Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo to!

 

Po WLTP je za G122 2 WD  na mazda.de navedena poraba 6,2. ?e primerjam podatek za CX 5 G165 AWD iz istega vira, ki je 8,2 in Spiritmonitor, ki ka?e povpre?je  8,28 l, za sicer celo populacijo CX 5  bencinark, smo WLTP podatkov za CX 30 lahko samo veseli :)

Napisano

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-cx-30-g122-comfort-sound-style-paket-336197351

 

zanimivo ... komplet pobarvana plastika

 

ne vem, ni mi pretirano vsec

Tako izgleda vsaj malo kot praci acti avto. Meni je v?e?, malo bolj resno je vse skupaj.

 

 

Napisano

Meni je pri tej barvi ?pica,si zamislim z ?rnimi obrobami na sivi-groza! Jaz bi mel vseeno ma?in svivo s ?rno plastiko zaradi manj ob?utljivosti na pesek itd.

Napisano

Meni osebno je tudi bolj vsec taka s crnimi obrobami... Pac okusi so razlicni :) 

 

cx-30_23829E6F.png

 

cx-30_23829E3A.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je tudi lep?a z ?rnimi obrobami

Mogo?e bi z rde?o barvo bilo lep?e

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?rne za??ite o?itno le niso tako zgre?ene, itak gre za SUV. Kak?en BMW X5 s povsem v barvo avta pobarvanimi (verjetno M paket?) odbija?i in letvami je tudi bruh...

Napisano

Sem ga videl v soboto prvi? v ?ivo. Seveda v moji najlep?i barvi. In ?e bi bil ?e brez te ?rne plastike okoli, cel rde?, bi bil celo lep.Skoraj bi ga lahko, ?e ne bi bilo 6 ke seveda, imel.S tem kupom ?rne plastike okoli avta je pa grozna.

 

 

Napisano

v ?ivo je kar lep. In ja, tej telefoni popa?ijo sliko. To ni realen prikaz.

 

 

Napisano

Pravi model k vozi Kio :zvizga:

Ne model pravi nekdo ki ni zaljubljen slepo v svojo znamko, ker ?e ti je tale zadek v?e? potem res nima? niti malo okusa. Sicer pa ?e dobro da vsak vidi po svoje kam bi pri?li ?e bi vsi imeli enak okus ...pol bi vsi vozli 6 karavana in sploh nebi ve? izstopala

Napisano

Ne res ni realen prikaz......v resnici je gr?e

Meni druga?e razni suvi ala kia in podobni povpre?no sivi avti niso niti od dale? v?e?. No, Mazda je s tem modelom res izdelala zopet lep avto, najvarnej?i avto na svetu in obenem verjetno trenutno najlep?i in najskladnej?i suv.

Seveda to ni avto za modele, ki so radi v senci in so bili v razredu vedno nekje v ozadju in nevidni. To je avto za tiste, ki si tak avto zaslu?ijo.Nekateri ga bodo obo?evali, drugi, ki vozijo druge znamke ga bodo sovra?ili. To je ?e zaznati... :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.