Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V obeh primerih bo v redu avto.

?e je toliko razlike v ceni, bo le ta verjetno prevladala.

Jaz se vedno odlo?im po filingu.

Ne glede na ceno. Res pa je, da nikoli ne kupujem novih avtov in je la?je, ker ni toliko denarja.

Kar kupi? s tem mora? bit zadovoljen.

 

 

Napisano

Pazi, da se ne bo? prehitro zaletel z odlo?itvijo.

1.) KIA je cena z njihovim financiranjem, kar ne pomeni, da bo? pla?al to ceno, ki jo vidi? v oglasu ampak kar nekaj jurjev ve?. Res dobro preveri, kaj je s tem financiranjem, ker ko sem sam izbiral me je kar glava zabolela kak?na natega je to.

2.) Avtotrade Vrhnika so eni ?udni ?alabajzerji, ker dajajeo v oglase avte, ki jih sploh nimajo. Ko pride? k njim se pa pogovarja? potem o ?ist drugih modelih za drug denar.

3.) Mazda ima popolno usnje, Kia samo delno na sede?ih in ?e se ne motim tudi niso elektri?ni.

4.) Mazda ima dosti bolj?e ozvo?enje

5.) Kia ima multilink bla?enje zadaj, kar je bolje od Mazde

6.) 1.4T je bolj?i tako navorsko kot odzivno. Jaz osebno bi pri Mazdi raje gledal SkyactivX ampak to je nekje 2 jurja ve?.

7.) 7 letna garancija pri Kia je kr lep plus.

8.) KIa ?al nima DAB radia, kot mi je znano, kar bi znalo bit lahko v prihodnje problem, ?e se bodo odlo?ili skenskat analogni radio.

9.) Na zadnji klopi je problem za stopala pri Xceedu

10.) Znotraj je Mazda vsaj za klaso ali dve bolj moderna, ampak to je lahko za nekoga tudi minus.

 

V glavnem... te?ko odlo?itev ima?, zdaj nastopajo pa? drugi faktorji.

33112_1.png

Napisano

Odlika Mazde je tudi, ?e seveda na to gleda? s tega zornega kota, da ti turbina ne more crknit, ker je pa? nima in da tudi nima filtra trdnih delcev na izpuhu - to velja za bencinske G motorje, ne pa tudi za X.

 

G 150 pa naj bi dobili v naslednjem mesecu ...

Napisano

Odlika Mazde je tudi, ?e seveda na to gleda? s tega zornega kota, da ti turbina ne more crknit, ker je pa? nima in da tudi nima filtra trdnih delcev na izpuhu - to velja za bencinske G motorje, ne pa tudi za X.

 

G 150 pa naj bi dobili v naslednjem mesecu ...

 

To pa prvi? sli?im, da imajo Skyactive-X motorji filter trdnih delcev na izpuhu......saj gre za bencinski motor....

Napisano

Ce gledas iz tega stalisca, je bolje, da avta nimas... potem ti tudi ne more crknit :D :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Khm ...

 

Allgemein

Kategorie

Herstellerangabe

Marke

Mazda

Modell

CX-30 SKYACTIV-X 2.0 M Hybrid

Typ

Selection

Baureihe

CX-30

CO2-Effizienzklasse

A

HSN Schl?sselnummer

7118

TSN Schl?sselnummer

AID

KFZ-Steuer/Jahr (Kann aufgrund WLTP-Umstellung abweichen)

116 Euro

Herstellerinterne Baureihenbezeichnung

DM

Modellstart

09/2019

Baureihenstart

09/2019

Grundpreis

28990 Euro

Grundpreis

28990 Euro

Motor und Antrieb

Kategorie

Herstellerangabe

Motorart

Otto

Kraftstoffart

Super

Abgasreinigung

Otto-Partikelfilter

Motorbauart

Mild-Hybrid (Otto/Elektro)

Napisano

Nekje nazaj se je govorilo o porabi goriva... nasa CX-30 rocni menjalnik X180 - trenutno 3k prevozenih, povprecje 6.4l ... vecina vozim jaz, zelo mesano, ne sparam ... elektricne ki srecam na AC in vozijo 100kmh, prehitevam z 140  :D

Napisano

Khm ...

