Skoči na vsebino

Nosilci koles

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz se strinjam s Slivko, ker imet 80kg obešenega 2 metra za zadnjo osjo v primeru bočnega pospeška 1G povzroči 1600Nm vrtilnega moment na zadnji osi. Ob kakšnem los test manevru te lahko kaj takega lepo zavrti na cesti. To nisem napisal, da bi negiral uporabo ampak le kot rezumevanje, kaj pomenijo, da se tovor obeša ali pa nalaga izzven avta. Tudi za strešne nosilce veljajo take pripombe. Meni osebno, glede na moje znanje in razumevanje fizike je edini ustrezen prevoz, večje teže in dimenzij, s prikolico - po možnosti zaviralno. Pa še tam je potrebno biti zelo previden kako je naloženo in kje je center večine mase.

33112_1.png

Napisano

Mazdaši - gledam različne strani in videe, pa sem sedaj bolj zmeden kot prej. Od prejšnjega avta imam prečne palice (po mojem tole). Prejšnji avtomobili so imeli strešne nosilce, Mazda CX-5 (letnik 2016) pa ima na strehi neko plastično letvico, ki jo (kot vidim) lahko na štirih delih nekako dvigneš (še nisem poskušal). Tam notri je potem verjetno luknja za vijak? Katera zadeva mi torej manjka, da gre na eni strani v streho Mazde, na drugi pa drži tiste prečne palice?
Je to Thule 753?

Drugo vprašanje pa povezano z vlečno kljuko. Na strehi bi pač vozil navadna kolesa. Sedaj pa imam tudi e-MTB kolo. Zaradi tega seveda razmišljam tudi o vlečni kljuki (in nosilcu za kolesa na kljuki). Katero kljuko predlagate? Prikolice nimam, posebnih zahtev tudi ne.

Napisano (urejeno)

Horizontalno nevidno. Ko ni priklopa gor, se ne vidi NIČ. 

Vertikalno mislim.

Se opravičujem. 

Popravljeno od Shrek
Napisano (urejeno)

Hja, jaz bi se kar strinjal, omejitve so z nekim razlogom, mislim pa tudi, da je na teh 75kg ki se nanašajo na Mazdo 6, sigurno še kar nekaj tolerance vštete. Koles sicer ne vozim zadaj, vozim jih na strehi (ne e-bikes), vozim pa zadaj na kljuki počitniško prikolico. 

Vozim seveda tudi oboje hkrati :) Tukaj postane reč precej zanimiva. Sploh, kar se tiče obnašanja v vožnji. Nočem vedet s kakšno silo sicer butne dol ruda prikolica ob kakšnih luknjah ipd...

 

Ravno zaradi tega, sem si dal vgraditi dodatna amortizerja na zadnjo os in za to mi res ni žal. Razlika je res občutna, pa mislim da vse skupaj malce manj trpi  - sploh serijsko vzmetenje zadaj, plus avto ne sede toliko navzdol, kar posledično pomeni, da prvi konec ne gre toliko navzgor in je ta 'handling' precej boljši.

Še vedno pa to ne pomeni, da bi vozil nespametno, absolutno ne. No, pa saj s tem nimam težav.

 

Me je pa ob takih kombinaciji lansko poletje presenetila srna, ko smo se vračali z dopusta. Manever izogibanja je sicer delno uspel, ampak ta izogib oviri mi ni predstavljal tako težavo, kot bi jo če bi se moral do neke točke popolnoma ustaviti. 

Tako da ja, vsaka dodatna teža je hudič, včasih se tega premalo zavedamo. Sicer pa še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov :)

Popravljeno od SpEkTr
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Boss napisal:

ker imet 80kg obešenega 2 metra za zadnjo osjo

hmmmm kje si ti dobil 2m res ne vem , širina nosilca je 80cm tak da niti blizu 2m.

Popravljeno od robertk6
Napisano
pred 46 minutami je robertk6 napisal:

hmmmm kje si ti dobil 2m res ne vem , širina nosilca je 80cm tak da niti blizu 2m.


2 metra je res mogoce malo pretirano… 80 cm pa je premalo… Zadnja os ni tam, kjer je kljuka… ampak kaksen meter od zadka…. Potem pa se kljuka ven strli… in je konec prtljaznika za kolesa blizu 2 metrov od zadnje osi ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Definitivno vertikalno skrito , no zgleda da jo eni imenujejo horizontalna😀

Imaš prav. Se opravičujem. Narobe sem napisal. Vertikalno je pravilno. Tako sem mislil. 

Napisano
pred 20 minutami je Jest napisal:


2 metra je res mogoce malo pretirano… 80 cm pa je premalo… Zadnja os ni tam, kjer je kljuka… ampak kaksen meter od zadka…. Potem pa se kljuka ven strli… in je konec prtljaznika za kolesa blizu 2 metrov od zadnje osi ;) 

Res je .....moja napaka

Napisano (urejeno)

Tudi sam razmišljam, da bi kupil Thule za na kljuko za 3 kolesa + adapter za četrtega. Gre za običajna gorska kolesa. Nimam pa še kljuke, pa ne zanima, katero snemljivo priporočate, pa da je z vgradnjo in homologacijo neke zmerne cene?

