Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je Z M A J napisal:

Dajte fotko, sicer ne verjamem. Upam, da ne gre za BRKATO PRINCESO! :)))

V čudnih časih so tudi čudne stvari nekomu normalne in obratno :D 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Modeli, jaz imam vedno lopato v avtu. Da jo ne bo kdo pobližje spoznal...

Eto zato se nisem najavil,ko sem šel mimo tebe na Lokve.....😊😆😂

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Eto zato se nisem najavil,ko sem šel mimo tebe na Lokve.....😊😆😂

 

lahk bi te pa slučajno pohopsal :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

lahk bi te pa slučajno pohopsal :hudicek:

Takrat bi ga potem kazensko, NA SUHO (z lopato). :)))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
dne 10. 7. 2022 ob 17:41 je Scr3am napisal:

Pa to pravim, da se FL22 ne redči z vodo in da se ga samo nalije.

Ne bo ravno držalo. V Mazdini kantici mogoče res ni za redčit.

Ravenolov FL22 obstaja koncentrat in redčen.

 

če je potreba, lahko slikam kantico.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 26 minutami je mazda gh napisal:

Hahaha faking jajca mazdina dizelaska..pa cca 10.000km šla spet ketna v maloro..

Pa kaj ste to čarali? 

 

 

Napisano

Ah sm biu pr pelkotu in je reku da je imeu tudi on par takih primerou tku da ni nč čudnega očitno..

pred 1 uro je TiEn napisal:

A jo potem nisi prodal? Si jo vozil še naprej?

Nisem ker je nism mogu prodat za normalno ceno..avtohiše so se noro izogibale mazde..al so mi ponujali drobiz...okol 10.000-11.000€..pa še to če vzamem pri njih druzga, ene avtohiše so me kr odjebale k so rekla da tiste k so imeli niso mogli prodat..še na avtoplusu v kopru so mi rekli da ima preveč kilometrov (160000 😮 ), da bi jo vzeli, ker se pri teh kilometrih začnejo problemi in oni morjo dat garancijo in bla bla bla..uglavnm sm se odloču, da jo zvozm ,ker usaj nekak vem kaj je menjano in kaj imam..no usaj mislu sm da vem

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 7 urami je mazda gh napisal:

Ah sm biu pr pelkotu in je reku da je imeu tudi on par takih primerou tku da ni nč čudnega očitno..

Nisem ker je nism mogu prodat za normalno ceno..avtohiše so se noro izogibale mazde..al so mi ponujali drobiz...okol 10.000-11.000€..pa še to če vzamem pri njih druzga, ene avtohiše so me kr odjebale k so rekla da tiste k so imeli niso mogli prodat..še na avtoplusu v kopru so mi rekli da ima preveč kilometrov (160000 😮 ), da bi jo vzeli, ker se pri teh kilometrih začnejo problemi in oni morjo dat garancijo in bla bla bla..uglavnm sm se odloču, da jo zvozm ,ker usaj nekak vem kaj je menjano in kaj imam..no usaj mislu sm da vem

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 10 urami je mazda gh napisal:

Hahaha faking jajca mazdina dizelaska..pa cca 10.000km šla spet ketna v maloro..

Sem všečkal, ker objavljaš koristne informacije, sicer pa poskušam sočustvovati s tabo. :( 

 

Katera ketna? Velika ketna ali mala ketnica oljne črpalke? 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

Sploh ni res to..kolega na mazdi mi je reku da so katastrofa in večina motorjev odprtih..pelko je tudi reku da se kvari tocno to kar sem jst zamenjal + turbino, mazda je imela ogromno tožb za ta vozila, na tujih forumih je velik primerou podobnih mojmu...se na avto.net jih je par z okvarami glave al pa zamenjano..ni treba branit neke znamke..pač so zajebali motor in to je to

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Sem všečkal, ker objavljaš koristne informacije, sicer pa poskušam sočustvovati s tabo. :( 

 

Katera ketna? Velika ketna ali mala ketnica oljne črpalke? 

 

Velika..

Pred eno uro je Alex napisal:

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

Pa moja ni uvožena btw

Napisano
pred 9 minutami je Brane napisal:

Ketnco ste dali original ali kakšno kitajsko?

 

Vse original..in glih to je verjetno priblem, ker gredo v kurac neki lezaji (original) in poslededično raztegne ketno, ker ležaj ne teče kot bi mogu..nekateri stavjo od konkurence ležaje in original ketno in pol nej bi blo ok

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Ojej, sožalje. To pa je smola.

 

Ja, pri teh velikih okvarah je tako, da je res ne sme odpravljati "amater", ampak servis(er) z izkušnjami. Sicer se mimogrede kaj pozabi, spregleda, "sploh ne ve, da je treba popraviti" itd.

 

 

Napisano

Za take pizdarije pa moraš imeti jeklene živce. Sem šel skozi to, ko sem si lastil bmw:rolleyes:

  • Všeč 3
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 53 minutami je mazda gh napisal:

Sploh ni res to..kolega na mazdi mi je reku da so katastrofa in večina motorjev odprtih..pelko je tudi reku da se kvari tocno to kar sem jst zamenjal + turbino, mazda je imela ogromno tožb za ta vozila, na tujih forumih je velik primerou podobnih mojmu...se na avto.net jih je par z okvarami glave al pa zamenjano..ni treba branit neke znamke..pač so zajebali motor in to je to

Velika..

Pa moja ni uvožena btw

Problemi se pojavljajo, ko se menjava olje na zapovedanih Mazdinih 20000 km in pa  pri prvih modelih 2014. Pozneje je zelo malo teh težav. Pri turbini je pa znana težava štift, ki se odlomi na mali turbini. To bi bilo vsekakor  dobro preventivno zamenjati. In ketno, kot smo ugotovili, pravočasno zamenjati potem  ni problemov. 

Ravno danes sem bil na avtoplus mazda  servisu in sem se malo pogovarjal z dobrim kolegom, ki dela tam o mazda dizlih. Dejal je, da imajo z Mazdinimi dizli še najmanj problemov od vseh znamk, k jih imajo. 

Je nekaj zabitih dpf filtrov in podobno, a nič drastičnega. 

Največ dela imajo  z mercedesi, nato pride  Peugeot. 

Tvoja težava je bolj kot ne smola in ni to pogosta težava pri Mazdinih dizlih. 

Sicer sem pa sam opazil, da mehaniki velikokrat radi malo pretiravajo in napihujejo stvari. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Za take pizdarije pa moraš imeti jeklene živce. 

 Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
Pravkar je Brane napisal:

 Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa

Saj ne prvič :D

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.