rešite. Pa pohvale da napišeš kaj je bilo. Marsikdo samo pride po nasvet in potem izpuhti .

Napisano
  dne 6. 3. 2022 ob 22:29 je mazda gh napisal:

 

Uglavnem moj serviser, ki mu popounoma zaupam ze dolga leta ne najde problema..pregledal je vse, nalil neko barvo v antifriz, da bi vidu kje pusca, vodno pumpo pregledou,cevi,glavo...

 

Razširi  

 To je ta serviser?

Ce je ti je on dolžan 2000€ ali ga pa prijavi

Saj pišes da te LETA nateguje in s tem neodgovorno uničuje tvoj avto

Napisano
  dne 16. 3. 2022 ob 14:29 je mazdaman napisal:

Kdo bo pa glavo popravljal? Jaz sem vozil od Cliota nazadnje sem 

WWW.OCIC.HR

kompletno uređenje glava motora od rastavljanja, ispitivanja, obrade, pranja pa sve do završnog slaganja i kompletiranje glave za ugradnju. zavari

 

 

pa vem da tudi od RAV4 2,2 diesel tukaj popravljajo, kjer je tega res dosti.

Razširi  

Uf to pa ne vem..ta kolega k mi sraufa auto ima enga k popraulja. Kulk je tm okvirna cena? Ceneje kot v sloveniji?

  dne 16. 3. 2022 ob 15:09 je jereb napisal:

 To je ta serviser?

Ce je ti je on dolžan 2000€ ali ga pa prijavi

Saj pišes da te LETA nateguje in s tem neodgovorno uničuje tvoj avto

Razširi  

To je nazalost ta ja. Jst nism nek strokovnjak za to in pac za servis narest je biu ok, pa tudi pr enmu autu sm meu nek problem,pa nihce ni ugotovu razn njega (imam sreco s temi problemi za popizdt)..zato sm mu zaupou..sedaj si je pa očitno nakopal prevec dela, ker ga treba čakat kot Pelkota najmanj 3 tedne in se ocitno ne posveca vec autu kot bi mogu. 

Napisano
  dne 16. 3. 2022 ob 15:26 je mazda gh napisal:

..sedaj si je pa očitno nakopal prevec dela, ker ga treba čakat kot Pelkota najmanj 3 tedne in se ocitno ne posveca vec autu kot bi mogu. 

Razširi  

to je žal kruta realnost vseh teh majstrov, ki si naberejo (nagrabijo) preveč dela in potem fušajo, folk pa plačuje....jaz se takih izogibam, tudi če ga osebno poznam se s takimi ne grem več, ker je kot si rekel, pripelješ avto potem pa mu uletava 1000 strank in vsak nekaj hoče, na koncu ne ve več ali je natočil olje ali ne :), takim grem jaz samo gume premontirati, kar naredi v 10minutah, in nima kaj za zaje....in ne razumejo da je kvaliteta > kvantiteta, ampak gledajo verjetno vse samo čez denar :)

Napisano

A da pri gumah nima kaj za zaje....?

 

Peljem štiri zrabljene gume na platiščih k vulkanizerju in mu rečem, da naj premontira, ko bo imel čas, jaz bom pa čez dva dni prišel iskat. Čez dva dni pridem in vse pripravljeno. Pačam, naložim gume v prtljažnik in grem domov. Tri tedne kasneje se lotim doma prešravbavat gume - in so bile tri leve in ena desna...

 

Še hujša je pa bila, ko sem bil pri vulkanizerju, vse zrihta in se odpeljem. Pa mi začne zvonit telefon. Ker takrat še nisem imel prostoročnega, se enostavno nisem oglasil. Bom že pozneje poklical. Pa odzvoni do konca in začne še enkrat zvonit. Ignoriram. Ko odzvoni do konca, zapiska, da je prišel SMS. Si mislim, da mora biti pa nekaj res hudega, če nekdo toliko vztraja in preberem SMS: "Stari, če si še živ, zatisni vijake. Mi smo jih pozabili..."

 

Škoda, da se je po menjavi mobitela ta SMS zgubil, ker je res "uspešnica". Kakorkoli, potem sem začel vozit k drugemu vulkanizerju. In kasneje sem ga prepričal, da je članom AMD Mazda klub priznal 10% popusta. Smo lepo podpisali pogodbo. Nekajkrat sem mu še ponujal člansko izkaznico na vpogled, pa je rekel, da ni treba, ker ve, da sem (bil) član. Sem mu pa pozabil povedat, da AMD Mazda klub ne obstaja več...

