Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Bossek napisal:

To imajo samo Skyactive X motorji saj imajo samo ti kompresor (G122 ga nima).

 

Tukaj je tema dolga 29 strani. Notri so tudi posnetki kako se jim oglasa in da so jim menjali:

WWW.CX30-FORUM.DE

Ich hab immer wenn ich mal länger fahre, also nicht nur 7 km zum Einkaufen, Geräusche beim beschleunigen. Also direkt beim Gas geben. Aber auch wenn ich den Berg runter fahre und manuell zurückschalte...

 

To je vredi, če vojno zvezd omenjajo.... 🥴

Napisano

Zanimam se za nakup Mazde CX30 z motorjem G150 s pogonom na 2 kolesi. Ali morda kdo ve ali letniki 2021 še imajo izklop dveh cilindrov? Nekje na tujih forumih sem zasledil, da tega ne bi imeli več saj naj bi bilo s tem kar nekaj problemov. Ker se toliko piše o  težavah z barvo ali je to res tako velik problem. Do sedaj namreč še nikoli nisem imel japonskih avtov. Trenutno se še vozim z 10 let starim Focusom, ki ima poškodb od kamenčkov relativno malo, sem ter tja kakšen. Tudi znotraj po prevoženih 200.000 km ne kaže praktično nobenih znakov obrabe. Je Mazda podobno vzdržljiva? Upam da ima motor vzdržljivejši saj o teh ecoboostih nočem več slišati.

Napisano

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

33112_1.png

Napisano

Mislim da CX30 nemoreš dobit G150 pogon spredaj, Pogon spredaj lahko imaš G122, X180, D116, pogon na vse štiri ima pa G150, X180 in D116. Glede motorjev so oboji ok, pač dizel za daljše vožnje bencinc za kratke, x180 motor še ni najbolj preizkušen oziroma je premalo časa na cesti za neko realno oceno, ene serije X motorjev so imele težave s kompresorjem. Glede izklopa cilindrov je tudi bila ena serija s težavami ampak se je z updatom zadeva umirila. Ecoboost motor hja sočustvujem so kar naporni ja, je tudi tebi izpušni kolektor počil, hladilna tekočina zahajala v izpuh, gretje ni grelo, pokrov ventilov nikako da se zatesni, motor pregreval?

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

Boš povedal čez kaka tri, štiri leta lastništva glede kvalitete ostalih barv. 😉

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Mislim da CX30 nemoreš dobit G150 pogon spredaj, Pogon spredaj lahko imaš G122, X180, D116, pogon na vse štiri ima pa G150, X180 in D116. Glede motorjev so oboji ok, pač dizel za daljše vožnje bencinc za kratke, x180 motor še ni najbolj preizkušen oziroma je premalo časa na cesti za neko realno oceno, ene serije X motorjev so imele težave s kompresorjem. Glede izklopa cilindrov je tudi bila ena serija s težavami ampak se je z updatom zadeva umirila. Ecoboost motor hja sočustvujem so kar naporni ja, je tudi tebi izpušni kolektor počil, hladilna tekočina zahajala v izpuh, gretje ni grelo, pokrov ventilov nikako da se zatesni, motor pregreval?

Glede na novi cenik letnik 2021 obstaja G150 s samo sprednjim pogonom.  Ecoboost (imam 1.6 150KM) je super za vozit so pa problemi. Dvakrat že počila cev hladilne tekočine na srečo vedno na parkingu. Nazadnje menjali od termostata do ne vem koliko cevk in iz motorja še vedno zasmrdi po zažgani hladilni, ki jo moram občasno dolivat. Zadnja diagnoza glede na njihove izkušnje naj bi bil počen blok, če je res kaj na tem saj razdirali niso. Gretje je res bolj slabotno, motor pa ima temperaturo pribito na sredino čeprav kazalcu ne verjamem nič.

