Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo to!

 

Po WLTP je za G122 2 WD  na mazda.de navedena poraba 6,2. ?e primerjam podatek za CX 5 G165 AWD iz istega vira, ki je 8,2 in Spiritmonitor, ki ka?e povpre?je  8,28 l, za sicer celo populacijo CX 5  bencinark, smo WLTP podatkov za CX 30 lahko samo veseli :)

Napisano

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-cx-30-g122-comfort-sound-style-paket-336197351

 

zanimivo ... komplet pobarvana plastika

 

ne vem, ni mi pretirano vsec

Tako izgleda vsaj malo kot praci acti avto. Meni je v?e?, malo bolj resno je vse skupaj.

 

 

Napisano

Meni je pri tej barvi ?pica,si zamislim z ?rnimi obrobami na sivi-groza! Jaz bi mel vseeno ma?in svivo s ?rno plastiko zaradi manj ob?utljivosti na pesek itd.

Napisano

Meni osebno je tudi bolj vsec taka s crnimi obrobami... Pac okusi so razlicni :) 

 

cx-30_23829E6F.png

 

cx-30_23829E3A.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je tudi lep?a z ?rnimi obrobami

Mogo?e bi z rde?o barvo bilo lep?e

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?rne za??ite o?itno le niso tako zgre?ene, itak gre za SUV. Kak?en BMW X5 s povsem v barvo avta pobarvanimi (verjetno M paket?) odbija?i in letvami je tudi bruh...

Napisano

Sem ga videl v soboto prvi? v ?ivo. Seveda v moji najlep?i barvi. In ?e bi bil ?e brez te ?rne plastike okoli, cel rde?, bi bil celo lep.Skoraj bi ga lahko, ?e ne bi bilo 6 ke seveda, imel.S tem kupom ?rne plastike okoli avta je pa grozna.

 

 

Napisano

Pravi model k vozi Kio :zvizga:

Ne model pravi nekdo ki ni zaljubljen slepo v svojo znamko, ker ?e ti je tale zadek v?e? potem res nima? niti malo okusa. Sicer pa ?e dobro da vsak vidi po svoje kam bi pri?li ?e bi vsi imeli enak okus ...pol bi vsi vozli 6 karavana in sploh nebi ve? izstopala

Napisano

Ne res ni realen prikaz......v resnici je gr?e

Meni druga?e razni suvi ala kia in podobni povpre?no sivi avti niso niti od dale? v?e?. No, Mazda je s tem modelom res izdelala zopet lep avto, najvarnej?i avto na svetu in obenem verjetno trenutno najlep?i in najskladnej?i suv.

Seveda to ni avto za modele, ki so radi v senci in so bili v razredu vedno nekje v ozadju in nevidni. To je avto za tiste, ki si tak avto zaslu?ijo.Nekateri ga bodo obo?evali, drugi, ki vozijo druge znamke ga bodo sovra?ili. To je ?e zaznati... :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.