Popravljeno od tomaz108
Napisano (urejeno)

Pri mojemu je cca. 1.65m od zadnje osi do konca nosilca. Pomojem, če bi se znašel v "krizi" sigurno bi kaj pomagal sistem nadzora vozila. 

Popravljeno od AmpeR
Napisano
pred 2 urama je AmpeR napisal:

Pri mojemu je cca. 1.65m od zadnje osi do konca nosilca. Pomojem, če bi se znašel v "krizi" sigurno bi kaj pomagal sistem nadzora vozila. 

 

A pri Alhambri? Mazda 6 ima od zadnje osi do konca odbijača cca 1,1m pa še kljuka in cel nosilec pa si na 2m.

33112_1.png

Napisano
pred 22 urami je SpEkTr napisal:

... ... ... ...

:)a še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov 

:)

 

Hudič je v tem, da drugi ne tolerirajo tvoje velike velike mere predvidevanja dogodkov in če voziš z malenkost večjo varnostno razdaljo, to razumejo kot povabilo za vrivanje, prehitevanje,..., Skratka, vse drugo samo strpno vožnjo ne...

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

@AmpeRa pri tebi gre odpret prtljažna vrata ko nagneš nosilec?? Glede na velikost vrat me zanima.

Ja brez problema.

Napisano
Hja, jaz bi se kar strinjal, omejitve so z nekim razlogom, mislim pa tudi, da je na teh 75kg ki se nanašajo na Mazdo 6, sigurno še kar nekaj tolerance vštete. Koles sicer ne vozim zadaj, vozim jih na strehi (ne e-bikes), vozim pa zadaj na kljuki počitniško prikolico. 
Vozim seveda tudi oboje hkrati Tukaj postane reč precej zanimiva. Sploh, kar se tiče obnašanja v vožnji. Nočem vedet s kakšno silo sicer butne dol ruda prikolica ob kakšnih luknjah ipd...
 
Ravno zaradi tega, sem si dal vgraditi dodatna amortizerja na zadnjo os in za to mi res ni žal. Razlika je res občutna, pa mislim da vse skupaj malce manj trpi  - sploh serijsko vzmetenje zadaj, plus avto ne sede toliko navzdol, kar posledično pomeni, da prvi konec ne gre toliko navzgor in je ta 'handling' precej boljši.
Še vedno pa to ne pomeni, da bi vozil nespametno, absolutno ne. No, pa saj s tem nimam težav.
 
Me je pa ob takih kombinaciji lansko poletje presenetila srna, ko smo se vračali z dopusta. Manever izogibanja je sicer delno uspel, ampak ta izogib oviri mi ni predstavljal tako težavo, kot bi jo če bi se moral do neke točke popolnoma ustaviti. 
Tako da ja, vsaka dodatna teža je hudič, včasih se tega premalo zavedamo. Sicer pa še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov 

Kake dodatne fedre si ti montiral, ne najdem več linka


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 21. 4. 2022 ob 12:31 je Slivka napisal:

 

Hudič je v tem, da drugi ne tolerirajo tvoje velike velike mere predvidevanja dogodkov in če voziš z malenkost večjo varnostno razdaljo, to razumejo kot povabilo za vrivanje, prehitevanje,..., Skratka, vse drugo samo strpno vožnjo ne...

To mene jebe pri radarskem tempomatu, mam na 2/4 razdaljo in folk veselo notr uletava pred mano :( 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 36 minutami je NevLado napisal:

To mene jebe pri radarskem tempomatu, mam na 2/4 razdaljo in folk veselo notr uletava pred mano :( 

To tudi mene jezi, ker potem avto bremza kot nor ... Najhuje je, če prileti kak motorist in ti zavije direkt pred havbo ...

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je NevLado napisal:

To mene jebe pri radarskem tempomatu, mam na 2/4 razdaljo in folk veselo notr uletava pred mano :( 

 

to se še na 1. razdalji dogaja 🤦‍♂️

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

to se še na 1. razdalji dogaja 🤦‍♂️

Jst sm probou dat na 1 ampak mi je kr mal srhljivo malo, pr 2ki se mi zdi pa preveč. Ampak po nekih pravilih naj bi bila razdalja takšna, da lahko notri vskoči nek drug avto, kar lahko za to 2ko potrdimo. Ampak sej pravim, pri 150/160kmh je čist preveč.

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Jst sm probou dat na 1 ampak mi je kr mal srhljivo malo, pr 2ki se mi zdi pa preveč. Ampak po nekih pravilih naj bi bila razdalja takšna, da lahko notri vskoči nek drug avto, kar lahko za to 2ko potrdimo. Ampak sej pravim, pri 150/160kmh je čist preveč.

Odvisno kako si navajen na var. razdaljo..... 😊

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 21. 4. 2022 ob 19:56 je SpEkTr napisal:

 

MAD-SUSPENSIONSYSTEMS.COM

Kje si jih pa kupil. 

 

Ko imam nosilec za kolesa gor se malo posede zadaj in bi to bila rešitev.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

CX-30 od sredine zadnje osi do konca nosilca(Thule VeloCompact 927) 1,35m

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.