Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je Z M A J napisal:

Dajte fotko, sicer ne verjamem. Upam, da ne gre za BRKATO PRINCESO! :)))

V čudnih časih so tudi čudne stvari nekomu normalne in obratno :D 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Modeli, jaz imam vedno lopato v avtu. Da jo ne bo kdo pobližje spoznal...

Eto zato se nisem najavil,ko sem šel mimo tebe na Lokve.....😊😆😂

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Eto zato se nisem najavil,ko sem šel mimo tebe na Lokve.....😊😆😂

 

lahk bi te pa slučajno pohopsal :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

lahk bi te pa slučajno pohopsal :hudicek:

Takrat bi ga potem kazensko, NA SUHO (z lopato). :)))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
dne 10. 7. 2022 ob 17:41 je Scr3am napisal:

Pa to pravim, da se FL22 ne redči z vodo in da se ga samo nalije.

Ne bo ravno držalo. V Mazdini kantici mogoče res ni za redčit.

Ravenolov FL22 obstaja koncentrat in redčen.

 

če je potreba, lahko slikam kantico.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 26 minutami je mazda gh napisal:

Hahaha faking jajca mazdina dizelaska..pa cca 10.000km šla spet ketna v maloro..

Pa kaj ste to čarali? 

 

 

Napisano

Ah sm biu pr pelkotu in je reku da je imeu tudi on par takih primerou tku da ni nč čudnega očitno..

pred 1 uro je TiEn napisal:

A jo potem nisi prodal? Si jo vozil še naprej?

Nisem ker je nism mogu prodat za normalno ceno..avtohiše so se noro izogibale mazde..al so mi ponujali drobiz...okol 10.000-11.000€..pa še to če vzamem pri njih druzga, ene avtohiše so me kr odjebale k so rekla da tiste k so imeli niso mogli prodat..še na avtoplusu v kopru so mi rekli da ima preveč kilometrov (160000 😮 ), da bi jo vzeli, ker se pri teh kilometrih začnejo problemi in oni morjo dat garancijo in bla bla bla..uglavnm sm se odloču, da jo zvozm ,ker usaj nekak vem kaj je menjano in kaj imam..no usaj mislu sm da vem

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 7 urami je mazda gh napisal:

Ah sm biu pr pelkotu in je reku da je imeu tudi on par takih primerou tku da ni nč čudnega očitno..

Nisem ker je nism mogu prodat za normalno ceno..avtohiše so se noro izogibale mazde..al so mi ponujali drobiz...okol 10.000-11.000€..pa še to če vzamem pri njih druzga, ene avtohiše so me kr odjebale k so rekla da tiste k so imeli niso mogli prodat..še na avtoplusu v kopru so mi rekli da ima preveč kilometrov (160000 😮 ), da bi jo vzeli, ker se pri teh kilometrih začnejo problemi in oni morjo dat garancijo in bla bla bla..uglavnm sm se odloču, da jo zvozm ,ker usaj nekak vem kaj je menjano in kaj imam..no usaj mislu sm da vem

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 10 urami je mazda gh napisal:

Hahaha faking jajca mazdina dizelaska..pa cca 10.000km šla spet ketna v maloro..

Sem všečkal, ker objavljaš koristne informacije, sicer pa poskušam sočustvovati s tabo. :( 

 

Katera ketna? Velika ketna ali mala ketnica oljne črpalke? 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

Sploh ni res to..kolega na mazdi mi je reku da so katastrofa in večina motorjev odprtih..pelko je tudi reku da se kvari tocno to kar sem jst zamenjal + turbino, mazda je imela ogromno tožb za ta vozila, na tujih forumih je velik primerou podobnih mojmu...se na avto.net jih je par z okvarami glave al pa zamenjano..ni treba branit neke znamke..pač so zajebali motor in to je to

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Sem všečkal, ker objavljaš koristne informacije, sicer pa poskušam sočustvovati s tabo. :( 

 

Katera ketna? Velika ketna ali mala ketnica oljne črpalke? 

 

Velika..

Pred eno uro je Alex napisal:

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

Pa moja ni uvožena btw

Napisano
pred 9 minutami je Brane napisal:

Ketnco ste dali original ali kakšno kitajsko?

 

Vse original..in glih to je verjetno priblem, ker gredo v kurac neki lezaji (original) in poslededično raztegne ketno, ker ležaj ne teče kot bi mogu..nekateri stavjo od konkurence ležaje in original ketno in pol nej bi blo ok

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Ojej, sožalje. To pa je smola.

 

Ja, pri teh velikih okvarah je tako, da je res ne sme odpravljati "amater", ampak servis(er) z izkušnjami. Sicer se mimogrede kaj pozabi, spregleda, "sploh ne ve, da je treba popraviti" itd.

 

 

Napisano

Za take pizdarije pa moraš imeti jeklene živce. Sem šel skozi to, ko sem si lastil bmw:rolleyes:

  • Všeč 3
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 53 minutami je mazda gh napisal:

Sploh ni res to..kolega na mazdi mi je reku da so katastrofa in večina motorjev odprtih..pelko je tudi reku da se kvari tocno to kar sem jst zamenjal + turbino, mazda je imela ogromno tožb za ta vozila, na tujih forumih je velik primerou podobnih mojmu...se na avto.net jih je par z okvarami glave al pa zamenjano..ni treba branit neke znamke..pač so zajebali motor in to je to

Velika..

Pa moja ni uvožena btw

Problemi se pojavljajo, ko se menjava olje na zapovedanih Mazdinih 20000 km in pa  pri prvih modelih 2014. Pozneje je zelo malo teh težav. Pri turbini je pa znana težava štift, ki se odlomi na mali turbini. To bi bilo vsekakor  dobro preventivno zamenjati. In ketno, kot smo ugotovili, pravočasno zamenjati potem  ni problemov. 

Ravno danes sem bil na avtoplus mazda  servisu in sem se malo pogovarjal z dobrim kolegom, ki dela tam o mazda dizlih. Dejal je, da imajo z Mazdinimi dizli še najmanj problemov od vseh znamk, k jih imajo. 

Je nekaj zabitih dpf filtrov in podobno, a nič drastičnega. 

Največ dela imajo  z mercedesi, nato pride  Peugeot. 

Tvoja težava je bolj kot ne smola in ni to pogosta težava pri Mazdinih dizlih. 

Sicer sem pa sam opazil, da mehaniki velikokrat radi malo pretiravajo in napihujejo stvari. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Za take pizdarije pa moraš imeti jeklene živce. 

 Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
Pravkar je Brane napisal:

 Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa

Saj ne prvič :D

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.