Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je Z M A J napisal:

Dajte fotko, sicer ne verjamem. Upam, da ne gre za BRKATO PRINCESO! :)))

V čudnih časih so tudi čudne stvari nekomu normalne in obratno :D 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Modeli, jaz imam vedno lopato v avtu. Da jo ne bo kdo pobližje spoznal...

Eto zato se nisem najavil,ko sem šel mimo tebe na Lokve.....😊😆😂

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Eto zato se nisem najavil,ko sem šel mimo tebe na Lokve.....😊😆😂

 

lahk bi te pa slučajno pohopsal :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

lahk bi te pa slučajno pohopsal :hudicek:

Takrat bi ga potem kazensko, NA SUHO (z lopato). :)))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
dne 10. 7. 2022 ob 17:41 je Scr3am napisal:

Pa to pravim, da se FL22 ne redči z vodo in da se ga samo nalije.

Ne bo ravno držalo. V Mazdini kantici mogoče res ni za redčit.

Ravenolov FL22 obstaja koncentrat in redčen.

 

če je potreba, lahko slikam kantico.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 26 minutami je mazda gh napisal:

Hahaha faking jajca mazdina dizelaska..pa cca 10.000km šla spet ketna v maloro..

Pa kaj ste to čarali? 

 

 

Napisano

Ah sm biu pr pelkotu in je reku da je imeu tudi on par takih primerou tku da ni nč čudnega očitno..

pred 1 uro je TiEn napisal:

A jo potem nisi prodal? Si jo vozil še naprej?

Nisem ker je nism mogu prodat za normalno ceno..avtohiše so se noro izogibale mazde..al so mi ponujali drobiz...okol 10.000-11.000€..pa še to če vzamem pri njih druzga, ene avtohiše so me kr odjebale k so rekla da tiste k so imeli niso mogli prodat..še na avtoplusu v kopru so mi rekli da ima preveč kilometrov (160000 😮 ), da bi jo vzeli, ker se pri teh kilometrih začnejo problemi in oni morjo dat garancijo in bla bla bla..uglavnm sm se odloču, da jo zvozm ,ker usaj nekak vem kaj je menjano in kaj imam..no usaj mislu sm da vem

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 7 urami je mazda gh napisal:

Ah sm biu pr pelkotu in je reku da je imeu tudi on par takih primerou tku da ni nč čudnega očitno..

Nisem ker je nism mogu prodat za normalno ceno..avtohiše so se noro izogibale mazde..al so mi ponujali drobiz...okol 10.000-11.000€..pa še to če vzamem pri njih druzga, ene avtohiše so me kr odjebale k so rekla da tiste k so imeli niso mogli prodat..še na avtoplusu v kopru so mi rekli da ima preveč kilometrov (160000 😮 ), da bi jo vzeli, ker se pri teh kilometrih začnejo problemi in oni morjo dat garancijo in bla bla bla..uglavnm sm se odloču, da jo zvozm ,ker usaj nekak vem kaj je menjano in kaj imam..no usaj mislu sm da vem

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 10 urami je mazda gh napisal:

Hahaha faking jajca mazdina dizelaska..pa cca 10.000km šla spet ketna v maloro..

Sem všečkal, ker objavljaš koristne informacije, sicer pa poskušam sočustvovati s tabo. :( 

 

Katera ketna? Velika ketna ali mala ketnica oljne črpalke? 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

Sploh ni res to..kolega na mazdi mi je reku da so katastrofa in večina motorjev odprtih..pelko je tudi reku da se kvari tocno to kar sem jst zamenjal + turbino, mazda je imela ogromno tožb za ta vozila, na tujih forumih je velik primerou podobnih mojmu...se na avto.net jih je par z okvarami glave al pa zamenjano..ni treba branit neke znamke..pač so zajebali motor in to je to

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Sem všečkal, ker objavljaš koristne informacije, sicer pa poskušam sočustvovati s tabo. :( 

 

Katera ketna? Velika ketna ali mala ketnica oljne črpalke? 

 

Velika..

Pred eno uro je Alex napisal:

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

Pa moja ni uvožena btw

Napisano
pred 9 minutami je Brane napisal:

Ketnco ste dali original ali kakšno kitajsko?

 

Vse original..in glih to je verjetno priblem, ker gredo v kurac neki lezaji (original) in poslededično raztegne ketno, ker ležaj ne teče kot bi mogu..nekateri stavjo od konkurence ležaje in original ketno in pol nej bi blo ok

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Ojej, sožalje. To pa je smola.

 

Ja, pri teh velikih okvarah je tako, da je res ne sme odpravljati "amater", ampak servis(er) z izkušnjami. Sicer se mimogrede kaj pozabi, spregleda, "sploh ne ve, da je treba popraviti" itd.

 

 

Napisano

Za take pizdarije pa moraš imeti jeklene živce. Sem šel skozi to, ko sem si lastil bmw:rolleyes:

  • Všeč 3
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 53 minutami je mazda gh napisal:

Sploh ni res to..kolega na mazdi mi je reku da so katastrofa in večina motorjev odprtih..pelko je tudi reku da se kvari tocno to kar sem jst zamenjal + turbino, mazda je imela ogromno tožb za ta vozila, na tujih forumih je velik primerou podobnih mojmu...se na avto.net jih je par z okvarami glave al pa zamenjano..ni treba branit neke znamke..pač so zajebali motor in to je to

Velika..

Pa moja ni uvožena btw

Problemi se pojavljajo, ko se menjava olje na zapovedanih Mazdinih 20000 km in pa  pri prvih modelih 2014. Pozneje je zelo malo teh težav. Pri turbini je pa znana težava štift, ki se odlomi na mali turbini. To bi bilo vsekakor  dobro preventivno zamenjati. In ketno, kot smo ugotovili, pravočasno zamenjati potem  ni problemov. 

Ravno danes sem bil na avtoplus mazda  servisu in sem se malo pogovarjal z dobrim kolegom, ki dela tam o mazda dizlih. Dejal je, da imajo z Mazdinimi dizli še najmanj problemov od vseh znamk, k jih imajo. 

Je nekaj zabitih dpf filtrov in podobno, a nič drastičnega. 

Največ dela imajo  z mercedesi, nato pride  Peugeot. 

Tvoja težava je bolj kot ne smola in ni to pogosta težava pri Mazdinih dizlih. 

Sicer sem pa sam opazil, da mehaniki velikokrat radi malo pretiravajo in napihujejo stvari. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Za take pizdarije pa moraš imeti jeklene živce. 

 Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
Pravkar je Brane napisal:

 Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa

Saj ne prvič :D

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.