Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hmm, Mazda si definitivno ne bi smela privoščiti problema z menjalnikom... eni si Mazdo kupijo samo zaradi menjalnika, tko da mi ni jasno kaj počnejo. Jaz z ročnima menjalnikoma v M6 in M2 letnik 2008 nisem imel nobenih problemov, prav nasprotno v M2 je bil menjanik takšen užitek, da si mislil, da ima avto 20KM več.

Napisano
pred 15 minutami je ignacij napisal:

Hmm, Mazda si definitivno ne bi smela privoščiti problema z menjalnikom... eni si Mazdo kupijo samo zaradi menjalnika, tko da mi ni jasno kaj počnejo. Jaz z ročnima menjalnikoma v M6 in M2 letnik 2008 nisem imel nobenih problemov, prav nasprotno v M2 je bil menjanik takšen užitek, da si mislil, da ima avto 20KM več.

Meni tudi ne. Zakaj si zapravljajo ugled s tem? Tudi pri moji stari mazdi 6 je menjalnik še po prevoženih 250Kkm kot putrček. 

 

 

Napisano (urejeno)

Mogoče bi se izboljšalo ob menjavi novega in boljšega  olja... 🤔

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Mogoče bi se izboljšalo ob menjavi novega in boljšega  olja... 🤔

Itak, da bi se. Samo, zakaj moramo sami to ugotavljati in menjavati olje v ročnem menjalniku na skoraj novih avtih? 🤔

 

 

Napisano

Prebral sem ugotovitve mita3000 in se z njim strinjam. Pri tem pa se moram vprašati kako imate porabo okoli 6,0l ali malo čez, meni pa kaže na displayu 7,9 - 8,0l in mi ne pade pod to mejo. Imam pa CX-30, bencinar, X180 in AWD, ročni menjalnik. Je mogoče AWD vzrok za večjo porabo ? Vožnja je pretežno obvoznica LJ in nekajkrat skozi center LJ. Avto bo v decembru 2021 star 2 leti.

Napisano

Ja malo je tudi krivo AWD sistem in način vožnje 😉😁

Probaj ročno iznmerit porabo .tankaj polno naredi 100 km..vidi razliko koliko ti je šlo v rezervar😉😁 ...verjetno ne bo dosti razlike ...če ne servis naj pogledajo po testerju😉. Garancija 😁😁😁

 

Napisano
Pred eno uro je Robert napisal:

Prebral sem ugotovitve mita3000 in se z njim strinjam. Pri tem pa se moram vprašati kako imate porabo okoli 6,0l ali malo čez, meni pa kaže na displayu 7,9 - 8,0l in mi ne pade pod to mejo. Imam pa CX-30, bencinar, X180 in AWD, ročni menjalnik. Je mogoče AWD vzrok za večjo porabo ? Vožnja je pretežno obvoznica LJ in nekajkrat skozi center LJ. Avto bo v decembru 2021 star 2 leti.

En liter bi lahko bil zaradi AWD več pa ne. Verjetno je to tisti problem večje porabe ko prideš z nedovršenim motorjem na trg pa se pojavijo razno razne težave in tega sem se tudi jaz bal, da se bo zgodilo. Z novim X186 so odpravili večino težav in gre super pa še pije manj. Čez mesec imam servis pa bom vzel takega testnega če ga bodo imeli pa poročam kako in kaj... :prstgor:

Napisano
Pravkar je Gelipter napisal:

Ja malo je tudi krivo AWD sistem in način vožnje 😉😁

Probaj ročno iznmerit porabo .tankaj polno naredi 100 km..vidi razliko koliko ti je šlo v rezervar😉😁 ...verjetno ne bo dosti razlike ...če ne servis naj pogledajo po testerju😉. Garancija 😁😁😁

 

Tudi mestna vožnja je tle vzrok ..probaj AC..😉😁

Napisano

Tako porabo (okoli 6,3) imam najbrž izključno zaradi trenutnega nacina voznje in minimalno avtoceste. Je pa kar nekaj mestne vožnje. Bom počasi poveceval obrate in bo takrat tudi poraba višja. 😀

Napisano

Kok je ze bli na poraba izzivu? Mislim, da sm mel zarad awd-ja na CD175 enako porabo kot 2.5 bencinar 195 konjski, to pa je blo okrog 6,2

Napisano

No jaz sem pa vcer lepo pral avto in najdem prve bojne rane. Raze se vidijo samo na soncu in niso neki globoke. Imam obcutek da bi z nekim poliranjem slo tole stran. Ima kdo kak nasvet?