 

 

Allgemein

Kategorie

Herstellerangabe

Marke

Mazda

Modell

CX-30 SKYACTIV-X 2.0 M Hybrid

Typ

Selection

Baureihe

CX-30

CO2-Effizienzklasse

A

HSN Schl?sselnummer

7118

TSN Schl?sselnummer

AID

KFZ-Steuer/Jahr (Kann aufgrund WLTP-Umstellung abweichen)

116 Euro

Herstellerinterne Baureihenbezeichnung

DM

Modellstart

09/2019

Baureihenstart

09/2019

Grundpreis

28990 Euro

Grundpreis

28990 Euro

Motor und Antrieb

Kategorie

Herstellerangabe

Motorart

Otto

Kraftstoffart

Super

Abgasreinigung

Otto-Partikelfilter

Motorbauart

Mild-Hybrid (Otto/Elektro)

X ga ima, G122 in G150 pa sta brez.

Napisano

Ej....?estitke zoom zoom lp

Napisano

?e kdo opa?a te?ave z motorjem G122 (?ibkej?i motor) pri Mazdi CX 30 in drugih modelih? Avto nenavadno trese in vibrira pri deaktivaciji dveh cilindrov in konstantni vo?nji, kar se dogaja zelo pogosto in ?e najve?krat pri enakomerno hitri vo?nji okoli 70-80 km na uro, pa tudi na avtocesti.

 

Stvar je v mojem primeru mote?a, tuji forumi so POLNI podobnih izku?enj in lastniki si pulijo lase od nezadovoljstva. Mazda bo nekaj morala storiti, da odpravi to napako.

 

https://www.mazda-forum.info/threads/mazda-cx-30-vibrationen.78994/

 

Javite se lastniki, ki imate enak problem!

Napisano

Nisem lastnik, a na testni vo?nji 3 G122 me je to zelo motilo. Po spominu je bil vpoklic je bil glede tega. Ali je narejen pri tvojem avtu (ne gleda na to da je avto povsem nov).

Napisano

Ne, ni bilo nobenih vpoklicev, razen pri napakah, ki jih je povzro?ala deaktivacija cilindrov in so avti potem uga?ali ali se niso ve? pri?igali. V tem primeru govorimo  le o mote?ih tresljajih in vibracijah v kabini.

Napisano

Ja tole se dogaja tudi na drugih, moja M6 2019 ima podobno obna?anje. Zadeva je v tem, da je normalno, da se bo vse treslo, ?e ne letijo vsi bati in je motor obremenjen. Zdej, zakaj pa tak dolgo ?aka elektronika z vklopom, je pa meni tudi logi?no: Predstavljaj si pelje? se po ravnini 70-80 z konstatnim plinom. Ra?unalnik ugotovi, da za to rabi? X konjev, hkrati pa  ra?unalnik ugotovi tudi, da teh X konjev lahko izstisne samo iz dveh batov in evo ga vklopi ti samo dva bata, je sicer teh X konjev zelo na meji ampak avto gre.

 

Po mojem bi morali malo te pragove po?timat, ampak zaradi emisij in porabe vrjetno to nebojo delali.

 

Druga?e pa js se temu izognem tak, da pa? mal bolj prtisnem na gas, ?e me ?e res fejst moti.

Napisano

Dr?i, in ?e ?lovek zelo veliko vozi relacije s hitrostjo 70-80 km na uro, ravno ne more posebej pospe?evati samo zato, da ne bi ?util nenehnih vibracij avta. Sploh ne, ?e ima? avto pred sabo in nima? kaj pospe?evati. Zelo nerodno, Mazda!

Napisano

To bi pomoje komot naredili. Je pa res, da je potem potrebno popraviti ?e marsikaj, ker deklarirana poraba itd..ne bo ve? to to.

Napisano

Ej...pelji na Mazda servis...Garancija..verjetno bo treba sowftersko kaj posdobit...so na Mazda servisu dobili kaj novega za to... Zoom zoom ..lp

Napisano

Hvala vsem za odgovore. 

 

Garancije ni mogo?e uveljavljati, ker je normalno, da avto vibrira pri izklopu dveh cilindrov. 

 

Servis ne more ni?, ker bi avto potreboval novo homologacijo, zato poseg v avto ni dovoljen.

 

Avto z G122 motorjem trese vsaki?, ko se izklopita dva cilindra, seveda pa postane tresenje bolj mote?e,

ko avto pelje? dlje ?asa v hitrosti, ko sta izklopljena.

 

V bistvu sploh ni nobene re?itve, ?lovek lahko samo ob?aluje nakup avta.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.