Napisano
  dne 16. 3. 2022 ob 13:23 je Slivka napisal:

Kako je bil motor poln vode, a za olje si pa napisal, da je v redu? Ni mi jasno...

 

V glavnem, dobro rešite.

Razširi  

Zato sem pa jaz napisal, da ce ni nikjer luze, da avto sigurno pije oz. mesa antifriz z oljem. Je ze res, da v nekaterih primerih to lahko pogruntas tako da se na pokrovcku od olja nabere bela "sluz", vendar pa to ni pravilo. No to, da bi pa blok motorja pocil pa iskreno nisem pomislil.. Škoda in upam, da resis cimbolj ugodno in da bos potem imel mir. Je pa grozno to brati sploh pri relativno novem avtu...

Napisano
  dne 16. 3. 2022 ob 18:35 je Scr3am napisal:

Zato sem pa jaz napisal, da ce ni nikjer luze, da avto sigurno pije oz. mesa antifriz z oljem. Je ze res, da v nekaterih primerih to lahko pogruntas tako da se na pokrovcku od olja nabere bela "sluz", ... ... ... 

Razširi  

Dobro, ja, se nabere bela "sluz", če to traja. V vsakem primeru se pa lahko hitro opazi, a je v karterju olje ali pa emulzija. Seveda, če je "majstr" pozoren in z glavo pri stvari...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ja kaj ne zastopiš, za mačke a ne....  V dolini so drugačne.... 😁
    • Če je avto nov, morajo kljuko vpisati, še preden ti dobiš homologacijski karton, na podlagi katerega greš registrirat vozilo. Ker v tem primeru je vozilo že z vlečno kljuko in ni potrebe po "tipski ploščici" zraven vlečne kljuke.      Sem pozabil zgoraj omeniti: imamo pa anomalijo glede homologacij, da se ti strga...   Če na odpadu dobiš vozilo z originalno vlečno kljuko in jo prešravbaš na svoj avto, je ne moreš homologirati, ker nima dokumenta s številko atesta. Mogoče, samo mogoče lahko teoretično uspeš, če dovolj dolgo težiš generalnemu uvozniku, da iz tovarne dobi ta dokument. Ampak ga zelo neradi dajo, tako da te generalni uvoznik po navadi že v štartu obrne nazaj...   Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, pokličeš tja in ti pošljejo dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Potrebuješ samo potrdilo o strokovni vgradnji...   Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, dobiš dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Če ni od "tvojega avta", jo razrežeš in predelaš, narediš, da je čemu podobno, nekoga podplačaš, da od njega dobiš potrdilo o strokovni vgradnji, in ti vpišejo v homologacijski karton. Vendar to odsvetujem, ker dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem nastane, ko pride do problemov. In da kljuka popusti, ko po cesti voziš dve toni težko prikolico s hitrostjo 90 km/h, imaš mimogrede mrtvih za dve vrsti na pokopališču...
    • V trgovini ?, torej ni bilo original kupljeno pri prodajalcu vozila Mazda... ? Prodajalec vozila Mazda je torej potem samo zmontiral ?
    • Dobesedno Drive In ... 😁
    • Res je, drzi. Vendar tudi knjigovodstvo ne more vec mimo vsega. Marsikdo misli da popopdanski ali normirani sp je za 'ugodne' namene. Normiranec je tezko biti ker gre vse v tvoj promet. Ce bi jaz mel normiranca, bi se mi vsi stroski ki jih mam s hoteli, avioni dnevnice ter ostalo stelo v promet. Torej niso stroski odbitki ampak tvoj promet (ker stroske fakturiras tistemu za kogar delas) in na promet mas kalkulacijo prispevkov in davkov.....pa se davek na promet. Torej dejansko 2x placas dodatke na nekaj kar bi moral bit tvoj strosek.   No saj ko pogledas lestvico najbolj obdavcenih drzav v eu je dosti jasno Top Personal Income Tax Rates in Europe, 2025 TAXFOUNDATION.ORG Denmark (55.9 percent), France (55.4 percent), and Austria (55 percent) levy the highest top...     Visoko smo takoj za skandinavijo in ob bok zahodu
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.