 

Drugace pa tudi mene kaze cca. za 0.4l manjso porabo racunalnik kot racuna poraba.com.

IMG_1438.jpg

Napisano

Uf, tole so pa videt kar ornk praske? Kaj pa je bilo? S poliranjem bi šlo, mislim pa da ne čisto vse.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

Res je, odvisno koliko globoke so te praske. Po moje bi šlo z polirno pasto menzerna 400(srednje abrasivna polirana pasta). Ima pa to dobro lastnost, da pusti za seboj visok lesk(se pravi dve v eni pasti). 

 

 

Napisano

Tale slika malo prenapihne zadevo (na sreco). Zadeva ni globoka, naceloma jo niti z nohtom ne cutis da je praska. Sem kar precej preprican, da bi neka polirna pasta tole za salo resila.

 

Nekateri so priporocal tole: 

meguiar-s-scratch-x.jpg
WWW.OPERI-AVTO.SI

Pasta za odstranjevanje prask in hologramov

 

Napisano

Če ni preveč globoko potem bo najbrž šlo, vprašanje pa če bo ročno dovolj, al bo treba z mašino. Jaz imam ene par praskic takih, ki jih tudi 3 stopenjsko poliranje ni čisto 'zakrilo'. Čisto odvisno ja.

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Če ni preveč globoko potem bo najbrž šlo, vprašanje pa če bo ročno dovolj, al bo treba z mašino. Jaz imam ene par praskic takih, ki jih tudi 3 stopenjsko poliranje ni čisto 'zakrilo'. Čisto odvisno ja.

Vse, kar ni "skozi" do temeljne barve bo šlo. V bistvu ni toliko važno, da se barva "zravna". 

Z poliranjem dosežemo, da se svetloba od površine  odbija drugače in tako "prelisičimo" oko, da vidi površino, kot bi bila ravna. Odsvetoval pa bi ti razne scratch remower-je. Tej so za naš tanek lak na Mazdah preagresivni ( debelina barve= 80-90 mikronov) in lahko hitro prideš skozi top clear coat. (prozoren zaključni lak). Ta je debel le 30-40 mikronov!!. 

 

 

Napisano

tak vosk mam jst, ko operem avto in ga s tem prepucaš se sveti ko nov, prask pa ne reši neki... samo barvanje reši prske, nič drugega... je pa hudič če je slaba barva že na novem, kaj šele bo..... skoz popravlat in polirat...nevm no

Napisano

 

 

1. Je na tem forumu kdo ki ima nov model cx30?

2. Trenutno zadovoljstvo in kateri motor priporočate?

 

Hvala za odgovore?

 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je silver m3 napisal:

 

 

1. Je na tem forumu kdo ki ima nov model cx30?

2. Trenutno zadovoljstvo in kateri motor priporočate?

 

Hvala za odgovore?

 

 

 

Tri teme pod temo ki si jo odprl imaš temo mazda cx-30 s 55 stranmi.

Napisano

1502675345_Screenshot_20210619-192143_SamsungInternet.thumb.jpg.b15114a2f7e66b1bb2e36425fc8612a1.jpg

Ja priznam, sem bil malce len in nisem šel skozi vse odprte teme... preden sem odprl novo.

in sem po rezultatu iskalnika: 0

na temo cx 30

sklepal, da se še ni nič pisalo...

Hvala za inf... 