Napisano

Ti ecoboost motorji so res brca v prazno 😞 . Pri nas smo imeli enga in je hladilba tekočina v izpuh tekla pri nekem modulu za hlajenje plinov (je kolega pogruntal) ampak drugih napak pa ni bilo konca. Zanimivo da je v ceniku g150 s sprednjim pogonom, sem gledal konfigurator in tam kaze opcijo samo awd. Drugace g150 spredaj pogon je super kombinacija po moje, ce nerabis awd.

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Boss napisal:

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

Z mojo Machine Grey barvo ni nič narobe po dveh zimah,vsaj zaenkrat. Je pa res da nobenemu v rit ne lezem,ker ga :zoom-zoom:.

Popravljeno od Bini
Napisano

Dali so nov cenik (sedaj je gor tudi nov X motor X186) in pa G150 je na voljo tudi samo s sprednjim pogonom.

 

Me pa zanima ali kdo ve kaj pomeni SD kratica. Recimo:  X180/AT/GT Plus /SO/SA/LU/SD 

 

Napisano
pred 15 minutami je Bossek napisal:

Dali so nov cenik (sedaj je gor tudi nov X motor X186) in pa G150 je na voljo tudi samo s sprednjim pogonom.

 

Me pa zanima ali kdo ve kaj pomeni SD kratica. Recimo:  X180/AT/GT Plus /SO/SA/LU/SD 

 

SD pomeni,Super Dela.....:bravo: 

Napisano

SD je, ce se prav spomnim stresno okno (verjetno iz nemscine Schiebedach)... Ostale kratice pa so verjetno kratice paketov opreme (SA = Safety, SO = Sound, LU = Luxury, ST = Style)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Imas prav .... se pravi stresno okno ni mogoce dobiti, RAZEN v primeru da vzames X186 4 kolesni pogon polno opremo. Super.

Napisano

v naši lokalni opremi je SD res vedno samo v najvišji opciji, pride pa prav, ko imaš avto cel dan na soncu in vseeno ni razgret.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

ampak to se je spremenilo z novim modelom. Prej je bil na voljo pri celotnem SkyactiveX, sedaj je samo se na AWD. Tole mi gre pri mazdi konkretno na zivce.

Napisano

Ze kar nekaj let je na voljo samo pri pescici modelov in se to samo pri visjih paketih opreme ... 

 

Prilozeni so ceniki iz let 2013, 2017 in 2018... to sem se nasel na disku :D ... 

Ceniki-20170601.pdf Ceniki-20180601.pdf 1933623346_mazdacenik30_01.2013.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mam jaz cenik kjer veljaven od 20. 7. 2020 (pred tem ki je zdaj).

 

Torej iz zacetnih cen je sla cena prvo 2k gor, sedaj se 400 eur gor. Pa se soncne strehe se ne da dobit. 🤬

 

Mogoce kdo ve se kaj pomeni IPM. V ceniku je CX-30  in pa CX-30 IPM?

mazda_cenik_07_20.pdf

Napisano

Samo je podobno... stresno okno je na voljo samo pri visjih opremah (GT Plus)... res pa je, da ni samo pri AWD... ni pa na voljo pri celotni paleti...

 

IPM pa nevem, kaj je... se mi zdi, da je faceliftan model... Tega pri CX-30 v tem ceniku ni... je samo pri CX-3 in CX-5...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

IPM označujejo posodobljeni model

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zanima me, kako brisalce postaviš v servisni položaj, to kar je napisano v navodilih mi je malo nejasno, niti mi ni jasno kaj je in kako prideš do položaja MIST. Sprašujem namreč, ker imam pri CX 30 brisalce spravljene pod motorni pokrov.

Napisano

Ja to zanima tudi mene ... ne moreš jih dvigniti in očistiti vet.steklo kot se spodobi 🙁. Bom vesel vsakega napotka in informacije. Hvala.

Napisano

Ni ponavadi, da se ročka brisalcev pritisne dol (spodnji položaj) za par sekund? In se brisalci dvignejo na šipo. Nekateri avti imajo tako.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.