Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi jaz imel vpoklic (priporočena pošta) in že opravil pregled v M BTC-ju. Vse ok, skupaj trajal pregled dobro uro, dodatno pa je bil naložen še software za Bose zvočnike in pa za radarski tempomat, kaj ne me spraševat.

Napisano

Vpoklic je moc preverit tudi tukaj: 

WWW.MAZDA.SI

 

 

 

Sem pa prejsnji teden naredil en super izlet v prekmurje. Vem, da sem ze omenil ampar radarski tempomat je TOP. Na vrhniki lepo 135 in potem tako lepo sproscena voznja do Lendave. Lepo v easy klepeat in samo drzis volan.

Polozaj za volonam sem sedaj uspel nastavit in mi je udobno. Bi pa rekel da avtomatik je ok, bi pa res bil lahko za malenkost boljsi. Predvsem ce od hise pocasi speljujem in tko pocasi lezes proti 50 se mi zdi da prehitro prestavlja gor in je malo neprijetno.

 

 

Napisano

A to pomeni, da je lane assist po novem dejansko uporaben? ker tastara verzija je bolj tako tako...avto gre ko pijanec od črte do črte, če je sreča :D

Napisano

Lane assist ni uporaben za to da avto sam vozi :) Je mazda tudi sama rekla da lane assist ni za to da ti bo sam vozil ampak samo pomaga.

 

Je pa potem tist traffic jam assist, ki pa NAJ BI sam vozil za avtom in po sredini .... v realnosti je tako kot si napisal. Vozi od crte do crte ko nek pijanc :D

Napisano

No ja, sej to razumem  da ne. Ne vem pa zakaj niso naredili tako (najbrž nameonma), da bi vozil vsaj po sredini.

Napisano
dne 27. 6. 2021 ob 20:18 je DavidMazda napisal:

Kateri model pa imata CX-30? Mogoce je kaj na tem. Jaz imam 2021. 

Konec leta 2019.

pred 22 urami je SpEkTr napisal:

No ja, sej to razumem  da ne. Ne vem pa zakaj niso naredili tako (najbrž nameonma), da bi vozil vsaj po sredini.

Mogoče pa je razlog v tem, da sredinske črte pri nas so (kakršne so že), rob vozišča pa dostikrat ni označen s črto ... 

Napisano
11 hours ago, Civic said:

 

Mogoče pa je razlog v tem, da sredinske črte pri nas so (kakršne so že), rob vozišča pa dostikrat ni označen s črto ... 

 

Tole z odbijanjen med crtama je kar pogost problem povsod in pri vseh znamkah. Kak ford, kia, ... se naj bi vsi odbijal :)

Je pa to ko dejansko probas kar smesno. Avto lepo vozi za vozilom, ampak gre kar precej desno in potem se enkrat odloci in gre precej levo in potem spet desno, .... prov dejansko vozi "po sredini" samo da vijuga levo pa desno.

 

Mogoce je pa to namensko, da gume ogreva 🤔

  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano

Bossek, zanima me ali tvoj X186 kaj cuka? ima kaksno "luknjo" pri pospesevanju, tam na nekje 2000 obratih?

nekateri so pisali pri prvih X masinah tudi o nekem Chewbacca zvoku, ki bi ga naj oddajal kompresor pri pospesevanju...

Napisano

Te težave so imele samo x180 izvedenke, so menjali kompresor. X186 teh težav nima. Drugače pa koliko se jaz spomnim vsaka mazda bencinar pri pospesevanju cuka ampak to ne da bi zdaj zelo opazno cukala ampak se bolj nezno kot ob vklopu klime, res tezko opazno.

Glede kompresorja v x motorju, ne pozabit na menjavo olja v kompresorju cez cas, saj so lezaji na obeh straneh v oljni kopeli.

Napisano

Tako nekako kot je @mito3000 napisal. Obcasno res malo pocuka in pa zvok motorja je tam ob cca. 2k obratih rahlo prasketajoc (kot nek drone). Ampak ta zvok je prisoten tudi ce nimas gasa (vozis po klancu navzdol) in je isti zvok.

Napisano

Evo, pa imamo novo debato. 

Le zakaj ima benzinar  prasketajoč zvok? 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

To je normalno zaradi visokega kompresijskega razmerja. 

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

@Bini kabummmm hahahaha

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

Skoraj ja, ampak moj je skoraj neslišen, tišji kot ventilator..... 😇

Napisano (urejeno)

Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) :) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...

Popravljeno od tommaazz
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

 Jp, pa še regeneracijo imaš zastonj vključeno

Napisano
17 hours ago, tommaazz said:

Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) :) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...

 

uvozit iz USA 2.5 Turbo :) saj vem da je nemogoce ... samo bi bilo pa top :)

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Glede na to,da imam sedaj modro barvo, gledam to modro na cx-30 in bolj jo gledam bolj mi je všeč😁. Pa dobro je, da jih ni veliko, je še nisem videl v živo...samo resno razmišljam o zaščiti s folijo (hauba, odbijači, prednji del) ker jo bom imel kar nekaj časa da ne bo napikana kot švicarski sir po treh letih.bom resno razmislil....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.