Napisano

Pozdravljeni,

 

tudi sam se zanimam za nakup CX30 pa bi imel par vprašanj za vas. Danes sem bil na testni vožnji z G122 v kombinaciji z ročnim menjalnikom. Avto se za moje pojme pelje res lepo, me je veliko bolj prepričal kot naprimer Kona (vem, klaso manjši avto) in sem bolj ko ne odločen za nakup. Zanima me če je res da imajo vse bencinske izvedenke z ročnim menjalnikom deaktivacijo cilindrov ki lahko povzroča vibracije med cruisanjem med vožnjo? Sam tega na testni vožnji nisem opazil, vidim pa da pišejo po tujih forumih. Nekateri tu ste pisali o zatikanju ročnega menjalnika, se že kaj ve kaj bi to bilo narobe? 

 

Zanimajo me tudi vaše izkušnje z soul crystal red barvo (46V), se res lahko tako lušči kot nekateri poročajo? V tem primeru bi se potem raje izognil tej barvi, pa bi kako drugo vzel. In pa še končno, ima kdo kontakt ali ve za kakega poštenega prodajalca Mazd v okolici 01 ali 04?

 

Hvala vam za odgovore :)

Napisano

Mogoce je krivo to, da si v iskalno polje napacno vpisal ime modela ;)

 

image.thumb.png.c93e09b7ed72b8ae24481ba9afee0cad.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
13 hours ago, zvitafeltna said:

Pozdravljeni,

 

tudi sam se zanimam za nakup CX30 pa bi imel par vprašanj za vas. Danes sem bil na testni vožnji z G122 v kombinaciji z ročnim menjalnikom. Avto se za moje pojme pelje res lepo, me je veliko bolj prepričal kot naprimer Kona (vem, klaso manjši avto) in sem bolj ko ne odločen za nakup. Zanima me če je res da imajo vse bencinske izvedenke z ročnim menjalnikom deaktivacijo cilindrov ki lahko povzroča vibracije med cruisanjem med vožnjo? Sam tega na testni vožnji nisem opazil, vidim pa da pišejo po tujih forumih. Nekateri tu ste pisali o zatikanju ročnega menjalnika, se že kaj ve kaj bi to bilo narobe? 

 

Zanimajo me tudi vaše izkušnje z soul crystal red barvo (46V), se res lahko tako lušči kot nekateri poročajo? V tem primeru bi se potem raje izognil tej barvi, pa bi kako drugo vzel. In pa še končno, ima kdo kontakt ali ve za kakega poštenega prodajalca Mazd v okolici 01 ali 04?

 

Hvala vam za odgovore :)

 

Vse G122 in G150 imajo deaktivacijo cilindrov. Skyactive X (186) tega nima ima pa on nov nacin SPCCI (nacin kot naj bi delal dizel). Eni so res porocali o vibracijah, ki pa jih je potem sam SW update precej odpravil (ne pa popolnoma). Ko sem sami imel testno G122, teh vibracij nisem opazil.

 

Barva je pa ... no ja na vsaki mazdi ista no. Tej problemi o luscenju rdece barve so tako za mazdo 3, 6, cx5, ... Jaz na tvojem mestu ce ti je barva vsec bi pac vzel to. Meni osebno ni najbolj sedla tako da sem se odlocil za Machine Gray.

 

Za prodajalca .. sam sem bil zadovoljen z Interclass na dolgem mostu. Bilo je vse tako kot dogovorjeno.

Napisano

Meni na CX-5 se barva ne lušči je pa občutljiva na kamenčke in ima nekaj pikic.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 20. 6. 2021 ob 10:18 je Bossek napisal:

Meni osebno ni najbolj sedla tako da sem se odlocil za Machine Gray.

 

Za prodajalca .. sam sem bil zadovoljen z Interclass na dolgem mostu. Bilo je vse tako kot dogovorjeno.

 

Tudi mi2 sva storila enako. Zaenkrat zelo zadovoljen z Interclassom.

 

Ko smo ravno pri cx 30: poštar je prinesel priporočeno pismo z vpoklicom zaradi zapiranja/odpiranja zadnjih vrat (prtljažnika) ... sedaj se moram le zmenit za termin da napako odpravijo.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.